Olen katsonut jokaisen Lukon pelin niin vieraissa kuin kotona. Brocklehurst on pelannut muutaman siedettävän pelin mutta 3-4 peliä on ollut todella heikkoja kuten eilenkin. Tuo teksti-tv heitto on lähinnä naurettava, jokainen halukas pystyy katsomaan pelit UrhoPlayn kautta.
No, jos tässä vaiheessa kautta tärkein painotus sinun teksteissä on pelkät tilastot (ei kuten yllä oleva arviointisi) niin ei siitä voi syyttää muuta kuin txt sivuston katsomista. On eri asia jos tilastoja katsellaan puolen välin jälkeen sarjaa. Painotus omassa mielipiteessäni tässä asiassa. Se on kuitenkin totuus, että on vale, emävale ja tilasto. Tilastolla pystytään todistamaan just ne asiat mitkä
itse halutaan. Siksi tämä viittaus. Ja jos niitä naurettavuuksia aletaan vertailemaan, niin eiköhän ne naurettavuudet osu ihan omaan kirjoitteluusi. Ei metukka ole ollut Tikkasta lukuunottamatta yhtään sen huonompi kuin kukaan muukaan puolustaja.
Jos taasen halutaan vedota, että vie ulkkaripaikan ja ei kannata pitää, niin ei taida pitää kutiaan. Eiköhän metukan saa pihalle just silloin kun halutaan jos joku seppä löytyy. Sellainen hätäily, menikö tämä sopparin allekirjoitus häneksi vai ei, on aivan turhaa kahden - kolmen pelin jälkeen.
Urhon kautta nettipelejä pari ostaneena, niin kyllä voi ostaa jos paskasta haluaa maksaa. Ainakin itselleni on sattunut kahteen otteeseen niin ketun huono streami (vai onko ne kaikki diashowta) että enää en maksa. Olen käynyt sitten niitä paikan päällä katsomassa. Mikäli vain töiltäni olen ehtinyt. Myös ulkopaikkakunnilla.