21.12.2012: Maailmanlopun liveseurantaketju

  • 27 659
  • 234
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
JÄINKÖ MÄ YKSIN TÄNNE?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Hei, mä selvisin! JES! Onko muita selviytyneitä, vai oonko nyt maapallon ainut eloonjäänyt?

Sä oot nyt viimenen, pidä hauskaa, tää oli tässä meille muille.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jumalauta, nyt vaan ettimään niitä post-apokalyptisia vosuja maailman uudelleentäyttämiseen. Aika jännä sinänsä, kuvittelin että maailmanloppuun jotenkin kuuluisi esim. sähköjen tai tietoverkkojen kaatuminen, mutta hyvin tuntuisi vielä ruksuttavan. No pääseepähän deittisaiteille ettimään niitä viimeisiä naissukupuolen edustajia. Ja rumat älkööt vaivautuko, nyt on ostajan markkinat ^^
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei natsannut tällä kertaa. Parempi onni seuraavalla yrittämällä. Koskas seuraava maailmanloppu tulee?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olin äsken paskalla, missasinko jotakin?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Siis uskooko joku oikeasti tämmöiseen paskaan!? Vai onko teillä vaan hauskaa katsoa mitä tapahtuu!
Me pyöritetään monen sadan tuhannen juttua ja te tuutte tänne mulle naureskeleen!

Anteeks, paikallaolijat, mut mä en kestä enää näitä vitun mikkihiiriä!

Tää oli täys vittu farssi.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ei natsannut tällä kertaa. Parempi onni seuraavalla yrittämällä. Koskas seuraava maailmanloppu tulee?

En tiä mutta mä oottelen jo innolla. Antakaa sakkoa mikkihiirimayoille saatana, tää oli täys vittu farssi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hei, mua ei huimaa!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka vittu niitä mayjoja on kouluttanu häh? Ei voi kahden milleniumin maailmanloput mennä kolme minuuttia ohi!
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Maailmanloppu penailtu hienosti. Vuoden 2012 Pena-trophy lähtee faksilla Nibiru-planeetalle!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Taidan vetäistä nahkarotsin päälle ja lähteä Australian erämaahan tappelemaan Tina Turneria vastaan.

Opus - Live is Life
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Hetkinen, eihän noi kellon siirtämiset oo vaikuttanu asiaan, eli saako vielä jännittää vai oisko senkin pitänyt mennä? MISSÄ SE OTTELUVALVOJA ON? EIKÖS SEN KUULUISI OLLA TÄÄLLÄ PAIKALLA?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mun autotallin 10A:n sulake on näköjään poksahtanut. Tosin varmaa aikaa en tiedä, se toimi vielä klo 9 aamulla. Jos tuo oli se juttu, niin aikaa lievää mun mielestäni.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ei maailmakaan voi loppua ennen Dinojen TIEDOTE:tta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös