Veikkausliigaa olin katsomassa tuossa pari päivää sitten paikan päällä ja todella komea maali tuli. Kaukolaukaus jostain 30 metristä suoraan sisään. Kyllä niillä aivoilla hetki kesti ymmärtää se, että hidastusta tapahtumasta ei tulekkaan.
Mä tein muutama vuosi sitten saman, mutta autolla. Jostain olin kotiutumassa ja päätin ajaa melkein naapurissa olevan kauppakeskuksen kautta. Auto parkkihalliin, ostoksia tekemään ja kävellen kotiin.Fillarilla kauppaan ja kävellen kotiin, kai se pyörä pitää vielä tänään jaksaa pois hakea kaupan edustalta.
Fillarilla kauppaan ja kävellen kotiin, kai se pyörä pitää vielä tänään jaksaa pois hakea kaupan edustalta.
Olisit edes uimahalliin polkenut, niin voisit paikkailla tapahtunutta vetoamalla triathloniin. Eikös se ole trendilaji ja kaikkea.
Tää vaihtoehto osui aika lähelle, eli uintia vajaa triathloni siitä tuli kun hain juoksulenkin päätteeksi fillarin pois.Olisit edes uimahalliin polkenut, niin voisit paikkailla tapahtunutta vetoamalla triathloniin. Eikös se ole trendilaji ja kaikkea.
Tuota tapahtuu meidänkin taloudessa, mutta vain silloin kun vaimo on keittänyt edelliset kahvit ja minä keitän seuraavat. Hänellä on tapana jättää se huljuvesinen pannu keittimeen. Itse taas jätän pannun aina tyhjänä johonkin lähimaastoon, jolloin siihen on aina tartuttava ennen seuraavaa keittokertaa.Alan pikkuhiljaa tulla siihen johtopäätökseen, että kahvin keittäminen on haastavimpia hommia maailmassa. ...snip...
1. Miksi sitä kahvia noin vitusti pannussa on? Heitä entiset kahvit/liotusvesi pannusta pois ennen keittoa, saakelin kampela.