Absurdeimmat/typerimmät sanonnat tai yleistykset

  • 48 481
  • 344

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hiljaista kuin huopatossutehtaassa...
No ei siellä todellakaan ole hiljaista kun koneet käy ja paukuttaa menemään tohvelia. Jollain työpisteillä täytyy pitää jopa kuulusuojaimia...
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Hiljaista kuin huopatossutehtaassa...
No ei siellä todellakaan ole hiljaista kun koneet käy ja paukuttaa menemään tohvelia. Jollain työpisteillä täytyy pitää jopa kuulusuojaimia...
Kerran tuli uutisissa pätkää huopatossutehtaasta. Hirveä meteli. :) Ei ollut hiljaista ainakaan siellä.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Se on hänes. Olen tosissani yrittänyt tätä ymmärtää, mutta en pysty. Tämä on todella raivostuttava sanonta.

@vilperi ja @Breeze Harbour Ymmärrän teitä hyvin. Olen fyysisesti vahvempi miltä näytän, enkä pyydä vaikka juuri kantamiseen apua jollen todella sitä tarvitse. En silti voi sille mitään, että jos joku herrasmies tarjoaa kohteliaasti kantoapua, se tuntuu kivalta. Tarjoan apua itsekin, jos näen että tarve on, oli kantaja mies tai nainen.

Jos ajatellaan meidän kulttuuriamme, naiset ovat saaneet olla vahvoja sekä henkisesti että fyysisesti jo pitkään. Enemmän minusta olisi tarvetta sille muutokselle, että myös miehet saisivat olla hauraita, herkkiä ja heikkoja, jos sille tarve on.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Enemmän minusta olisi tarvetta sille muutokselle, että myös miehet saisivat olla hauraita, herkkiä ja heikkoja, jos sille tarve on.
Vähänkö Stephen Hawking diggais tästä viestistä jos olis hengissä.

No niin, I'm going to hell...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Viina on viisasten juoma...?

Ehkä viisauden raja on asetettu turhan alas.
Mun miälestä toi pitää paikkaansa. Tokihan kaikki tietää että tuo tarkoittaa sitä että viisas osaa ottaa kohtuudella. Mutta toisaalta aika helvetin moni todella viisas valtiomies, taiteilija, filosofi jne, ovat olleet rapajuoppoja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuonelan lautturille kelpaa näin poikkeusoloissa muuten sitten vain korttimaksu.
Sekin viä. Joudun ehdottaan Kerberoksellekin maksua luonnossa. Voi luaja, miks mut hylkääsit.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

444

Jäsen
Jos ajatellaan meidän kulttuuriamme, naiset ovat saaneet olla vahvoja sekä henkisesti että fyysisesti jo pitkään. Enemmän minusta olisi tarvetta sille muutokselle, että myös miehet saisivat olla hauraita, herkkiä ja heikkoja, jos sille tarve on.
Kyllähän mies saa herkkä olla. Vaatii vain melko paljon henkistä vahvuutta olla avoimesti herkkä mies. Mutta parempi olla aidosti sitä mitä on sen sijaan, että yrittäisi feikata olevansa jotain muuta.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Kyllähän mies saa herkkä olla. Vaatii vain melko paljon henkistä vahvuutta olla avoimesti herkkä mies. Mutta parempi olla aidosti sitä mitä on sen sijaan, että yrittäisi feikata olevansa jotain muuta.

Juuri tätä ajoin takaa, että aitous on feikkaamista suotuisampaa. On minusta vain vähän paradoksaalista, jos miehen pitää olla henkisesti vahva voidakseen olla avoimesti herkkä. Olen itse yrittänyt piilottaa omaa herkkyyttäni, ja se jos mikä meinasi viedä mielenterveyden. Vahvempi olen ihan tällaisena kuin olen.
 
Kyllähän mies saa herkkä olla. Vaatii vain melko paljon henkistä vahvuutta olla avoimesti herkkä mies. Mutta parempi olla aidosti sitä mitä on sen sijaan, että yrittäisi feikata olevansa jotain muuta.

Vaikka mä olen karski mies, niin ei mulle ole koskaan tehnyt pahaa itkeä, tai puhua avoimesti fiiliksistä ja tunteista. Ei oo tarvinnut koskaan feikata mitään tai olla jotain muuta kuin on.

Samanlaisti olen voinut aina puhua asioistani suoraan ja käskenyt jopa ihmisiä kysymään kysymyksiä minulta, mitä heidän mieliään askarruttaa. Jossain tilanteissa saatan olla jäätä, mutta kyllä tutut mut tuntee läpikotaisin.

Sarkastisen ja itseironisen huumorintajun takia kukaan ulkopuolinen ei pysty loukkaamaan, vaikka on "alasti" muiden edessä. Ja rehellisyys helpottaa tätä kummasti. Ei ole mitään mitä miettiä tai ei ole koiria haudattuna.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
@Ishmael @Sue @Lapajäähän Minäkin kokeilin joskus olla avoimesti herkkä, jollainen oikeasti luonteeltani olen, mutta sen kaiken herkkyyden sai parisuhteen jokaisessa riidassa takaisin naamalle syljettynä. Pohjat vedettiin siinä, kun joskus avoimesti puhuin jopa tietyllä tapaa itsetuhoisista ajatuksista (asioista, joita meistä varmaan jokainen joskus käy päässään läpi), niin sen avautumisen löysin yhden riidan kohdalla edestäni kehotuksena mennä ostamaan köyttä ja tappaa itseni.

Jotenkin on Siperia opettanut, että parempi vaan pitää tunteet sisällään.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
@Ishmael @Sue @Lapajäähän Minäkin kokeilin joskus olla avoimesti herkkä, jollainen oikeasti luonteeltani olen, mutta sen kaiken herkkyyden sai parisuhteen jokaisessa riidassa takaisin naamalle syljettynä. Pohjat vedettiin siinä, kun joskus avoimesti puhuin jopa tietyllä tapaa itsetuhoisista ajatuksista (asioista, joita meistä varmaan jokainen joskus käy päässään läpi), niin sen avautumisen löysin yhden riidan kohdalla edestäni kehotuksena mennä ostamaan köyttä ja tappaa itseni.

Jotenkin on Siperia opettanut, että parempi vaan pitää tunteet sisällään.

Toisen herkkyyden ja luottamuksen käyttäminen aseena on niin alhaista, että sanat loppuvat kesken. Olen hyvin pahoillani, että olet kohdannut tällaista käsittämätöntä kohtelua. Toivottavasti tulee vielä päivä, että voit hengittää vapaasti koko sielulla ja sydämellä. Rutistus.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Toisen herkkyyden ja luottamuksen käyttäminen aseena on niin alhaista, että sanat loppuvat kesken. Olen hyvin pahoillani, että olet kohdannut tällaista käsittämätöntä kohtelua. Toivottavasti tulee vielä päivä, että voit hengittää vapaasti koko sielulla ja sydämellä. Rutistus.
Kiitos sanoistasi. Pahinta siinä oli se, että sama ihminen ensin rohkaisi minua olemaan avoimempi ja puhumaan asioista. Sitten kun siihen pikkuhiljaa ryhdyin, niin huomasin sitä käytettävän minua vastaan.

Sitä saa kyllä ihminen paljon tehdä töitä oman elämänsä eteen, kun kohdalle sattuu muutama paskiainen. Omat juuret sulkeutumiselle ovat varmasti kotioloissa, kun olen kasvanut isäni kanssa, jonka kanssa asioista ei puhuttu ja vaikeat asiat hoidettiin joko naureskelemalla, vittuilemalla tai lievällä väkivallalla.

Pitkä, yli vuosikymmenenen mittainen, suhde avioliittoineen kaatui varmasti osasyynä omaan puhumattomuuteeni ja tuon jälkeen tuntui hyvältä, kun elämään löytyi joku, jolle voi puhua ja joka siihen rohkaisee. Se kaikki olikin jotain ihme manipulointia, jolla oli ilmeisesti tarkoitus tehdä minusta joku marionettinukke.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Kiitos sanoistasi. Pahinta siinä oli se, että sama ihminen ensin rohkaisi minua olemaan avoimempi ja puhumaan asioista. Sitten kun siihen pikkuhiljaa ryhdyin, niin huomasin sitä käytettävän minua vastaan.

Sitä saa kyllä ihminen paljon tehdä töitä oman elämänsä eteen, kun kohdalle sattuu muutama paskiainen. Omat juuret sulkeutumiselle ovat varmasti kotioloissa, kun olen kasvanut isäni kanssa, jonka kanssa asioista ei puhuttu ja vaikeat asiat hoidettiin joko naureskelemalla, vittuilemalla tai lievällä väkivallalla.

Pitkä, yli vuosikymmenenen mittainen, suhde avioliittoineen kaatui varmasti osasyynä omaan puhumattomuuteeni ja tuon jälkeen tuntui hyvältä, kun elämään löytyi joku, jolle voi puhua ja joka siihen rohkaisee. Se kaikki olikin jotain ihme manipulointia, jolla oli ilmeisesti tarkoitus tehdä minusta joku marionettinukke.

Tästä olisi kiehtova jatkaa, mutta taidamme olla pahasti ot-alueella. Ehkä jossakin toisessa ketjussa; en tiedä, miten täällä toimitaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
”Ennen tätä syö kuin selkäänsä ottaa.”

Varmaan lähtöisin jostain lasten uhkailemisesta, jos he eivät ole syöneet tms, mutta aika raakaa jos nuo oikeasti olisivat vaihtoehdot.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Miten hoidat peräaukkoasi tällaisen toiminnan jälkeen? Varmaan voitelet sitä erilaisilla voiteilla ja lepuutat ainakin pari iltaa viikossa. Antanet myös aukollesi ilmakylpyjä samalla loikkia tehden ja hirnahdellen villisti, ja istahtanet välillä pieneen ämpäriin, jossa persiljalla maustettua lämpöistä ja hoivaavaa vettä. Mutta mitä muuta sinä teet, jotta pyllysi ei saisi haavoja ja tulehduksia? Minä en näitä neuvoja tarvitse, mutta joku toinen saattaa tarvita. Avaa sanainen aukkosi ja kerro taikasi meille.


Silleen yleisesti ottaen vitsit, huonotkin sellaiset, huononee entisestään selittämällä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se, kun kerrot kuinka paljon joku mainos vituttaa ja joku saatanan filosofi kuittaa että "mainos on aina onnistunut jos se huomataan ja herättää tunteita". Voi Jeesuksen pallit nyt taas. Kertokaa nyt saatanan Aristoteleet että miten helvetissä mainos voi olla onnistunut jos se vituttaa niin paljon että kelpokin tuote menee boikottiin ihan vaan periaatteesta? Mää oon aina kuvitellut että mainoksilla olis tarkotus lisätä myyntiä ja tuotteen haluttavuutta. Vitun olmit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös