JYP oli huono ja ansaitsi häviön. Ilmeisesti vääntöpeli Tapparaa vastaan painoi jaloissa eikä peli kulkenut missään vaiheessa. Ässät pelasi maalinedustansa hyvin ja Langkow hoiti loput. JYPin nelonen voisi harjoitella puolustamista, sillä omassa päässä tuli taas ihan liikaa paniikkitilanteita. Mielenkiinnolla odotan, millainen Ässät saapuu Jyväskylään ensi kerralla, koska tähänastisista kahdesta vieraspelistähän Ässien pistesaldo on nolla ja maaliero 3-12. Ilmeisesti vähän eri peliä joukkue siis pelaa vieraskaukalossa, jostakin syystä.
kapa76:lle vinkki, että Jusu7 mainitsee minun nähdäkseni suosikkijoukkueensa olevan JYP. IFK-provoilut menevät vähän metsään.
Arnoldin tekstit tässä ketjussa ovat kaksinaamaisinta mitä vähään aikaan olen nähnyt. Ensin provoa ja sen jälkeen valitusta siitä, miten jyväskyläläiset ovat huonoja häviäjiä. Eiköhän suurin osa valituksista tähän ketjuun johdu siitä, että provoilu aloitettiin heti pelin jälkeen toisen osapuolen - ja tarkemmin sanoen kenenköhän käyttäjän - toimesta. Provoiluun vastataan provolla ja niin edelleen.
kapa76:lle vinkki, että Jusu7 mainitsee minun nähdäkseni suosikkijoukkueensa olevan JYP. IFK-provoilut menevät vähän metsään.
Arnoldin tekstit tässä ketjussa ovat kaksinaamaisinta mitä vähään aikaan olen nähnyt. Ensin provoa ja sen jälkeen valitusta siitä, miten jyväskyläläiset ovat huonoja häviäjiä. Eiköhän suurin osa valituksista tähän ketjuun johdu siitä, että provoilu aloitettiin heti pelin jälkeen toisen osapuolen - ja tarkemmin sanoen kenenköhän käyttäjän - toimesta. Provoiluun vastataan provolla ja niin edelleen.