Aleksandr Ovetškinin kaukalon ulkopuolinen toiminta

  • 216 962
  • 1 255

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
"Väitin" että lähettävät VARMAAN ylpeinä viikkoraportteja. Miksi valehtelet että väitin heidän saavan rahoitusta?
Eli epäilet heidän tekevän sitä ihan vain koska kannattavat Putinin sotaa Ukrainassa? Yleensä raportteja lähetetään vain henkilöille jotka maksavat asiasta rahaa, mutta toki on myös vapaaehtoisia jotka eivät rahaa tarvitse.

Pysyt siis väitteessäsi että Jatkoajan ylläpito/moderaattorit lähettävät ylpeinä raporttejaan Venäjälle siitä kuinka palstalla on vähennetty ilkeää keskustelua Ovechkinista tai muusta.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Eli epäilet heidän tekevän sitä ihan vain koska kannattavat Putinin sotaa Ukrainassa? Yleensä raportteja lähetetään vain henkilöille jotka maksavat asiasta rahaa, mutta toki on myös vapaaehtoisia jotka eivät rahaa tarvitse.

Pysyt siis väitteessäsi että Jatkoajan ylläpito/moderaattorit lähettävät ylpeinä raporttejaan Venäjälle siitä kuinka palstalla on vähennetty ilkeää keskustelua Ovechkinista tai muusta.
Palstan ylläpito varmaan lähettää ylpeänä viikkoraportteja venäjälle että taas tehtiin kiitettävää duunia kun ilman sankarin viittaakin tehtiin vähän extraa ettei kasin nimi ryvety pisaraakaan.
Siinä vielä lainaukseni ja lisätyllä boldauksella kun haluat jostain syystä venyttää tätä paskaa.

Pysyt siis väitteessäsi että väitin että saavat rahoitusta? Joko riittäisi?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siinä vielä lainaukseni ja lisätyllä boldauksella kun haluat jostain syystä venyttää tätä paskaa.

Pysyt siis väitteessäsi että väitin että saavat rahoitusta? Joko riittäisi?
Kielitoimiston sanakirjasta;

"
varmaan
1.
luultavasti, otaksuttavasti, arvatenkin, kai.
Sade loppuu varmaan pian.


2.
varmasti.
Tiedän sen ihan varmaan."

Eli siinä lukee niin että luultavasti, otaksuttavasti, arvatenkin, kai tai varmasti ylläpito lähettää raporttejaan Venäjälle. Tästä voimme johtaa ajatuksen että raportteja lähetetään jotain aineellista tai aineetonta hyödykettä vastaan. Yleensä raha on kätevä tapa saada ihmiset kirjoittamaan raportteja.

Jos et osaa ilmaista itseäsi järkevällä tavalla niin kannattaa varmaan olla kirjoittamatta. Jokuhan voi vaikka ottaa kirjoittamasi viestit ja niiden sisällön kirjaimellisesti.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Olette te Ovetskin-pojat ja tytöt vaan uskomatonta väkeä.

Ennätystä seuraavaan ketjuun ilmestyy uutinen jossa kaveri lähtee venäjälle ja missaa pelejä mutta siinä on ilkeä sävy niin se poistetaan heti ettei teidän herkät mielenne järky.

Kun tätä sitten nauran niin saavutte suu vaahdossa huutamaan miten ymmärryksessä on kuulemma ongelma kun ketjussa ei saisi mielestänne mainita sanallakaan mitään kaukalon ulkopuolista.

Kun sitten totean ettei siinä uutista koskevassa viestissä mainittu mitään kiellettyä mutta sävy oli ilkeä niin hiljenitte täysin kun tajusitte että oho, kylläpäs suu vaahtosi tosiaan turhasta.

Sitten iski ketjun suurin Ovien puolustelija noppa paikalle raivoamaan miten olen kuulemma Ovetskin-vihaaja koska nauroin uutisen sensuurille ja tämä uutisen linkkaaminen on kuulemma peräti vihapuhetta:D

Ajattelin että nytpäs lähti keulimaan joten käytin samanlaista retoriikkaa koskemaan noppaa.

Niin @Jack DiBiase @Malmi kuin @Torsti56 :kaan eivät huomioneet näitä naurettavia "vihapuhe" -väitöksiä ollenkaan vaikka esim Torsti naurettavasti valehteli ettei asia muka oikeasti kiinnosta.

Lähdin siis nauramaan jatkoajan päätökselle ja ette kyenneet sulattamaan tätä vaan sitten alkoi jatkuva hyökkäys miten meillä on ymmärryksessä ongelmaa ja käytämme vihapuhetta.

Olette te säälittävää väkeä ei voi muuta sanoa.

Ensinnäkään, minä en tätä koko saagaa seurannut enkä ole edes käynyt tuolla toisen ketjun puolella katsomassa mitä siellä on tapahtunut. Pahoittelut siitä, että lähetin viestini ehkä hieman vajavaisin taustatiedoin. Olisi pitänyt tutustua keskusteluhistoriaan kattavammin.

Minusta ei kyllä mitään Ovetskin-poikaa, saati tyttöä saa ja en nyt ihan ymmärrä, että miksi minut tällaiseksi halusit kategorisoida. Kai sulla tälle sitten löytyy jotain perusteluja? Minä otin kantaa vain siihen, miten aikuiselle ihmiselle voi olla niin vaikeaa noudattaa sääntöjä ja kirjoittaa viesti sille tarkoitettuun ketjuun. Se mistä Torsti, Pekka tai Seppo on valehdellut, ei ole minun asiani eikä sinun pitäisi minua siihen sotkea.

Saat toki nauraa ihan mille haluat, mutta todellisuudessahan et taida vaan sitä tehdä vaan räyhäät ja raivoat jälleen kerran. Tuskin sinä täällä ketään haukkuisit säälittäväksi, sokeaksi, Putin-mieliseksi tai sotaa rakastavaksi, jos tämä olisi jotenkin hauska tilanne sinulle. Nyt olisi teikätamburiinin aika ottaa peili käteen, miettiä käytöstäsi ja pyrkiä jatkossa kenties hieman kypsempään käytökseen.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kielitoimiston sanakirjasta;

"
varmaan
1.
luultavasti, otaksuttavasti, arvatenkin, kai.
Sade loppuu varmaan pian.


2.
varmasti.
Tiedän sen ihan varmaan."

Eli siinä lukee niin että luultavasti, otaksuttavasti, arvatenkin, kai tai varmasti ylläpito lähettää raporttejaan Venäjälle. Tästä voimme johtaa ajatuksen että raportteja lähetetään jotain aineellista tai aineetonta hyödykettä vastaan. Yleensä raha on kätevä tapa saada ihmiset kirjoittamaan raportteja.

Jos et osaa ilmaista itseäsi järkevällä tavalla niin kannattaa varmaan olla kirjoittamatta. Jokuhan voi vaikka ottaa kirjoittamasi viestit ja niiden sisällön kirjaimellisesti.

Eli otetaan vaikka se "luultavasti" -vaihtoehto jolla vapaudun vankilasta.

Eli kun väitit että VÄITIN että modet saavat RAHOITUSTA niin miten meni omasta mielestäsi osaaminen oman ilmaisusi kanssa? Kannattaisiko olla kirjoittamatta?

Mikä tässä nyt hiertää kun puhut itseäsi jatkuvasti pussiin. Olinko liian ilkeä Ovielle tai jatkoajalle joka selittäisi käytöksesi?
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ensinnäkään, minä en tätä koko saagaa seurannut enkä ole edes käynyt tuolla toisen ketjun puolella katsomassa mitä siellä on tapahtunut. Pahoittelut siitä, että lähetin viestini ehkä hieman vajavaisin taustatiedoin. Olisi pitänyt tutustua keskusteluhistoriaan kattavammin.

Minusta ei kyllä mitään Ovetskin-poikaa, saati tyttöä saa ja en nyt ihan ymmärrä, että miksi minut tällaiseksi halusit kategorisoida. Kai sulla tälle sitten löytyy jotain perusteluja? Minä otin kantaa vain siihen, miten aikuiselle ihmiselle voi olla niin vaikeaa noudattaa sääntöjä ja kirjoittaa viesti sille tarkoitettuun ketjuun. Se mistä Torsti, Pekka tai Seppo on valehdellut, ei ole minun asiani eikä sinun pitäisi minua siihen sotkea.

Saat toki nauraa ihan mille haluat, mutta todellisuudessahan et taida vaan sitä tehdä vaan räyhäät ja raivoat jälleen kerran. Tuskin sinä täällä ketään haukkuisit säälittäväksi, sokeaksi, Putin-mieliseksi tai sotaa rakastavaksi, jos tämä olisi jotenkin hauska tilanne sinulle. Nyt olisi teikätamburiinin aika ottaa peili käteen, miettiä käytöstäsi ja pyrkiä jatkossa kenties hieman kypsempään käytökseen.
Kuten lainaamassasi viestissä kerroin niin nauroin viestin siirtämiselle.

Samaisessa lainaamassasi viestissä totesin että kun nopalta alkoi tulla härskiä väitettä niin adoptoin sen retoriikan. Siinä kohtaa en enää nauranut.

Koska tartuit vain minun kommenttiini nopan naurettavan väitteen jälkeen niin se on perusteluni.

Saat anteeksi pahoitteluitasi. Ymmärrettäväsi välillä vähän roiskuu.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Samaisessa lainaamassasi viestissä totesin että kun nopalta alkoi tulla härskiä väitettä niin adoptoin sen retoriikan. Siinä kohtaa en enää nauranut.

Koska tartuit vain minun kommenttiini nopan naurettavan väitteen jälkeen niin se on perusteluni.
Okei... Ja mikä se härski ja naurettava väite siis oli?
 
Voisiko tämän keskustelun, jossa käydään tätä asiaa mikä kuuluu mihinkin ketjuun käydä vaikka tuolla NHL-puolen Ovetskin -ketjussa mieluummin. Sieltä se lähti liikkeellekin? Tällä ei ole mitään tekemistä Ovetskinin kaukalon ulkopuolisen toiminnan kanssa? Tai sitten aiheelle voisi avata ihan oman ketjunsa. Tässä ketjussa puhutaan Ovetskinin kaukalon ulkopuolisesta toiminnasta.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Okei... Ja mikä se härski ja naurettava väite siis oli?
Kuten lainaamassasi viestissä kerroin:
Voimasanojen saattelemana olen kuulemma Ovetskin vihaaja koska nauroin uutisen sensuurille ja Ovetskinin arvosteleminen on kuulemma vihapuhetta.

Luetko lainaamiasi viestejä ollenkaan?
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Kuten lainaamassasi viestissä kerroin:
Voimasanojen saattelemana olen kuulemma Ovetskin vihaaja koska nauroin uutisen sensuurille ja Ovetskinin arvosteleminen on kuulemma vihapuhetta.

Luetko lainaamiasi viestejä ollenkaan?

Kyllä mä koitin tuota Nopan viestiä pälyillä, mutta se olikin tämä "vihaaja" sana sitten, joka teikäläisin sai irti henkseleistään. Se meni ohi, ei voi minkään.

Mutta joo, toivotaan että teikäläinenkin parantaa kevättä kohden. Pystyt parempaan, sanoisi Keke Armstong. Hyvät hiihtolomat vaan sinnekin suunnalle!
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Kyllä mä koitin tuota Nopan viestiä pälyillä, mutta se olikin tämä "vihaaja" sana sitten, joka teikäläisin sai irti henkseleistään. Se meni ohi, ei voi minkään.

Mutta joo, toivotaan että teikäläinenkin parantaa kevättä kohden. Pystyt parempaan, sanoisi Keke Armstong. Hyvät hiihtolomat vaan sinnekin suunnalle!
Ja kuten tuossakin:D :D lainauksessa mainitsin niin se "vihapuhe" -sana joka sai sitten aikaan sen minkä sitten tulkitsit henkseleistä irtoamiseksi:)

Härski väite jos tietää mitä sana tarkoittaa.

Mutta joo parannetaan keväällä ja hyviä hiihtolomia sinullekin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Voisiko tämän keskustelun, jossa käydään tätä asiaa mikä kuuluu mihinkin ketjuun käydä vaikka tuolla NHL-puolen Ovetskin -ketjussa mieluummin. Sieltä se lähti liikkeellekin? Tällä ei ole mitään tekemistä Ovetskinin kaukalon ulkopuolisen toiminnan kanssa? Tai sitten aiheelle voisi avata ihan oman ketjunsa. Tässä ketjussa puhutaan Ovetskinin kaukalon ulkopuolisesta toiminnasta.
Erittäin hyvä muistutus, jonka ydinajatus pyrkii unohtumaan säännöllisesti muutamilta z-kiekkoilijaan sokeasti rakastuneilta kanssakirjoittajilta. Tässä ketjussa keskustellaan z-jääkiekkoilijan kaukalon ulkopuolisesta toiminnasta, kun taas siinä toisessa käsitellään saman henkilön kaukalon sisäpuolisia edesottamuksia. Ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikeaa hahmottaa tätä.

Ei tässä ketjussa kaikkien tietenkään tarvitse olla samaa siitä, että ketjun päähenkilön kaukalon ulkopuolinen toiminta on isovenäläistä sodanlietsontaa, Putin-nimisen sotarikollisen mielistelyä, kansanmurhan ja hyökkäyssodan hyväksyntää, sekä, tiivistäen, järkyttävän kuvottavaa paskaa. Saa olla myös idiootti, ja tulla kertomaan mielipiteensä vaikkapa siitä, kuinka z-jääkiekkoilija haluaa vain rauhaa ja fasismin poistamista Ukrainasta ja mielellään koko läntisestä Euroopasta, jos on oikeasti tätä mieltä ja pitää tällaista sontaa hienona asiana.

Sen sijaan on täysin tarpeetonta tulla tänne inttämään, ettei z-jääkiekkoilijaa pitäisi kritisoida, kun olisi parempi toljottaa jotain jääkiekkopeliä. Z-jääkiekkoilijasta voi kirjoittaa siellä toisessa ketjussa, vaikkapa siinä vaiheessa, kun z-jääkiekkoilija joskus mahdollisesti palaa z-maasta takaisin työpaikalleen. Tuota odottaessa z-jääkiekkoilijan ystävät voivat mieluummin vatkata ruudulla z-jääkiekkoilijaa kaukalossa esittäviä YouTube-rainoja, tai mitä nyt haluavatkaan vatkata. Täällä kannattaa vatkata kaukalon ulkopuolisista asioista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voisitteko @Moderaattorit siirtää nämä ketjun aihetta sotkevat viestit pois täältä? Nämä ihmisjätteen maaliennätyksestä eli kaukalon sisäpuolisesta toiminnasta täällä jauhavat viestit eivät kuulu tänne ketjuun. Ne voisi siirtää vaikka sinne NHL-osion maaliennätysketjuun. Tai sitten sinne voisi avata oman ketjun, esim. otsikolla "Täällä ne vatipäät, jotka jostain käsittämättömästä syystä pitävät Ovechkinia ihan normaalina jääkiekkoilijana, eikä Putin-nimisen sotarikollisen mielistelijänä, ja Putinin järjestämän kansanmurhan ja hyökkäyssodan hyväksyvänä paskaläjänä, keskustelevat tämän z-jääkiekkoilijan saavutuksista jääkiekon puolella", niin ei sotkeennu hyvä maaliennätysketju.
No miksi helvetissä se on teille Ovechkin-vihaajille niin vaikeaa suoltaa se vihapuhe tähän ketjuun? Miksi teidän pitää tarkoituksella hämmentää tuota toista ketjua? Juuri siksihän ketjuja eriytetään, jos joku yksittäinen asia uhkaa tehdä ketjusta lukukelvottoman. Nyt on tosiaan kaksi eri ketjua (itse luen molempia); meille jääkiekkoilija-Ovechkinista edelleen pitäville ja Putinin lakeija-Ovechkinia haukkuville.

Tuokin ensimmäinen viesti, joka tunne ketjuun kirjoitettiin, oli ihan selkeästi provokaatioksi tarkoitettu. Jos ei, niin silloinkin se kuuluisi tähän ketjuun. Ei siinä kirjoittajalla ollut tarkoitus pohtia Venäjälle lähdön mahdollisia vaikutuksia maalinnätyksen jahtaamiseen, vaan nimenomaan tuoda esille se oma syvä vihansa ketjun nimihenkilöä kohtaan. Ja käsitykseni mukaan tuo on juurikin se tämän ketjun perustamisen perimmäinen tarkoitus...

Eli maaliennätyksen rikkoutumisen seuraaminen on sama kuin rakastaa sotaa. Hyvin sä vedät jätkä, ei vittu mitä paskaa suollat joka viestissä. En tiedä mitä @Noppa10 on mutta mulle on aivan sama vaikka siellä olisi Ugandalainen Aganju painamassa maaleja. Se ennätyksen rikkoutuminen on ainoa syy miksi seuraan ketjua koska harmittavasti kukaan muu ei ole lähelläkään rikkomassa kyseistä ennätystä.

Juuri näin! Tuo sinänsä hieno seurantaketju on ollut Jatkoajassa ja omassa seurannassa jo 13 vuotta ja NHL:n maaliennätys-aihe on erittäin kiinnostava. Ymmärrettävästi se, että ennätystä tällä hetkellä jahtaava pelaaja on tuhonnut maineensa kaukalon ulkopuolella toki tekee hallaa myös tuolle seurantaketjulle. Se ei silti ole mikään syy lähteä koko ajan viemään keskustelua sivuraiteille noilla Touretten syndroomaa vastaavien Putin-Putin-tick-oireiden kanssa, mitä tietyt käyttäjät harrastavat.

Se on just näin. Ja kuten tuossa jo aiemmin mainitsinkin, ihan samalla lailla muissakin aiheissa luodaan paljon keskustelua herättäville asioille omat ketjunsa, jotta se yksi aihe ei tukkisi sitä koko alkuperäistä ketjua. Tai raumalaisten ja porilaisten ollessa kyseessä kokonaista osiota.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Torsti naurettavasti valehteli ettei asia muka oikeasti kiinnosta.
Eihän se minua kiinnostakaan mutta eipä sieltä löydy muuta ketjua jossa ennätystä seurataan ja vaikka löytyisi niin Matthews olisi seuraava jolla on jonkunlainen mahdollisuus ylittää se ennätys. Joten sovitaan sitten niin että "minä kannatan sotaa ja olen Putlerin suuri kannattaja" ja kaikki tämä vain koska seuraan maaliennätyksen rikkomista.

Jokohan tämä jo riittäisi vai mistäköhän @Tifosi tällä kertaa alkaa vääntelemään sanoja ja olemaan marttyyri.


Onneksi lähipiiri sentään tietää mitä mieltä olen sodasta jonkun tuntemattoman palstalaisen väitökset ei paljoa paina siinä mielessä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Eihän se minua kiinnostakaan mutta eipä sieltä löydy muuta ketjua jossa ennätystä seurataan ja vaikka löytyisi niin Matthews olisi seuraava jolla on jonkunlainen mahdollisuus ylittää se ennätys. Joten sovitaan sitten niin että "minä kannatan sotaa ja olen Putlerin suuri kannattaja" ja kaikki tämä vain koska seuraan maaliennätyksen rikkomista.

Jokohan tämä jo riittäisi vai mistäköhän @Tifosi tällä kertaa alkaa vääntelemään sanoja ja olemaan marttyyri.


Onneksi lähipiiri sentään tietää mitä mieltä olen sodasta jonkun tuntemattoman palstalaisen väitökset ei paljoa paina siinä mielessä.
"Hyvin sä vedät jätkä, ei vittu mitä paskaa suollat joka viestissä".

Siinä väänsin ekaa kertaa sun sanoja koskemaan omiasi. Muuten oksennat kokoajan samaa.
Mitä sä sille lähipiirille sanot kun sanovat ilkeästi Ovetskinista kun sä yrität fanittaa vaan maaleja?

Edit. Jospa googlettaisit sanat ironia ja marttyyri ja lukisit oman viestisi uudestaan niin tämän kohdan on pakko naurattaa sinuakin.
sovitaan sitten niin että "minä kannatan sotaa ja olen Putlerin suuri kannattaja" ja kaikki tämä vain koska seuraan maaliennätyksen rikkomista.
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ilmeisesti se Ovechkinin isäukko on nyt sitten kuollut. Liekö poika kerennyt paikalle.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Mitä sä sille lähipiirille sanot kun sanovat ilkeästi Ovetskinista kun sä yrität fanittaa vaan maaleja?
Siinäs sanovat mitä sanovat. He saavat olla mitä mieltä haluavat. Minä en edelleenkään fanita Ovechkinia enkä hänen maalejaan. Ainoastaan sitä että tässä on mahdollisuus rikkoa "rikkomaton" ennätys.

Ja edelleenkin, se ensimmäinen viesti ei kuulunut siihen ketjuun koska se olisi vain tuonut lisää ketjuun kuulumattomia viestejä ketjuun jos sitä ei olisi siirretty tänne joten sen takia se siirrettiin ettei @Moderaattorit joudu joka 12 tunnin välein siirtämään kymmeniä viestejä tähän ketjuun joita se viesti olisi tuonut jos olisi jätetty sinne viimeisimmäksi.

Jos olisin Ovie fani niin mulla olisi esim. Hut joukkueessa Ovie varmasti joukkueessa mutta mitenkäs nyt niin että tällä Ovie fanilla ei ole ollut 2018 vuodesta lähtien koko pelaajaa joukkueessa.

Joten hyökkäilehän nyt vaikka muiden kimppuun tästä lähtien. Ei jaksa enään alentua sun tasolle.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Joten hyökkäilehän nyt vaikka muiden kimppuun tästä lähtien. Ei jaksa enään alentua sun tasolle.
Kaikki päivän viestit on edelleen luettavissa joten älä edes yritä kääntää tätä niin että mä hyökkäsin sun kimppuun.

Mutta tosiaan nyt ollaan päästy maaliin eli ei olla Putin-fanin faneja kumpikaan. Jatkossa jos ei joku asia kiinnosta niin laita suoraan yv:llä niin säästetään palstametrejä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ovechkinilta on isä kuollut. Lähteenä Instagram ja Ovien virallinen tili.

Venäjän-matkalle oli siis aika painava syy. Ja isä se tosiaan hänelläkin on - tai oli.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ovechkinilta on isä kuollut. Lähteenä Instagram ja Ovien virallinen tili.

Venäjän-matkalle oli siis aika painava syy. Ja isä se tosiaan hänelläkin on - tai oli.

Ja peukku siis tuolle syylle ( halusi nähdä Isänsä elossa ), miksi lähti sinne. Ei sille, että isä on menehtynyt
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyynel.
 

Liitteet

  • A0DBA0EC-4C28-468C-986C-38F00FB5A52F.jpeg
    A0DBA0EC-4C28-468C-986C-38F00FB5A52F.jpeg
    423,4 KB · kertaa luettu: 344

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ukrainassa kuolee joka päivä helvetin monta isää, jotka eivät ikinä saa nähdä lastensa kasvavan, lastensa saavutuksia taikka lapsenlapsia, vain koska Ovechkinin sankari ja oma presidentti on niin määrännyt ja niin haluaa. Ja tätä diktaattoria ja murhanhimoista tyrannia Ovie tukee ja toimii hänen propagandanappulana, yhtenä isoimmista.

Aika vaikea kokea mitään myötätuntoa Ovien isäukon menehtymisestä. Ihmisenäkin olen sen verran mulkku ja kusipää, etten oikeastaan edes toivo isolle kasille jaksamisia taikka voimia suruun.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Aika vaikea kokea mitään myötätuntoa Ovien isäukon menehtymisestä. Ihmisenäkin olen sen verran mulkku ja kusipää, etten oikeastaan edes toivo isolle kasille jaksamisia taikka voimia suruun.
Eikö tää oo aika sama kun Goebbelsin iskä kuolis, en sytytä kynttilää.

(Onnistuinko tekemään relevantin natsivertauksen? No en täysin, mutta relevantimman silti kuin yleensä.)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mutta tosiaan nyt ollaan päästy maaliin eli ei olla Putin-fanin faneja kumpikaan. Jatkossa jos ei joku asia kiinnosta niin laita suoraan yv:llä niin säästetään palstametrejä.
Hyvä, että kaiken varalle kuitenkin lähdit siitä oletuksesta, että palsta kuhisisi Venäjä-mielisiä henkilöitä. No tunteet kuljettavat.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Hyvä, että kaiken varalle kuitenkin lähdit siitä oletuksesta, että palsta kuhisisi Venäjä-mielisiä henkilöitä. No tunteet kuljettavat.
Virheellisesti alkoivat huudella miten muka oltiin vääriä aiheita kehdattu käydä läpi tiukasti kielletyssä ketjussa joten kyllä siinä oletukset heräsivät sitä mukaa mitä enemmän ymmärrystä kyseenalaistettiin.

Eihän se nyt sovi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös