Aivot, mitä vittua nyt taas?

• 412 273
  • 1 772

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miltähän 3 Kaverin mutakakkutuutti maistuu oltuaan noin puolitoista tuntia huoneenlämmössä? Hetkeksi vain laitoin sulamaan.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Jostain aivojen kätköistä nousi pintaan isän auton rekkari n. 35 vuoden takaa kun olin ekaluokkalainen, siihen perään rynnäkkökiväärin sarjanumero alokasajalta 22 vuotta sitten.

Tälle kaikelle turhalle paskalle varatun aivokapasiteetin kun saisi valjastettua johonkin hyödylliseen, olisin vähintään Nobel-voittaja ja presidentti.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jostain aivojen kätköistä nousi pintaan isän auton rekkari n. 35 vuoden takaa kun olin ekaluokkalainen, siihen perään rynnäkkökiväärin sarjanumero alokasajalta 22 vuotta sitten.

Tälle kaikelle turhalle paskalle varatun aivokapasiteetin kun saisi valjastettua johonkin hyödylliseen, olisin vähintään Nobel-voittaja ja presidentti.
Helposti itsekin muistan meidän autojen rekkarit lapsuudesta.

Tuossa kun oltiin etelässä, niin järkytin vaimoani kertomalla, että muistan edelleen bungalowin numeron, jossa majailtiin perheen kanssa v. 1988 Playa del Inglesissä. Se avain piti aina pyytää respasta, joten sitä kautta kai se painui mieleen. Nyt kun oltiin Kreikassa, niin meni aika monta päivää, että muistin tämänkertaisen huoneen numeron tarkistamatta, kun se aamupalalla piti ilmoittaa. Puolustauduin, että numero nyt nelinumeroinen kun taas 36 vuotta sitten kolminumeroinen.

Viimeksi muokattu:

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
"Uusi koti" ja uudet jutut. Ja aivot jossain miehen loman moodissa.

Äsken laitoin pyykkikoneellista valmiuteen. Hetken kiertelen ja ihmettelen, missä pesuaine. Ei ollut ihan niiden paikassa. Mies avaa roskiskaapin ja näyttää nähneensä siellä jonkun putelin. Okei, olin onnistunut täyden purkin laittamaan roskien sekaan. Toki, miksei mies ollut nostanut sitä pois sieltä. :D
Tästä tulee mieleen viime elokuu. 2 päivää häihin, seuraavalla viikolla häämatkalle. Niin olen perheen pyykkivastaava joten pyykkikoria tyhjensin. Pyykit koneeseen, pesuaine omaan lokeroon, mutta kas laitampa huuhteluainetta.

Laitoin yleispesuainetta. Eiku kone kiinni, pesuainelokero irti ja huuhtelu. Uusi yritys. Sama saatanan homma.

Kolmannella onnistuin.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kauden eka harjoituspeli tänään RoKi - Kärpät. Olin näköjään niin innoissaan, että yritin syöttää läppärin käynnistyksen yhteydessä salasanaksi "Pelipäivä"... Onneksi Mestis, Liiga, NHL- kaudet ja maajoukkuepelit lähestyy pikkuhiljaa.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Oltiin tuossa mökillä ja piti puita kaadella. Vedin sitten pari roikkaa siihen että tuolla sähkösahalla varmaan menee tuo mänty nurin. Sitten huomasin että mullahan on tuo uusi Macculloch tuossa minkä ostin eilen sitä varten.

Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Aina kun RIP-ketju on ylhäällä, niin mulla alkaa päässä soimaan "Ripitiketju rippiketju, ripitiketju rippiketju.." Rölli-peikon tunnarin tahtiin.

Joo..

Liitteet

• Screenshot_2024-08-17-15-36-26-49_4b14b257287ac0a6d1fd5fbb2487716f.jpg
    Screenshot_2024-08-17-15-36-26-49_4b14b257287ac0a6d1fd5fbb2487716f.jpg
    375,3 KB · kertaa luettu: 193

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Tutullani oli Instagramin tarinassa kuva hänen noin kuukausi sitten synnyttämästä lapsesta ja teksti "enon synttäribileissä". Ensireaktioni oli että miten helvetissä lähes 30 vuotiaalla voi olla noin nuori eno.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hemmetin huonolla suuntavaistolla kaikki tällainen pohdinta on normaalia sekoilua. Tärkeintä tietyissä tilanteissa on osata näyttää siltä, että asia kunnossa, kunhan vaan nyt katselin ympärilleni.

Itsellä hyvä suuntavaisto, mutta tämä junasekoilu voi iskeä jo siinä kohtaa, kun selkä onkin menosuuntaan toisin kuin lippua ostaessa väitettiin. Sitten vielä joko ensimmäinen tai viimeinen vaunu ja soppa on valmis.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Näinpä tossa yhden vanhan kaverin pitkästä aikaa kaupassa. Sellaisen, jonka kanssa meidän keskinäinen kielenkäyttö on aina ollut hyvin ronskia. Näinpä innostuin jälleennäkemisestä ja huudahdin siinä kaupan käytävällä muutaman metrin päästä, että "moro, mitä runkkari!"

Ei se sit ollutkaan se mun kaveri. Koitin pelastaa tilanteen teeskentelemällä, että puhun puhelimeen, mutta ei mulla ollut puhelinta kädessä. Teeskentelin silti ja kävelin kämmen korvalla pois tilanteesta.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Iltavuorossa jätin sit tänään kakkoskassan lippaan auki ennen kun menin peittelemään pottuja. "Onneksi" tämä moka tapahtui semmoiseen aikaan että myymälässä ei enää montaa asiakasta ollut. Olin silti vihainen itelleni.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Oli pari pussia hylsyjä ja ajattelin että palautetaan nämä samalla. Kävelin sitten ne tölkkikassit kädessä sinne kaupan sisään pitzakaapille ja huomasin että unohtuiko jotain kun piti nämä pudottaa johonkin.

Ihminen on kyllä pöljä välillä.

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Kävi niin sanotusti klassiset. Ympäri kämppää etsiskelin lakkia jonkin aikaa ennen kauppaan lähtöä pengoten kaikki paikat kunnes katon peiliin vain huomatakseni että sehän on jo päässä. Noh kerran etsin aurinkolaseja myös ja ne olikin nostettu päälaelle ja niitä kans sellainen 10 minuuttia hakenut ympäri taloa.

Mikä myös jännä kun joskus unohtanut puhelimen kotia lähdettyäni asioille/töihin vaikka puhelin on kourassa lähes koko ajan tätä nykyään.

Noh Eipä siinä syytän omia adhd aivojani näistä. Hyvää viikonloppua vaan kaikille.

Joku aika sitten lähdin viemään meidän pientä koiraa lenkille. Eteisessä kengät jalkaan, koiraan fleksin hihna kiinni ja ulos. Ulkopuolella ehdin hetken ihmetellä mihin koira hävisi, ennenkuin huomasin talutushihnan menevä oven välistä sisään. Ovi auki ja siinä se meidän rotantappokone istui nätisti talutushihna kiinni odottaen isäntää noutamaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Noh kerran etsin aurinkolaseja myös ja ne olikin nostettu päälaelle ja niitä kans sellainen 10 minuuttia hakenut ympäri taloa.
Kerran etsin aurinkolaseja jonkun sängyn/sohvan alta ja sitten tippuivat silmiltäni maahan. Tuli fiksu olo.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Näistä kauppareissuista vielä yksi todella aivot mitä vittua nyt taas?

Olin pikku darrassa jonossa jossain marketissa ja edelläni oli asiakas joku uusi kaikki helvetin kenot sun muut eurojackpotit ja ässä arvat ja se kauppa oli kuin saunakuuma ja hiki valui. Siinä aikansa jeesusteltuaan kysyin sitten häneltä että "oletko sä äijä koskaan voittanut näistä mitään" Hän sitten kääntyi ja vastasi että "olen nainen ja olen todellakin voittanut!" Menin sitten siinä hiukan hämilleen ja sain jotenkin soperrettua että "Aijaa, näytit takaapäin kyllä mieheltä"

Jeesus että hävetti ja teki mieli painua isoimman kiven alle mitä maailmasta löytyy.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Hyvin lähti työpäivä käyntiin aamulla kotitoimistolla.

Täysi muumimukillinen kahvia pitkin tietokonepöytää. Hauskinta tästä tekee sen, että ensin kaadoin vain hiukan pöydälle kun kuppi oli niin täynnä. Noh talouspaperia handuun ja pyyhkimään, niin enköhän työnnä pikkurillin vahingossa kahvimukiin pyyhkiessäni ja kaadan loputkin pitkin pöytää.

Ei helvetti, hienosti lähti tämäkin päivä käyntiin. Nyt sitten miedossa Juhla Mokan hajussa tässä kirjoittelen ja teen töitä. Pitänee pyyhkiä tossa lisää pesuaineiden kera kun jaksaa :D

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näistä kauppareissuista vielä yksi todella aivot mitä vittua nyt taas?

Olin pikku darrassa jonossa jossain marketissa ja edelläni oli asiakas joku uusi kaikki helvetin kenot sun muut eurojackpotit ja ässä arvat ja se kauppa oli kuin saunakuuma ja hiki valui. Siinä aikansa jeesusteltuaan kysyin sitten häneltä että "oletko sä äijä koskaan voittanut näistä mitään" Hän sitten kääntyi ja vastasi että "olen nainen ja olen todellakin voittanut!" Menin sitten siinä hiukan hämilleen ja sain jotenkin soperrettua että "Aijaa, näytit takaapäin kyllä mieheltä"

Jeesus että hävetti ja teki mieli painua isoimman kiven alle mitä maailmasta löytyy.
Olitko tosiaan darrassa vai mahdollisesti vielä humalassa? Tuo viimeinen kommentti kruunasi kaiken. Voi apua!

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Muistaakseni naureskelin tähänkin ketjuun yhtä käyntiä lähikaupassani. Kohta en kyllä uskalla käydä tuossa, jos pitää maksaa kassalla.

Korttisekoilu2: Bonukset kätevästi lähimaksulla, kuten yleensä. No, koitan maksaa tuolla perään ja lukijalaite pyytää pin-koodia, oikein näkyy se, että sen voi vain syöttää. No, alan tunkea sirua lukijaan ja ihmettelen, miksei viesti poistu. "Aaaa, niiiiiin, olisin jo äsken voinut siis syöttää sen koodin" huutaa pääni, otan kortin pois lukijasta ja syötän koodin. Ostin olutta illaksi ja myyjä ehkä luuli minun napanneen muutaman jo alle. Naurahdin tuolle, että olen tainnut käyttää päätäni koko päivän aivan liikaa. Olihan tuo totta kyllä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy