21.12.2012: Maailmanlopun liveseurantaketju

  • 27 668
  • 234

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
"Tulkaa nyt Mayat itte selvittämään tämä asia. Mulla on enemmän rahaa kuin Maya-kalenterin kirjoittajalla tai sen isällä." - Maya Jortikka
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kanadassa olis tapeltu!
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Katsoin vielä hidastuksesta tuon maailmanlopun ja siinä ei ollut MITÄÄN nähtävää. Ehkä hieman kropan kulma oli huono, mutta ihme vaahtoaminen mokomasta. Kädet oli alhaalla, eikä hyppyäkään ollut. Näitä nyt tapahtuu melkein joka milleniumissa kun hiukkaset kohtaavat toisensa valonnopeudella.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Samaa aikaa katsoin uutista monelta maailmanlopun piti tulla, eli 13:11, mutta ei tullut. Tai ainakin itse olen vielä elossa vai siirryimmekö huomaamatta toiseen todellisuuteen?
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Mä en ymmärrä tällaista passiivista nettiseurantaa. Lähdetään jatkisporukoilla kaupunkien keskustoihin lurjustelemaan. Heittäytykäämme hampuuseiksi kaikki. Nyt jos ikinä.

Minä olen tällä hetkellä Helsingissä, kohta olisi tarkoitus lähteä Hämeenlinnaan joulun viettoon. Voin liittyä lurjuspartioihin kummassa paikassa vain, tai vaikka molemmissa.

Joku yhteinen tunnusmerkki tulisi keksiä jotta tunnistamme toisemme.
 
Nyt selvisi sekin, että on olemassa myös kuoleman jälkeistä elämää! Omalta osalta olen tyytyväinen, että homma pysyi samanlaisena kuoleman jälkeenkin.

PS. Saisiko muslimeilta ja muilta jihadisteilta vähän raporttia, että minkälaista puuhaa on ollut niiden neitsyt-tyttöjen kanssa?
 
Suosikkijoukkue
KK
Mä en ymmärrä tällaista passiivista nettiseurantaa. Lähdetään jatkisporukoilla kaupunkien keskustoihin lurjustelemaan. Heittäytykäämme hampuuseiksi kaikki. Nyt jos ikinä.

Minä olen tällä hetkellä Helsingissä, kohta olisi tarkoitus lähteä Hämeenlinnaan joulun viettoon. Voin liittyä lurjuspartioihin kummassa paikassa vain, tai vaikka molemmissa.

Joku yhteinen tunnusmerkki tulisi keksiä jotta tunnistamme toisemme.
Huudetaan kaduilla "pelastuimme". ½ tunnin päästä olen Kauppakeskus Kampin edessä, oliko se nyt Narikkatori.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt selvisi sekin, että on olemassa myös kuoleman jälkeistä elämää! Omalta osalta olen tyytyväinen, että homma pysyi samanlaisena kuoleman jälkeenkin.

Ethän sinä kuollut, maailma vaan loppui ja näemmä alkoi uudestaan. Ja samanlaisena. Pitäisiköhän tarkistaa tilin saldo, ettei joku maya ole tehnyt killeriä.
 

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Miltä siellä ulkona näyttää?Juna tuli juuri ennen maailmanloppua, jolta junamme on ainakin toistaiseksi säästynyt. Mutta miten käy pääteasemalla? Onko kaikki muu kadonnut, vai joko junan ulkopuolella vallitsee uusi aika ja paikka?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ole vielä läsähtänyt komeetta päähän.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voi ny helvetti! Miten voi varmaksi sanottu maailmanloppu mennä perseelleen!? Kaikki oli pedattu, ei olis tarvinnu ku tulla vaan ja tapahtua, mutta sekin perseiltiin? Vittu, sielläkin on varmaan Karri Kivi koutsaamassa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tää maailmanloppu on kuin Billsin kausi, paljon porua vähän villoja.
 
Ethän sinä kuollut, maailma vaan loppui ja näemmä alkoi uudestaan. Ja samanlaisena. Pitäisiköhän tarkistaa tilin saldo, ettei joku maya ole tehnyt killeriä.

Voihan se olla, että kuolemakin korjasi, kun ei tuota restarttia nähnyt, niin miksei ei sitten perkele voinnut olla tuntematta kuolemaansa? Mayat.. pirun nerokasta.
 

Wolves

Jäsen
MISSÄ SE OTTELUVALVOJA ON? EIKÖS SEN KUULUISI OLLA TÄÄLLÄ PAIKALLA?

Voiko joku käydä kysymässä valvojalta miten tämä on mahdollista. Ketkä muuten toimi virallisen maailmanlopun erotuomareina? Siinäkään ei homma ihan mennyt putkeen. Kouluttaja paikalle ja "Vittu sä koulutat niitä" lause käyttöön.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Voihan se olla, että kuolemakin korjasi, kun ei tuota restarttia nähnyt, niin miksei ei sitten perkele voinnut olla tuntematta kuolemaansa? Mayat.. pirun nerokasta.
Itse ainakin näin elämäni pyörivän filminauhana silmissäni juuri maailmanlopun hetkellä. Tai sitten se oli Quantum of Solace, jota katsoin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Nyt selvisi sekin, että on olemassa myös kuoleman jälkeistä elämää! Omalta osalta olen tyytyväinen, että homma pysyi samanlaisena kuoleman jälkeenkin

Päivä murmelina? Päätin odottaa kahteen saakka, mutta pakko kait se on lähteä jouluostoksille. Se on kyllä jokavuotinen pieni maailmanloppu.
 

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Pakko myöntää, että odotin maailmanlopun olevan jotenkin raflaavampi tapahtuma. Ainakin post-apokalyptinen Turku muistuttaa kovin pre-apokalypsistä edeltäjäänsä. Ei ole tulta eikä kirkuvia syntisiä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Henkilökohtaisesti istuin autossa kahvitauolla ja odottelin sen erään TV-sarjan (Flashjotain) tapaista. Aika ja ihmiset pysähtyvät. Kun se ei näyttänyt käyvän toteen, niin odottelin putoilevia lintuja. Mutta ei sitten mitään. Tääkin maailmanloppu meni perseelleen. Koska on seuraava?

On muuten kummallinen asia, että jotenkin pervolla tavalla haluaisi maailmanlopun oikeasti nähdä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pitihän se arvata. Olisi vissiin pitänyt perustaa joku ihan kiva keräys Pelastusarmeijan hyväksi, jotta maailma olisi suvainnut loppua.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää oli isompi floppi ku Pelicansin tän kauden ulkomaalaishankinnat..

Mayat, te ootte amatöörejä koko joukko!
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Tyhjensin eilen koko mun viinavaraston kun tänään piti loppua maailma. Niin vaan silmät kuitenkin aukes tähän kuppaseen päivään. Mayat, aliravittu homosakki! Eikö tämä ole jonkinsortin petos? Tunnen itseni petkutetuksi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Tasuno Tasalakki
Ilmeisesti olin pellolla ajelemassa, kun maailmanloppu tuli. Vituttaa, kun jäi välistä. Toivottavasti tulee uusintana JIMiltä, tai onhan meillä ensi vuonna taas uusi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös