Kakkosena tulee Laura Huhtasaari, kuka nuija mahtuu top kolmoseen?
Eikö Kiurun esiintyminen ole vähintään yhtä ylimielistä? Itse en jaksaisi hänen kanssaan olla missään tekemisissä, nainen ei varmaan ole koskaan ollut väärässä.
Täällä arvostellaan Kiurun käytöstä, mutta hänen pokkahan piti loistavasti, naisella on lehmän hermot. Sitkeä kyllä on.Minä luulen että virnuilu on Rydmanille samanlainen ominaisuus, mitä Pekka Haavistolla käsillä puhuminen. Molemmat helvetin ärsyttäviä tapoja katsojan silmissä.
Juu aiheutti pikemminkin myötähäpeää että tällaisia päättäjiäkö meillä Arkadian mäellä on.Ensin nähtiin miten lapset riitelivät, sitten toisessa jaksossa aikuiset puhuivat asiaa keskenään.
Kysyi, olisiko edellinen hallitus vetänyt pois lakiesityksiään, jos vaikka EK olisi näin vaatinut.Kiuru taasen ei ymmärtänyt jotain toimittajan kysymystä ja toimittaja olisi ollut valmis toistamaan kysymyksen mutta jankkausvaihde oli jo päällä. Mullakin meni ohi tuo kysymys, mikähän se oli?
Korona Kiurun nahkatakki oli kyllä paras. Meidän sohvalla 'hallituksestakin' tuli nolot huokaukset Kiurun keskustelutaidoille vaikka samaa puoluetta liputtaakin.Politiikko-keskustelu oli kuin jostain välituntitappelusta ja ta-pomo sekä ay-pomo osasivat kuitenkin käyttäytyä kuin ihmiset.
Sinänsä turha kysymys, koska mitä työelämän uudistus lakiesityksiä ei tullut, joita EK olisi vastustanut. Ei tainnut tulla muutenkaan...Kysyi, olisiko edellinen hallitus vetänyt pois lakiesityksiään, jos vaikka EK olisi näin vaatinut.
Lappeenranta voittaa aina. Jani Mäkelä.Kakkosena tulee Laura Huhtasaari, kuka nuija mahtuu top kolmoseen?
Joo, joku perhevapaa-juttu oli, mutta ei todellakaan mitään verrannollista. Näin Kiurukin sen taisi tarkoittaa, ettei ymmärrä mistä uudistuksista on kyse, mutta vastaus oli totutun sekava.Sinänsä turha kysymys, koska mitä työelämän uudistus lakiesityksiä ei tullut, joita EK olisi vastustanut. Ei tainnut tulla muutenkaan...
Te nyt näette sen Sannanne joka puolella.Wille Rydman vs Krista Kiuru. Oli kyllä jo paperilla niin mielenkiintoinen asetelma, että pakkohan tuo oli katsoa. Eikä pettänyt kontentin osalta. Ensimmäinen tirskahdus tuli jo alkuinsertissä, kun Kiurun sannamarin -larppaus paistoi kilometrin päähän.
Kyllä se on oikeasti nuorekas kun 48 vuotiaana synnytti esikoisensa.Te nyt näette sen Sannanne joka puolella.
Mä näin naisen, joka täyttää tänä vuonna 50 ja halusi näyttää vähän nuorekkaammalta kuin yleensä esiintyessään.
Tuolla asenteella kannattaa olla varovainen, millä tavalla sitä vaimoaan kotonaan kehuu.Kyllä se on oikeasti nuorekas kun 48 vuotiaana synnytti esikoisensa.
Kysymyshän oli tarkoituksella spekulatiivinen. Luulen, että Kiuru ymmärsi hyvin mitä kysyttiin, mutta ei halunnut antaa siihen suoraa vastausta, joten hukutti asian tuttuun tapaansa. Sinänsä hyvin pelattu hänen puolelta.Joo, joku perhevapaa-juttu oli, mutta ei todellakaan mitään verrannollista. Näin Kiurukin sen taisi tarkoittaa, ettei ymmärrä mistä uudistuksista on kyse, mutta vastaus oli totutun sekava.
No sellaisenaan olisi ihan aivoton kysymys. Pitäisi olla jollain lailla verrannolliset tapaukset, että voi lähteä tuolla tavalla vertaamaan, miten olisi itse toiminut vastaavantyyppisessä tilanteessa.Kysymyshän oli tarkoituksella spekulatiivinen. Luulen, että Kiuru ymmärsi hyvin mitä kysyttiin, mutta ei halunnut antaa siihen suoraa vastausta, joten hukutti asian tuttuun tapaansa. Sinänsä hyvin pelattu hänen puolelta.
No eihän se mikään amerikkalaistyylinen oikeussalidraama ollut vaan A-studio, joten kysymyksiin ei ollut pakko vastata kyllä tai ei. Toimittaja yritti haastaa ja Kiuru kokeneena poliitikkona luisti kysymyksen alta pois.No sellaisenaan olisi ihan aivoton kysymys. Pitäisi olla jollain lailla verrannolliset tapaukset, että voi lähteä tuolla tavalla vertaamaan, miten olisi itse toiminut vastaavantyyppisessä tilanteessa.
Edit: Mutta noin siis toimittaja sen kysyi, mutta ihan mahdotontahan tuohon on vastata kyllä tai ei ilman lisämääreitä.
No siis kyllä näinkin, mutta huono kysymys tuo oli joka tapauksessa.No eihän se mikään amerikkalaistyylinen oikeussalidraama ollut vaan A-studio, joten kysymyksiin ei ollut pakko vastata kyllä tai ei. Toimittaja yritti haastaa ja Kiuru kokeneena poliitikkona luisti kysymyksen alta pois.
Onhan Ilkka Oksala väittänyt, että Marinin hallitus teki useita lakimuutoksia, joita EK vastusti. Näin äkkiseltään itse muistan sen, että Marinin hallitus muutti kilpailukieltosopimuksia koskevaa regulaatiota siten, että myös enintään 6 kk mittaisen kilpailukiellon ajalta edellisen työnantajan tulee maksaa tiettyä korvausta toisin kuin aiemmin.Sinänsä turha kysymys, koska mitä työelämän uudistus lakiesityksiä ei tullut, joita EK olisi vastustanut.