Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jäin itse jo sivulla 6.Ei helkkari tapahtuko se nyt? Jäinkö yksin tänne!?
Jäin itse jo sivulla 6.Ei helkkari tapahtuko se nyt? Jäinkö yksin tänne!?
Lähdetäänkö vetään mayoja turpaan?
Mayat on inkkareita -> Ainoo inkkari kenet oon livenä nähny on Patrik Forsbacka -> Forsbacka on iso jätkä ja vaikka onkin ihan lapanen lätkäfaiteissa, ni antais perushiipparille kuokkaan miten päin tahansa -> En lähe vetämään mayoja turpaan.
No eihän me valkoiset miehet olla koskaan yksin vedetty intiaaneja käkättimeen. Varmasti saa Forsbacka kuonoon, jos vaikka 100 äijintä jatkoaikalaista tulee samaan aikaan kimppuun. Tai no, ei se 100 jatkoaikalaista ehkä sittenkään riitä.
No eihän me valkoiset miehet olla koskaan yksin vedetty intiaaneja käkättimeen. Varmasti saa Forsbacka kuonoon, jos vaikka 100 äijintä jatkoaikalaista tulee samaan aikaan kimppuun. Tai no, ei se 100 jatkoaikalaista ehkä sittenkään riitä.
Kysytään nyt kohteliaina ensin, että tuliko pilkkuvirhe vai menikö kokonaan vituiksi koko ennustus. Sitten kokeillaan knallipäisen ponchoon pukeutuneen inkkarin hammaskaluston pitävyyttä leuoissa supisuomalaisin rystysin.Lähdetäänkö vetään mayoja turpaan?
Helevetti jos espanjalaiset vei näitä 100-0 aikanaan niin käydään nyt sitten epäonnistuneen maailmanlopun vuoksi vetämässä kaikkia turpaan ja otetaan maat haltuun. "Jatkoaika.com keskustelupalstan protektoriaatti", kuulostaa muuten helevetin hyvältä.
Lainasit sen olennaisen, jossa turpaan vetäväksi joukoksi oli rajattu täällä jatkiksen keskustelussa mouhoavat... ihan varma en siis ole siitä, että kuinkas monella meistä on kokemusta natsien rinnalla taistelemisesta. Tietysti muutamia voi olla uus-natsien riveissä nahistelleina, mutta en ole kovinkaan taipuvainen uskomaan heidän olevan moninaisina joukossamme, saati vallan sotaveteraanien.Vedetään turpaan nimenomaan kaikkia. Meillä kun on jo kokemusta natsien rinnalla taistelemisesta, niin vedetään nyt turpaan ainakin kaikkia, joilla ei ole vaaleat hiukset ja siniset silmät.
Loistavaa, veli Sika, loistavaa! Kuinka saatoinkaan itse näkyvän valon todellisuuden kovimpana Eleanoora-fanina unohtaa linkittää tuon huikean ja viimeisen päälle ajankohtaisen kappaleen tähän nimenomaiseen ketjuun? Kiitokset siis sinne - porilaisiin voi aina luottaa maailmanloppuun liittyvissä asioissa!Tässäpä hyvä biisi, sopii aiheeseen:
Eleanoora Rosenholm: Maailmanloppu - YouTube
(Linkki youtubessa sijaitsevaan musiikkivideoon)
...vielä.Niin, pakko se on taipua siihen tosiasiaan että ei se sitten tullutkaan.
Mitä täällä hätäillään? Eikö se päivä ole vasta nuori E-Ameriikassa? 24 h:n paine vaan päälle kyllä se sieltä tulee. Tehdäänhän jääkiekossakin ratkaisevia maaleja ihan viime sekunneilla.
Helevetti jos espanjalaiset vei näitä 100-0 aikanaan niin käydään nyt sitten epäonnistuneen maailmanlopun vuoksi vetämässä kaikkia turpaan ja otetaan maat haltuun. "Jatkoaika.com keskustelupalstan protektoriaatti", kuulostaa muuten helevetin hyvältä.
JHag käsittelee faksit.
Onko Pave Maijanen myöskin syyllinen? Entäs muut Mestarit?
Muuten ihan jees työnjako, mutta en mä jää konttorihommiin, jos on tappelua tiedossa!
Onko Pave Maijanen myöskin syyllinen? Entäs muut Mestarit?