Re: Voitto tuli.
Viestin lähetti kritiikki
Rakastan teitä kaikkia. Myös ketjun aloittajaa joka lienee vetänyt itsensä hirteen.
Päin vastoin täällä minä roikun pikemmin kuin jonkun paksun oksan jatkeena...
Onneksi olkoon Tappara! Voitto meni oikealle joukkueelle tämän tuomarilinjan puitteessa. Ei ole mitään sanottavaa siihen.
Päivän ottelusta olisi paljonkin sanomista, mutta vain jokunen lyhyt kommentti.
Tuomarointi oli ekassa erässä jotenkin kohdallaan. Rönn yritti otta kahvat ja estämiset pois. Hyvä näin.
Toinen erä oli tuomaroinnin suhteen jo huonoa ja paheni koko ajan. Minä en sitä "tasoitusmaalia" maaliksi saa, mutta tuomion lieneekin antanut joku "jääkiekon jumala" joka rankaisi aiempaa käsimaalia narreja vastaan. Hyvä näin "kuitti kuitista".
Bannisteriin kohdistunut päätaklaus olisi ollut runkosarjassa 5 min arvoinen teko (+ ottelurangaistus) riippumatta siitä esittikö Bannister teatteria tai ei. Rönnillä ei ollut munaa.....
Ottelu olisi voinut päättyä aikaisemmin kumpaan suuntaan tahansa jos Rönnillä olisi ollut munaa viheltää pahimmat estämiset, koukut ja kahvat pois. Mut kun ei ollut niin meni ihan jännittäväksi draamaksi.
Silti oikea joukkue voitti, (vaikka pidän enemmän Kärppien pelityylistä).
Toivon että tuomarointi ensi vuonna on parempaa. Mikäli nämä kahvat ja estämiset saadaan kaikilta joukkueilta pois tulee enemmän maaleja ja jännittävämpiä tilanteita.
Viimeiseksi haluan pyytää anteeksi niiltä joita loukkasin ketjunavauksellani, tarkoitustani ei ollut loukata. Ja varmaan suurin syy siihen, että jotkut ottivat herneen nenäänsä oli se, että minä kolmantena osapuolena menin avaamaan otteluketjun, (joka vain johtui siitä ettei kukaan sitä ollut jo avannut) ja vielä vääränlaisella viestillä.
Edelleen pidän kiinni asioista joita sanoin ekassa viestissäni joskin olisi ollut järkevää jättää täytesanat pois. :-)
Hyvää kiekkokautta 2003-2004 kaikille. Hatunnosto Tapparalle (Pirnes oli muuten h----tin hyvä tänään), ja toivottavasti saadaan yhdessä juhlia MM-kultaa jokusen viikon päästä......:-)