Valitakko poikansa vai ystävänsä, siinä vasta pulma. Stewartin veljeksiä lukuunottamatta ei tule mieleen muita, jotka olisivat omin voimin ponnistaneet NHL:ään. Olga on hieno ihminen kun voi jättää kaiken taakseen ja keskittyä poikansa paasaamiseen.
Eli siis Florida on sellainen onnela ja Shangri-la, että kuka tahansa lähtisi sinne innosta kiljuen, jättäen läheisensä ja ystävänsä, oikeastaan koko elämänsä valtameren taa. Kyllähän sitä vaikka kotiapulaiseksi, kun on sentään Amerikka.
Et varmaan osaakkaan kun et selvästikään ole perheellinen, vaikka lapset ovatkin elämän suola niin kyllä sitä jokainen kuitenkin odottaa innolla kun lapset ovat aikuisia ja muuttavat kotoa
Niin ja muilla lapsilla nyt niin väliä ookkaan, kun ei ne o änärissä. Mutta mites noi Stewartit, miten niin omin voimin? Kyllähän niillä vanhemmat kai on, vaikka köyhiä olikin? Ja CHL:ssä viimeistään jotain tukea?Valitakko poikansa vai ystävänsä, siinä vasta pulma. Stewartin veljeksiä lukuunottamatta ei tule mieleen muita, jotka olisivat omin voimin ponnistaneet NHL:ään. Olga on hieno ihminen kun voi jättää kaiken taakseen ja keskittyä poikansa paasaamiseen.
Mä vaan ymmärsin ton niin, että se nimenomaan ei ollut uhraus lähteä Floridaan, koska siellä on niin paljon parempaa kuin Tampereella tai Venäjällä. Varsinkin viisikymppinen, ehkä kielitaidoton, venäläisrouva viihtyy Floridassa paremmin kuin kotimaassaan.Käsittääkseni vaihtoehtona oli jäädä yksin Tampereelle, mennä miehen luokse Venäjälle tai pojan luokse Floridaan. Mun mielestä panostuksesta pojan uraan voisi antaa ihan yhtä suuret propsit, vaikka olisi päättänyt mennä Venäjälle.
Varsinkin viisikymppinen, ehkä kielitaidoton, venäläisrouva viihtyy Floridassa paremmin kuin kotimaassaan.
Voisitte varmaan avata erillisen ketjun tuolla Olga Barkovalle.
Viimeiseen kahteen sivuun ei paljoa muuta ole löytynyt, kun mielipiteitä siitä onko Olga uhrautunut vai ei.
En kyllä edes ymmärrä miksi jotkut kritisoivat, että Olga Barkov on poikansa apuna rapakon takana. Tottakai hän on siellä jos vain asiat näin pystytään järjestämään! Kuka äiti ei menisi poikansa avuksi jos vaan voi? Ja tottakai se on uhrautunut, luultavasti omat unelmansa ovat taka-alalla kun ensin hyysää miestänsä ympäri maailmaa ja nyt poikaansa.
Barkov ei ilmeisesti pelaa Bruinsia vastaan ja voi olla että Leafs-peli jää myös välistä. Toivottavasti nyt on vaan kyse varotoimenpiteistä eikä siitä että polvi on oikeasti pahemmin rikki.
En kyllä edes ymmärrä miksi jotkut kritisoivat, että Olga Barkov on poikansa apuna rapakon takana.
Minä uskon, että NHL-organisaatioissa seura kyllä hoitaa 2nd overall -varaukselle sellaiset olosuhteet, että tämä voi keskittyä täysin jääkiekkoon, vaikka pelaajan porukat jäisivätkin kotimaahansa.
->Vähän kyllä ihmetyttää minkälaisia mammanpoikia tänne kirjoittaa. 18-vuotias nuorimies, taloudellisesti turvattu asema ja joukkueessa suunnilleen samanikäistä kaveria. Seura järjestää asumisen kimppakämppään parin joukkuekaverin kanssa, jos katsovat tarpeeksi kypsäksi, eikä ruuanlaitto tai pyykinpesu ole ongelma, muuten jonkun veteraanipelaajan hoiviin.
Veikkaan että koti-ikävää todennäköisempää on, ettei kyseisessä tilanteessa oleva jannu muista soittaa muutamaan ensimmäiseen viikkoon äidilleen. Muistelkaa vaan sitä, kun olette itse lentäneet pesästä.
Keskiverto jatkoaikalaisen kohdalla pesästä lentäminen on todennäköisesti kuitenkin tarkoittanut sitä oman 20-neliöisen yksiön vuokraamista vaikkapa opiskelujen alkaessa, kenties jopa ihan toiselta paikkakunnalta. Koti-ikävän pitää poissa melko tehokkaasti tietoisuus siitä, että äitiä pääsee tarvittaessa moikkaamaan vaikka heti ensi viikonloppuna jos siltä tuntuu. Mielestäni hieman eri asia lähteä NHL-kauden ajaksi Yhdysvaltoihin, tietäen että ennenaikainen kotiinpaluu onnistuu ainoastaan maitojunalla.
Muutin itse tuossa taannoin melko tarkkaan yhtä kauas kotoa kuin Barkov Floridaan lähtiessään. Ehkä kuulun sitten noihin mammanpoikiin, mutta vaikka olen jonkin verran Sashaa vanhempi, ja varsinainen "pesästä lentäminen" tapahtui jo aiemmin, en todellakaan voi väittää ettei koti-ikävä ja läheisten kaipaus joskus vaivaisi ja vaikuttaisi mielialaani ja tekemisiini.
Koko keskustelu siitä, oliko Olgan lähtö poikansa tueksi uhrautumista vai ei on jotain täysin turhaa ja typerää. Kaikki kuitenkin varmaan haluavat Sashan NHL-uralle onnistuneen alun, joten jos tällainen järjestely katsottiin Barkovin perheessä oikeaksi, niin eikö vain voitaisi olla tyytyävisiä siihen että tilanne on niinkuin se on?
Muuten en kyllä tajua, onko todella niin että porukka kaipaa vanhempiaan ihan säännöllisesti vaikka ovat muuttaneet omilleen? Mielestäni mulla oli hyvät vanhemmat verrattuna moneen kaveriin, mutta en ole kyllä kertaakaan omille muuton jälkeen tuntenu että olisi kiva jos äiti olisi lähellä.
->Vähän kyllä ihmetyttää minkälaisia mammanpoikia tänne kirjoittaa. 18-vuotias nuorimies, taloudellisesti turvattu asema ja joukkueessa suunnilleen samanikäistä kaveria. Seura järjestää asumisen kimppakämppään parin joukkuekaverin kanssa, jos katsovat tarpeeksi kypsäksi, eikä ruuanlaitto tai pyykinpesu ole ongelma, muuten jonkun veteraanipelaajan hoiviin.
Veikkaan että koti-ikävää todennäköisempää on, ettei kyseisessä tilanteessa oleva jannu muista soittaa muutamaan ensimmäiseen viikkoon äidilleen. Muistelkaa vaan sitä, kun olette itse lentäneet pesästä.
Facessa miehen itsensä kertomana:
Aleksander Barkov paikassa Buffalo, NY, United States
Great team effort in taking important 3 points from Buffalo tonight! Got some minor leg strain in the 1st period and decided to play it safe and get it in shape for the next game. Back on ice in no time!
Tuo kyllä taitaa olla Barkovin fanitili, eikä miehen itsensä ylläpitämä tunnus. Toki "virallinen" fanitili, eli jonkinlainen hyväksyntä löytyy, mutta kuitenkaan ei sitä itse ylläpidä, jos olen oikein ymmärtänyt.
Menee jo erittäin ot:ksi, mutta kyllä Barkov ainakin kirjoittelemaan tuonne pääsee, kommentit ainakin viittaa siihen suuntaan... Tai sitten puhutaan ihan eri tileistä. Joka tapauksessa tuskin itse noita englanninkielisiä tekee, ellei rallienglanti rajoitu vain puheeseen.