4. välierä HIFK - Kärpät, Nordis 2.4.04

  • 50 126
  • 428

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: Re: Digillä ja ilman...

Viestin lähetti Artsi
En syytä, enkä paheksu sinua, mutta ihmettelen, että jos on vuodessa vara pistää 3900€ poikien urheiluharrastuksiin, niin budjetti on vedetty niin tiukalle, ettei satasta enään löydy. Toki asioilla on tärkeysjärjestyksensä, mutta luulisi sellaisen summan saavan kasaan jättämällä esim. muutaman saunakaljan väliin.

PS. En itsekkään rahassa ryve, mutta digiboksin hankin jo viime kesänä

Mä olen jo luopunut helvetin paljosta poikien harrastuksen takia ja luopuisin muutomasta saunakaljastakin, jos tarve vaatis.

Mun mielestä vaan poikien harrastukset on tärkeempiä, kun mun oma dikipoksi homma.

PS. Arvaappas montako kilometriä ajan vuodessa ja vaihdan työ vuoroja, kun satun olemaan vanhemman pojan (C-juniori) valmentajana.

Itse olen valinnut ja joka helvetin hetkestä nautin.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Re: Re: Re: Digillä ja ilman...

Viestin lähetti foxsixteen
Mä olen jo luopunut helvetin paljosta poikien harrastuksen takia ja luopuisin muutomasta saunakaljastakin, jos tarve vaatis.

Mun mielestä vaan poikien harrastukset on tärkeempiä, kun mun oma dikipoksi homma.

PS. Arvaappas montako kilometriä ajan vuodessa ja vaihdan työ vuoroja, kun satun olemaan vanhemman pojan (C-juniori) valmentajana.

Itse olen valinnut ja joka helvetin hetkestä nautin.

Hyvin valittu ja oikea lopputulos, koska nautit ratkaisuistasi.

Minua vaan välillä ketuttaa, kun näilläkin sivuilla aina valitetaan. Asiat kehittyy ja kehitys välillä "vaatii uhrauksia". Itse tiedän, että tv:n digitalisointi on välttämätöntä, koskaa muuten "taivaalla ei riitä tila". Samalla olen itse saanut sellaista herkkua, mitä ei ennen ole ollut mahdollista saada "täällä maalla" ja kuvan laatu on parantunut. Digitaalikanavien myötä moni on saanut mm. nelosen näkyviin.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Hydrophyte
Jaa-a, eilen virittelin boxiin "uudet" kanavat. Kyllähän sieltä löytyy MTV3+ paikalta 10 ja MTV3+ Extra oliskohan ollut paikalla 15. Kummastakaan ei näkynyt yhtään mitään siis Salossa ainakaan.

Allrait, veikkaukseni meni pieleen. Ilmeisesti onkelma on johtunut siitä että samaan aikaan plussalta piti alunperin tulla jotain maksullista autollaympyrääajoon liittyvää ohjelmaa (F1-paketti). Eli joillain alueilla ainoastaan ne joilla oli F1-kortti boksissa, näkivät tuon jatkoajan. Eli sähläystä, mutta kenen... ilmeisesti alueellisen toimittajan.

TTV:n kaapeliverkossa ei ollut ongelmia.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: Re: Re: Re: Re: Digillä ja ilman...

Viestin lähetti Artsi
Hyvin valittu ja oikea lopputulos, koska nautit ratkaisuistasi.

Minua vaan välillä ketuttaa, kun näilläkin sivuilla aina valitetaan. Asiat kehittyy ja kehitys välillä "vaatii uhrauksia". Itse tiedän, että tv:n digitalisointi on välttämätöntä, koskaa muuten "taivaalla ei riitä tila". Samalla olen itse saanut sellaista herkkua, mitä ei ennen ole ollut mahdollista saada "täällä maalla" ja kuvan laatu on parantunut. Digitaalikanavien myötä moni on saanut mm. nelosen näkyviin.

Sorit Artsille.

Ei ollut tarkotus olla noin hyökkäävä.

Välillä vaan ei osaa tuoda itseään, eikä ajatuksiaan esille niin että joku täysjärkinen ymmärtäis.

Eli. Sori Artsi.
 

Center#30

Jäsen
Suosikkijoukkue
CAR, FLA, Suomen maajoukkue(et)
Re: Jäkälänpurijat

Viestin lähetti Balderis
Voin tunnustaa että mulla seisoo jo pelkästä ajatuksesta että pudotamme teidät pronssipeliin itkemään kuinka päin vittua tuomarityöskentely on ollut pleijareissa, ja kuinka tämä taas on salaliitto Oululaisia kohtaan , me kun ollaan niin helvetin kateellisia Teille.

Niinkuin aiemmin jo sanoin. Käykää Palahallissa ostamassa hamekangasta. Olette sitten kesällä nättejä.




Joko stondis on vähän laskeutunut?? Taitaa tällä hetkellä vähintään puolitangossa roikkua...

No se siitä. Olihan huikea matsi ja parempi tietysti voitti. Itkekää te jotkut vain tuomareista ja puhaltamatta jättämisistä. Tasapuolisesti ne menivät tänään.

Ratkaisu oli kyllä tyypillinen playoffeihin. Jonkun pienestä virheestä toinen rankaisee, niin tänäänkin. Kyllä muuten varsinkin 3 erässä näki selvästi hifkin ykkösen olevan melkoisen puhki. Liekö peluutuksessa jotain korjattavaa, ara..? Varsinkin Kuhta ja Harkins näyttivät jotenkin ponnettomilta.

Sunnutaina sitten jatketaan. Lisää vain vauhtia ja painetta Hifkin päätyyn, siinä voiton avainta. Parempi siis voittakoon ja menköön finaaleihin. Ja toivottavasti jompi kumpi näistä myös mestaruuteen asti!
 

Mick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Loistava taistelu - hieno nousu. Pakkovoitto otettiin vaikeimman kautta. Onnea oli mukana hitosti, mutta pompuilla on yleensä jonkinmoinen merkitys tälläisissä tiukoissa painepeleissä. Bäckström imaisi yhden helposti mutta teki vastapainoksi monta torjuntaa pahemmista paikoista. Lundelista voisi sanoa aikalailla samaa.

Panokset senkun kovenee ratkaisevaan mittelöön. HIFK on edelleen erittäin hyvä joukkue joka voi tehdä varsinkin ylivoimalla mitä vain.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Digillä ja ilman...

Viestin lähetti foxsixteen

Eli. Sori Artsi.

Ei mitään anteeksipyydeltävää, keskustelumme oli mielestäni koko ajan asiallisella tasolla.

Ja nyt tämä jätkä lähtee nukkumaan.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnea Ouluun!

Taistelu jatkuu ja Sunnuntaina enemmän maaleja tehnyt joukkue voittaa ottelun. Tähän saammekin vastauksen ylihuomenna ;)

Mielenkiintoinen sarja, ja voin vain todeta, että pienistä virheistä sarja ratkeaa, näitä virheitä molemmat joukkueet tarjoavat riittävästi. Itse ottelusta en tässä tilassa ala kommentoimaan, ehkä aamulla sitten. Taistelu jatkuu ja parempi ja onnekkaampi joukkue marssii jatkoon, marginaalit ovat pieniä.
 

Orsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, RoPS, Maajoukkue, Hollanti, Gun`n`Roses
Voitto on meidän!

Kiitos Kärpät!

Olen niin tohkeissani yli 3 tuntia tapahtumasta,että en pysty täysin järjellisesti kuvaamaan tuntoja.

Ensimmäinen erä oli alusta meidän ja lopussa järjetön jäähy,jonka aikana Kärpät olisi siitä niskaotteesta ansainnut jäähyn,muttei tokikaan 2 minuuttia aiheuttaneesta tilanteesta. Lopussa IFK näytti miten ylivoimaa pelataan. Ketjulotto toimi,mutta maalit eivät.

Toinen erä. Sekoilua,tunnetta ja 2-0. Hieno maali. Sen jälkeen peli Kärpille,oliko jäädyttämistä vai mitä, mutta Kärpät vei. Lopussa maali,vaiheessa jossa uskon hiipuminen oli lähellä. Seurasin maalin nimittäin tv:sta oluttuoppi kourassa.

Kolmas erä. Pelkkää raivoisaa uskoa Kärppiin. Vielä me noustaan. Noustiinhan me. Maali joka syntyi äärettömän yrittämisen tuloksena. IFK joko jäädytti pelin tai sitten lopetti sen. Sitten lurahti Jannelta. TUnnelmien kuvaaminen mahdotonta.

Lisäerä. IFK painaa, Nikke kestää. Sitten IFK:n sisätolpan jälkeen menee minuutti. Helsingin pojat munaa ja VOITTO ON MEIDÄN!

TUnnelmat ovat valtavat. Sekä ratikan kautta mennessäni Sportsiin ja edelleen kotiin mennessäni. BOYS ARE Back in Town.

Rehellisesti kahvaa oli molemmilla. Favorin puhalsi väärin molempiin suuntiin.

Lisäksi meillä oli onnea. KIITOS; Kärpäät Stadin Ykkönen!

Me ollaan ylpeitä Poroja. Hymyni on rajaton.

(Pyydän anteeksi tämän viestin sisällötöntä antia. Tarkoitus on lähinnä kuvata omia suuria tuntoja,joita usein tarjoaa eniten Helsinkiläisten voittaminen. )
 

Grove

Jäsen
Kärpät - pääkaupungin kauhu

Huh, olihan peli. Erot ovat pienet, hyvin pienet, näissä peleissä. Kärpät näytti JOUKKUEELTA.

Hatunnosto Stadin ykkösille myös, hieno joukkue.

Sunnuntaina nähdään, kumpi pääsee poikaa jahtaamaan. Voittaja on joka tapauksessa finaalisuosikkini.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Yläpesä

Olin eilen kuuntelemassa maikkarin edustajan alustusta heidän digituotteistaan..... Maikkari toimii täysin loogisesti, rohkeasti ja vastuullisesti..... Sen sijaan että täällä aletaan kerätä vastalauseaddresseja suosittelisin että nurisijat marssivat ensi tilassa vaikka aamulla sinne suosikkikodinkoneliikkeeseen...


Sut on selvästi aivopesty maikkarin edustajan toimesta, ei epäilystäkään. Eihän nyt jumalauta kanava, jossa on vähänkin urheilukulttuuria, siirrä lähetystä johonkin helvetin Hytösen viimeisiin inttipäiviin, kun suositun urheilulajin ratkaisuhetket ovat käsillä.

Favorin oli muuten täysin linjaton 3. erässä ja tästä kärsi Ifk selvästi. Muuten hyvä että tulee vielä se viideskin peli, toivottavasti Kärpät voittaa.
 

JanJ

Jäsen
faktaa: MTV3 pojat sanoivat, että edes digiboksin virittäminen ei auttanut. He eivät saaneet salausta pois millään keinolla, vaikka sen piti olla pois. Formula-setin ostaneet saivat kiekkoa näkviin, ehkä jotkut muutkin mutta kuulemma valtaosa katsojísta jäi ilman. Mikä on ihan hyvä. Saukkonen kun on perseestä.

Sitten asiaan.
Lensin eilen kotoani Portugalista Suomeen katsomaan jääkiekkoa. No, näin melkein sitä.

Olen hei ihan helvetisti pettynyt. En tulokseen, koska olen Ässä-fani eikä oikeasti kiinnosta kuka tämän sarjan voittaa. Mutta luulin tulevani hyvään kiekkomatsiin.
Ja kana vitut.
Mielestäni huono ottelu. Peruuttelua. Vopat sukeltaa. Välillä mennään ilman päämäärää. Joo joo´, "mpleiohvsia" sanoo Jutila. So what? en viihtynyt. Tapasin SM-liigan johdon edustajan heti matsin jälkeen. Hän sanoi hienosti: "no joo, viran puolesta piti katsoa loppuun asti."

Voi helvetti. Helvetin helvetti.
Minä olen huolestunut nyt kiekkoilumme tasosta.
KUKA OTTAA VASTUUN?
Kuka tappaa kiekosta tunteen, kuka kontaktin?
Koska "toimittaja" Hiitelä törmää kommenttini FF-kamana vaikka Apu-lehdessä? Ja onko se vain hätähuuto ennen jääkiekon itsemurhaa?

Hemmetti että ottaa nuppiin. Fiiliksessä ei mitään vikaa.
Peli vaan oli... ei peliä.

Pitäkää tunkkinne.
Tai oikeastaan.... *kling sanoo Helkovaaran ikkuna* pitäkää kiekkone.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Täytyneepä vanhankin hieman avautua:

Pelistä sen verran, että viihdearvoa siinä oli, hyvää kiekkoa vähemmän.

Kansan kiljuessa ties mille runkosarjastakin normaalille pelitilanteelle ja tämän hokiyön analfabeetikon pölhön nostatuksen keskellä jäi sitten kai kaikilta huomaamatta se itse surkea pelin taso. Lienee siis totta, että liigan taso on kupattu muille maille, muutama pääsky ei kesää tee, kun suurin osa on kokolailla kädettömiä koohottajia, mielestäni muutama vuosi taaksepäin keskikastinkin joukkueet esitti taidokkaampaa jääkiekkoa.

Tuomari oli kokolailla hyvä ja tasapuolinen.

Sitten tämä digiboxi asia.

Jos maikkari olisi halunnut toimia edes jollain miehisellä tasolla, koko matsi olisi sitten pitänyt esittää siellä plussalla, tämä on alkeellisin tiedostettava asia.

Moisen ansiosta siirryn mieluummin vaikka radion kuuntelijaksi, kun tuollaisen paskaformaatin vuoksi hankkisin minkäänlaista boxia. Toivottavasti koko suomi älyää kantaa lootansa takapihan lantakasaan, pakko on surkea kannustin ja vain tyhmä siihen alistuu.

Sopivat kortit vaan tietokoneeseen, kyllä siellä kanavia piisaa, maikkari menköön konkkaan ja jääkiekko ylelle( vaikka sitten digille) ja osaavat ihmiset puikkoihin, olisi jääkiekon seuraaminenkin inhimillisempää.

Tepsut taitaa kyllä pelata tällä hetkellä maan parasta kiekkoo, jos se nyt on joku meriitti.

Tuossa vielä selvennykseksi sanottakoon, että pelkästään tämä peli ei siis ollut paska, vaan koko sm-liigan taso tänä vuonna on ollut surkea, ihan joukkueesta riippumatta.
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ei ollut mitään viihdettä ei.

Olipa harvinaisen surkea peli, playoffsia. Kauheaa kahvaamista ja estämistä koko matsi. HIFK huomasi lopussa että kahvata saa mielin määrin joten lähti mukaan tähän pelleilyyn. Favorin oli kyllä mahdollisimman hukassa, ainakin ottelun viihde-arvo laski roimasti. Hoh-hoijaa, SM-liigan pudotuspeli. Todennäköisesti kuitenkin sama mies viheltää myös sunnuntaina, tämähän on SM-kahvakiekkoa parhaimmillaan. Heikkilä ainakin oli tyytyväinen.
Tuli jo ikävä Ipa matsejakin.

Eipä kuitenkaan piilouduta tuomarin taakse. Avaimet voittoon olivat käsissä mutta ne hukattiin. Leijuttiiin ehkä vähän kun tilanne oli 2-0 ja peli sujui. Kärpät sai onnekkaan kavennuksen erän loppuun ja siitä menon päälle. Ei voi sanoa että väärä jengi voitti mutta oli meillä loistava tilaisuus katkaista sarja.
Lundell pelasti monta paikkaa mutta yksi helppo sinne meni, niin meni kyllä Bäckstromillekin. Edelleen antaisin Petrellille peliaikaa. Hurtaj on aivan turha mies näissä väännöissä, häviää kaikki kaksinkamppailut eikä peliäly riitä.

Sunnuntaina hyvä oma peli niin Kyrpät putoaa kyydistä.

Katsotaan.
Perkele.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
J E S S ! ! ! ! Etelän vetelät! Ei juma . . . . . ta nuolaista vielä. Routanyrkki puree. Ei sellaista oo stadissa. Myrkkyä sylkee huomenna . . .
 

Jacques

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti JanJ
faktaa: MTV3 pojat sanoivat, että edes digiboksin virittäminen ei auttanut. He eivät saaneet salausta pois millään keinolla, vaikka sen piti olla pois. Formula-setin ostaneet saivat kiekkoa näkviin, ehkä jotkut muutkin mutta kuulemma valtaosa katsojísta jäi ilman. Mikä on ihan hyvä. Saukkonen kun on perseestä.

Sitten asiaan.
Lensin eilen kotoani Portugalista Suomeen katsomaan jääkiekkoa. No, näin melkein sitä.

Olen hei ihan helvetisti pettynyt. En tulokseen, koska olen Ässä-fani eikä oikeasti kiinnosta kuka tämän sarjan voittaa. Mutta luulin tulevani hyvään kiekkomatsiin.
Ja kana vitut.
Mielestäni huono ottelu. Peruuttelua. Vopat sukeltaa. Välillä mennään ilman päämäärää. Joo joo´, "mpleiohvsia" sanoo Jutila. So what? en viihtynyt. Tapasin SM-liigan johdon edustajan heti matsin jälkeen. Hän sanoi hienosti: "no joo, viran puolesta piti katsoa loppuun asti."

Voi helvetti. Helvetin helvetti.
Minä olen huolestunut nyt kiekkoilumme tasosta.
KUKA OTTAA VASTUUN?
Kuka tappaa kiekosta tunteen, kuka kontaktin?
Koska "toimittaja" Hiitelä törmää kommenttini FF-kamana vaikka Apu-lehdessä? Ja onko se vain hätähuuto ennen jääkiekon itsemurhaa?

Hemmetti että ottaa nuppiin. Fiiliksessä ei mitään vikaa.
Peli vaan oli... ei peliä.

Pitäkää tunkkinne.
Tai oikeastaan.... *kling sanoo Helkovaaran ikkuna* pitäkää kiekkone.

Vittu mitä paskaa. Kauden paras jännäri ja täällä joku porilainen joka on ihan portugalista asti lentänyt ( kosmopoliitti ) narisee tämmöstä uskomatonta paskaa. En tiedä oonko yksin, mutta tänään taas hockey antoi kaikkea sitä mitä se voi antaa. Suomi on kannustinloukkujen, sosiaalipummien ja kateellisten luvattu maa. Hoitakaa siellä Porissa asiat kuntoon, niin ei tarvitse muiden huveihin tulla puuttumaan. Puitteet on kunnossa tekijät vaan puuttuu. Paskanjauhajia siellä sen sijaan tuntuu piisaavan. Oikeasti vituttaa tämä ainainen itkeminen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Outoa?

Olipahan kolumni tuo Lundell vai Stathos kirjoitelma. Sitä lukiessa herää mieleen pari kysymystä?

Kukahan Kärppä-kannattaja tuo Riku Vihreäsaari on ja miksi Jatkoaika.com on suostunut toisen joukkueen (Kärppien) ratsumieheksi?

Ei näin, ei todellakaan.

Lundell oli tänäänkin hyvä, mutta ei erinomainen koska imasi sen 2-2 tasoituksen. Janne otti pelissä monta erittäin hyvää torjuntaa kun Kärpät sai kovia painostus-jaksoja aikaan ja yksi virhe ei muuta sitä tosiasiaa että Lundell on paljon varmenpi ja henkisesti kovempi maalivahti kuin Dave Stathos, joka on pettänyt suunnilleen jokaisessa pelaamassaan pudotuspelissä. Stathos oli se syy jonka ansiosta Ilves lähes tiputti IFK:n ja Lundell oli se mies jonka ansiosta IFK nousi haudan partaalta. Eli jos minulta kysyttäisiin (no ei taatusti kysytä) niin valintani olisi se ainut ja oikea eli Lundell jatkaa.

Vai mites ois jos Sakke pukis petopaidan vielä kertaalleen? Heh, no ei sitten jos ette halua.

PS. se Kärppien 2-3 jatkoaika maali tuli kyllä enemmän Pärssisen penailun takia kun Pärä ei saanut helpon oloista rännikiekkoa pysäytettyä. Pärä oli vielä sopivasti Lundellin näköesteenä ettei Janne päässyt edes kunnolla yrittään katkaista sitä rännikiekkoa.
 
Viimeksi muokattu:

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Wiltord
Kärpät voitti vain ja ainoastaan sen ansiosta, että IFK ei pelannut omalla tasollaan, tuomari oli Kärppien puolella ja Kärpillä oli tuuria. Kunhan IFK pelaa tasollaan, niin IFK voittaa.

Tähän tyyliin sieltä tuli, kun IFK voitti.

Pienten marginaalien peli, ei voi muuta kuin jossitella. IFK:lla oli hienoja paikkoja mm. Häppölällä(taas), mutta ei uponnut. Sitten Kärpät sai henkisesti erittäin tärkeään paikkaan maalin ja siitä sitten erätauon jälkeen tasoitus. Jatkoaikamaali oli sitten sellainen kuin oli. Tuurikin vaikuttaa näin tiukoissa peleissä paljon, mutta eihän tuossa maalissa mitään väärää ollut.
Tänään Kärpät maalilla parempi, mutta vierasotteluun luottavaisin mielin, sillä muuta ei tarvi kuin pelata toinen samanlainen peli viimeistellen pikkasen terävämmin, niin voitto on meidän.

Onnea en Kärpille voitosta toivota, koska vain häviäjät tarvitsevat lisää onnea. Kuitenkin hyvä nousu Kärpiltä, mutta olivatpahan nekin melko pyörityksessä välillä.

Sunnuntaina(?) jatkuu ja silloin Kärpillä kotihaitta...

Sä oot oikeesti apina . . .
 

hoope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murmels
Kyllä mun mielestäki Lundel haparoi ainakin tokaerän alusta asti. Näkyi pelin tärkeys. Saa nähdä miten kestää Raksilassa, jossa kummallakin on pakkovoitto. Otti kyllä vastapainoksi tukun varmoja kiinni, joten ei voi sen piikkiin peliä pistää. Mielestäni peruspleijaripeli (ppp) kaikin puolin.
Paras voittakoon viidennen kerran tässä parissa.

Ovatko muutkin sitä mieltä, että Kärpät lähtee altavastaajana viimeiseen peliin? Niin kypsiä on Aran orhet.
 

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Joo en kyllä itsekkään tiedä mitä peliä JanJ on ollut katsomassa, mutta ei ilmeisesti oikeaan halliin ole kuitenkaan löytänyt. Vai liekkö sitte oma joukkue aiheuttanu semmoisia sydämen pompotuksia, että ei silmään osunu huonot hetket pelistä.

Kyllä näissä peleissä sitte nitropurkki tosiaankin joutuu koville, ei ole silläkään hääviä. Loistavaa viihdettä ainakin minun silmiini puolin ja toisin. Tasaista peliä, jossa lopulta onnekkaampi kaivoi voiton, kuten jokaisessa pelissä tähän mennessä. Tämä sarja on sitä todellista pr:ää sm-liigalle. Molemmat joukkueet luistelee, taistelee ja taituroi varmasti näkemisen arvoista viihdettä katsojille.

Pelissä oli molemmilla omat hetkensä ratkaista peli. Peli olisi voinut olla ihan erilainen jos Häppölä(?) olisi tehnyt maalin eikä ampunut ylärimaan. Toisaalta peli olisi voinut ihan toinen jos Kärpät olisi heti alussa tehneet maalin tai kaksi Machuldan johdolla, joten jossittelut menneistä ovat jälleen yhtä turhia kuten aina. Favorin puhaltaa itselleen paikkaa finaaleihin vahvoilla otteillaan ja ihan oikeutetusti. Kärpät otti lopusa muutaman kerran melko "rajamailla" miehen kiinni, mutta kyllä kovasti piti IFK myös miehiä kiinni Kärppien hyvien jaksojen aikoina.

Tältä sarjalta ei paljoa enempää voinut toivoa kuin 5 ottelua hyvää kiekkoa ja yhtä lukuunottamatta se on toteutunut. Voisi jopa sanoa, että liigan moraalinen finaali, sen verran hyvää KIEKKOA molemmat pelaavat. Voittaja pitää tästä löytyä kuitenkin sunnuntaina. Toivotaan, että paremmin TPS:lle kampoihin laittava ja TPS:n voittava joukkue jatkoon menee. Eli sunnuntaina jatketaan liput korkealla molemmin puolin, sillä huonolle ei tule toinen häviämään.
 
Viestin lähetti Thornton
Huh huh, mitä roskaa.

On kyllä rajusti sanottu tuossa "kolumnissa", ettei Lundellista ole ratkaisijaksi.
Missähän HIFK olisi tällä hetkellä ilman Lundellia?
Taitaa olla kärppä-fanin kirjoittama koko paska, niin kovasti on siellä leirissä tuota Lundellin "floppaamista" odotettu, ja eiköhän kun yksi helppo maali menee sisään, niin vuosisadan floppi on valmis; Jan Lundell, tähän ei kahta sanaa, on se vaan niin paljon flopannut näissä peleissä, kyllä se Bäckström on ollut paljon vakuuttavampi, eiks jeh?
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Lakaisija
Taitaa olla kärppä-fanin kirjoittama koko paska, niin kovasti on siellä leirissä tuota Lundellin "floppaamista" odotettu, ja eiköhän kun yksi helppo maali menee sisään, niin vuosisadan floppi on valmis; Jan Lundell, tähän ei kahta sanaa, on se vaan niin paljon flopannut näissä peleissä, kyllä se Bäckström on ollut paljon vakuuttavampi, eiks jeh?

Lundell hörppäsi, ja tällä langetti ylleen samalla maalivahtien ikuisen kirouksen: kukaan ei muista samassa ottelussa tehtyjä 10-20 torjuntaa (puhumattakaan pleijareista kokonaisuudessaan). Vanha totuus on se, että kenttäpelaajat saavat tehdä virheitä, koska ne eivät näy suoraan tulostaululla, mutta maalivahdin erheet riittävät - mukamas ja ikään kuin - selitykseksi tappiolle. Käännetään asia hetkeksi toisinpäin: jos maalivahti päästää varsinaisella peliajalla kaksi (2) maalia, ei voittoon tarvittaisi kenttäpelaajilta kuin yksi (1) tehty maali per erä. Ihan mahdoton ajatus, niinku?
 

Kadlec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK,
Oulunkylän Gnistan
Viestin lähetti Lakaisija
On kyllä rajusti sanottu tuossa "kolumnissa", ettei Lundellista ole ratkaisijaksi.

Kiitos tästä.
Olen pettymykskeksi huomannut että nyt heti pienen virheen jälkeen omatkin fanit haukkuvat Jannea.

Prkle käykää kattomassa niitä matseja niin näkisitte miten kaveri on pelannut.

Ei paineet kestä jne. Teille minä sanon: Haistakaa pitkä *ittu.
Kaks kertaa ilvestä vastaan vaihdettu kylmänä kentälle ja pelannut loistavasti.
Ja sitten kun on veitsi kurkulla ja äijä laitetaan maaliin, niin mitä hän tekee?
No kyllähän se selvästikin jääty kun meni pitämään pari nollapelii, jaa mutta teidän mukaan ei oo saanu varmaan vetoja vai mitä?
Kattokaa se Ilves-Hifk 0-1 voitto ja tulkaa sit uudestaan sanomaan.

Että minä rakastan näitä faneja joitka pysyvät joukkueen takana:
Janne jääty, Kibe on pelkkä paloposti joka hyytyy pleijareissa, ja vitun fööni lupaat täksi kaudeksi hoitaa meiät neljän joukkoon ja mitä teet?

Minä nostan hattua Jannelle joka on vienyt meiät näin pitkälle, kiitos!! Ehkä sit jos se mestaruus tulisi niin saataisiin nämä muutkin epäilijät käännettyä....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös