Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 408 048
  • 1 756

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jonnet ei tiedä mitä paperinen kartta tarkoittaa, no edes digitaalisesta ois ekana voinut tsekata missä sijaitsee.

No jos navigaattoriin laittaa, niin kyllä se silloin aika pitkälti kartan käyttöä tarkoittaa.

Kuinka moni katsoo jonkun sijainnin erikseen kartalta, jos suunnistaa sinne navigaattorin voimin?

Tarinahan jatkui niin, että olin mä ihan oikeassa osoitteessa. Se katsastusmesta oli vaan siinä samassa isossa pihapiirissä sitten siellä vähän pidemmällä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No jos navigaattoriin laittaa, niin kyllä se silloin aika pitkälti kartan käyttöä tarkoittaa.

Kuinka moni katsoo jonkun sijainnin erikseen kartalta, jos suunnistaa sinne navigaattorin voimin?
Siinä navigaattorissa on sekin hyvä puoli, että jos se jollakin tavalla epäonnistuu tehtävässään sitä voi haukkua ilman ongelmia. Jos katsot karttaa, voit syyttää vain itseäsi. Puhumattakaan, että toinen katsoo karttaa ja toinen ajaa ja suunnistaminen menee mönkään. Ikävä riita ja sanailu siitä saadaan melko varmasti aikaan.
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
No jos navigaattoriin laittaa, niin kyllä se silloin aika pitkälti kartan käyttöä tarkoittaa.

Kuinka moni katsoo jonkun sijainnin erikseen kartalta, jos suunnistaa sinne navigaattorin voimin?
He ketkä ei osaa lukea karttaa!!
Kamu joskus sanoi, että osaa navilla tonne Vasaramäkeen mistä mut piti hakea, nooh, soitto Tyksin kohdalla, että missäs se tie onkaan mistä piti sut hakea ja neuvoks meitä...
Kerran toisen kamun kanssa mentiin MAskuun viemään jotain kamaa, ihan väärään paikkaan kun pelkkä navi.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Näin oletinkin. Eli tuskin olisi paljoa auttanut, jos olisi karttaa katsellut etukäteen, kun virhe tapahtui paikanpäällä.

Kyllähän mä tässäkin tapauksessa suurin piirtein tiesin missä tämä kohde on, mutta en ollut siellä ikinä käynyt paikan päällä.

Jonnet ei tiedä mitä paperinen kartta tarkoittaa, no edes digitaalisesta ois ekana voinut tsekata missä sijaitsee.

Kyllä mä sen ikäinen olen, että ei ollut ainakaan yleisesti navigaattoreita silloin, kun olen autoilemaan alkanut. On tullut aikanaan vieraisiin kaupunkeihinkin lähdettyä vaan sen paperikartan kanssa, yritetty painaa reittiä mieleen, ja siellä sitten jossain parkissa tutkittu levitettyä karttaa, kun perseelleen meni, eikä enää hajuakaan missä ollaan.

Myönnetään, että en ole erityisen hyvä karttojen kanssa ja tykkään teknologian elämää helpottavista asioista. Navi on kätevä, ja aina oon sen kanssa perille löytänyt, kun keskittyy vaan siihen, että kohdeosoite tulee syötettyä oikein. Se on kätevä apuri tällaisellekin huurupäälle, jolle on ihan normaalia ajaa ajatuksissaan jonkun risteyksen ohi, koska navi laskee sitten aina käden käänteessä reitin uudestaan.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan normaalisti oli tarkoitus laittaa kahvit tulille. Jauheet suodatinpussiin ja vedet vesisäiliöön, kahvinkeitin päälle ja sitten vessaan paskalle samalla kun kahvit keittyy. Noin viisi minuuttia myöhemmin palaan vessasta ja ihmettelen pari sekuntia miksi pannu on noin täynnä.

Kunnes tajuan että olin unohtanut kaataa vanhat vedet pannusta pois... Joten vetiset kahvit viemäriin, suodatinpussi roskiin ja koko kahvinkeittoprosessi uudelleen alusta asti. Tällä kertaa oikeaoppisesti.

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Tuota versiota kahvinkeiton epäonnistumisesta ei ollut Kari Suomalaisen piirroksessa. Laitoin tämän korttina työpaikalle ja se oli suurennoksena kahvinkeittimen yllä siihen asti kunnes siirryttiin automattikahviin.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen saamassa pillua. Ei tarvitse kuin kutsua muija himaan, mutta tuntemattomasta syystä vetäydyn viime tingassa. Seuraavana päivänä mietin, että mitähän vittua nyt taas?

"Olenko homo?" -kortinkin olen vetänyt pöytään, mutta ei, ei se sitä ole. Aivot vaan ei halua nussia vaikka pippeli niin haluaisikin. Tässä muuten loistava esimerkki siitä, että ei miehet välttämättä aina ajattele peniksellään.

Huomasin tänään koko ketjun vasta, mutta piti ketjun alusta tämä poimia 12v takaa. Itselle nuorena kävi parikin kertaa niin että nainen on jopa istunut syliin, toisella kertaa jopa hotelli huoneessa, mutta sitten ilta päättynyt siihen että kotona kiroillut yksin "kun ei taas kukaan edes katsonut tännepäin". Nyt vanhempana sitten tuo " mitähän vittua nyt taas".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös