Onhan tää Sel8nne-setti aivan surkuhupaisaa. Mun papereissa Teukan nimi on mennyt jatkuvasti alamäessä sen jälkeen kun se dokkarielokuva julkaistiin. Jotenkin alkoi silloin jo Teukan ympärillä oleva rinkirunkkaaminen vituttamaan. Tämä uusi brändäysyritys on jo aivan naurettava. Selänteellä oli mielestäni hyvä brändi jo entuudestaan, tästä osoituksena esim. Valion diilit. No nyt sitten myydään jotain rihkamaa ala hashtag ka8i. Ville Leinon Bille Beino kyykyttää Teemun mallistoa aivan sata-nolla. Ja tässä täytyy ottaa vielä huomioon että Selänteellä nuo lähtökohdat on paljon helpommat kuin Leinolla. Teemulla kun on oma valmis brändi, rahallisesti parempi tilanne ja suhteet kunnossa oikeastaan kaikkialle. Silti Bille Beino pesee k8sit täysin. Nuo Teukan sivutkin ovat sellaiset että keskiverto AMK-tradenomi tekisi paremmat. Ei voi käsittää, voi vain nauraa. Mä en edes syyttäisi tästä kaikesta Valevuorta. Mulle on jäänyt Teemusta muutenkin melko yksinkertainen kuva, jopa lätkäpelaajaksi. Toisaalta vituttaa että minun sukupolveni suurin idoli ja tämän saavutukset ovat nyt vaarassa jäädä uran jälkeisen sekoilun varjoon. Ettei vain Teemusta tulisi seuraava Matti Nykänen eli turha julkkis. Viinaalla läträämistä ja perheväkivaltaa Teemulta en kyllä silti ikinä usko näkeväni.
On kyllä totta, että itseään Teemu saa myös syyttää. Mä kirjoitin samasta asiasta, kuin mitä sinä jo aiemmin, eli ihmettelen miksi vahvan brändin omaavan Teemun pitäisi myydä rihkamaa netissä.
Ihmetyttää, miten Allu tai kuka ikinä takana onkaan ollut, on onnistunut vakuuttamaan Teemun tällaisen toiminnan jårkevyydestä. Ei kuulosta kovin ammattimaiselta laittaa Suomen tod.näk halutuinta mainoskasvoa myymään rihkamaa. Kalevala-koru on sinällään laadukas toimija, olisin itse yrittänyt saada (Teemun ollessa kyseessä varmasti saanutkin) mukaan jotain laadukkaiden urheiluvaatteiden valmistajia, miksei björnborgmaisesti myös parfyymiä tms.
Kerron teille, miten homma on mennyt. Allu ja kumppanit ovat vakuuttaneet Teemun, että kannattaa myydä "omien" sivujen kautta omaa tavaraa (=rihkamaa), niin yritykset eivät pääse tekemään rahaa, vaan Teemu tekee sitä itse. Ja näin hännystelijät pääsevät siis itse tuottoihin käsiksi.