Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 394 425
  • 1 689

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joko ajelen miinaan tai sitten en, mutta Taivainenhan sanoi Janne Pesosta Juuso Pesoseksi Ranska-matsissa, kun Pesonen teki maalin.

Ja siitä on Juuso-läppä ehkä lähtenyt.

Menee vieläkin noi Harri, Janne ja Jussi Pesoset sekasin, joten Juuso Pesonen sopii ainakin mulle.

No niin, ja kun olin kirjautumassa niin kirjotin nimimerkikseni ensin Turha Luulo. Ihmettelin kun en päässy ineen, että joko tuli bannit, kaikki vihaa mua, mä tapan itteni, mutta onneksi lopulta älysin tekemäni erheen.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eilen illalla suihkuun mennessä piti heittää kalsarit ja sukat pyykkikoriin, mutta heitinkin ne wc-pönttöön.

Aivot ei meinaa sopeutua keittiössä astioiden uudelleenjärjestelyyn. Aina meinaan mennä väärälle kaapille lautasta tms. hakemaan. Uusi järjestys on ollut noin 9 kuukautta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Jaahas, aika tehdä esiintymisensä taas tällä palstalla.

Kävin höntsäilemässä tuossa hetki sitten ulkojäillä, mukava keli ja kaikkea. Kärkivipukin toimi, useammankin kerran. Mutta aivot ei. Siinä peliä lopeteltaessa mietin ilmeisesti jo saunan lauteita kun pikkukaveri pyyhälsi mun edestä ohitse koppiin vievälle kumimatolle samaan aikaan minulle huuliaan lärpytellen. En tiedä mitä vittua aivot taas, mutta mä vaivihkaan laitoin mailan sen pikkukersan jalkojen väliin ja se pyllähti siitä. 2 minuuttia, kampitus. Tuomarit eivät kuitenkaan huomanneet mitään ja nyrkillätapettava itseasiassa varmaan luuli että kaatui omia aikojaan. Lärpytin sille takaisin ja kävelin koppiin.

Voi olla taas ylpeä itsestään.

Hah! Itselle on käynyt näin: erään noin kymmenen salibandyottelua tuomarina viettämäni viikonlopun jälkeen olin maanantaina höntsyllä maila kädessä. Vuoro jossa käyn on enemmän kuntoilumotivoitunutta kuin salibandyä sellaisenaan, joten sääntöihin sitoutuminen siellä on löysähköä. Eräässä tilanteessa otin pallon rauhassa haltuuni, koska kukaan muu ei pystynyt sitä sääntöjen mukaisesti tavoittelemaan. Yllätyin kuitenkin, kun vastustaja nostikin mailaani huomattavan kaukaa takaa päin ja riisti pallon. Keskushermostoni reaktio oli, että minun pitää katkaista peli. Koska pilliä ei sattunut olemaan käsillä, niin huitasin kaveria suht voimakkaasti sormille.

Näin!
 

Pekkis

Jäsen
Piiitkä päivä koskella takana ja paluumatkalla löi aivot hetkellisesti tyhjää. Olin juuri katsonut keskikulutusta ja 8 pintaan näytti asettuvan. Tuli tietyömaa ja nopeus 30, 60 ja siitä taas sataseen. Poikkeuksellisen terävästi kiihtyi 120:iin, mutta samalla alkoi musiikin seasta kuulua alati kovenevaa ääntä. Radio kiinni, kulutus 8.7 ja kierrokset 6000. Vittu, nyt tää auto hajoo!

Vaihde numero 3 ei ole kai noille nopeuksille järin suositeltava valinta...
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Mikä ihme siinä on, että Huittisten kaupungin nimi tippuu jatkuvasti päästä pois. "Se Sastamalasta seuraava kaupunki" (Tampereen näkökulmasta) kun tulee jossain yhteydessä esiin, aivot tietävät kyllä kertoa että nimi alkaa H:lla, mutta siihen se sitten jää. Hyvinkää, Hattula, Heinola... mikään noista se ei kyllä ole. Muutamankin kerran olen joutunut kaupungin nimen jostain tarkistamaan kun on jäänyt vaivaamaan. Enkä muista että minkään muun taajaman kanssa olisi samaa käynyt.

Eipä se Huittinen erityisen tuttu paikka ole, mutta on siellä jokusen kerran tullut vierailtua tai läpi ajettua. En tajua miksi juuri tuossa kohtaa on aivoissa joku blind spot.
 

K3sis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäläinen taitokiekko, Caps
En tajua miksi juuri tuossa kohtaa on aivoissa joku blind spot.

Hyvä kuulla, että muillakin on samoja ongelmia. Minulla on mystinen ongelma muistaa W.A.S.P.-yhtyeen laulaja Blackie Lawlessin nimeä, vaikka yhtye on varsin tuttu. Tälläkin kertaa se piti katsoa wikipediasta ja luultavasti ensi kerrallakin.
 

Mr.Big

Jäsen
Eilispäivältä: Ajoin kaupunkia kohti, kun kurkkuun tarttui jotain ylimääräistä. No, kunnon rykäisy ja ylimääräistä tavaraa kurkussa. Sähköikkunaa auki, katse sivulle. Ei ole auki. Silti on sylkäistävä. Siinä sitten siivotessa ilmettelin, että miksi sylkäisin. Aivot hoi, jätit jo.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hienosti olen osannut käyttää auton vilkkua oikein viime aikoina. Tehtynä on niin Borat-käännös kuin vilkuttamatta kääntyminenkin, ja tottakai vilkun voi laittaa myös päälle keskellä pitkää suoraa vaikka ei ole kääntymässä vielä aikoihin. Onneksi en ole aiheuttanut muille hankaluuksia tuolla toheloinnilla, kun ei ole ollut niitä muita lähellä.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Jatkoajan upein ketju.

Itselle kävi tuossa yksi päivä niin, että vein sukkia pesuun ja kävelin wc-pöntölle ja tyynen rauhallisesti avasin pöntön kannen ja sinne heitin. Hetken kuluttua aivojen palattua toimintaan kävin ne sieltä nostamassa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jonkun suunnilleen kymmenen kertaa ovat avaimet jääneet oveen viimeisen parin kuukauden aikana. Tätä ennen en muista, että vastaavaa olisi tapahtunut. Vanhuus tulossa tai jotain.

Kävipä tänään Romanian kerjäläinenkin pienen poikansa itkettynyttä kuvaa näyttämässä ja pimpotteli vaikka olisi ollut nyklatkin valmiiksi ovessa (myös auton, joka oli pihassa). Onneksi en ollut ruohoa leikkaamassa takapihalla tai lenkillä tms, olisi mafia saattanut muuten saada hyvät hillot.

Pitääkö tässä alkaa jota hiton liikkeeseen keskittymään? Kohta musta tulee varmaan sellanen hullu, joka palaa sadan kilsan päästä tarkistamaan, ettei levy ole jäänyt päälle kun ei muista, ettei ole tehnyt hellalla ruokaa moneen päivään. Hyvästi huoleton nuoruus.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jonkun suunnilleen kymmenen kertaa ovat avaimet jääneet oveen viimeisen parin kuukauden aikana. Tätä ennen en muista, että vastaavaa olisi tapahtunut. Vanhuus tulossa tai jotain.
...

Stressiä!

Muistin ylivuotoa, kun sinne ei mahdu sillä hetkellä mitään uutta - been there, seen that!
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Pari tuntia sitten kävin suihkussa ja mukaan piti ottaa tänään ostettu uusi shampoo. Ajattelin tehdä ruisleivän itselleni valmiiksi ja laittaa jääkaappiin ja syödä tullessani suihkusta. Suihkussa tajusin kuitenkin seisoskelevani märkä ruisleipä kädessä ilman shampoota. Pienen ihmettelyn jälkeen shampoo löytyi jääkaapista sentteröimästä kahden maitopurkin välistä. Toivottavasti jää tämän viikon ainoaksi aivojen perseilyksi, mitä kyllä vahvasti epäilen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mitähän ihmettä aivoissa liikkui juuri äskettäin?

Tietokoneen ääressä istuskellessani muuan kärpänen tulla pöräytti tietokoneen takana olevalle ikkunalle kävelemään. Kärpänen käveli koneen näytön yläpuolella, ja minulla oli sopivasti hiiri kädessä. Tajusin siinä, että voisin kursorilla huitoa kärpäsen pois edestä kuleksimasta. Sekunnin pari huidottuani heräsin todellisuuteen, kun oivalsin, etten saakaan peloteltua kärpästä pois ikkunasta heiluttamalla kursoria näytöllä.

Ilmeisesti kuvittelin, että ikkuna on eräänlainen jatke koneen ruudulle, mutta eipä sitten ollutkaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitähän ihmettä aivoissa liikkui juuri äskettäin?

Tietokoneen ääressä istuskellessani muuan kärpänen tulla pöräytti tietokoneen takana olevalle ikkunalle kävelemään. Kärpänen käveli koneen näytön yläpuolella, ja minulla oli sopivasti hiiri kädessä. Tajusin siinä, että voisin kursorilla huitoa kärpäsen pois edestä kuleksimasta. Sekunnin pari huidottuani heräsin todellisuuteen, kun oivalsin, etten saakaan peloteltua kärpästä pois ikkunasta heiluttamalla kursoria näytöllä.

Ilmeisesti kuvittelin, että ikkuna on eräänlainen jatke koneen ruudulle, mutta eipä sitten ollutkaan.
Mitenhän tuosta tuli tämä reality kuva mieleen.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Unohdin pankkikortin nelinumeroisen pin-koodin. Vajaat 10 vuotta ollut sama tunnusluku. Kaupassa käydessä, tankkaamassa tai missä tahansa, niin aina kyseisellä kortilla tullut maksettua. Aloin perjantaina miettimään sitä numeroa, kun ajattelin käyttää samaa lukua toisessa asiassa, että helposti muistaisin sen. Enpä saanut ensin numeroiksi sitä ja sitten koitin mielessä näppäillä sitä...ei. Pari kertaa olen nyt käynyt kokeilemassa sitä otto-automaatilla ja väärää tunnusta vaan pukkaa.

Tilasin OP:n sivuilta koodin, konttorilta joutuu noutaa ja viikon kuulemma kestää. Antavatko saman numeron vai enkö saa koskaan tietää sitä enää? Tämä olisi ainoa asia mikä lopulta harmittaisi asiassa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Antavatko saman numeron vai enkö saa koskaan tietää sitä enää?

Kyllä sä sen vielä muistat. Se vaan pitää hetkeksi unohtaa ja antaa vastauksen tulla itsestään. Aivan varmasti käy vielä niin, että yht'äkkiä vain muistat taas sen koodin.

Mullla on käynyt noin nettipankin tunnuksien kanssa. Käyttänyt samoja tunnuksia jo vuosia ja sitten ne eivät enää tule mieleen. Ei auta, vaikka miten kirjoittelisi ylös ja olisi painelevinaan numeroja. Mutta kyllä se vastaus vielä kirkastuu, usko pois!
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Puhelimen kanssa aivot vittuilevat minkä kerkiävät. Selaan puhelimella nettiselainta kuunnellen musiikkia ja puhelin alkaa soittaa huonoa biisiä, mikä pitäisi vaihtaa. Missä mun puhelin on? Kädessä...

Röökillä ja taas musat pauhaa korvissa. Tällä kertaa pitäisi ääntä lisätä/vähentää, täytyypäs avata musiikkisovellus tätä varten. Hei siinä on sivussa ne voluuminäppäimet!

Älypuhelin pehmensi aivoni, mitä vittua?
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Unohdin pankkikortin nelinumeroisen pin-koodin. Vajaat 10 vuotta ollut sama tunnusluku.
Kävi sama juttu parisen vuotta sitten, tosin ehkä "vain" 5 vuotta oli samaa tunnuslukua tullut käytettyä. Yhtäkkinen muistikatko automaatilla, en muistanut ainuttakaan numeroa tuosta pin-koodista, en seuraavana päivänä enkä sitäkään seuraavana. Lopulta piti tilata uusi tunnusluku ja vanhaa en vielä tähän päiväänkään mennessä muista.

Todella hämmentävää, miten 4-numeroinen sarja jota käyttää päivittäin vuosien ajan, voi sormia napsauttamalla unohtua täysin ja ilmeisen lopullisesti. Todellakin tämän ketjun kamaa.
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen tammikuusta lähtien boikotoinut Ilta-Sanomia, lehden asiantuntemattomien "urheilutoimittajien" takia, ja pääsin jo pois siitä tavasta että heitän sponttaanisti Googlen hakukenttään kirjainyhdistelmän "is" nyt kuitenkin jostain syystä menin ja heitin nuo kirjaimet siihen. Välilehti-palkin jo pullistellessa kaiken maailman artikkeleita mietin että: "Kylläpä näyttää sivut omituisilta, ei ole enne Iltalehdellä ollut tälläistä ulkoasua..." Hetkinen perkele, tämähän on Ilta-Sanomat.

Mitenköhän tuo tapa nyt monen kuukauden jälkeen on puhjennut uudestaan "kukkaan"?
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Siivosin autosta kaiken ylimääräisen roinan ja lähdin viemään niitä talonyhtiön roskiin, niin heitin muksun pyöräilykypärän sekä tarhareppunsa roskiin ja tuon kaiken autosta roudaamaan roinan kuljetin kotiin. Pikkueteisessä havahduin sitten että nyt ei mennyt putkeen. Muksukin katseli vähän ihmeissään faijansa touhuja.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutaman kerran viime kuukausina olen pysähtynyt liikennevaloihin illalla jotka eivät olleet päällä. Muutamia sekuntia pysähdyksissä kunnes olen havahtunut että eihän tässä tarvitse valojen vaihtumista odotella. Eikä muita autoja tai ihmisiä lähimaillakaan.

Lapsena tuli suoritettua kinulla(raketti) klassinen temppu. Sytkäri lensi ja kohta pamahti kädessä. Jäänyt mieleen kivuliaana tapahtumana.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Muutaman kerran viime kuukausina olen pysähtynyt liikennevaloihin illalla jotka eivät olleet päällä. Muutamia sekuntia pysähdyksissä kunnes olen havahtunut että eihän tässä tarvitse valojen vaihtumista odotella. Eikä muita autoja tai ihmisiä lähimaillakaan.

Itsellä myös käynyt samaa ja myös vaarallisempana päinvastoin ilmiönä. Tiedä mistä johtuu..
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Eilen näihin aikoihin tapahtui jotain sellaista, josta voi tässä ketjussa mainita.

Edellinen yö oli ollut hyvin lyhyt, joten illalla olo oli varsin väsynyt. Meninkin yöpuulle klo 22, mutta jostain syystä heräsin jo tunnin kuluttua. Huomasin nukkuneeni suu auki, joten jälki oli tyynyllä sen mukaista. Päätin vaihtaa tyynyliinan, mutta en kuitenkaan jaksanut laahustaa makuuhuoneesta tyynyliinojen luo.

Olo oli niihin aikoihin hyvin sekava, ja jotenkin olin puoleksi unessa, sillä luulin ilmeisesti olevani sairaalassa, joka lakkautettaisiin kohta. Tämän takia ajattelin, että minulla alkaa olla jo kiire ostaa vessaharja. Kieltämättä vessaharjan ostaminen on pyörinyt mielessäni, mutta en oikein tiedä, kuinka onnistuin sekoittamaan sen heräämiseeni.

Koska en jaksanut talsia sinne kaapille, josta löytäisin tyynyliinoja, päätinkin mennä nukkumaan nojatuolille. Taisin siinä tovin torkkua, mutta jatkoin matkaani sitten uudestaan sängylle. Huomasin taas, kuinka ikävältä tyynyliinani näyttikään. Sen jälkeen suoritin kuitenkin melkoisen ponnistelun olotilaani nähden. Vaihdoin lakanan tilalle päiväpeitteen, ja otin tyynykseni päiväpeitteen tyynyn sekä taitetun puseron. Myös tavanomainen peitto joutui hyllylle - tai itse asiassa lattialle. Sen korvaajaksi otin toisen, hyvin ohuen ja pienen päiväpeitteen.

Tajusin jo silloin illalla oloni olevan sekava, mutten kuitenkaan pystynyt käsittämään asioiden oikeaa tilaa, tai poistettua tuota sekavuutta. Onneksi kuitenkin nukahdin varsin pian, ja nukuinkin puoleenpäivään saakka. Tietysti olin herännyt johonkin aikaan aamulla matalan tyynykompleksin aiheuttamaan lieveilmiöön. Olin pitänyt kättäni tyynyjen alla nukkuessani, joten käteni oli tietysti melkoisen puutunut. Tyynyjen mataluudesta huolimatta sain kuitenkin vielä unen päästä kiinni uudestaan, ja heräsin tosiaan klo 12 vaatimattomien 14 tunnin yöunien jälkeen...

Olotila oli silloin illalla tosiaan niin sekava, etten muista enää kaikkia yksityiskohtia kovin tarkasti. Ehkäpä syynä tähän oloon oli väsymys ja herääminen vain tunnin nokosten jälkeen. Aivan kuin olisin ollut painajaisessa ollen samaan aikaan kuitenkin hereillä...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kerran kun olin sopinut tapaamisesta jonkun kanssa, sovin sen tarkoituksella illalle, jotta kerkeäisin käydä varaamassani saunavuorossa. Odottelin, että kello lyö saunavuoron alkuaikaa ja marssin viivana oman asuntoni suihkuun ja siinä hiuksiani pestessäni tuli oikein H.Moilanen olo.

Joskus ala-aste ikäisenä kiertelin ympäri taloa etsimässä kynääni. Äiti kysy, että mikset ole tekemässä läksyjä ja kiertele ympäriinsä. Sanoin etsiväni kynääni, joka olikin ollut kokoajan käsissäni ja vieläpä naputtelin sillä joka paikkaa. Ei äiti meinannut uskoa, että tosissani sitä etsin.
 
Olen työpaikalla yrittänyt avata ovea autonavaimien keskuslukituksen nappia painelemalla. Miks ovet ei aukene meille? No toisaalta, olen soittanut itselleni kännykästä pöytäpuhelimeen ja vielä vastannut siihen kännykkä korvalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös