Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 3 922 407
  • 14 509

Ak13Ze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit, Ässät
Tuli tuo Dompan ig vastaan. Jos itse olisin varainkeruu miehen jälkeläinen, niin en sitä kyllä julkisesti kehtaisi mainostaa ig profiilissa. No eiköhän tuo hieman vanhempana ala saamaa tuosta enemmän ja enemmän kuittia ja lopulta Domppa alkaa kieltämään isänsä kuten Vainio äitinsä.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli tuo Dompan ig vastaan. Jos itse olisin varainkeruu miehen jälkeläinen, niin en sitä kyllä julkisesti kehtaisi mainostaa ig profiilissa. No eiköhän tuo hieman vanhempana ala saamaa tuosta enemmän ja enemmän kuittia ja lopulta Domppa alkaa kieltämään isänsä kuten Vainio äitinsä.
Nyt on kyse niin nuoresta ihmisestä, että yleensä vielä kovasti ihaillaan isää. Kyllä niitä ulkopuolisten silmissä ei niin kaksisia ihmisiä jälkeläisillä on taipumus puolustaa aikuisenakin. Siksi toivookin, että isät ja äidit eivät turhaan vedä lapsiaan julkisuuteen.

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Utelias, kun olen, niin pakko oli käydä kurkkaamassa tuo Dompan insta. Jotenkin tuli jokaisesta päivityksestä Valeksin kädenjälki mieleen. "Oltiin jätkien kaa", "voitettiin äijien kaa".. Ja jokaiseen päivitykseen ensimmäisenä kommenteissa Valeksi huutamassa "hyvä jätkät", "aja sitä varsaa". Myötähäpeän määrä on sanoinkuvaamaton..

Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Jännä ettei puhelinta ole pois otettu. Tai en kyllä tiedä mikä käytäntö noissa tilanteissa on.
Somettaminen ja varjonyrkkeily on sallittua. Hemmotellaankohan meitä vielä jatko-osalla tarinaan, jossa tällä kertaa lentokenttävirkailija ei puhunut sanaakaan suomea eikä englantia ja Valeksi virui putkassa ULKOMAALAISTEN kanssa vuorokauden?

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Valavuoren veikkaus on että etsintäkuulutus liittyy kultaiseen väriin eli kusetuksiin?

Kai se yrittää saada fanipojat uskomaan että jonkun Iida Vainion tekemän kunnianloukkaus ilmoituksen vuoksi tässä haku on tullut päälle.

Toinen veikkaus että Iida on saanut käsiinsä jotain joka todistaa HANen rikkovan liiketoimintakieltoa tms. ja toimittanut poliisille.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Ei kai sitä sentään kunnianloukkaussyytteen vuoksi hakua laiteta päälle.
Olisikohan kuitenkin Valahiihdot ja muut taloussuhmuroinnit kyseessä.
Tietenkin tämä voi olla taas jotain Valavuoren kusetusta ja huomion hakua eikä mitään
kiinniottoa ole tapahtunut.

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Valan IG:n mukaan epäilykset kullan värin suhteen osui oikeaan. Kolumnissa ilmeisesti tulossa lisätietoa.

Kultamekko ei siis vielä ole done.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Pettymys, ajattelin että viimein olisi päässyt kaikista rikoksistaan tilille.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pettymys, ajattelin että viimein olisi päässyt kaikista rikoksistaan tilille.
Kyllä se päivä jossain vaiheessa koittaa, ei kannata vielä luopua toivosta. Oikeudella on Suomessa pitkä koura, valitettavasti, mutta onneksi Valavuori elää ns. veitsen terällä koko ajan.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Mitään ei ole koskaan väärin tehnyt mutta jenkkilään evättiin pääsy ja kotimaahankin päästettiin kuulustelujen kautta.
Allekirjoittanut jonkun verran käynyt eri maissa eikä kertaakaan ole tarvinnut kuulustelujen kautta asiaa hoitaa. No pois pääsyssä oli kerran pientä skismaa ryslandiassa. Joku hemmetin leima kuulemma puuttui

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Mitään ei ole koskaan väärin tehnyt mutta jenkkilään evättiin pääsy ja kotimaahankin päästettiin kuulustelujen kautta.
Allekirjoittanut jonkun verran käynyt eri maissa eikä kertaakaan ole tarvinnut kuulustelujen kautta asiaa hoitaa. No pois pääsyssä oli kerran pientä skismaa ryslandiassa. Joku hemmetin leima kuulemma puuttui

Mulla on ollut tiukat paikat kerran jenkkeihin mennessä. Kysyttiin että olenko Latviasta. Vastasin että en, olen Suomesta ja näytin passia. Hommasta selvittiin sillä.

Ikinä en ole kuullut että "aiheetta" Suomeen palaavaa Suomen kansalaista kopitettaisiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy