T88mun suosikkisukat: 29,00 € + Toimitus 6,50 € + ALV(?)
Materiaali: 70% villa, 30% polyester, konepesu 30°C
Emmää tiärä tiäräksää. Ehkä se on sitten tuo konepesu joka nostaa hintaa, saattaa tulla kallis keikka kun jokainen pari toimitetaan kera pesukoneen. Onhan nuo aivan sysipaskat sivut, tässä on nyt loogisesti ajateltuna vain kaksi vaihtoehtoa:
1) Teemu on vitun tyhmä jätkä.
2) Teemu on liian kiva ja maltillinen kaveri.
Aina välillä saa kuulla naispuolisilta kavereilta stooreja siitä, kuinka exä on alkanut itkemään eron hetkellä. "Älä jätä mua, pliis, pliis, anna yks mahdollisuus rakas," nuo ovat Valeksin sanoja, mutta onko ne osoitettu sille Videotreffien typylle vaiko mahdollisesti Teemu Selänteelle? Allu se keksii aina kaikkea "ammattimaista" jolla "lujitetaan brändiä" ja "tienataan satasia" sillä välin kun "hanhinaamat kaakattaa", Teemu sitten siinä sivussa hieman vaivaantuneena että mitä jos Aleksi painuisit vittuun mun elämästä, Aleksi sitten kyyneleet silmissään romahtaa totaalisesti ja kieli syvällä Teemun anuksessa parkuu kuinka hän luuli että nyt oli hyvä homma menossa ja palautekin on ollut pelkästään positiivista ja Teemu sua jumaloidaan tuolla kaduilla hei. Teemu päivästä toiseen antaa fudut ammattilaiskääntäjälleen ja urheilujohtajalleen, mutta aina tämä saakelin limanuljaska löytää tiensä takaisin @selanne8 -käyttäjätilille. Teemu on liian kiva, se ei osaa sanoa ei. Sirpa haluaa tytön, Sirpa saa tytön. Arttu Wiskari haluaa kirjoittaa Teemusta biisin, Arttu Wiskari saa kirjoittaa Sirpasta biisin koska Sirpan brändillä ei ole niin väliä. Kuka vittu haluaa ostaa Sirpan suosikkisukkia? Kuitenkin, ehkä tuo Teemu tarvitsee edunvalvojan. Sellaisen joka osaa sanoa näille Artuille ja narsisti-Alekseille että imekää kyrpää ja painukaa vittuun.
edit. Ettei vaan kävisi niin ku sille Dantonin Mikelle. @AValavuori joku vihaaja yritti tunkea pistoolia mun naamalle, sanoin et suomessa ei arvosteta urheilujohtajia ja #goosefacesshoots kun ne on #jealous