Olen käynyt tämän viikon sitkeää asemasotaa biojätepussini kanssa.
Maanantaina kotiin tullessani huomasin, että tuo pussi alkaisi olla jo ulosvientikunnossa. Noh, kun lähden ulkoiluttamaan tyttäreni koiraa, joka majailee satunnaisesti myös minun luonani - ei kuitenkaan epähuomiossa tarttunut mukaan.
Noh, tiistaiaamuna, kun lähden töihin - ei tarttunut mukaan. Noh, tiistai-iltana, kun käyn ulkoiluttamassa koiraa - ei tarttunut mukaan. Noh, keskiviikkoaamuna, kun lähden töihin - ei tarttunut mukaan.
Eilen tullessani töistä, huomasin, että huoneistooni oli levinnyt sellainen hieman makeahko hedelmäinen tuoksu. Ajattelin ensin, että koiralta olisi päässyt jotain sisälle, mikä kyllä olisi todella epäuskottava ja harvinaista. Olin kuitenkin jostain syystä aukaissut tuon pussin ja sen sisältöhän se levitteli aromejaan. Noh, heitän tuon saakelin pussin sisällön ulos bj-säiliöön HETI, kun lähden ulkoiluttamaan koiraa - ei, ei vieläkään tarttunut mukaan.
PERKELE!!! Kun tulin lenkiltä koiran kanssa, tuo kirottu biojätepussi suorastaan ilkkui minulle siinä tiskipöydän kulmalla. Silmät raivosta punaisena sieppasin pussin ja kiikutin sen puhisten asianmukaiseen paikkaan ja palailin voitonriemuisena antamaan koiralle ruokaa ja vähän itsellenikin...
VITTU!!! Mihin mä laitoinkaan avaimeni....