Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 596 700
  • 13 594

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Eli 5% Valeksin veroveloista ja muutamat potkut? Onkohan tuo nyt tavoittelemisen arvoista?
Eikö viiteen rossaan riitä, että somettaa pikkusen ja tupruttaa sikaria. Ei varmaankaan mikään mahdoton suorite (ainakin) 93% jatkoaikalaisille.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tassa Valavuoren vihacasessa on paljon samaa kuin musiikkiporukoiden vinkunassa Lars Ulrichin soittotaidosta. Aukokaa sitten turpaanne kun olette saaneet edes 5% aikaiseksi herrojen saavutuksista.

Miten ajan 0,25(5% 5:stä) palloiluseuraa konkurssiin?
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Taas siis Jatkoajassa perkeleesti savua mutta yksi raapaistu tulitikku.

Tassa Valavuoren vihacasessa on paljon samaa kuin musiikkiporukoiden vinkunassa Lars Ulrichin soittotaidosta. Aukokaa sitten turpaanne kun olette saaneet edes 5% aikaiseksi herrojen saavutuksista.
Ihan mielenkiinnosta, listaathan seuraavaan viestiin Valavuoren ”saavutukset”. Tarkoitan siis ne, joista on jollekin jäänyt käteen jotain positiivista.
Se on muuten lyhyt lista.

Ja mitä tulee Larsin pönttöjen soittoon, niin eihän siinä mitään vikaa ole ja tuskin Jatkoajasta löytyy montaakaan haastajaa. Mutta kaikkien maailman rumpalien joukossa, onkin asia erikseen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Onhan ne legendaariset Valavuoren saavutukset tänne moneen kertaan linkitetty.

Taidan itse tänä iltana vielä tuoda Ron Artestin Loimaalle ja järjestää sen perään tennismatsin Martina Navratilovaa vastaan, sitten kun olen näissä epäonnistunut, niin saan taas huomenna kirjoittaa tähän ketjuun.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onhan ne legendaariset Valavuoren saavutukset tänne moneen kertaan linkitetty.

Taidan itse tänä iltana vielä tuoda Ron Artestin Loimaalle ja järjestää sen perään tennismatsin Martina Navratilovaa vastaan, sitten kun olen näissä epäonnistunut, niin saan taas huomenna kirjoittaa tähän ketjuun.

Voisitko vielä hiihtää kirjoitus paikalle
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Se on kaunista kun vakalle löytyy sopiva kansi, kuten Valavuori ja Vainio. The gift that keeps on giving.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

"Iida Vainio sanoo Iltalehdelle, ettei ole ollut vielä kuulusteluissa Valavuoresta tekemäänsä rikosilmoitukseen liittyen."

Olen kuvitellut, että asianomistajaa kuulusteltaisiin aina ensimmäisenä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

"Iida Vainio sanoo Iltalehdelle, ettei ole ollut vielä kuulusteluissa Valavuoresta tekemäänsä rikosilmoitukseen liittyen."

Olen kuvitellut, että asianomistajaa kuulusteltaisiin aina ensimmäisenä.
En ole missään vaiheessa tuota Vainiota minään älykkönä pitänyt kaikkien sekoilujensa jälkeen, mutta onhan tuo noista kahdesta kuitenkin fiksumpi sekä aikuisempi ja osaa näköjään joskus jättää kommentoimattakin edes johonkin turhuuteen. Saavutus sekin ja kertoo aika paljon Valavuoresta.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Aukokaa sitten turpaanne kun olette saaneet edes 5% aikaiseksi herrojen saavutuksista.

Vitun kaakattajat. Kuka saa Elastisen päätösbileisiin, oman virallisen golf-kiertueen Espanjaan, huoran putkaan kaveriksi, oman talk shown, Manse PP-liven, Kulta-Iidan äidin suuttumaan tai homolle potkut?
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Vitun kaakattajat. Kuka saa Elastisen päätösbileisiin, oman virallisen golf-kiertueen Espanjaan, huoran putkaan kaveriksi, oman talk shown, Manse PP-liven, Kulta-Iidan äidin suuttumaan tai homolle potkut?
Sama kaveri joka pystyy miljoonaan hiihdetyn metrin jälkeen palauttamaan sukset käyttämättöminä takaisin liikkeeseen
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei oo varaa ottaa edes 5% Valavuoren veloista.
Uusia ketjuideoita:
- Onko sinulla asuntolainaa enemmän kuin 5% Valeksin veloista?
- Kiiltävätkö pallisi sileämpänä kuin Doerin 1000 km hiihdetyt sukset?
- Vale, Emävale, Valeksi
- Allu Epsanjassa
- Minkä koripallotähden toisit seurasi konkurssikiveksi?
- Nuorisojengit, nuo mummoja rullaavat pahikset
- Top 5 pikavipit
- Elämältä kaiken sain (ja kaks miljoonaa ulosottoon)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös