Ei ole jannu oppinut mitään, vaikka on jo veropetostuomiot ja puoli miljoonaa läskiä verottajan suuntaan.
Vähän meinasi jo olla sympatioita hyvän idean ja edes vähän alusta mietityn verojenmaksusuunnitelman myötä, mutta tämä täydellinen kusettaminen vie ne vähätkin sympatiat takaisin sinne pakkasen puolelle.
Miksikö?
1.
Valavuori on tehnyt rahansa affitoiminnalla, jossa on saanut satoja tuhansia, jopa puoli miljoonaa euroa tuloa siitä, kun hänen houkuttelemansa pelaajat ovat hävinneet rahaa uhkapeleihin.
Affitoimintahan toimii yksinkertaisuudessaan näin:
Markkinoija saa asiakkaat rekisteröitymään pelisivulle oman linkkinsä kautta —> kaikista näiden pelaajien tappioista affi saa pääsääntönä 10-40% korvauksen.
Vaikka en hetkeäkään sietäisi tuota tyyppiä omassa seurassa niin mikä juttu tää on että idiootti pelaajat saa omat ongelmansa sysätä jonkun affityypin syyksi? Itse en siedä markkinointia, mutta siltä ei voi välttyä. Jokainen varmasti tajuaa että sitä mainostetaan josta saa rahaa.
Itse pyrin olla ostamatta mitään mahdollisuuksien rajoissa joista mainoksia kuulee paljon. Esimerkkinä tulee mieleen vaikka Seppäsen urheilucast, kun yhtäkkiä sille joku on tarjonnu diiliä niin se kehuu sen takia koska joku on päättäny sille siitä maksaa. Ei sen takia että Esko Seppänen on itse kokeillut tuotetta ja havaittuaan sen hyväksi mainostaisi.
Nuoruudessa kesätyöpaikassa ravintolassa ihmeteltiin miksi en suostunut jakamaan mainoksia paikasta. Ei paikassa sinänsä vikaa ollut mutta kun en itse sitä pitäny perustasoa parempana niin en helvetissä sitä mainosta.
Miksi muuten Seppänen saa noita Coolbettejä mainostaa?