Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 405 543
  • 1 743

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näistä kauppareissuista vielä yksi todella aivot mitä vittua nyt taas?

Olin pikku darrassa jonossa jossain marketissa ja edelläni oli asiakas joku uusi kaikki helvetin kenot sun muut eurojackpotit ja ässä arvat ja se kauppa oli kuin saunakuuma ja hiki valui. Siinä aikansa jeesusteltuaan kysyin sitten häneltä että "oletko sä äijä koskaan voittanut näistä mitään" Hän sitten kääntyi ja vastasi että "olen nainen ja olen todellakin voittanut!" Menin sitten siinä hiukan hämilleen ja sain jotenkin soperrettua että "Aijaa, näytit takaapäin kyllä mieheltä"

Jeesus että hävetti ja teki mieli painua isoimman kiven alle mitä maailmasta löytyy.
Olitko tosiaan darrassa vai mahdollisesti vielä humalassa? Tuo viimeinen kommentti kruunasi kaiken. Voi apua!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Muistaakseni naureskelin tähänkin ketjuun yhtä käyntiä lähikaupassani. Kohta en kyllä uskalla käydä tuossa, jos pitää maksaa kassalla.

Korttisekoilu2: Bonukset kätevästi lähimaksulla, kuten yleensä. No, koitan maksaa tuolla perään ja lukijalaite pyytää pin-koodia, oikein näkyy se, että sen voi vain syöttää. No, alan tunkea sirua lukijaan ja ihmettelen, miksei viesti poistu. "Aaaa, niiiiiin, olisin jo äsken voinut siis syöttää sen koodin" huutaa pääni, otan kortin pois lukijasta ja syötän koodin. Ostin olutta illaksi ja myyjä ehkä luuli minun napanneen muutaman jo alle. Naurahdin tuolle, että olen tainnut käyttää päätäni koko päivän aivan liikaa. Olihan tuo totta kyllä.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Mä en tunnu selviävän ruokakaupan kassalla enää oikein mitenkään järkevästi. Keväällä kouraan lyötiin Ketjun alennuskortti, joten maksutapahtuma on seuraava: Tervehdin kassaa, usein sanon jonkun sanasen siinä setämiehenä myös, sitten siihen tasolle nätisti tuo alennuskortti ja henkkarit, sitten Plussa siihen laitteeseen, ja sitten kaikki kolme korttia taskuun ja kiitos hei.

Aina jää sitten sen neljännen kortin - eli maksukortin - käyttö sitten täysin. Ja eilen, kun vielä oli pullonpalautuskuittikin, niin ihan helvetinmoista sekoiluahan se oli.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eilen sattui pari tapausta:

Vanhemmat oli käymässä ja keitin kahvia. No kahvi oli valmista ja kaadoin itselle kuppiin kahvia. No äitini sitten huomaa, että en ole laittanut kahvinporoja keittimeen. Eikun uutta kahvia tulemaan.

Toinen oli sitten, että ketsuppipurkkini korkissa on reikä, josta ketsuppia valuisi ulos, jos sen purkin pistää korkin pää alaspäin. No enköhän ollut laittanut sen jääkaappiin korkin pää alaspäin, niin ketsuppia oli valunut jääkaappiin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Nyt ei ihan auennut, että miksi siinä korkissa on reikä?
No siinä oli jo, kun ostin sen noin kuukausi sitten. En huomannut sitä silloin, enkä tiedä, että miten se siihen oli tullut.

Edit. Siis ei siinä, mistä ketsuppia tulee, vaan siinä kiinnityosassa. Viestini oli epäselvä:).
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
"Mihinhän mä jätin mun aurinkolasit?"

Roikottaa arskoja t-paidassa

*facepalm*
 

Räyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Djurgår'n
Pidän lompakossani kaikenlaisia kortteja ja ne menee usein epähuomiossa sekaisin. No yritin juuri maksaa ostoksiani Ässien kausikortilla ja myyjä katsoi vähän kummallisesti, eikä ole edes eka kerta. Alan käyttämään itsepalvelukassaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Pidän lompakossani kaikenlaisia kortteja ja ne menee usein epähuomiossa sekaisin. No yritin juuri maksaa ostoksiani Ässien kausikortilla ja myyjä katsoi vähän kummallisesti, eikä ole edes eka kerta. Alan käyttämään itsepalvelukassaa.
Ollessani muutama vuosi sitten työllistettynä eräässä kirjastossa, niin asiakkaat tarjosivat lainatessaan kirjoja aika usein S-etukorttia, kun se on melkein samanvärinen kuin kirjaston käyttämä kirjastokortti.
 

Räyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Djurgår'n
Ollessani muutama vuosi sitten työllistettynä eräässä kirjastossa, niin asiakkaat tarjosivat lainatessaan kirjoja aika usein S-etukorttia, kun se on melkein samanvärinen kuin kirjaston käyttämä kirjastokortti.
Tästä aivopierusta pahemman tekee vielä se että kausari ei näytä lähellekkään samalta kuin pankkikortti :D
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuossa kesän alussa hankin uuden puhelimen ja sen suojakotelossa sitten kulkee S-etukortti, pankkikortti ja henkkarit. Nyt kun jonain viileämpänä iltana otin mukaani farkkutakin jonka vasemmassa sisätaskussa on aina aiemmin ollut lompakko niin kassalla onnistuin tietenkin kaivamaan sieltä vasemmalta lompakkoa ja sitten lievä paniikki kun sitä ei löydykään.
 

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils
Huomaa, että on taas kausi alkamaisillaan nimittäin autojen näytöissä kun on kaikenlaisia merkkejä ja ikoneita ilmaisemassa niiden käyttötarkoitusta niin yhdessä oli sinisellä pohjalla valkoinen masto joka luonnollisesti meinaa radiota. No, aivoni tulkitsi välittömästi, että tuossa on ilmiselvästi Tapparan logo ja vielä hehkutin sitä kovaan ääneen.

Typerys.
 

Voranen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Sallinen
Korttisekoiluista puheen ollen, niin kävi tällä viikolla semmoinen, että kaupassa yksinkertaisesti tunnuslukuni oli vain kadonnut täysin aivoistani. Kiusallinen tilanne siinä kassalla mutta onneksi oli vain pari tuotetta ostoksena, niin ei aiheuttanut ihan hirveää päänvaivaa ja jätin ne siihen. Muutaman minuutin päästä se sitten kylläkin palasi aivoihini kotiinpäin kävellessäni.

En tiedä pitäisikö olla aidosti huolissaan, kun tämä sama tunnusluku on kuitenkin ollut vuosia jo käytössä. Varmaan voi laittaa hetkellisen aivopierun piikkiin. Tosin jännä, että noinkin itsestäänselvä asia voi vain kadota päästä. Ehkä se voi juuri siksi koska se on aina niin automaattinen juttu, jota ei tietoisesti koskaan ajattele?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Korttisekoiluista puheen ollen, niin kävi tällä viikolla semmoinen, että kaupassa yksinkertaisesti tunnuslukuni oli vain kadonnut täysin aivoistani. Kiusallinen tilanne siinä kassalla mutta onneksi oli vain pari tuotetta ostoksena, niin ei aiheuttanut ihan hirveää päänvaivaa ja jätin ne siihen. Muutaman minuutin päästä se sitten kylläkin palasi aivoihini kotiinpäin kävellessäni.

En tiedä pitäisikö olla aidosti huolissaan, kun tämä sama tunnusluku on kuitenkin ollut vuosia jo käytössä. Varmaan voi laittaa hetkellisen aivopierun piikkiin. Tosin jännä, että noinkin itsestäänselvä asia voi vain kadota päästä. Ehkä se voi juuri siksi koska se on aina niin automaattinen juttu, jota ei tietoisesti koskaan ajattele?
Tuo on kamala tunne. Mulle on käynyt välillä sillä tavalla, että näppäilen tunnuslukua ja tajuan siinä näppäillessäni, että nyt näppäilen väärän numeron ja paniikki päälle ja pää tyhjenee. Joskus oikea numero on muistunut mieleen ja joskus olen tainnut maksaa käteisellä, kun on sattunut sopivasti olemaan käteistä, kun en ole uskaltanut lähteä arvailemaan tunnuslukua.
 

Räyh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Djurgår'n
Itse muutamaan otteeseen aivopieruna unohtanut omat henkkarit just sillon kun niitä tarvis niin todistappa siinä sitten että olet oikeasti Räyh etkä vaikka Patarouva syyllistymässä rikokseen :D
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Autolle oli katsastus varattuna tossa viikolla. Varasin paikasta, jossa en ollut ennen käynyt. Varausaamuna ajoin navigaattorin kanssa osoitteeseen, kurvasin pihaan parkkiin, ja kävelin termoskahvi kädessä sisään
- Mulla oli katsastus varattuna
- Tää on varaosaliike...

Joku "auto"-sana siinä ikkunassa oli, niin ei sitä sen tarkemmin jaksanut jäädä tavailemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös