Eikös tähän turnaukseen valita 14 pelaajaa mukaan? Ainakin flyerin mukaan näin. Joten eihän se edes ole sanottu että D.Valavuori valitaan mukaan. Eritoten kun isäukko doeroi ja öyhöttää takapiruna juuri nyt niin maan perkeleesti.
Mitäs, jos tämä onkin koko jutun pihvi? Yritetään julkisella paineella vaikuttaa siihen, että poika jengistä löytyy? Kiristystä siis. Koska nyt on jo osoitettu, että mikään ei ole Valavuorelle "pyhää". Ja tällä siis viittaan nyt siihen, että poika on taas kerran vedetty julkisuuteen. Vituttavaa ja todella surullista.
Mitä muuten Valavuoren lasten äiti asioista tuumaa? Vai tuumaako mitään? Jos kysymyksessä olisi mun lasteni isä, joka vetää yhteiset lapsemme julkisuuteen omaan onnettomaan showhunsa, perästä kuuluisi. Ensin yksityisesti ja jos viesti ei mene perille, tarvittaessa myös julkisesti. Siitä huolimatta, että kaikenlainen julkinen likapyykinpesu paskaa onkin ja aivan erityisesti, jos lapsista on kysymys. Mutta rajat on vedettävä ja jos mikään muu ei auta, tekisin sen vaikka omassa somessani ja se vuotaisi sieltä sitten. Tämän jälkeen en kommentoisi asiaa enää mitenkään. Ei kai tämä Valavuoren toiminta lasten kanssa voi olla lasten äidille ok? Vai pelkääkö äiti, että lasten tilanne voisi mennä vielä hullummaksi? Eli, taas kiristellään? Ihan sairasta, jos näin on, mutta ei mulla toki mitään tietoa mistään ole, kunhan lämpimikseni länkytän.
Ja muuten, otan jo henkilökohtaisena vittuiluna nämä kaikki kommarihuutelut, mitä Valavuori harrastaa. Minusta ei saa kommaria tekemälläkään ja luulen, etteivät minua joukkoonsa edes haluaisi. Win-win, siis. Oikean ja väärän erottaminen ei ole kommunismia. Tämä tiedoksi
Hanellekin.
*) lisätty puuttunut sana ”jos”