Tuskimpa Valavuori saa noista rahoista penniäkään ennen kuin hiihto toteutuu, jos toteutuu. Käytännössähän siinä myydään mainostilaa firmoille. Sitten Valavuori yrittää rakentaa tapahtuman ympärille sellaisen spektaakkelin, että asiakkaat ovat tyytyväisiä näkyvyydestä ja kokevat saavansa vastinetta rahoilleen. Saas nähdä kuinka hyvin siinä onnistuu. Näkyvyys toteutuu logoissa hiihtoasussa ja eri tavoilla Valavuori Live Showssa. Onhan siellä tosin sitten kurisioteettina vielä ne ruokaohjelmat ja päätösbailujen liput, mutta eiköhän joku Seiska -lehti pyri rummuttamaan tota joka päivä hiihdon ajan ja myy siinä sivussa ”Valavuoren perseellä” omaa tuotettaan.
Mutta eiköhän maksut tapahdu vasta sitten, kun myytävä tuote on toimitettu.