Tässä Aleksi 43v yrittää yrittää kertoa, että "HUUTISTA :DDDD" ja "mitään ei saa enään sanoa".
Taitaa ketjumme sankaria vituttää lähinnä että Hanta ei ollut mainittu jutussa lainkaan. Edes kohdassa missä kerrottiin toisen twitterkäyttäjän tarkentaneen "T88mu"lta että onkohan viestit varmasti itse Teukan kirjoittamia. Yrittää nyt kovasti härkkiä reaktiota sitten että saisi reppana nimensä edes verkkojulkaisuun.Tässä Aleksi 43v yrittää yrittää kertoa, että "HUUTISTA :DDDD" ja "mitään ei saa enään sanoa".
Tämäpä juuri on sitä mistä kirjoitin eilen jonnekin tänne => nämä nk. vakavat mediat eivät halua antaa Valeksille platformia öyhöttää ja siksi eivät tuota huijari-reppanaa noissa jutuissaan mielellään mainitse...Taitaa ketjumme sankaria vituttää lähinnä että Hanta ei ollut mainittu jutussa lainkaan. Edes kohdassa missä kerrottiin toisen twitterkäyttäjän tarkentaneen "T88mu"lta että onkohan viestit varmasti itse Teukan kirjoittamia. Yrittää nyt kovasti härkkiä reaktiota sitten että saisi reppana nimensä edes verkkojulkaisuun.
Et kai ole ollut Aleksin kanssa samalla osuudella? Valavuori veti Jukolassa 2015 ankkuriosuuden Daniel Hubmannia vastaan. Tiukka kisa, osuusajoissa 1455/1518 ajalla 3:12:22. Häviten vain parisen tuntia.
Minkälaisella rapalalla sait blokin? Kyselitkö paidoista?Aleksi tarjoaa niin hyvää viihdettä, että oli pakko perustaa twittertili. Yhden vastauksen ehdin kirjoittaa ja blokkas muti samantien. Mun Twitterseikkailu kesti kaksi minuuttia. :)
Hyvä pointti Huttuselta myös tuo, että olisi hyvin vaikea kuvitella jotain Litmasta tai Häkkistä heittelemässä jotain luuserikommentteja kuin mikäkin henkisesti ala-asteelle jämähtänyt, vähän turhan monta kertaa päähän taklattu kiekonlämääjä. Tai Räikköstä, Saku Koivua tai vaikka Markku Uusipaavalniemeä. Tämä lista on loputtoman pitkä.
Tätä Koivusta totesin juuri itse kaverilleni. Herralla (ja monella näistä listatuista) ei taida olla edes omia sometilejä. Helppo keskittyä johonkin aivan muuhun.
Kunnon hätävale. Miten sattuikaan että juuri tänään on ottamassa yhteyttä leipureihin, kun vaiennut jutusta jo useita viikkoja. Eiköhän asiaan palata marraskuussa.Eilinen Valavuori-live spektaakkeli peruuntui teknisen vian takia, mutta piti lyhyen kännykkäliven. Ei kovin innokkaasti vastannut kyselyihin varastetuista paidoista ja alamaailman leipureista, mutta kuulemma tänään ottaa yhteyttä leipureihin ja kyselee missä mennään. Saa nähdä palataanko asiaan enää vai ohittaako/blokkaako kysymykset twitterissä ja Twitchissä vastaa jotain epämääräistä niin kauan kun hanhinaamat jaksavat asiasta kysellä. Eilen tosin oli jäänyt kommentointi päälle muillekin kun tilanneille niin köyhätkin pääsi esittämään epämiellyttäviä kysymyksiä
Meillä oli ala-asteella kaveri, joka otti hermoa aika vähästä, ja jos oli tylsää välitunnilla niin käytiin sille sanomassa jotain tyyliin "oot tainnu kusta housuun" ja jo tuli entertainmaintia välituntiin. Sen sukunimi ei kuitenkaan ollut Nurminen.
Tuostakin kuulin aikanaan tarinan, luotettavalta taholta, että oli ilmeisesti kisajärjestäjä lähettänyt jonkun metsään hakemaan Hanta kun alkoi valkenemaan ettei se omin avuin rasteja löydä. Eli oikea suunnistaja lähetetty kertomaan Aleksille, että tule hänen peesissä niin pääset täältä vielä joskus poiskin.Et kai ole ollut Aleksin kanssa samalla osuudella? Valavuori veti Jukolassa 2015 ankkuriosuuden Daniel Hubmannia vastaan. Tiukka kisa, osuusajoissa 1455/1518 ajalla 3:12:22. Häviten vain parisen tuntia.
Voi hitsipilli! Nyt jää Hongan naisilta hyvät rahat saamatta, ei lipunmyynnin auetessa enää muista mitä on känn… innoissaan yöllä yrittänyt.Siellä on jo yöllä yritetty Hongan naisten futikseen ostaa vähän isomman setin lippuja, mutta kun penteleet ei myy ennakkoon. Tuote kuntoon!
Aleksin veropalautuksilla varmaan laittaisivat kyllä kuntoon.
Jaahas, ja taas olis NFL-matkaa tarjolla kaikilla herkuilla instagramin feedissä. Käykää äkkiä ostamassa pois liput, niin joku meistä voittaa sen.
Mun logiikan mukaan, kannattais ostaa noi kaikki liput pois ja tulis silti helvetin halpa reissu.
Eli Valavuori mainostaa, että linkin kautta 100 lippua myynnissä Kotkaan Vaahteraliigan matsiin. Yksi niistä voittaa kyseisen matkan. Nopeasti vilkaisin, niin yhden lipun hinta on 10€. Tonnilla siis sais unelmien NFL-matkan. Uskoo, ken tahtoo.
Edit. Jaaaa siellä olikin erikseen Valavuori VIP-lippuja 50€/kpl myynnissä. No 5000€ ja unelmamatka, kelpais mulle.
Eikö näistäkin voisi vinkata jollekin viranomaiselle? Menee jo sen verran laittoman puolelle, että tuohon pitäisi saada stoppi.
Ellei sitten oikeasti oo lennot +hotelli + liput tulossa. Mutta sen verran hämärää settiä että vaikea uskoa noita lippuja olevan tulossa kenellekään.
Varmaan matkan luksus on se, että Valavuori ei lähde mukaan siipeilemään. Toki tuon 5000€ joutuu omasta lompakosta kaivamaan ja reissun itse järjestämään, mutta voitto on aina voitto.Jaahas, ja taas olis NFL-matkaa tarjolla kaikilla herkuilla instagramin feedissä. Käykää äkkiä ostamassa pois liput, niin joku meistä voittaa sen.
Mun logiikan mukaan, kannattais ostaa noi kaikki liput pois ja tulis silti helvetin halpa reissu.
Eli Valavuori mainostaa, että linkin kautta 100 lippua myynnissä Kotkaan Vaahteraliigan matsiin. Yksi niistä voittaa kyseisen matkan. Nopeasti vilkaisin, niin yhden lipun hinta on 10€. Tonnilla siis sais unelmien NFL-matkan. Uskoo, ken tahtoo.
Edit. Jaaaa siellä olikin erikseen Valavuori VIP-lippuja 50€/kpl myynnissä. No 5000€ ja unelmamatka, kelpais mulle.
Aleksi Nurminen ostaa Valavuori-VIP lipun ja häntä onni suosii, yksi tavislipun ostanut voittaa lohdutuspalkintona käytetyn kamman. Nouto Vimpelistä tai toimitus postitse (postikulut eivät sisälly voittoon).Eikö näistäkin voisi vinkata jollekin viranomaiselle? Menee jo sen verran laittoman puolelle, että tuohon pitäisi saada stoppi.
Ellei sitten oikeasti oo lennot +hotelli + liput tulossa. Mutta sen verran hämärää settiä että vaikea uskoa noita lippuja olevan tulossa kenellekään.
Matka ilman Hania. Varmaan Anaheimiin missä herra Selänne vaimoineen odottaa. Voisin oikeasti maksaa jos ei tarvi lähteä.Varmaan matkan luksus on se, että Valavuori ei lähde mukaan siipeilemään. Toki tuon 5000€ joutuu omasta lompakosta kaivamaan ja reissun itse järjestämään, mutta voitto on aina voitto.
Ja kaiken kusetuksen ja perseeseenvedon(oikeasta turpaanvedosta vähemmän Hanilla ja Nurmisella kokemusta) jälkeen saa highfive läpsyt.Aleksi Nurminen ostaa Valavuori-VIP lipun ja häntä onni suosii, yksi tavislipun ostanut voittaa lohdutuspalkintona käytetyn kamman. Nouto Vimpelistä tai toimitus postitse (postikulut eivät sisälly voittoon).
Yhden futismatkan "arpoi" affi-aikoinaan kun kovin moni sen perään kyseli. Voittaja oli vähemmän yllättäen sen vanha kaveri joka pääsi vedonlyöntifirman mannekiiniksi reissuun.Onko kukaan oikeasti nähnyt mitään todistusaineistoa tollaisista reissuista? Muistan noita nähneeni mainostettavan millon missäkin yhteydessä mutta itse reissun kohdalla en mitään :D