Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kyynel.
Ovielle kerrottiin kuulemma etukäteen, että ylihuomenna sun faijas putoaa ikkunasta, tuukko kattomaan.
Kyynel.
Eli jos haluaa vain sokeasti seurata miten Putin-fanin ennätysmetsästys kaukalossa etenee niin ei ole tietoinen että nyt tulee vähän taukoa peleistä.
Varmasti on niitäkin. Tai ainakin yhtä varmasti kuin muka ei olisi. Ei nyt lähdetä tekemään mitään oletuksia sentään. Sehän olisi vihapuhetta:DJos on kiinnostunut hänen ennätyksen metsästyksestä, niin aivan varmasti on tietoinen, että nyt tulee taukoa peleistä. Tuskinpa Jatkoajan keskustelupalstan NHL-osiossa oleva kyseiselle pelaajalle pyhitetty ketju on ensisijainen tai varsinkaan ainoa lähde hakea tietoa hänestä.
Varmasti on niitäkin. Tai ainakin yhtä varmasti kuin muka ei olisi. Ei nyt lähdetä tekemään mitään oletuksia sentään.
Eikai se nyt oikein Göbbelsiin vertaudu. Ehkä johonkin Emil Janningsiin mieluummin.Eikö tää oo aika sama kun Goebbelsin iskä kuolis, en sytytä kynttilää.
(Onnistuinko tekemään relevantin natsivertauksen? No en täysin, mutta relevantimman silti kuin yleensä.)
Natsi kun natsi.Eikai se nyt oikein Göbbelsiin vertaudu. Ehkä johonkin Emil Janningsiin mieluummin.
Tänään siellä ainakin joku kysyi, miksei Ovie pelaa. Eli ei, ennätysjahdista kiinnostuneet eivät tiedä miksi peleistä tulee taukoa, jos Jatkoajan keskustelupalstalla ei siitä informoida.Jos on kiinnostunut hänen ennätyksen metsästyksestä, niin aivan varmasti on tietoinen, että nyt tulee taukoa peleistä. Tuskinpa Jatkoajan keskustelupalstan NHL-osiossa oleva kyseiselle pelaajalle pyhitetty ketju on ensisijainen tai varsinkaan ainoa lähde hakea tietoa hänestä.
Ehkä mängimies olis halunnu vaan päästä vähän vääntämään mut mä en enää jaksanu:DTänään siellä ainakin joku kysyi, miksei Ovie pelaa. Eli ei, ennätysjahdista kiinnostuneet eivät tiedä miksi peleistä tulee taukoa, jos Jatkoajan keskustelupalstalla ei siitä informoida.
Ei se tee sinusta mitään pahaa ihmistä, näkökulmastani hieman erikoisen kylläkin.Antakaa määkin huudan. Määkin olen kännissä *dumdum*
Joko selvis kenen maila täällä oli pisin? Huikeaa kepin pituuden vertailua täällä.
Tulin vaan katsomaan oisko täällä ollut jotain juttua onko Ovechkin antanu jotain haastattelua tms isäänsä tai isäänsä liittymätöntä mutta pelkkää homoeroottista poikapainia löyty.
Oon yrittäny myös miettiä olenko paha ihminen kun seuraan äärimmäisen tarkasti Capitalsin otteluita ja Ovechkinin maaleja mutta myös sitä kaukalon ulkopuolista toimintaa. Tekeekö se minusta automaattisesti pahan putleripojan että kiekkoihmisenä innolla seuraan maaliennätyksen rakentumista vaikka halveksin tätä gandalfia ihmisenä? Kelpaanko tällaisena kuin olen mihinkään ketjuun? Tarvitsenko jotain eheyttämishoitoa?
Tuleeko täst viestistä penaltia kun en ole musta enkä valkoinen?
Toivottavasti ihmispaska ei koskaan riko ennätystä. Saipahan maistiaisen siitä, miltä Ukrainassa lukuisalla ja taas lukuisalla perheellä tuntuu jatkuvasti, kun fanittamansa massamurhaaja suorittaa kansanmurhaa.2 viikkoa Ovielle huilia, mutta sitten tulee vihaisempana ja nälkäisempänä takaisin.
Juuri mitään en noista elokuvista ymmärrä (kun en ole ensimmäistäkään loppuun katsonut), mutta toisin kuin Ovechkin, eikös Gandalf ollut kuitenkin hyvis?Oon yrittäny myös miettiä olenko paha ihminen kun seuraan äärimmäisen tarkasti Capitalsin otteluita ja Ovechkinin maaleja mutta myös sitä kaukalon ulkopuolista toimintaa. Tekeekö se minusta automaattisesti pahan putleripojan että kiekkoihmisenä innolla seuraan maaliennätyksen rakentumista vaikka halveksin tätä gandalfia ihmisenä? Kelpaanko tällaisena kuin olen mihinkään ketjuun? Tarvitsenko jotain eheyttämishoitoa?
Tuskin se tekee sinusta pahaa putlerpoikaa mutta moinen halveksointi saattaa täyttää viharikoksen tunnusmerkit tässä ketjussa.Oon yrittäny myös miettiä olenko paha ihminen kun seuraan äärimmäisen tarkasti Capitalsin otteluita ja Ovechkinin maaleja mutta myös sitä kaukalon ulkopuolista toimintaa. Tekeekö se minusta automaattisesti pahan putleripojan että kiekkoihmisenä innolla seuraan maaliennätyksen rakentumista vaikka halveksin tätä gandalfia ihmisenä?
Vertaus on kyllä täysin ala-arvoinen ja naurettava. Josephilla ei tunnetusti ollut ainuttakaan Hitler-kuvaa Instassa.Eikö tää oo aika sama kun Goebbelsin iskä kuolis, en sytytä kynttilää.
(Onnistuinko tekemään relevantin natsivertauksen? No en täysin, mutta relevantimman silti kuin yleensä.)
Totaalinen offtopic, mutta pakko huomauttaa, että hieman huvittava kommentti siihen nähden, että kesällä iloitsit toisen Team Putinistin jatkosopimusta Pittsburghiin. Tunnettu Putinin tukija hänkin, mutta onko se IG-kuva tässä nyt se erottava tekijä?Toivottavasti ihmispaska ei koskaan riko ennätystä. Saipahan maistiaisen siitä, miltä Ukrainassa lukuisalla ja taas lukuisalla perheellä tuntuu jatkuvasti, kun fanittamansa massamurhaaja suorittaa kansanmurhaa.
Erona tässä nyt on se, että Malkin (ainakaan oman käsitykseni mukaan) ei ole Putinin julkinen tukija sosiaalisessa mediassa jatkuvasti, kuten Oveckin edelleen on oksettavalla tavalla. Mutta olet oikeassa, kommenttini tuolloin on ollut ajattelematon ja poistin tuon. Malkin on esiintynyt kyseisen ihmiskyrvän kanssa kuvissa ja (ainakin ollut) Putinin puolella aiemmin.Totaalinen offtopic, mutta pakko huomauttaa, että hieman huvittava kommentti siihen nähden, että kesällä iloitsit toisen Team Putinistin jatkosopimusta Pittsburghiin. Tunnettu Putinin tukija hänkin, mutta onko se IG-kuva tässä nyt se erottava tekijä?
Sinä ja kaikki muutkin saavat ihan itse päättää, mikä on kiinnostavaa seurattavaa, ja mitä taas ei kiinnosta seurata. Ei täältä löydy mitään auktoriteettia, joka voisi sitovasti määritellä nuo asiat sinun puolestasi. Vielä huonommin täältä löytyy auktoriteettia sen määrittämiseen, millaisia ominaisuuksia sinulla on tai ei ole, jos seuraat tai olet seuraamatta jotakin mediasisältöä.Antakaa määkin huudan. Määkin olen kännissä *dumdum*
Joko selvis kenen maila täällä oli pisin? Huikeaa kepin pituuden vertailua täällä.
Tulin vaan katsomaan oisko täällä ollut jotain juttua onko Ovechkin antanu jotain haastattelua tms isäänsä tai isäänsä liittymätöntä mutta pelkkää homoeroottista poikapainia löyty.
Oon yrittäny myös miettiä olenko paha ihminen kun seuraan äärimmäisen tarkasti Capitalsin otteluita ja Ovechkinin maaleja mutta myös sitä kaukalon ulkopuolista toimintaa. Tekeekö se minusta automaattisesti pahan putleripojan että kiekkoihmisenä innolla seuraan maaliennätyksen rakentumista vaikka halveksin tätä gandalfia ihmisenä? Kelpaanko tällaisena kuin olen mihinkään ketjuun? Tarvitsenko jotain eheyttämishoitoa?
Tuleeko täst viestistä penaltia kun en ole musta enkä valkoinen?
Onhan toi nyt hyvin kyseenalaista, että jääkiekkopalstalla hiljennetään kyseisen miehen oma ketju täysin aiheelliselta kritiikiltä ja sitten käsketään kirjoittamaan tänne "piiloon" ns. kakkosketjuun. Tämä on jääkiekkopalsta, kuinkahan moni lukija lukee esim. tätä vapaata puolta? Syytä ainakin olisi kun niin monta viestiä on tännekin eksynyt missä väitetään, että "eihän se ole sodan aikana enää mitään tehnyt". Väärin, kyllä on. Veikkaisin, että niitä on aika monta jotka lukevat vain NHL:n puoleista ketjua, mutta eivät täällä puolen käy koskaan. Mielestäni näille olisi ihan oikein ja paikallaan myös muistuttaa idolinsa varjopuolista. Nyt se on kielletty, koska mukamas ketjun seuraamisesta ei tulisi enää mitään ja jääkiekkoa ja politiikkaa ei pidä sekoittaa keskenään. Paskan vitut. Tämä kyseinen herra niin on nimenomaan tehnyt koko uransa ollen vahvasti putinin propagandassa mukana.Mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä mieltä porukka on hänestä mutta ei vaan porukka taida ymmärtävän näiden kahden ketjun eroa.
Enkä jaksa jauhaa tästä tämän enempää vaan menen mielummin NHL-puolelle "ummistamaan silmät sodan kauheuksilta" tai näin ainakin kaikki ajattelee ellei puhu siitä 24/7.
Niin, että Pens-fani ei saa kritiikkiä antaa Ovechkinille, koska omasta joukkueesta löytyy Malkin? Oletko sinä sitten Isles-fanina oikeutettu siihen? Vai pitäisikö sinunkin muistaa mainita jokaisessa viestissä myös Varlamovin toimet jotta saat kritisoida Ovien toimia mitkä ovat vielä sodankin alettua olleet aktiivisia ja siksi niistä varmaankin puhutaan enemmän kuin muista venäläisistä NHL:ssä...Totaalinen offtopic, mutta pakko huomauttaa, että hieman huvittava kommentti siihen nähden, että kesällä iloitsit toisen Team Putinistin jatkosopimusta Pittsburghiin. Tunnettu Putinin tukija hänkin, mutta onko se IG-kuva tässä nyt se erottava tekijä?
Onhan toi nyt hyvin kyseenalaista, että jääkiekkopalstalla hiljennetään kyseisen miehen oma ketju täysin aiheelliselta kritiikiltä ja sitten käsketään kirjoittamaan tänne "piiloon" ns. kakkosketjuun. Tämä on jääkiekkopalsta, kuinkahan moni lukija lukee esim. tätä vapaata puolta? Syytä ainakin olisi kun niin monta viestiä on tännekin eksynyt missä väitetään, että "eihän se ole sodan aikana enää mitään tehnyt". Väärin, kyllä on. Veikkaisin, että niitä on aika monta jotka lukevat vain NHL:n puoleista ketjua, mutta eivät täällä puolen käy koskaan. Mielestäni näille olisi ihan oikein ja paikallaan myös muistuttaa idolinsa varjopuolista. Nyt se on kielletty, koska mukamas ketjun seuraamisesta ei tulisi enää mitään ja jääkiekkoa ja politiikkaa ei pidö sekoittaa keskenään. Paskan vitut. Tämä kyseinen herra niin on nimenomaan tehnyt koko uransa ollen vahvasti putinin propagandassa mukana.
Joo olen tietoinen otsikosta kiitoksia vain. Se on silti täällä "the" -viestiketju kyseiselle herralle täysin. Se, että jossain sivun alalaidassa on muistutus, että on olemassa myös ketju jonne voi kirjoitella "sen sellasta", niin ei nyt kovin paljon minun silmissäni pelasta jatkoajan toimintaa tämän asian suhteen.Ko. ketjun nimi on toki "Ovechkin murskaa Gretzkyn ennätyksen", jos ihan tarkkoja ollaan. Ketjussa on punaisella muistutus Putin-kytköksistä ja linkki tähän ketjuun - joka kerta naaman edessä kun avaa sen ketjun viimeisimmän viestin. Hieman jalan polkemista ja todellisuuden hämärtymistä nyt havaittavissa.