Nyt on jo 11k koossa. On se melkoinen varainkeruumies.
Olisi ihan mielenkiintoista kuultavaa jos TPS tulisi myöhemmin julkisuuteen ja kertoisi että montako euroa han heille lopulta tilitti.
Emmeköhän vielä jossain vaiheessa tule näkemään sen twiitin, jossa ei itse asiassa kerättykään rahaa junnujen futisreissuun, vaan hankittiin liiketoimintakiellossa olevan Valeksin työnantajalle pitkäaikaisia kumppanuuksia.Oliko 14.000 euroa se TPS:n tarvitsema summa? Eikö tässä voisi jo joku piakkoin ilmoittaa, että TPS-junnut ei enää tartte rahaa, kun Valeksi on jo saanut koko summan kasaan muutamassa tunnissa. Ja että loput halukkaat lahjoittajat voivatkin sitten osoittaa lahjoituksensa vaikka TuTon tai Interin junnujen hyväksi.
Voi hyvin olla näin. Toisaalta epäilyttää, että mikäli se Hanesta olisi kiinni, niin olisi kyllä jo iskemässä kieltään Väänästen ja Teräväisten suuntaan kosiskellen heitä VelaksiLiveen yms. muuta mukavaa.Ei ole muuten Vallu kommentoinut mitään Jokereiden uudesta tilanteesta. Varmaan vituttaa, kun taustalta löytyykin nyt entisiä pelaajia, eikä kehtaa niitä kommareiksi haukkua.
Eiköhän isoin logo ole 10k maksanut Pimura, 1000€ xbililtä.Jännä nähdä mitä onnettomia yrityksiä/nimiä tuohon paitaan tulee ilmestymään. Ei kai kukaan täysjärkinen sijoittaisi mainosta/teksti ton kaverin päälle, ja vielä maksaisi siitä?
Laittaako han nyt 11 pitaa päällekkäin vai miten?
Kuinka monta kymmentä BIg Mac ateriaa Valevuori on eilen syönyt, jotta on saanut kerättyä vuorokaudessa 11 kiloa lisää?Palkkaisin oitis noin aikaansaavan kaverin keräämään rahaa haluamaani kohteeseen. Alle vuorokaudessa 11 kiloa ja vauhti vain kiihtyy. Kunpa maassamme olisi enemmän noin tekeviä kavereita.
Mun mielestä Vasemmistoliito ois kova. Toki eivät itse tuohon lähtisi, mutta toivottavasti löytyisi joku mesenaatti.Doerin paidassa voisi tietysti mainostaa jotain oman firman kilpailijaa? Joku mainosteksti tyyliin "Pankkiiriliike xxx -luotettavaa varainhoitoa yhdessa Valeksin kanssa jo vuodesta 2023" olisi kilpailijan kannalta ihan hyvä mainos muttei välttämättä mainoksessa mainitun pankkiiriliikeen.
Joku tämän tyylinen olisi kyllä toimivaa kiristystä.Doerin paidassa voisi tietysti mainostaa jotain oman firman kilpailijaa? Joku mainosteksti tyyliin "Pankkiiriliike xxx -luotettavaa varainhoitoa yhdessa Valeksin kanssa jo vuodesta 2023" olisi kilpailijan kannalta ihan hyvä mainos muttei välttämättä mainoksessa mainitun pankkiiriliikeen.
Itseasiassa Aleksin kannattaisi tehdä anti-mainoksia eli soittaa vaikka K-Autoon ja sanoa, että pääsette minun yhteistyökumppaniksi tonnilla mutta 5k€ en laita teidän mainosta ohjelmaani, näin tekemällä olisi velat pian saamisia!
Joku tämän tyylinen olisi kyllä toimivaa kiristystä.
- Moro se olis dooeri tääl. Mitä mieltä olisitte sellaisesta yhteistyöstä että maksatte mulle 5 kiloa (Doer on jo sellaisessa sarjassa jossa rahat punnitaan) ja mä lupaan olla yhdistämättä teidän nimeä muhun millään tapaa. Jos ette maksa, niin alan puhuu teistä mun yhteistyökumppanina?
Nyt kun ehdokaslistat on säpissä, ja ketjun päähenkilöstä ei eduskuntavaaliehdokasta tullut, niin mietityttää mikä tuohon on syynä. Selkeää vaalityönkaltaista kuitenkin tehnyt jo pidemmän aikaa, ja ainakaan perussuomalaiset eivät ole lainkaan nöpönuukia talousrikostuomioista, joten luulisi, että on pyydetty ja harkittu. Olisi hyvin saattanut mennä läpikin.
Kyllä ei Valavuoren somehiljaisuus kestäisi edes kolmea minuuttia, vaikka hänelle maksaisi siitä miljoonan. Kun ei vaan pysty, niin ei vaan pysty.Tai miten olisi tästä käänteisesti jalostettuna, että jokin taho lupaisi maksaa tuon 15000€, jos Valavuori lupaisi pitää turpansa kiinni kaikissa SoMe-kanavissa sanotaanko vaikka ensi kuun alusta (saisi vielä pari päivää aikaa höyrytä ja ajaa bisneksensä hallitusti talviunille, se on kuitenki 50€/twiitti) tuon futisturnauksen alkuun saakka eli huhtikuun loppuun asti.
Jos (no okei, kun) Velaksin SoMe-paasto menisi halutusti maaliin, pistettäisiin myyntiin littipeukuttavan Allun naamalla koristeltuja KIITOS 1.3. - 29.4. -paitoja. Perusmalli 500€, sikarintuoksuisen preemium-version saisi omakseen kahdella kiloeurolla. Myyntituotot käytettäisiin lyhentämättöminä, no tiedätte kyllä minne...
Nyt kun ehdokaslistat on säpissä, ja ketjun päähenkilöstä ei eduskuntavaaliehdokasta tullut, niin mietityttää mikä tuohon on syynä. Selkeää vaalityönkaltaista kuitenkin tehnyt jo pidemmän aikaa, ja ainakaan perussuomalaiset eivät ole lainkaan nöpönuukia talousrikostuomioista, joten luulisi, että on pyydetty ja harkittu. Olisi hyvin saattanut mennä läpikin.