Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 394 390
  • 1 689

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Välillä kun oon lätkämatsissa paikan päällä ja tulee maali niin katson kentälle ja odotan, että ne pelaajat esittää sen maalin siellä uusintana. Sitten muistan, etten katokaan sitä matsia tv:stä. Tulee vähän sellanen aivot, mitä vittua fiilis.

Tästä itsekin kirjoitin Karjala-turnauksen aikaan, kun Venäjä teki maalin ja sitä kavereiden kanssa sitten kummasteltiin, että mistä se kimposi. En pelkästään minä vaan toinen kavereistanikin kääntyi kentälle katsomaan jos tämän maalin näkisi sitä kautta. Sen jälkeen toki hämmentynyt katse vaihdettiin keskenämme, että mitä tässä juuri edes oikein yritettiin.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
"Joo'o, vois ehkä leivän tekoa helpottaa jos ottais ne leivät jääkaapista ja levittäis levitteen pöydän sijaan leivän päälle"
No, eipä leipää muutenkaan pidä säilyttää jääkaapissa. Eli virhe oli jo tuota ennen tapahtunut.
 

A Siente

Jäsen
Olin kahvia ottamassa panusta ja kahvinkeittimen vieressä oli kahvikuppi sekä tyhjä lasi. Väsyneenä kaadoin osan kahvista vahingossa lasiin, tämän kuitenkin huomasin nopeasti ja loput kahvista meni oikeaan kuppiin. Otin siitä kahvikupin ja menin "olohuoneeseen" siemaisemaan kuuman kupillisen. Tunti tämän jälkeen menen keittiöön ja huomaan lasin, jossa ajattelin olevan kokista. Prkl, että osaa kylmä kahvi olla pahaa.

Ja mikä siinä on kun jokainen kerta nähtyäni unta urheilumatsista yritän herättyäni katsoa tuloksen herätyskellon viisareista.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Aivot yrittivät kusettaa minua aamulla. Eilen kieltämättä meni aamupuolelle musisoinnin ääressä, mutta alkoholia en nauttinut. Kun heräilin noin kello 13, niin aivojeni mukaan olin ankarassa kankkuisessa. Vaan enpä ollutkaan, tämän käsittämiseen kului noin kaksi minuuttia. Ajattelin, että minä 1 - aivot 0. Tämä laskutoimitus tosin osoittautui aivan järjettömäksi. Tämä järjettömyysasia taas on melko omituinen, suorittivathan aivoni tämän toimituksen. Sopisipa lepi hyvinkin ajulleni.

Tässä pitää tietää, että aju on vanha aivojen nimitys.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen katsellut ihaillen ja ihmetellen ”amvnt” –ketjua. Tänään pistin mitallisen kahvia appelsiinilasiin. Tunsin itseni suunnattoman älykkääksi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Runnoin tuossa äsken täyttä roskista vähän tiiviimpään muotoon. Samalla päätin siirtää likaiset astiat tiskialtaasta astianpesukoneeseen - jota ennen kävin kuitenkin pesemässä kädet. Eivätpä ainakaan astiat likaantuneet enempää.
 

dorka

Jäsen
Välillä kun oon lätkämatsissa paikan päällä ja tulee maali niin katson kentälle ja odotan, että ne pelaajat esittää sen maalin siellä uusintana. Sitten muistan, etten katokaan sitä matsia tv:stä. Tulee vähän sellanen aivot, mitä vittua fiilis.

Tuomaroidessani tulee aina välillä tämä sama fiilis, kun joku huippuyksilö ensiksi vääntää koko kentän ihan solmuun ja sitten pistää jollain ilmaveivillä kiekon ylämummoon.

Joskus yritin myös kelata kännykälläni mediakuutiolla pyörivää hidastusta taaksepäin. Hieman hämmentyneenä sitten kuitenkin tajusin, että kännykkä ei ole kaukosäädin ja enkä ole kotonani katsomassa televisiosta peliä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jees palataan.

Olin äsken oman rappuni alaovella, ja kaivoin tuhansista taskuistani kotiavaimiani. En ollut löytää, myöhemmin selvisi, että ne ovat lompakonkansien välissä. Joka tapauksessa soitin omaa ovisummeriani, että jospa avaisin oven kämpiltäni itselleni.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viime viikon perjantaina joku mainitsi, että on perjantai 13. päivä. No eipä tuo minua hetkauta, lähinnä hiukan ärsyttää että tuollaiseen joku kiinnittää huomiota. Hetkeä myöhemmin availin Jatkoaikaa, ja ajattelin "Minkähän pilan ne on tänä vuonna keksinyt". Hetken aivo pyöri tyhjää ennen kuin tajusin, että perjantai 13. päivä on eri asia kuin aprillipäivä.
 

dorka

Jäsen
Äskön piti levittää kosteuttavaa kasvovoidetta kasvoille, jotta punotus ja turvoitus laskisi hieman. No, siinä hetken leviteltyäni rupesin ihmettelemään miksi tämä voide haisee niin oudolta ja koostumuskin on todella tahmea. Lopulta huomasin, että levitin kasvoilleni hammastahnaa voiteen sijasta.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Äskön piti levittää kosteuttavaa kasvovoidetta kasvoille, jotta punotus ja turvoitus laskisi hieman. No, siinä hetken leviteltyäni rupesin ihmettelemään miksi tämä voide haisee niin oudolta ja koostumuskin on todella tahmea. Lopulta huomasin, että levitin kasvoilleni hammastahnaa voiteen sijasta.

Veljelläni kävi kerran toisinpäin, eli pesi hampaat kipuvoiteella. Ihmetteli siinä sitten hieman, kun oli vähän pahanmakuista hammastahnaa…
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Aamu ei mennyt ihan putkeen, kahvinkeittimen kanssa oli taas ongelmia. Ongelman syyksi paljastui johto, joka oli irti seinästä.

Aamulla myös avautui, että 200 g puolukoita ja 250 g rahkaa voi vielä laittaa blenderiin ilman kantta. Hyvä niin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aamulla piti ruveta silittämään paitaa ennen töihin lähtöä. Se on siis ihan luontevaa ottaa vedenkeitin kaapista tähän tarkoitukseen. Kahva [x], vesisäiliö [x], sähköjohto [x] - close enough.

Ja äsken ruokatunnilta palattua piti laittaa kakkulat takaisin silmille. Päätin kuitenkin laittaa aurinkolasit. Tyylikkyys menee toki uteliaisuuden edelle.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Aamu ei mennyt ihan putkeen, kahvinkeittimen kanssa oli taas ongelmia. Ongelman syyksi paljastui johto, joka oli irti seinästä.

Aamulla myös avautui, että 200 g puolukoita ja 250 g rahkaa voi vielä laittaa blenderiin ilman kantta. Hyvä niin.

Suoritin melkoisen supertriplan aivokahvihommissa pari viikkoa sitten. Keitin kolmesti kahvit. Ensimmäisellä kerralla tapahtui aivan perusosaston röpöjen unohdus. Toisella kerralla unohtui vesi. Kolmannella kerralla räjäytin pankin muistamalla veden ja röpöt, mutta pannu jäi pöydälle keittimen viereen.

Tapahtuipa tämä vielä kyläillessäni vanhempieni luona, ja kaikki kahvit valuivat mauste- ja astiakaappeihin. En saanut edes siivota itse, kun äite ja iskä epäilivät että aiheutan välttämättä lisää tuhoja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Aamu ei mennyt ihan putkeen, kahvinkeittimen kanssa oli taas ongelmia. Ongelman syyksi paljastui johto, joka oli irti seinästä.

Juu, tuttua. Viime sunnuntaina muistin sekä veden, purut ja johtokin oli seinässä. Ja ei muuta kuin postilaatikolle Hesaria hakemaan ja aamupalatarpeita kaivelemaan.

Palatatessa parempi puolisko huomautti että josko se virtakin pitäisi laittaa päälle. Puolustuksekseni on sanottava etten juo kahvia.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ole muuten ihan yksi eikä kaksi (vaan kolme) kertaa kun olen näpytellyt tuntemattoman puhelinnumeron Forecan paikkahakuun. Forecta, Foneca, percele.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt tuli asiaa tähän(kin) ketjuun. Oikein kunnon "hitsaus".

Oli tarkoitus korjailla piharakennuksen maalipintaa. Punaista ja valkoista, eli kahdella maalipöntöllä lähdettiin. Ennen kuin aloitin niin kävi mielessä, että "olisipa tämäkin helpompaa, jos olisi vain yksi väri käytössä". Jälkikäteen ajatellen, eihän sitä kahdella pensselillä kahta maalia samaan aikaan maalata. AMVNT osa 1.

Seuraava havainto oli, että olin narauttanut maalipönttöjen kannet auki ja olin kaatamassa valkoista maalia punaisen sekaan. No ylihän se purkki tulvi. Sitten huudettiin perkelettä ja kaikkea muuta. Nyt on jäljellä puoli purkkia valkoista maalia ja yksi purkki vaaleanpunaista sotkua plus iso maalilammikko. AMVNT osa 2.

Kiitos aivot.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kauppareissulla sitten unohdin ostaa margariinia, joka oli loppumassa. Mutta tämä ei suinkaan ollut matkan varsinainen aivokatkos. Mennessä, kun olin ensimmäisessä valoristeyksessä kääntymässä oikealle, noiduin siinä itsekseni että on se perkele että tuo nuolivihreä ei pala, koko ajan vain suoraan ajaville mollottaa vihreä valo. Onneksi takana ei ollut ketään, ja lopulta se oikealle kääntyvienkin nuoli alkoi palamaan, ja siinä vaiheessa julistin itselleni olevani idiootti.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulle tuli yks päivä vieraita ja jättimäisen kauppalapun ja lapsen kanssa lähdin kauppaan. Suunnittelin matkalla miten raahaan kassit parhaiten ja mahd. nopeasti kotiin, kun on vähän kiire.

Ajoin tuttuun liikenneympyrään, ympäri vaan 360 astetta ja kotiin trallaalaaa.. Auto ulko-oven eteen ja lasta irrottamaan turvaistuimesta. Kunnes tajusin (anteeks ruma kielenkielenkäyttöni) käy nyt eka siellä saatanan kaupassa helvietin tollo taliaivo!

Idiootti.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Nuo muistamiset kaupassa ovat mitä surullisempia. Jos en kirjoita paperille itsestäänselvyyksiä, ne myös unohtuu. Tuo voirasia on loistava esimerkki, koska sitä ei joka kerta tarvitse mukaan napata. Sitten harvoin kun tarvitsee, se myös unohtuu.

Olen ravannut erään operaation takia neuropsykologilla, joka tuon muistin kyllä hyvin minulle testaa. Numeromuisti ei petä ikinä: muistan todella turhiakin numerosarjoja, joskin kovin pitkiä (mistä kehut).
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Kelasin että hammasharja alkaa olla siinä kunnossa, että on aika ostaa uusi. Huomasin myös, että lavuaari oli paskasessa kunnossa. Hammasharjalla hinkkaamaan paskaa pois lavuaarista siis. En muistanut käydä kaupassa, enkä muistanut myöskään koko harjalla tehtyä toimenpidettä illalla kelatessani uuden hammasharjan ostamista. Hampaiden harjaamisen ohessa. Ei ollut elämäni kirkkain hetki, ei.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Töissä tauolla otin kahvimukini hyllyköstä, kaadoin kahvin mukiin, laitoin maitoa ja sen jälkeen koitin epätoivoisesti työntää maitopurkin mukihyllykköön.
Yks kaks tuli ajatus, että MVNT? Jääkaappiinhan se maito piti laittaa.

Helle ehkä pikkusen pehmittänyt aivoja..
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Menin Finnairin sivulle etsimään lentoja ja kirjoitin lähtöpaikaksi "finnair". Ei jostain syystä löytynyt mitään.

Sitten ihmettelen, miten tänä aamuna heräsin peiton alta, vaikka sataprosenttisella varmuudella menin nukkumaan peiton päällä maaten, kuten olen jo pitkään tehnyt näillä helteillä. Pää pehmenee.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Helle alkaa töissä tekemään tehtävänsä. Ihan normaalia on se, että vien laskuja ihan vääriin pöytiin (yleensä tajuan viime hetkellä), kaadan kolme olutta kahden sijasta tai annan asiakkaalle ihan mitä sattuu. Mutta eilen lähdin hakemaan avaimia pukuhuoneesta ja löysin itseni tuijottamasta kylmiön perähyllyä. Varmasti joku kehon vihje hakeutua viileämpään. Samanlaista sekoilua on kyllä ollut havaittavissa työkavereissakin, joten onneksi en ole ainut joka on pihalla.
 
Maanantaiaamuna oli paluu karuun arkeen ja työpaikalle. Liekö tuo järkytys hieman sekoittanut aivojani, kun aamukahvilla otettuani ensin kupin kahvia eteeni, huomasin ettei palasokeria ollut kahvipöydän sokeriastiassa. No, päätin täyttää sokeriastian ja otin kaapista Sirkku-laatikon ja kaadoin siitä kahvikuppini puolilleen sokeripaloja ennen kuin huomasin aivojeni olevan vielä kesälomalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös