Niin, että Pens-fani ei saa kritiikkiä antaa Ovechkinille, koska omasta joukkueesta löytyy Malkin? Oletko sinä sitten Isles-fanina oikeutettu siihen? Vai pitäisikö sinunkin muistaa mainita jokaisessa viestissä myös Varlamovin toimet jotta saat kritisoida Ovien toimia mitkä ovat vielä sodankin alettua olleet aktiivisia ja siksi niistä varmaankin puhutaan enemmän kuin muista venäläisistä NHL:ssä...
Tässä kohtaa tekisi mieleni kysyä, että "menikö tunteisiin?", mutta vastaus tulikin jo itse viestissä.
Kuitenkin jos hetken jaksat hengittää syvään ja rauhallisesti sekä lukea viestini uudestaan, että lähinnä huvitti tuo Laken tapa riemuita Malkinin jatkosopimuksesta Penguinsiin, mutta Ovechkin on silti ylivaltaisen oksettava tapaus, jonka läheisen kuolema tuntuu olevan jopa hyvä asia? Malkinilla kuitenkin on ihan yhtälailla yhteiskuvaa Putinin kanssa, kansallismielisiä päivityksiä, veteraaneja ylistävää päivitystä ynnä muuta sellaista esillä. Tästä syystä oli mielestäni melko aiheellista nostaa asia esille, vai oletko ihan eri mieltä?
Malkin on Putinin iso fanipoika ihan siinä missä Ovechkinkin on ja samaan kategoriaan menevät esimerkiksi Ilya Kovalchuk sekä Pavel Bure.
Haluaisin myös kysyä, että monessako viestissä olen esimerkiksi Varlamovia hehkuttanut esimerkiksi sodan alkamisen jälkeen? Tai hehkuttanut hänen tekemäänsä sopimusta tai jatkamista Long Islandilla? Tai ylipäänsä puhunut herrasta? :D
Jääkiekkoilijana Ovechkin on historian paras maalintekijä. Ihmisenä ja arvomaailmansa puolesta sitten taas kaukana parhaasta. En minä silti kuitenkaan toisaalta ihmettele, että ne venäläiset ei juurikaan uskalla esimerkiksi sotaa liiemmin kritisoida kun vast'ikään eilen oli viimeksi uutisissa juttua venäläisopiskelijasta, joka joutunee jopa 10 vuodeksi vankilaan, koska oli kritisoinut Venäjän aloittamaa sotaa IG-stoorissaan. Tuollaisella opiskelijalla seuraajia on todennäköisesti muutama sata ja päivityksen saama julkisuus on melko rajoitettua, mutta silti sanktiot ovat järjettömät. Kuvitelkaa siitä sitten mitä seuraisi, kun joku veli-venäläinen laukoisi Putinin olevan antisankari ja murhaaja tai, että sota ei ole oikeutettua. Siinä olisi ihan aidosti vaara läsnä - Jossei pelaajalle itselleen niin ainakin tämän läheisille. Venäjällä kun ihmiset tuppaavat tippumaan esimerkiksi ikkunoista ihan vahingossa.