Kerran tuli uutisissa pätkää huopatossutehtaasta. Hirveä meteli. :) Ei ollut hiljaista ainakaan siellä.Hiljaista kuin huopatossutehtaassa...
No ei siellä todellakaan ole hiljaista kun koneet käy ja paukuttaa menemään tohvelia. Jollain työpisteillä täytyy pitää jopa kuulusuojaimia...
Vähänkö Stephen Hawking diggais tästä viestistä jos olis hengissä.Enemmän minusta olisi tarvetta sille muutokselle, että myös miehet saisivat olla hauraita, herkkiä ja heikkoja, jos sille tarve on.
Mun miälestä toi pitää paikkaansa. Tokihan kaikki tietää että tuo tarkoittaa sitä että viisas osaa ottaa kohtuudella. Mutta toisaalta aika helvetin moni todella viisas valtiomies, taiteilija, filosofi jne, ovat olleet rapajuoppoja.Viina on viisasten juoma...?
Ehkä viisauden raja on asetettu turhan alas.
I'm going to hell...
Sekin viä. Joudun ehdottaan Kerberoksellekin maksua luonnossa. Voi luaja, miks mut hylkääsit.Tuonelan lautturille kelpaa näin poikkeusoloissa muuten sitten vain korttimaksu.
Kyllähän mies saa herkkä olla. Vaatii vain melko paljon henkistä vahvuutta olla avoimesti herkkä mies. Mutta parempi olla aidosti sitä mitä on sen sijaan, että yrittäisi feikata olevansa jotain muuta.Jos ajatellaan meidän kulttuuriamme, naiset ovat saaneet olla vahvoja sekä henkisesti että fyysisesti jo pitkään. Enemmän minusta olisi tarvetta sille muutokselle, että myös miehet saisivat olla hauraita, herkkiä ja heikkoja, jos sille tarve on.
Kyllähän mies saa herkkä olla. Vaatii vain melko paljon henkistä vahvuutta olla avoimesti herkkä mies. Mutta parempi olla aidosti sitä mitä on sen sijaan, että yrittäisi feikata olevansa jotain muuta.
Kyllähän mies saa herkkä olla. Vaatii vain melko paljon henkistä vahvuutta olla avoimesti herkkä mies. Mutta parempi olla aidosti sitä mitä on sen sijaan, että yrittäisi feikata olevansa jotain muuta.
@Ishmael @Sue @Lapajäähän Minäkin kokeilin joskus olla avoimesti herkkä, jollainen oikeasti luonteeltani olen, mutta sen kaiken herkkyyden sai parisuhteen jokaisessa riidassa takaisin naamalle syljettynä. Pohjat vedettiin siinä, kun joskus avoimesti puhuin jopa tietyllä tapaa itsetuhoisista ajatuksista (asioista, joita meistä varmaan jokainen joskus käy päässään läpi), niin sen avautumisen löysin yhden riidan kohdalla edestäni kehotuksena mennä ostamaan köyttä ja tappaa itseni.
Jotenkin on Siperia opettanut, että parempi vaan pitää tunteet sisällään.
Kiitos sanoistasi. Pahinta siinä oli se, että sama ihminen ensin rohkaisi minua olemaan avoimempi ja puhumaan asioista. Sitten kun siihen pikkuhiljaa ryhdyin, niin huomasin sitä käytettävän minua vastaan.Toisen herkkyyden ja luottamuksen käyttäminen aseena on niin alhaista, että sanat loppuvat kesken. Olen hyvin pahoillani, että olet kohdannut tällaista käsittämätöntä kohtelua. Toivottavasti tulee vielä päivä, että voit hengittää vapaasti koko sielulla ja sydämellä. Rutistus.
Kiitos sanoistasi. Pahinta siinä oli se, että sama ihminen ensin rohkaisi minua olemaan avoimempi ja puhumaan asioista. Sitten kun siihen pikkuhiljaa ryhdyin, niin huomasin sitä käytettävän minua vastaan.
Sitä saa kyllä ihminen paljon tehdä töitä oman elämänsä eteen, kun kohdalle sattuu muutama paskiainen. Omat juuret sulkeutumiselle ovat varmasti kotioloissa, kun olen kasvanut isäni kanssa, jonka kanssa asioista ei puhuttu ja vaikeat asiat hoidettiin joko naureskelemalla, vittuilemalla tai lievällä väkivallalla.
Pitkä, yli vuosikymmenenen mittainen, suhde avioliittoineen kaatui varmasti osasyynä omaan puhumattomuuteeni ja tuon jälkeen tuntui hyvältä, kun elämään löytyi joku, jolle voi puhua ja joka siihen rohkaisee. Se kaikki olikin jotain ihme manipulointia, jolla oli ilmeisesti tarkoitus tehdä minusta joku marionettinukke.
Toisinaan ruoka on niin hyvää, että söisin sitä myös selkään ottamisen jälkeen.”Ennen tätä syö kuin selkäänsä ottaa.”
Varmaan lähtöisin jostain lasten uhkailemisesta, jos he eivät ole syöneet tms, mutta aika raakaa jos nuo oikeasti olisivat vaihtoehdot.
Miten hoidat peräaukkoasi tällaisen toiminnan jälkeen? Varmaan voitelet sitä erilaisilla voiteilla ja lepuutat ainakin pari iltaa viikossa. Antanet myös aukollesi ilmakylpyjä samalla loikkia tehden ja hirnahdellen villisti, ja istahtanet välillä pieneen ämpäriin, jossa persiljalla maustettua lämpöistä ja hoivaavaa vettä. Mutta mitä muuta sinä teet, jotta pyllysi ei saisi haavoja ja tulehduksia? Minä en näitä neuvoja tarvitse, mutta joku toinen saattaa tarvita. Avaa sanainen aukkosi ja kerro taikasi meille.
Soot Miksu hassu.Silleen yleisesti ottaen vitsit, huonotkin sellaiset, huononee entisestään selittämällä.