Aaron Brocklehurst Lukon takalinjoille

  • 86 869
  • 285

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tasta ryhdistaytymisesta saisimme alkumakua huulillemme, jos 28.12. Nolan nolaisi Aaronin Kivipalvaamon areenalla.

Ihmettelen vain mitä pojat kahdestaan siellä tekee...

Pakko yhtyä kuoroon että Pratt ei todellakaan ole sillä tasolla millä odotuksilla hänet tänne hommattiin. -6 12 pelissä ei ole omanpäänluudan lukuja. Mutta eipä Aaroniakaan ikävä tule, kaikkea ei voi aina mitata tehopisteiden valossa, on omassa päässä aika hukassa, kuten myös Aaltokin. Pakisto ei ole siis kunnossa ja odotankin että joulutauon jälkeen Anssi saapuu takaisin pitämään maalinedustaa puhtaaja ja Aallon kova lämäri löytäisi tiensä verkkoon. Prattin terästäytyminenkin olisi tervetullutta. Näitä odotellessa.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Njoo... Lindgrenin Pertun johtaman ylivoimavitjan takana on varmasti mukava ollut olla...4+13 tehoista varmasti jokunen osa on tulosta siitä, että on onnistunut Perttu-shown aikana koskemaan kiekkoon.
Onkohan se ihan näin? Oletko katsonut niitä pelejä tai maaleja?

Selitä vielä samalla miksi Perttu-Show ei ole auttanut Ottoa lisäämään pistesaldoaan ylivoimalla? Tai miksi ylipäänsä Perttu ei ole ylivoimalla saanut mitään aikaan, kun Aaron hylättiin.
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Njoo... Lindgrenin Pertun johtaman ylivoimavitjan takana on varmasti mukava ollut olla...4+13 tehoista varmasti jokunen osa on tulosta siitä, että on onnistunut Perttu-shown aikana koskemaan kiekkoon.


meinaat että ihan samanlaisia ilmasia pinnoja tullu kun Lahdelle ja Lehtoselle moskovan turneella ?
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
meinaat että ihan samanlaisia ilmasia pinnoja tullu kun Lahdelle ja Lehtoselle moskovan turneella ?

Ilmeisesti odotat että kaikkien kanssa kolahtaa ja samantien? Eihän perttu ole väläytellyt turneessa, mutta ei ole muukaan joukkue.

Ristiriitaisin tuntein tuota Brocklen lähtöä odottelin. Tosiaan kiekon kanssa hyvä, mutta kiekottomana aikalailla sivuun siirrettävä.

Ainoa Lukon matsi jonka olen tällä kaudella livenä nähnyt on tuo 5-1 tappio Lahdessa ja siinä Brocklen voimat eivät riittäneet nostamaan miestä seinälle.
 

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Pelicansin ykkösketjun laitahyökkääjänä tänään, mitä ihmettä? Tilastojen valossa aika samanlaista miinusta keräävää puurtamista on ollut pakin tontilla pelatessa kuin Lukossa. Hyvä alku kaaneissa jäi hyväksi aluksi ja nyt kokeillaan tällaista. Ei silti, heti ensimmäisessä pelissä hyökkääjänä maali. Tiedä vaikka jäis voittomaaliksi tai tekis lisääkin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No nythän Brockle pääsi Sweattin tapaan laitahyökkääjäksi, eikös tämä turkulaisten mestaruuden takuumieskin ainakin jossain vaiheessa pelannut Tepsissä laitaa? Eli "uusi Sweatt" siellä on kasvamassa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Olihan Aaronin Lukko-sopimus aika erikoinen veto, eikö? Tai tarkemmin ajatellen hyvin lukkomainen juttu sittenkin. Tehdään keskitason jätkälle pitkä sopimus sillä olettamuksella että "kehittyy varmasti eikä me ketään parempaakaan kumminkaan saada."

Tänä päivänä kun puolustus on tiivistynyt niin olisi varsin vaikea nähdä AB:lle paikkaa tuossa pakistossa - ainakaan vakikokoonpanossa.

Muutenkin mä olen silti varmana seurannut väärää jätkää kentällä, näissä lehdissä on kovasti positiivisia sanoja AB:n kohdalla ja mä en voi kylläkään allekirjoittaa niistä yhtään. Tekis mieli kirjoittaa että lähe menee vielä kun voit.
Lainattu teksti kirjoitettu 9.9. Kerrankin olin jossakin oikeassa! No eipä silti, näinhän taisi kirjoittaa suurin osa palstalaisista.
 

Graves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänä päivänä kun puolustus on tiivistynyt niin olisi varsin vaikea nähdä AB:lle paikkaa tuossa pakistossa - ainakaan vakikokoonpanossa.

Lainattu teksti kirjoitettu 9.9. Kerrankin olin jossakin oikeassa! No eipä silti, näinhän taisi kirjoittaa suurin osa palstalaisista.

En näe tuota asiaa noin mustavalkoisena ja paljon taisi herättää mies ajatuksia puolesta ja vastaan.

AB oli kuitenkin liikkeellä kevyellä jalalla ja parhaimillaan hyökkäyspäässä hyvä. Tosin omassa päässä omat miehet tuppasivat hukkua, joka varmasti vaikutti myös Aallon peliin.

Kaipa Lukko voitti kokonaisuudessaan Brocklehurst/Pratt asiassa, kun mennään kevättä kohti. Pelit tuppaavat päättymään 1-0 tai 2-1 ja tällöin tarvitaan useampia omanpään luutijoita (vrt. viime kevät).

Prattista vielä. Voisi kuvitella, että jos ukko on kunnossa niin hän on todnäk Lukon paras pakki silloin kun tosipelit alkavat. Playoffseissa yleensä rupeaa yhtäkkiä ne stanley cup-sormukset vaikuttamaan. Voisin melkein lyödä asiasta vetoa, että sitä puutavaraakin alkaa tulemaan, kun kevään tuomarilinja sitä paremmin sallii.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kerrankin olin jossakin oikeassa!
Oletko seurannut Aaronin pelejä Pelicansissa vai mistä tuollaisen johtopäätöksen vedit? Tuo koko Pelicans-nippu on niin surkeassa jamassa, ettei noista tilastoista suoraan voi mitään päätellä. Kuitenkin 23p. tuon hintaluokan kaverilta on hyvä suoritus vrt. esim. Aallon 24p.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Oletko seurannut Aaronin pelejä Pelicansissa vai mistä tuollaisen johtopäätöksen vedit? Tuo koko Pelicans-nippu on niin surkeassa jamassa, ettei noista tilastoista suoraan voi mitään päätellä. Kuitenkin 23p. tuon hintaluokan kaverilta on hyvä suoritus vrt. esim. Aallon 24p.
Tarkoitin sitä ettei ulkomaalaispaikkaa olisi missään tapauksessa saanut käyttää AB:n tasoisen kaveriin. Varmasti kovempiakin nimiä olisi ollut saatavana vielä myöhemminkin (Caldwell, Forrest)? Ei, en muista herrojen tehopisteitä enkä niitä lähde nyt etsimäänkään, mutta "minun Lukkooni" olisivat esim. nuo pelurit kelvanneet huomattavasti paremmin.

Ei, en ole juuri seurannut otteita Pelicansissa. Peliaikaa ainakin on tullut ilmeisesti aika tavalla, ja mieshän on jo kokeillut hyökkääjänäkin. Monipuolinen kaveri, siis.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu, siitä samaa mieltä, että alunperin Aaron oli melkoisen yllättävä haku ulkomaalaispaikalle. Mutta sen verran kohtuullisesti mies pelasi, että itse olisin Pelicansiin päästämisen sijaan pitänyt hänet reservissä. Nyt Prattin poissaollessa olisi varmasti voinut kaukalossakin viilettää. Mutta pelaajan oma halu toki näissä eniten painaa, ja kyllähän sen ymmärtää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös