A-studio

  • 205 994
  • 1 478

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Siinä kohdassa, kun keskustelu siirtyi naisten asemaan Afganistanissa, olisin toivonut, että Vigelius tai juontaja olisi esittänyt kysymyksen Nasimalle siitä, mistä hänen mielestään tämä johtuu.
Minua olisi tuossa kohdassa kiinnostanut se, että millä tavoin afganistanilaisten naisten asema paranee, jos Suomi ottaa vastaan tänne tulevia afganistanilaisia nuoria miehiä. Harmi, ettei keskustelu edennyt siihen.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minua olisi tuossa kohdassa kiinnostanut se, että millä tavoin afganistanilaisten naisten asema paranee, jos Suomi ottaa vastaan tänne tulevia afganistanilaisia nuoria miehiä. Harmi, ettei keskustelu edennyt siihen.
Aika kädet sidotut Suomella toisaalta olla määrittämässä, että yksinomaan afganistanilaiset naiset olisivat tänne tervetulleita, vaikka heillä hätä toki suurempi lähtökohtaisesti on ja mahdollisuudet saada turvapaikka suurempi. Mikäli siis Suomi haluaa asuttaa maahamme nykyistä enemmän afganistanilaisia naisia, tarkoittaa se myös afganistanilaisten miesten asuttamista yhtä lailla. Kiintiöpakolaisia valittaessa, kaiketi sukupuoleen pohjautuvaa preferointia tapahtuu, mutta valtaenemmistö Suomeen tällä hetkellä muuttavista afganistanilaisista ei ole kiintiöpakolaisia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Minua olisi tuossa kohdassa kiinnostanut se, että millä tavoin afganistanilaisten naisten asema paranee, jos Suomi ottaa vastaan tänne tulevia afganistanilaisia nuoria miehiä. Harmi, ettei keskustelu edennyt siihen.
Voidaan toivoa että nuo nuoret miehet länsimaalaistuvat, oppivat itselleen ammatin ja alkavat vaatia ulkomailta muutosta maansa toimintaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös