Sanotaan nyt sellaisena sivukommenttina että vähän kyllä ihmettelen Valavuoren ajojahtia nimenomaan tässä #T88mu-casessa. Tuo Teemun surkea brändäämisyritys on vieritetty aika pitkälle täysin Valavuoren syyksi, vaikka Teemuhan se on itse Aleksin tuohon tehtävään laittanut. Rahaa olisi palkata kuka tahansa, ja uskon että kuka tahansa haluaisi Teemun kelkkaan hypätä, mutta silti kaveri nappaa Valevuoren kaikista vaihtoehdoista. Minä nauraisin tässä suoraan Teemulle joka valitsi laaduttoman sisällöntuottaja Valavuoren kuin Valavuorelle itselleen. Teemu itse tässä kuitenkin on lopulta pääasiassa vastuussa. Ymmärrän kyllä että taustatiedot vaikuttavat, eli kun toinen osapuoli on suomalaisen lätkäkansan puolijumala ja toinen taas aivan toisesta ääripäästä, niin kyllähän se syyttävä sormi helpommin vihamiehiä kuin idoleita osoittaa.
Tämä nyt tälläisenä turhana huomautuksena. Ei ole tarkoitus puolustella Valavuorta, sillä onhan hän narsistinen ja lapsellinen pelle. En silti kuitenkaan ymmärrä miksi kaikki vittuilevat Valeksille. Eipä sillä, kyllä tämä ketju silti on suosikkejani Jatkoajassa. Ei mulla muuta, jatkakaa.