A-studio

  • 165 570
  • 1 279

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Kiuru, Porin suosituin poliitikko. Mitä siellä Porin hanavedessä on?

Älä unohda Laura Huhtasaarta.

Olisko lyijyä putkissa? Siitähän tulee myrkytys, jos liukenee putkista juomaveteen.

Edit. Hidas, Wizzö vei
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Politiikko-keskustelu oli kuin jostain välituntitappelusta ja ta-pomo sekä ay-pomo osasivat kuitenkin käyttäytyä kuin ihmiset.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kun katsoi tuota Kiurun livertelyä A-studiossa, ymmärtää hyvin, miksi Pori ei häntä kaupunginjohtajaksi valinnut. Päättäjät tunsivat siellä hänet tarpeeksi hyvin välttääkseen katastrofin.

Sitten vielä jotkut väittävät, että porilaiset muka olisivat hulluja...
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Eikö Kiurun esiintyminen ole vähintään yhtä ylimielistä? Itse en jaksaisi hänen kanssaan olla missään tekemisissä, nainen ei varmaan ole koskaan ollut väärässä.

Rydmanin tapa virnuilla, virnistellä, pyöritellä silmiä, hymähdellä, vilkuilla kattoon yms. vie ehdottomasti voiton Krista Kiurun surullisista silmistä. Rydman tekee tuota selkeästi tahallaan. Hän esiintyy aina näissä väittelyissä kuin olisi kovinkin paljon fiksumpi tyyppi kuin kanssakeskustelijansa.

Eniten ärsyttää kun tyypillä ei ole yhtään varaa olla ylimielinen.
 

Luoto

Jäsen
Minä luulen että virnuilu on Rydmanille samanlainen ominaisuus, mitä Pekka Haavistolla käsillä puhuminen. Molemmat helvetin ärsyttäviä tapoja katsojan silmissä.
Täällä arvostellaan Kiurun käytöstä, mutta hänen pokkahan piti loistavasti, naisella on lehmän hermot. Sitkeä kyllä on.
Rydman veti pohjat käytöksessä. Virnuilu ja lopun nauru olivat törkeintä mitä olen nähnyt.

Käsillä huitominen on kyllä ärsyttävää, mutta ei se Haavistolla kovin näyttävää ole, siihen nähden kyllä ärsyttävä koreografia.
Yleisradion politiikan erikoistoimittaja Ari Hakahuhta paitsi huitoo käsillä, myös hytkyy koko ukko. Ylen politiikan toimittaja Pekka Kinnunen taas on Hakahuhdan koomillinen vastakohta, kädet roikkuvat täysin elottomina sivuilla.
 

Kimmo_Ahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rydman ei vetänyt mitään mafia-tarinoita. Taisi mainita AY-jyrä, mutta selkeästi Rydman oli maltillisemmalla linjalla kuin edellisellä A-studio visiitillä. Ei ehkä halunnut liikaa alkaa vittuilemaan Kiurulle, koska siinä olisi voinut käydä kylmät.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Tein perheelle iltapalaa köökin puolella ja mietin kyllä hetken ennenkuin pyysin laittamaan lisää ääntä että kuuluisi draaman kaari paremmin.

Rydmanista jäi mieleen se että vastusti vastakkainasettelua mutta noin 0,8s myöhemmin puhui Hakaniemen Herroista.

Kiuru taasen ei ymmärtänyt jotain toimittajan kysymystä ja toimittaja olisi ollut valmis toistamaan kysymyksen mutta jankkausvaihde oli jo päällä. Mullakin meni ohi tuo kysymys, mikähän se oli?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kiuru taasen ei ymmärtänyt jotain toimittajan kysymystä ja toimittaja olisi ollut valmis toistamaan kysymyksen mutta jankkausvaihde oli jo päällä. Mullakin meni ohi tuo kysymys, mikähän se oli?
Kysyi, olisiko edellinen hallitus vetänyt pois lakiesityksiään, jos vaikka EK olisi näin vaatinut.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Politiikko-keskustelu oli kuin jostain välituntitappelusta ja ta-pomo sekä ay-pomo osasivat kuitenkin käyttäytyä kuin ihmiset.
Korona Kiurun nahkatakki oli kyllä paras. Meidän sohvalla 'hallituksestakin' tuli nolot huokaukset Kiurun keskustelutaidoille vaikka samaa puoluetta liputtaakin.

Hyvää viihdettä. Kaksi poliitikkoa, jotka saa kaikki katsojat kiehumaan. Hyvä veto yleltä. Lisää huvia kansalle.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kysyi, olisiko edellinen hallitus vetänyt pois lakiesityksiään, jos vaikka EK olisi näin vaatinut.
Sinänsä turha kysymys, koska mitä työelämän uudistus lakiesityksiä ei tullut, joita EK olisi vastustanut. Ei tainnut tulla muutenkaan...
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Sinänsä turha kysymys, koska mitä työelämän uudistus lakiesityksiä ei tullut, joita EK olisi vastustanut. Ei tainnut tulla muutenkaan...
Joo, joku perhevapaa-juttu oli, mutta ei todellakaan mitään verrannollista. Näin Kiurukin sen taisi tarkoittaa, ettei ymmärrä mistä uudistuksista on kyse, mutta vastaus oli totutun sekava.
 

Binisteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild, Real Madrid C.F., LA Lakers
Wille Rydman vs Krista Kiuru. Oli kyllä jo paperilla niin mielenkiintoinen asetelma, että pakkohan tuo oli katsoa. Eikä pettänyt kontentin osalta. Ensimmäinen tirskahdus tuli jo alkuinsertissä, kun Kiurun sannamarin -larppaus paistoi kilometrin päähän.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Wille Rydman vs Krista Kiuru. Oli kyllä jo paperilla niin mielenkiintoinen asetelma, että pakkohan tuo oli katsoa. Eikä pettänyt kontentin osalta. Ensimmäinen tirskahdus tuli jo alkuinsertissä, kun Kiurun sannamarin -larppaus paistoi kilometrin päähän.
Te nyt näette sen Sannanne joka puolella.

Mä näin naisen, joka täyttää tänä vuonna 50 ja halusi näyttää vähän nuorekkaammalta kuin yleensä esiintyessään.
 
Viimeksi muokattu:

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo, joku perhevapaa-juttu oli, mutta ei todellakaan mitään verrannollista. Näin Kiurukin sen taisi tarkoittaa, ettei ymmärrä mistä uudistuksista on kyse, mutta vastaus oli totutun sekava.
Kysymyshän oli tarkoituksella spekulatiivinen. Luulen, että Kiuru ymmärsi hyvin mitä kysyttiin, mutta ei halunnut antaa siihen suoraa vastausta, joten hukutti asian tuttuun tapaansa. Sinänsä hyvin pelattu hänen puolelta.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kysymyshän oli tarkoituksella spekulatiivinen. Luulen, että Kiuru ymmärsi hyvin mitä kysyttiin, mutta ei halunnut antaa siihen suoraa vastausta, joten hukutti asian tuttuun tapaansa. Sinänsä hyvin pelattu hänen puolelta.
No sellaisenaan olisi ihan aivoton kysymys. Pitäisi olla jollain lailla verrannolliset tapaukset, että voi lähteä tuolla tavalla vertaamaan, miten olisi itse toiminut vastaavantyyppisessä tilanteessa.

Edit: Mutta noin siis toimittaja sen kysyi, mutta ihan mahdotontahan tuohon on vastata kyllä tai ei ilman lisämääreitä.
 

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
No sellaisenaan olisi ihan aivoton kysymys. Pitäisi olla jollain lailla verrannolliset tapaukset, että voi lähteä tuolla tavalla vertaamaan, miten olisi itse toiminut vastaavantyyppisessä tilanteessa.

Edit: Mutta noin siis toimittaja sen kysyi, mutta ihan mahdotontahan tuohon on vastata kyllä tai ei ilman lisämääreitä.
No eihän se mikään amerikkalaistyylinen oikeussalidraama ollut vaan A-studio, joten kysymyksiin ei ollut pakko vastata kyllä tai ei. Toimittaja yritti haastaa ja Kiuru kokeneena poliitikkona luisti kysymyksen alta pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös