Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 393 970
  • 1 689

Glove

Jäsen
Ihmettelin hetki sitten missä puhelimeni on. No, siinähän se oli tuota tietokoneen näyttöä vasten nojallaan kun oli videopuhelu menossa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja taas kahvinkeittoa... Nyt oli uusi.

Touhuilin samalla kaikenlaista, siirsin tavaroita eri paikkaan pöydällä ja muuta. Sitten kauhaisen ensimmäisen mitallisen papuja ja kaadan ne tyylikkäästi kahvimyllyn kiinni olevan kannen päälle. Nätisti ropisi siitä pitkin pöytää.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eilen kun luin uutisotsikon useasta NHL-vahvistuksesta MM-kisoihin, niin ajattelin ensiksi niiden tulevan Suomelle. No kyseessä oli tietenkin eri maa ja jääkiekkovalmentaja Jalonen, joka sai ne NHL-vahvistukset.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Päätin tossa kaupassa ostaa vesimelonin. Katsoin, että numero 149 ja menin punnitsemaan. Sieltä tuli joku appelsiinien hintalappu? Painoin varmaan väärin, eli uudestaan 149. Ja taas se hiton appelsiinilappu! Vielä kolmannen kerran, mutta ei muutosta.

Sitten lähti katse hakemaan myyjää, että nyt pitää sanoo jollekin kuinka täältä tulee nyt ihan väärää lappua koneesta. Siinä myyjää etsiessä katse osui vielä uudestaan siihen melonien kohdalla olevaan lappuun, jossa luki, että 1,49 e/kg...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Päätin tossa kaupassa ostaa vesimelonin. Katsoin, että numero 149 ja menin punnitsemaan. Sieltä tuli joku appelsiinien hintalappu? Painoin varmaan väärin, eli uudestaan 149. Ja taas se hiton appelsiinilappu! Vielä kolmannen kerran, mutta ei muutosta.

Sitten lähti katse hakemaan myyjää, että nyt pitää sanoo jollekin kuinka täältä tulee nyt ihan väärää lappua koneesta. Siinä myyjää etsiessä katse osui vielä uudestaan siihen melonien kohdalla olevaan lappuun, jossa luki, että 1,49 e/kg...
Mikä oli itse vesimelonin numero?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemmetti kaikkien kryptisten vessatunnusten kanssa. Kävin pienen tauon jälkeen konttorilla ja vasta jälkimmäisellä vessakerralla siellä sisällä ollessani välähti, että olen naisten vessassa. No, ei tainnut kukaan nähdä. On se hurja kaveri! (Ei toimi upotus nämmä, mutta siellä on Lapinlahden Lintuja linkin takana.)



Eikä näemmä toimi tiettyyn kohtaan linkkaaminenkaan kun ei upotus toimi. Noin kohtaan 6:40 piti laittaa. Hyvin toimi tämä vitsi.

Tai toimii se tuosta linkistä ruudun alla näemmä, okei pitää varmaan jo linkata I'll get me a coat-videoon.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hemmetti kaikkien kryptisten vessatunnusten kanssa. Kävin pienen tauon jälkeen konttorilla ja vasta jälkimmäisellä vessakerralla siellä sisällä ollessani välähti, että olen naisten vessassa. No, ei tainnut kukaan nähdä. On se hurja kaveri! (Ei toimi upotus nämmä, mutta siellä on Lapinlahden Lintuja linkin takana.)



Eikä näemmä toimi tiettyyn kohtaan linkkaaminenkaan kun ei upotus toimi. Noin kohtaan 6:40 piti laittaa. Hyvin toimi tämä vitsi.

Tai toimii se tuosta linkistä ruudun alla näemmä, okei pitää varmaan jo linkata I'll get me a coat-videoon.

Täytyy todeta... taas... että tää viesti löysi kyllä paikkansa - hienoa työtä!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tuli tossa viime viikonloppuna mölkkypelien jälkeen kyseltyä kavereilta, että mihinköhän mä jätin aurinkolasini. Ne olivat mun päässä... Tuli heti omasta hölmöydestäni mieleen tää video




Olen joskus muinoin itsekin ollut vähän vastaavalla tavalla kujalla. Useammin olen etsinyt jotain niin, että onkin koko ajan ollut farkkujeni taskussa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olen joskus muinoin itsekin ollut vähän vastaavalla tavalla kujalla. Useammin olen etsinyt jotain niin, että onkin koko ajan ollut farkkujeni taskussa.
Useasti olen etsinyt esimerkiksi avaimia. No kädessähän ne koko ajan ovat olleet.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Useasti olen etsinyt esimerkiksi avaimia. No kädessähän ne koko ajan ovat olleet.

Setelit tässä päivässä vekkuleita. Onnistun sujauttamaan seteleitä niin, etten todellakaan jälkeenpäin tajua, missä ovatkaan. Veikeä tapa säästää muuten, kun lopulta maksaakin kortilla.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tuli tuosta aurinkolasijutusta mieleen, että 2003 pleijareissa Tapparan ja Bluesin kesken ihmettelin, miten Hakametsän halli on niin pimeä... no lopulta tajusin, että oli aurinkolasit jäänyt silmille. Tuohon aivojen toimimattomuuteen tosin saattoi myös alkoholilla olla pientä osuutta silloin...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Setelit tässä päivässä vekkuleita. Onnistun sujauttamaan seteleitä niin, etten todellakaan jälkeenpäin tajua, missä ovatkaan. Veikeä tapa säästää muuten, kun lopulta maksaakin kortilla.
Mulla muuten on ollut kympin seteli kohta kolme vuotta tossa kotitoimiston pöydällä. Olisko joku palstan adonis valmis ottamaan sen kalsareihinsa?

En toimita, vain nouto.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mulla muuten on ollut kympin seteli kohta kolme vuotta tossa kotitoimiston pöydällä. Olisko joku palstan adonis valmis ottamaan sen kalsareihinsa?

En toimita, vain nouto.
En kelpaa sinulle etkä sinä minulle (muuten kuin ystävänä), joten ota joskus mukaan ja tule topparin happy hourille (ennen klo 17) kun siellä saa vitosella kaksi kaljaa :)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En kelpaa sinulle etkä sinä minulle (muuten kuin ystävänä), joten ota joskus mukaan ja tule topparin happy hourille (ennen klo 17) kun siellä saa vitosella kaksi kaljaa :)
Kympillä saa siis 4? Jesta. Täytyy jo tarjota, mulla kun se raja menee kahdessa. Mutta säästetään tuota kymppiä siis tuota varten. Ehkä teen sitten poikkeuksen ja toimitan, enkä laita kalsareihin.
 
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänään kaupassa käydessä maksoin alle 5 euron ostokseni käteisellä (kymmenen euron setelillä) ja siinä sitten maksoin ostokseni ja huikkasin myyjälle että "kiitos hei!" tms. ja olin jo ottanut muutaman askeleen, kunnes myyjä sanoi että "täs on nää vaihtorahat" tms. Meinasi jäädä yli 5 euron vaihtorahat kauppaan, eipä se nyt maailmaa olisi kaatanut mutta kyllä siinä hieman hävetti kun meinasi lähteä ilman vaihtorahoja.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Viime viikon perjantaina kävin ostamassa lääkkeitä apteekista. No kassalla kortinlukija ei hyväksynyt lähimaksua, vaan piti syöttää pankkikortin pinkoodi. Totaalinen blackout tuli, kun en muistanut sitä pinkoodia. Ei kun tarkistus s-mobiilista, että mikä se pinkoodi on. Jonkin verran jonoa taakse muodostui.
 

Glove

Jäsen
Viime viikon perjantaina kävin ostamassa lääkkeitä apteekista. No kassalla kortinlukija ei hyväksynyt lähimaksua, vaan piti syöttää pankkikortin pinkoodi. Totaalinen blackout tuli, kun en muistanut sitä pinkoodia. Ei kun tarkistus s-mobiilista, että mikä se pinkoodi on. Jonkin verran jonoa taakse muodostui.
Koodin kyllä muistan, mutta tällä kertaa itse maksuväline jäi kotiin. Onneksi huomasin sen jo parkkipaikalla autosta noustessani.

Muutama vuosi sitten kävi niin, että huomasin kortin puutteen vasta kun oli maksamisen aika, tavaratkin oli jo pussissa. Ei kun kotiin hakemaan. Matkaa oli silloin vain puoli kilsaa, onneksi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Viime viikon perjantaina kävin ostamassa lääkkeitä apteekista. No kassalla kortinlukija ei hyväksynyt lähimaksua, vaan piti syöttää pankkikortin pinkoodi. Totaalinen blackout tuli, kun en muistanut sitä pinkoodia. Ei kun tarkistus s-mobiilista, että mikä se pinkoodi on. Jonkin verran jonoa taakse muodostui.
Koodin kyllä muistan, mutta tällä kertaa itse maksuväline jäi kotiin. Onneksi huomasin sen jo parkkipaikalla autosta noustessani.

Muutama vuosi sitten kävi niin, että huomasin kortin puutteen vasta kun oli maksamisen aika, tavaratkin oli jo pussissa. Ei kun kotiin hakemaan. Matkaa oli silloin vain puoli kilsaa, onneksi.
Eihän noissa käynyt kuinkaan... tavarat tuli maksettua ja homma selvä.

Mulla on käynyt muutaman kerran, kun olen ollut aikuisten lasteni kanssa kaupassa, että heillä on kyllä kaikki maksuvälineet ja pin-koodit hallussa ja hihna täynnä ostoksia, mutta ei kuulemmma tarpeeksi rahaa...
No, kukahan se maksaa, ei liene vaikea arvata...
Niin - noissa tapauksissa aivot kieltäytyvät kertomasta sanomaa, ettei mullakaan olisi rahaa... Aivot, mitä vittua nyt taas!!!
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Eihän noissa käynyt kuinkaan... tavarat tuli maksettua ja homma selvä.

Mulla on käynyt muutaman kerran, kun olen ollut aikuisten lasteni kanssa kaupassa, että heillä on kyllä kaikki maksuvälineet ja pin-koodit hallussa ja hihna täynnä ostoksia, mutta ei kuulemmma tarpeeksi rahaa...
No, kukahan se maksaa, ei liene vaikea arvata...
Niin - noissa tapauksissa aivot kieltäytyvät kertomasta sanomaa, ettei mullakaan olisi rahaa... Aivot, mitä vittua nyt taas!!!
Vihjeeksi: PIN-koodin voi myös unohtaa tai "unohtaa".
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tuli mieleen, että nyt haluan yhden kylmän limsan jääkaapista. Kävelen siivouskomerolle. En löydä etsimääni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös