Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 402 105
  • 1 708

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Aloitetaan nyt ihan aamun perus-kahvinkeittoepisodilla. Pavut myllyyn, Aeropressin osat yhteen, vesi putkiloon... wait what? Nyt tulee laihaa. Ehkä sen jauhetun kahvin voisi myös laittaa mukaan. Ihan normaalia. Sen sijaan ihan normaalia ei ollut parran trimmaaminen viikko sitten. Käytän siihen ihan tarkoitukseen suunniteltua päristintä. Säädettävä leikkauspituus, joten pituus kohdilleen ja päristin naamalle. Mitäs se nyt noin nikotteli, vastahan mä latasin sen? Aha, se leikkauspituutta säätelevä kampa olisi ehkä kannattanut laittaa myös kiinni. Damage done, joten pois sitten loputkin ja uutta kasvattamaan. Lyhkäsenähän mä ton pidän, joten pian ollaan normitilanteessa ja voi siirtyä etähommista taas konttorille.

Odotan kauhulla ens maanantaita. Keski-ikä ei tuu yksin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
"Uusi koti" ja uudet jutut. Ja aivot jossain miehen loman moodissa.

Äsken laitoin pyykkikoneellista valmiuteen. Hetken kiertelen ja ihmettelen, missä pesuaine. Ei ollut ihan niiden paikassa. Mies avaa roskiskaapin ja näyttää nähneensä siellä jonkun putelin. Okei, olin onnistunut täyden purkin laittamaan roskien sekaan. Toki, miksei mies ollut nostanut sitä pois sieltä. :D
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miltähän 3 Kaverin mutakakkutuutti maistuu oltuaan noin puolitoista tuntia huoneenlämmössä? Hetkeksi vain laitoin sulamaan.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Jostain aivojen kätköistä nousi pintaan isän auton rekkari n. 35 vuoden takaa kun olin ekaluokkalainen, siihen perään rynnäkkökiväärin sarjanumero alokasajalta 22 vuotta sitten.

Tälle kaikelle turhalle paskalle varatun aivokapasiteetin kun saisi valjastettua johonkin hyödylliseen, olisin vähintään Nobel-voittaja ja presidentti.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jostain aivojen kätköistä nousi pintaan isän auton rekkari n. 35 vuoden takaa kun olin ekaluokkalainen, siihen perään rynnäkkökiväärin sarjanumero alokasajalta 22 vuotta sitten.

Tälle kaikelle turhalle paskalle varatun aivokapasiteetin kun saisi valjastettua johonkin hyödylliseen, olisin vähintään Nobel-voittaja ja presidentti.
Helposti itsekin muistan meidän autojen rekkarit lapsuudesta.

Tuossa kun oltiin etelässä, niin järkytin vaimoani kertomalla, että muistan edelleen bungalowin numeron, jossa majailtiin perheen kanssa v. 1988 Playa del Inglesissä. Se avain piti aina pyytää respasta, joten sitä kautta kai se painui mieleen. Nyt kun oltiin Kreikassa, niin meni aika monta päivää, että muistin tämänkertaisen huoneen numeron tarkistamatta, kun se aamupalalla piti ilmoittaa. Puolustauduin, että numero nyt nelinumeroinen kun taas 36 vuotta sitten kolminumeroinen.
 
Viimeksi muokattu:

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
"Uusi koti" ja uudet jutut. Ja aivot jossain miehen loman moodissa.

Äsken laitoin pyykkikoneellista valmiuteen. Hetken kiertelen ja ihmettelen, missä pesuaine. Ei ollut ihan niiden paikassa. Mies avaa roskiskaapin ja näyttää nähneensä siellä jonkun putelin. Okei, olin onnistunut täyden purkin laittamaan roskien sekaan. Toki, miksei mies ollut nostanut sitä pois sieltä. :D
Tästä tulee mieleen viime elokuu. 2 päivää häihin, seuraavalla viikolla häämatkalle. Niin olen perheen pyykkivastaava joten pyykkikoria tyhjensin. Pyykit koneeseen, pesuaine omaan lokeroon, mutta kas laitampa huuhteluainetta.

Laitoin yleispesuainetta. Eiku kone kiinni, pesuainelokero irti ja huuhtelu. Uusi yritys. Sama saatanan homma.

Kolmannella onnistuin.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kauden eka harjoituspeli tänään RoKi - Kärpät. Olin näköjään niin innoissaan, että yritin syöttää läppärin käynnistyksen yhteydessä salasanaksi "Pelipäivä"... Onneksi Mestis, Liiga, NHL- kaudet ja maajoukkuepelit lähestyy pikkuhiljaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Oltiin tuossa mökillä ja piti puita kaadella. Vedin sitten pari roikkaa siihen että tuolla sähkösahalla varmaan menee tuo mänty nurin. Sitten huomasin että mullahan on tuo uusi Macculloch tuossa minkä ostin eilen sitä varten.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Aina kun RIP-ketju on ylhäällä, niin mulla alkaa päässä soimaan "Ripitiketju rippiketju, ripitiketju rippiketju.." Rölli-peikon tunnarin tahtiin.

Joo..
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-08-17-15-36-26-49_4b14b257287ac0a6d1fd5fbb2487716f.jpg
    Screenshot_2024-08-17-15-36-26-49_4b14b257287ac0a6d1fd5fbb2487716f.jpg
    375,3 KB · kertaa luettu: 62
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös