Eipä ole Valavuori noista ajoista juuri muuttunut. Ainakaan parempaan suuntaan. Tuossakin nöyrästi aloitti kertomalla kuinka ollut päivittäin tekemisissä eri huippu-urheilijoiden kanssa (sekä yksilö- että joukkueurheilijoiden) "viimeiset 30 vuotta". Ja ikää pätkässä on mitä, 34 vuotta tms.? Muutenkin Sihvonen tuossa keskusteli aivan analyyttisesti ja esitti valideja pointteja rauhalliseen sävyyn kun taas Valevuori lähti kaikista henkseleistä sisällöttömine avautumisineen ja "oo hiljaa kun MINÄ puhun" -kiihkoiluineen.
Älykkökaverinsa sutkauksista tämä oli kenties hauskin. Pitääkin ottaa käyttöön. "Mä oon ammattilainen, vitun säkki." Ymmärrettävästi vähän kiusallinen juttu kun ollaan niin ammattilaista ja staraa mutta ilmeisesti vuoden 2015 jälkeen ei löydy track recordilta yhtikäs mitään. Ja kova kaverihan tämä toinen Aleksi on kovassa lajissa eikä onneksi Valavuori-sparripätkän perusteella salilla ihan niin mulkku kuin somesta luulisi, mutta onhan tuo käytös täysin säälittävää, ala-arvoista ja ansaitsee saamansa pilkan ja trollaamisen. Toiset ei ikinä kasva yläasteen röökipaikasta ulos.
Tämmöiset kommentit Nurmiselta kertoo kaiken millä tasolla liikutaan.
Toivomus olisi että tuu nyt Teemu ainakin sinä pois sieltä niin ei tarvi hävetä silmiä päästä.