Helposti itsekin muistan meidän autojen rekkarit lapsuudesta.Jostain aivojen kätköistä nousi pintaan isän auton rekkari n. 35 vuoden takaa kun olin ekaluokkalainen, siihen perään rynnäkkökiväärin sarjanumero alokasajalta 22 vuotta sitten.
Tälle kaikelle turhalle paskalle varatun aivokapasiteetin kun saisi valjastettua johonkin hyödylliseen, olisin vähintään Nobel-voittaja ja presidentti.
Tästä tulee mieleen viime elokuu. 2 päivää häihin, seuraavalla viikolla häämatkalle. Niin olen perheen pyykkivastaava joten pyykkikoria tyhjensin. Pyykit koneeseen, pesuaine omaan lokeroon, mutta kas laitampa huuhteluainetta."Uusi koti" ja uudet jutut. Ja aivot jossain miehen loman moodissa.
Äsken laitoin pyykkikoneellista valmiuteen. Hetken kiertelen ja ihmettelen, missä pesuaine. Ei ollut ihan niiden paikassa. Mies avaa roskiskaapin ja näyttää nähneensä siellä jonkun putelin. Okei, olin onnistunut täyden purkin laittamaan roskien sekaan. Toki, miksei mies ollut nostanut sitä pois sieltä. :D
Hemmetin huonolla suuntavaistolla kaikki tällainen pohdinta on normaalia sekoilua. Tärkeintä tietyissä tilanteissa on osata näyttää siltä, että asia kunnossa, kunhan vaan nyt katselin ympärilleni.Istun junan viimeisessä vaunussa ja mietin että kummassakohan suunnassa on ravintolavaunu.
Hemmetin huonolla suuntavaistolla kaikki tällainen pohdinta on normaalia sekoilua. Tärkeintä tietyissä tilanteissa on osata näyttää siltä, että asia kunnossa, kunhan vaan nyt katselin ympärilleni.
Aa, mulle tulee vaan mieleen, että joko nyt Danny?Aina kun RIP-ketju on ylhäällä, niin mulla alkaa päässä soimaan "Ripitiketju rippiketju, ripitiketju rippiketju.." Rölli-peikon tunnarin tahtiin.
Joo..
Saiko potut peittelyn jälkeen hyvin unen päästä kiinni?Iltavuorossa jätin sit tänään kakkoskassan lippaan auki ennen kun menin peittelemään pottuja. "Onneksi" tämä moka tapahtui semmoiseen aikaan että myymälässä ei enää montaa asiakasta ollut. Olin silti vihainen itelleni.
Paremmin ku minäSaiko potut peittelyn jälkeen hyvin unen päästä kiinni?
Kerran etsin aurinkolaseja jonkun sängyn/sohvan alta ja sitten tippuivat silmiltäni maahan. Tuli fiksu olo.Noh kerran etsin aurinkolaseja myös ja ne olikin nostettu päälaelle ja niitä kans sellainen 10 minuuttia hakenut ympäri taloa.
Olitko tosiaan darrassa vai mahdollisesti vielä humalassa? Tuo viimeinen kommentti kruunasi kaiken. Voi apua!Näistä kauppareissuista vielä yksi todella aivot mitä vittua nyt taas?
Olin pikku darrassa jonossa jossain marketissa ja edelläni oli asiakas joku uusi kaikki helvetin kenot sun muut eurojackpotit ja ässä arvat ja se kauppa oli kuin saunakuuma ja hiki valui. Siinä aikansa jeesusteltuaan kysyin sitten häneltä että "oletko sä äijä koskaan voittanut näistä mitään" Hän sitten kääntyi ja vastasi että "olen nainen ja olen todellakin voittanut!" Menin sitten siinä hiukan hämilleen ja sain jotenkin soperrettua että "Aijaa, näytit takaapäin kyllä mieheltä"
Jeesus että hävetti ja teki mieli painua isoimman kiven alle mitä maailmasta löytyy.