Mainos

Aaron Brocklehurst Lukon takalinjoille

• 87 250
  • 285

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Brocklehurst ei noussut tänään esiin hyvässä eikä pahassa. Eli peruspeli puolustajalta. 1963 nyt katsoi teksti-tv:stä, ettei nimeä näkynyt tehotilastoissa ja ei siinä sen kummempaa. 1963 on nyt itse pelannut jo monta vuotta täysin surkeasti ja on selkeästi palstan heikoin kirjoittaja. Nytkin tuli huonoin kirjoitus tältä kaudelta. Jos kirjoitukset ovat tuollaista kuraa, niin kirjoitusoikeudet olivat virhe.

Olitko katsomassa tuota peliä? Itse katsoin Urho tv:n kautta ja Aaron lahjoitti TPS:lle mm. läpiajon, jonka seurauksena Aalto joutui koukkimaan jäähyn. Tämän ylivoiman aikana TPS iski maalin. Voisitko nyt hieman perustella tuota teksti-tv väitettä? Olen nähnyt jokaisen Lukon pelin tällä kaudella alusta loppuun.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kahden kuukauden try-out -jakso on takana ja sinä aikana varmasti ehdittiin nähdä onko AB jatkosopparin arvoinen. Joten tuollaisilla 1963:n harrastamat "jälkiviisaudet" ovat niin turhia kuin olla voi.

Voisitko katsoa tätä ketjua hieman taaksepäin? Kirjoitin pari päivää sitten ettei AB ole ollut missään pelissä Lukon heikoin pakki. Tänään Aaron oli valitettavasti koko joukkueen huonoin pelaaja. Jos näin pelit, uskoisin että olet samoilla linjoilla?

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Aaronille tuli tänään erittäin paha virhe alinpana pelaajana, josta TPS pelaaja karkasi läpiajoon. Aalto pääsi koukkimaan jäähyn arvoisesti vaikka rankkari olisi ollut oikea tuomia. Näitkö itse tuota peliä? Itse olen nähnyt kaikki Lukon pelit joko paikanpäällä tai Urhon kautta. Aaronin tämän päivän esitys oli suoraan sanottuna huono.
Tilanne ei nyt mennyt lähellekään noin. Tuntuu, että kuulopuheiden perusteella tämäkin on kirjoitettu. Mitään kunnon läpiajoa ei ollut, Aalto "koukkasi", vasta jälkitilanteessa. Fiksu jäähy, koska muuten tepsiläinen olisi laittanut kiekon tyhjään maaliin. Kaiken lisäksi rankkarin perusteita ei missään nimessä edes ollut tässä tilanteessa. Kuinka pihalla oikein olet?

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tilanne ei nyt mennyt lähellekään noin. Tuntuu, että kuulopuheiden perusteella tämäkin on kirjoitettu. Mitään kunnon läpiajoa ei ollut, Aalto "koukkasi", vasta jälkitilanteessa. Fiksu jäähy, koska muuten tepsiläinen olisi laittanut kiekon tyhjään maaliin. Kaiken lisäksi rankkarin perusteita ei missään nimessä edes ollut tässä tilanteessa. Kuinka pihalla oikein olet?

Erittäin järkevä jäähy Aallolta mutta Aaronin virheestä keskialueella tilanne lähti. Erittäin paha tilanne ja TPS kuittasi ylivoimalla. Oletko sitä mieltä, että joku muu pakki oli AB:tä heikompi tänään?

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei yhtään takaiskua tasakentällisin AB:llä, saldo +1. Mistä nyt taas kiristää? Itse en ole tämän päivän peliä nähnyt, mutta voitto tuli. Joukkuepeli, voitti otettiin. Kun hakemalla hakee, niin varmasti löytää sanomista jostain.

Älä kirjoittele tänne ja varsinkaan arvostele muita, jos et nähnyt peliä. Ihan vihjeenä, kaikki pelit on nykyään katsottavissa Urho Playn kautta.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen nähnyt jokaisen Lukon pelin tällä kaudella alusta loppuun.
Ja tätä ennenkin olet jo kolme vuosikymmentä seurannut Lukon tekemisiä ja raumalaista jääkiekkoa? Miksi jatkat edelleen lajin parissa, kun vuodesta toiseen homma on lähes samaa paskaa ja joukkue ei menesty?

Ehkä Rantasen pitkä sairasloma saattoi jossain määrin edesauttaa AB:n sopimuksen syntymistä, mutta edelleen olen sitä mieltä että Aaron on paikkansa ansainnut. Jos ei olisi, niin olisi varmaan potkittu koeajan jälkeen pois.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehkä Rantasen pitkä sairasloma saattoi jossain määrin edesauttaa AB:n sopimuksen syntymistä, mutta edelleen olen sitä mieltä että Aaron on paikkansa ansainnut. Jos ei olisi, niin olisi varmaan potkittu koeajan jälkeen pois.

AB on pelannut odotuksiin nähden hyvin mutta tänään tuli valitettavasti erittäin heikko peli. Jos olet katsonut kaikki pelit, niin tiedät varmasti mistä on kyse.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
AB on pelannut odotuksiin nähden hyvin mutta tänään tuli valitettavasti erittäin heikko peli. Jos olet katsonut kaikki pelit, niin tiedät varmasti mistä on kyse.
60 ottelun runkosarjassa kaikille pelaajille tulee joskus huonoja iltoja. Joillekin enemmän, joillekin vähemmän. Okei, tänään AB oli epävarma, mutta silti on turha hurskastella enää tässä vaiheessa hänen jatkosopimuksen tarpeellisuudella / tarpeettomuudella. Nimet on paperissa ja that´s it.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
60 ottelun runkosarjassa kaikille pelaajille tulee joskus huonoja iltoja. Joillekin enemmän, joillekin vähemmän. Okei, tänään AB oli epävarma, mutta silti on turha hurskastella enää tässä vaiheessa hänen jatkosopimuksen tarpeellisuudella / tarpeettomuudella. Nimet on paperissa ja that´s it.

Juuri näin. Seurataan otteita ja toivotaan, että myös AB pystyy parantamaan selkeästi. Jatkosoppari ei varmaankaan ollut selviö ja heti sen varmistuttua tuli suhteellisen heikko peli. Tämä vain pistää miettimään tehtiinkö oikea päätös.

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuukan ylipelaamisen takia tuo maali lopulta syntyi, joten en ihan kaikkea pistäisi Aaronin piikkiin. Tuntuu että Aaronin ja esim. Oton jokaiset harhasyötöt raportoidaan, mutta Kuukka, Pettinen ja Tikkanen kun mokaa niin siitä ollaan hiljaa. Se ei taida olla muodikasta heitä mollata.

Mutta muuten mielestäni Aaronilta OK-peli, ei muita virheitä, mutta ei niin säkenöivääkään peliä mitä normaalisti. Toisaalta kokonaisuudessaan ei voi olla puolustukselta kovin huono peli, jos omalla mokella oli vain 16 torjuntaa koko pelissä.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Aaronilta tuli kamala virhe alinpana pelaajana jonka Aalto pääsi onneksi koukkimaan jäähyksi vaikka rankkarin moni olisi puhaltanut. Yksi hyvä läpisyötön haku siellä oli mutta meni pitkäksi. Muuten suht näkymätön esitys.

Uskaltaisin väittää, että vastaavassa tilanteessa yhtä moni olisi jättänyt tilanteen kokonaan puhaltamatta. Ainakin omaan silmään se näytti siltä kuin Vahalahti olisi käsien jäätymisen jälkeen hienoisesti filmannut tapahtumien kulkua.

Edit. Toisessa päässä jätettiin huomattavasti selkeämpi rankkarin paikka kokonaan viheltämättä. Tällä viittaan Lindgrenin läpiajoon.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aaron oli taas tänään aivan kuutamolla. AB ei valitettavasti pysty pelaamaan liigassa vaadittavalla tasolla vaikka muutaman siedettävän pelin pelasikin try-outin aikana. Tästä herrasta pitäisi päästä eroon ja nopeasti, -4 kertoo kaiken oleellisen. Ei ole millään tapaa esim. Pernaata parempi. Jopa Cook tuntuisi nyt paremmalta vaihtoehdolta vaikka surkea olikin.

Viimeksi muokattu:

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aaron oli taas tänään aivan kuutamolla. AB ei valitettavasti pysty pelaamaan liigassa vaadittavalla tasolla vaikka muutaman siedettävän pelin pelasikin try-outin aikana. Tästä herrasta pitäisi päästä eroon ja nopeasti, -4 kertoo kaiken oleellisen. Ei ole millään tapaa esim. Pernaata parempi. Jopa Cook tuntuisi nyt paremmalta vaihtoehdolta vaikka surkea olikin.
On ne trollaattorit sitten hassuja ihmisiä. Ei voi kun ihmetellä. Tuulitakki suhisee taas taustalla. Tää vain todistaa, että jotkut ei osaa katsoa peliä mistään muualta kuin txt sivuilta. Peliä ei näillä kommenteilla ole katseltu. No, samapa tuo. Toivoisin vain, että vieraisiin pöytiin huutelu loppuisi. Ei ketää muita kiusata yhtä paljon trollaattoreiden toimesta kuin meitä kettulaisia. Tai, no mistäs minä tiedän mitä muut elukkakannattajat tekee muitten ketjuissa...

Ei meetvursti sen huonompi ollut kuin juuri kukaan muukaan pakki. Samaa kuraa se oli kaikilla. Pari hassia, mutta ei yhtään niin paljon kuin esim. Pernaalla. Ehkä väärä mies metukka on viemään ulkkari paikkaa, mutta kun noita ulkkareita roikkuu ovissa ja kahvoissa, jotka on sata varmasti parempia kuin metu, niin otetaan niistä. Ei muuta ku aletaan rustaamaan listaa ketä kettujoukkue ottaa itelleen. Kuulema on Hall Gillkin nähty kettutoimiston ovella oleen ruikuttamassa, jos pääsis tähän maailman parhaaseen joukkueeseen. Ihan polvillaankin oli kuulema ollut ja postiluukkua takonut.

Viimeksi muokattu:

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Kengitään kaikki tänään ja tällä kaudella vähänkin epäonnistuneet helvettiin... Wiikman, Kuukka, Brocklehurst, Pettinen, Morrison, McLean nyt ensiksi vittuun ja hankitaan vaikka väkisin tilalle Vehanen, Heikkinen, Benoit, Niskala, Gill, Straka, Toporowski ja Sprukts, niin kaikki olisivat tyytyväisiä, eikä joukkueen hintakaan nousisi 2,5 miljoonasta kuin n. 5 miljoonaan. Mestaruushan olisi näillä pikku vaihdoilla saletti, olisihan?

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei meetvursti sen huonompi ollut kuin juuri kukaan muukaan pakki. Samaa kuraa se oli kaikilla. Pari hassia, mutta ei yhtään niin paljon kuin esim. Pernaalla.

Itse katsoin pelin urho playn kautta ja minun mielestäni Pernaa pelasi ihan hyvän pelin. Brocklehurstin piikkiin menee kolmas maali ja viidennessä unohtivat Aallon kanssa Hytösen yksinään maalin eteen. Minä laittaisin KalPaa vastaan Aaronin katsomoon jos Pettinen on pelikuntoinen.

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse katsoin pelin urho playn kautta ja minun mielestäni Pernaa pelasi ihan hyvän pelin. Brocklehurstin piikkiin menee kolmas maali ja viidennessä unohtivat Aallon kanssa Hytösen yksinään maalin eteen. Minä laittaisin KalPaa vastaan Aaronin katsomoon jos Pettinen on pelikuntoinen.
Tikkasen toisessa jäähyssä mun mielestäni täysin käsittämätön syöttö Pernaalla, kiekon menetys. (voi olla että tohinassa näin numeron väärin, tästä pahoitteluni) Tikkanen yritti kaikin voimin estää pelaajan pääsyä taistelualueelle. Tikkanen esti mielestäni täysin selvän maalipaikan ja sai ansaitun jäähyn. Ja maalihan siitä jäähystä tuli. Useasti Pernaa oli täysin perässähiihtäjä kun Jypin hyökkääjät käveli suoraan taistelualueelle. On täysin turha seurata perässä mihin se hyökkääjä menee. Sehän menee maalille. Sen nyt tietää jokainen. Siihen kannattaa mennä eteen, tai muuten vaan väliin.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
mutta kun noita ulkkareita roikkuu ovissa ja kahvoissa, jotka on sata varmasti parempia kuin metu, niin otetaan niistä. Ei muuta ku aletaan rustaamaan listaa ketä kettujoukkue ottaa itelleen.

Kyllä niitä puolustajia on vapaana vaikka millä mitalla ja varmasti ostettavissa nykyisistä sopimuksistaan ulos. Se nyt on kuitenkin selvää ettei Aaron tuo mitään vahvistusta puolustukseen. Kuten ei Pernaa, Purolinna tai Honkaheimokaan. Mistä päästään taas siihen, että Lukon puolustajat eivät riitä liigaan kuin määrällisesti. Pettinenkin pelaa täysin keskenkuntoisena ja silloin hänestäkään ei ole apua. Vielä kun Kuukkakin alisuorittaa, niin kusessa ollaan.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ei Lukon ongelma ole pelkästään puolustuspäässä eikä niitä ratkaista pelkästään palaamalla vanhaan toimintatapaan eli uutta äijää tilalle sitä mukaan kun peli ei kulje.

Jääkiekkoa hyökätään ja puolustetaan viidellä miehellä. Eilenkin nuo maalit tulivat pääasiassa viisikkopuolustuksen pettäessä. Mitä organisoidumpi joukkue niin sitä enemmän Lukko on kusessa. Eilen myös Lindgren, Morrison jne voivat ottaa osa syyn harteilleen.

Ei silti, jos joku hyvä ja varma peruspakki on tarjolla niin ehdottomasti joukkueeseen mukaan. Kyllähän Lukon pakisto hieman ohkainen on, vaikka uskon että pelin kokonaisvaltaisesti parannuttua myös Wiikmanin edessä ei päästä ihan samalla tavalla huseeraamaan.

Ja mitä Brocklehurstiin tulee, niin on edelleen Lukon pakeista paras avaamaan peliä - tuomaan kiekkoa alueelle ja antamaan avaussyöttöä. Puutteet ovat kuten kaikki tietävät siellä omassa päässä, mutta tärkeä kaveri ehdottomasti Lukolle.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On ne trollaattorit sitten hassuja ihmisiä. Ei voi kun ihmetellä. Tuulitakki suhisee taas taustalla. Tää vain todistaa, että jotkut ei osaa katsoa peliä mistään muualta kuin txt sivuilta. Peliä ei näillä kommenteilla ole katseltu.

Olen katsonut jokaisen Lukon pelin niin vieraissa kuin kotona. Brocklehurst on pelannut muutaman siedettävän pelin mutta 3-4 peliä on ollut todella heikkoja kuten eilenkin. Tuo teksti-tv heitto on lähinnä naurettava, jokainen halukas pystyy katsomaan pelit UrhoPlayn kautta.

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen katsonut jokaisen Lukon pelin niin vieraissa kuin kotona. Brocklehurst on pelannut muutaman siedettävän pelin mutta 3-4 peliä on ollut todella heikkoja kuten eilenkin. Tuo teksti-tv heitto on lähinnä naurettava, jokainen halukas pystyy katsomaan pelit UrhoPlayn kautta.

No, jos tässä vaiheessa kautta tärkein painotus sinun teksteissä on pelkät tilastot (ei kuten yllä oleva arviointisi) niin ei siitä voi syyttää muuta kuin txt sivuston katsomista. On eri asia jos tilastoja katsellaan puolen välin jälkeen sarjaa. Painotus omassa mielipiteessäni tässä asiassa. Se on kuitenkin totuus, että on vale, emävale ja tilasto. Tilastolla pystytään todistamaan just ne asiat mitkä itse halutaan. Siksi tämä viittaus. Ja jos niitä naurettavuuksia aletaan vertailemaan, niin eiköhän ne naurettavuudet osu ihan omaan kirjoitteluusi. Ei metukka ole ollut Tikkasta lukuunottamatta yhtään sen huonompi kuin kukaan muukaan puolustaja.

Jos taasen halutaan vedota, että vie ulkkaripaikan ja ei kannata pitää, niin ei taida pitää kutiaan. Eiköhän metukan saa pihalle just silloin kun halutaan jos joku seppä löytyy. Sellainen hätäily, menikö tämä sopparin allekirjoitus häneksi vai ei, on aivan turhaa kahden - kolmen pelin jälkeen.

Urhon kautta nettipelejä pari ostaneena, niin kyllä voi ostaa jos paskasta haluaa maksaa. Ainakin itselleni on sattunut kahteen otteeseen niin ketun huono streami (vai onko ne kaikki diashowta) että enää en maksa. Olen käynyt sitten niitä paikan päällä katsomassa. Mikäli vain töiltäni olen ehtinyt. Myös ulkopaikkakunnilla.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kannattaa muistaa ettei Lukon pelityyli perustu edes vieraissa kovaan puolustuspelaamiseen ja sitä kautta kovaan "painiin" omassa päässä. Vaan peliä pyritään aktiivisesti rakentamaan nopeasti ylöspäin ja siellä taas aktiivisesti karvaamaan. Nyt vaan tuo nopeus ei ole tahtonut riittää vielä ja siitä on seurannut turhan paljon tuota painia omassa päässä.

Aaron on hyvä avaamaan tuota peliä nopeasti ja soveltuu siksi hyvin tuohon Uraman pelitapaan. Myöskin viivalla osaa pelata ihan mallikaasti. Peliajoistakin näkee, että Urama tietää pelurin sopivan kuin nappi silmään pelitapaan jota hän haluaisi peluutaa. Toki noita paineja aina tulee jokusia omaan päähän, vaikka jalka liikkuisi kuinka nopeasti, mutta ne muutamat sitten otetaan vastaan vähän kevyemmällä kalustolla vrt. maalinedustan lakaisija.

Se täytyy sanoa, että esim. Aalto on ollut näissä laitapaineissa hyvä toisin kuin kärppäfanit antoivat ymmärtää. Toisaalta Kuukka, jolta odotin näiden sujuvan, on ollut yllättävän huono.

Nyt vaan on niin että pakisto on rakennettu aktiiviseen pelitapaan eikä passiiviseen puolustuspelaamiseen. Kun se jalka alkaa siitä liikkumaan, niin omissa ei ole jatkossa kuin satunnaisia tilanteita, joista sitten voidaan itkeä kun paini hävittiin.

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestari 2021
Aaron Brocklehurst tänään 0+1 ja +3. 8 laukausta ja peliaikaa 23.22 minuuttia! Ainakin tilastojen valossa hyvä peli tänään. Mielestäni Aaron on pelannut viime aikoina parhaiten Lukko puolustuksessa, huolimatta Ilves-pelin kiekon menetystä!

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aaron Brocklehurst tänään 0+1 ja +3. 8 laukausta ja peliaikaa 23.22 minuuttia! Ainakin tilastojen valossa hyvä peli tänään. Mielestäni Aaron on pelannut viime aikoina parhaiten Lukko puolustuksessa, huolimatta Ilves-pelin kiekon menetystä!

Tikkasen kanssa Lukon paras pakki tällä hetkellä. Sääli että pelaa Aallon kanssa tasakentällisin, kaksi hyökkäävää puolustajaa parissa tuo aika paljon jännäpaskamomentteja peliin. Anyway, kiekollinen liideri ja mielestäni wursti on parantanut pelistä toiseen. Kolmanneksi tärkein osa Lukon YV:stä Pertun ja Macin jälkeen.

Korinekki

Jäsen
Itse olen tykästynyt tähän pelaajan. Mielestäni Brocklehurstissa on helvetisti potentiaalia ja miehestä voisi saada kovan kiekollisen pakin tähän liigaan tulevaisuudessa. Mutta...
Nyt, kun joukkueen tilanne on mikä on, ainoa vaihtoehto on pudottaa mies kokoonpanosta. Justin Morrison on kuitenkin SM-liigaan ykköskorin pelaaja. Mitalia tavoitteenaan pitävä seura ei luovu tällaisesta pelaajasta kesken kauden.
Itse tekisin Brocklehurstin kanssa parin vuoden jatkosopimuksen ja vuokraisin loppukaudeksi isoon rooliin toiseen liigaan.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Samaa mieltä kuin Korinekki. Potentiaalia on, mutta tässä tilanteessa Lukolla ei ole muita vaihtoehtoja hirveästi. Morrisonin vuorottelu ei ole edes minkäänlainen vaihtoehto, McLean oli ihan eri kaveri kun tuttu mies oli laidalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy