Mainos

21.9.2003 Porin Ässät - Jyväskylän JYP

• 23 500
  • 231
Tila
Viestiketju on suljettu.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti salla
Vitun siat. On se rankkaa, kun edes juniorit eivät pärjää. Sitten telotaan vastustajalta kolme pelaajaa sivuun: Miika Lahti sai aivotärähdyksen päähän kohdistuneesta taklauksesta, Erkka Leppänen ja V-P Heikkinen polvitaklattiin sivuun.
Oli sitten vielä pakko ottaa junnujen matsikin mukaan provoiluun. Vittu, opettelisivat pelaamaan kovaa, mutta varsinkin junnuissa Jypin peli on niin neitimäistä että (ainakin niissä peleissä mitä olen nähnyt)...

Mielestäni on muuten kumma että nämä eräät itsensä toisten yläpuolelle nostavat ässäfanit näkevät vain sen kun omat provoavat. Luehan Vth tämä ketju vielä kerran ja katso provosoidaanko jyväskylän suunnalta yhtään. (En jaksaisi takertua vanhoihin asioihin, mutta kyllä se kaikkein suurin provo tuli toissa kaudelta sieltäpäin kun jypin putoaminen playoffviivan alle oli "Ässien syytä")

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vastaus kysymykseeni TV-pelitilastoista->
Viestin lähetti Pee

Se löytyy mun päästä.

Ja mitäköhän ylipäätänsä tarkoitit tuolla viestilläsi?
Yritin(onnistuneesti) kysyä mistä tuo TV-pelitilasto löytyisi.

Pointtisi - jos sellainen ylipäätänsä oli - meni täysin ohitse.
Olen pahoillani, mutta siitä et voi syyttää kuin itseäsi.

Oliko se jotain vittuilua?
Kyllä

Mistä aiheesta?
TV-pelitilastoista

Johan TV-pelitilasto on sananakin niin omituinen, ettei siitä voi olla vittuilematta. :)

[/B]

Viimeksi muokattu:

ilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti salla
Vitun siat. On se rankkaa, kun edes juniorit eivät pärjää. Sitten telotaan vastustajalta kolme pelaajaa sivuun: Miika Lahti sai aivotärähdyksen päähän kohdistuneesta taklauksesta, Erkka Leppänen ja V-P Heikkinen polvitaklattiin sivuun.
Kai Porin räkänokkien pitää jotenkin päteä niille Isossamäessä viidakkorumpua takoville teinitytöille, kun puisista käsistä ja jaloista ei taitoa oikein löydy. Sitten illalla kotona äiskä ja iskä antaa hyvän yön suukot, oikea käsi hakeutuu nivusten seutuville, alkaa fantasiointi: tykkäsköhän ne tytöt musta tänään, olin mä kyllä kova jätkä, uskalsin taklata ihan polvella, oih naminami halihali pusipusi...

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Viestin lähetti ilja
Kai Porin räkänokkien pitää jotenkin päteä niille Isossamäessä viidakkorumpua takoville teinitytöille, kun puisista käsistä ja jaloista ei taitoa oikein löydy. Sitten illalla kotona äiskä ja iskä antaa hyvän yön suukot, oikea käsi hakeutuu nivusten seutuville, alkaa fantasiointi: tykkäsköhän ne tytöt musta tänään, olin mä kyllä kova jätkä, uskalsin taklata ihan polvella, oih naminami halihali pusipusi...

Tämän viestin jälkeen ei taida JYP-fanien aivotoiminnasta paljon keskusteltavaa enää jäädä. Onnea valitsemallasi tiellä, juntti.

Samaa voisin sanoa muutamalla Ässät-fanillekin... lopettakaa jo.

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Mikke73
Samaa voisin sanoa muutamalla Ässät-fanillekin... lopettakaa jo.

Provoilu on maukasta kun se tehdään oikeissa rajoissa ja pilke silmäkulmassa. Tämä ketju alkaa kyllä liikkumaan pikkuhiljaa mauttomuuden rajamailla.

Jälkipelit ovat ohi

Tässä ketjussa on mitä ilmeisimmin tullut kaikki tähän otteluun liittyvä sanottua.

Tämä keskustelu päättyy tämän ottelun osalta ja ketju menee lukkoon.

Moderaattorit

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.