21.12.2012: Maailmanlopun liveseurantaketju

  • 27 639
  • 234

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Countdown-ketju maailmanlopulle

Kuten kaikki tietävät, maailmanloppu alkaa olla just käsillä. Huomista ei enää ole, joten kertokaa ihmeessä miten vietätte viimeiset hetkenne?

Itse olen illan viettänyt Jatkoajan otteluseurannassa, laittean lapsukaisia nukkumaan ja koiraa kusettaen ulkosalla. Vaimo luuhaa jossain pikkujouluissa, joten nyt on aikaa odottaa maailmanloppua.

Tuleeko se muuten Suomen-aikaa vai joskus muulloin?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vaimo luuhaa jossain pikkujouluissa, joten nyt on aikaa odottaa maailmanloppua.

Ja syytä. <- vitsillä siis.

Tuleeko se muuten Suomen-aikaa vai joskus muulloin?

Kuulemma 13.30-14.30 välisenä aikana Suomen aikaa. Huomenna olisi vielä asioita hoidettavana ennen joulun pyhiä. Voisi tuo loppu tulla aiemmin, niin ei tarttisi turhaan hoitaa enää mitään asioita.
Jos ehdin hoitaa asiani ennen mainittua ajankohtaa, haluaisin istua paskalla, kun loppu tulloo.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kuten hyvin tiedetään, päättyy maailma 21.12.2012, eli Suomen aikavyöhykkeellä se alkaa vähän yli tunnin kuluttua. Ajattelin, että asia vaatii oman ketjunsa, kyseessä on kuitenkin melko suuri tapahtuma.

Oulussa maailmanloppua odotetaan melko kylmässä talvisäässä, mutta ilma lämmennee puolenyön seuduissa. Nyt lämpötila on -18 astetta, ja ohut pilviharso heijastaa kaupungin valoja tummanpunertavana. Ilmassa on aivan vähäistä lumisadetta, siinä hiutale etsii kaveria, muttei löydä. Varsinaisia maailmanlopun merkkejä eli tulta ja tulikiveä ei vielä näy, mutta kerron heti kun niitä alkaa ilmestyä. Ajattelin olla tällä kertaa selvinpäin maailmanlopun ajan.

Missä tunnelmissa muut viettävät maailmanloppua?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Noh, äsken katselin Neloselta KalPa-SaiPa-ottelun maalikoosteen. Jos Junnilan ja Jekimovskin upeat yksilösuoritukset olivat viimeiset, jotka tässä elämässä näen, niin en mie valita. Maailmanluokan maaleja molemmat. Jääkaappi ammottaa kylläkin tyhjyyttään tässä näin vielä ennen joulukauppaan ehtimistä, eli olisi voinut syödä hyvin ainakin kerran vielä, mutta so not.

Jaa, se tuleekin huomenna päivällä Suomen aikaa. Menen siis aamulla töihin ihan normaalisti.

edit: tässäpä aiheeseen liittyen kiva foliohattu-saitti: AboveTopSecret.com - Conspiracy Theories, UFOs, Paranormal, Political Madness, and other "Alternative Topics"
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Yksi maailmanlopun merkeistä on näköjään se, että tämä ketju avattiin sinä aikana kun minä kirjoitin avausviestiä omaan maailmanlopun liveseurantaketjuuni.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pinopään Kivimäki-tuomion jälkeen sietää loppuakin. Pidä tunkkis, Vuorinen!

Huomisen sääennuste
kannattaa silti mainita tässäkin ketjussa.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Ja syytä. <- vitsillä siis.

Vaimo, pikkujoulu ja maailmanloppu ei ole meilläpäin sellainen yhdistelmä josta voisi alkaa lietsomaan mitään. Ehkä.

Itseäni vain kiinnostaa miten kukin viettää maailmanloppua edeltäneen ajan? Joku voi tietysti kuvailla mukahassutellen kuinka viettää maailmanlopun jälkeisen ajan.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Yksi maailmanlopun merkeistä on näköjään se, että tämä ketju avattiin sinä aikana kun minä kirjoitin avausviestiä omaan maailmanlopun liveseurantaketjuuni.

Olen pahoillani, tästä se loppu alkaa.

Edit: Uuh, isoveli teki loppupäätelmän ja lopetti kaiken turhuuden. Kahdesta tuli yksi ennen maailmanloppua.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Huhhuh, taitaa olla turha ketju sillä esim. Australiassa vuorokausi on jo vaihtunut eikä iltapäivälehdet hehkuta mitään.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Juuri avasin ensimmäisen oluen ja sipsipussin. Röökillä käydessä ei vielä merkkejä tuhosta näkynyt. Noh, tullennee loppu sitten vauhdilla. Rennon letkeesti siis täällä mennään kohti väjäämätöntä. Mielenkiintoa pitää yllä tapa millä lähdetään, avaruudesta möykky päin pläsiä, alieneiden invaasio, ydinhässäkkä, langolieerit?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Huhhuh, taitaa olla turha ketju sillä esim. Australiassa vuorokausi on jo vaihtunut eikä iltapäivälehdet hehkuta mitään.
Sydneyssä on ainakin infernaalisen puolipilvistä. (Linkki ohjaa webkamerakuvaan.)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vaimo, pikkujoulu ja maailmanloppu ei ole meilläpäin sellainen yhdistelmä josta voisi alkaa lietsomaan mitään. Ehkä.

Juuri siksi se olikin vitsillä heitetty, kun en ajatellutkaan pikkujoulujen johtavan maailmanloppuun.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huomenna on tämän vuoden viimeinen työpäivä, ja ilmeisesti myös maailmankaikkeuden viimeinen sellainen. Se alkaa aamulla kello 5.00 ja päättyy päivällä kello 13.00 jotta ei turhaan työt keskeydy moisten maailmanloppujen takia. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä oon ihan varmuuden vuoksi jurrissa huomiseen iltaan asti. Maailmanloppu tulee vain kerran, ja ei sitä selvinpäin jaksa katsella. Vaimokkeelle yritin selittää, mutta oli jotenkin kummallinen suunnitelmani suhteen.

Kello 12.00 olis huomenna vielä joululounas, että sen kai ehtisi syömään rauhassa. Toivottavasti on hyvät viinit, siitä voisi siirtyä rantaan katselemaan tuleeko se vai ei.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Voisiko joku sitten eri aikavyöhykkeellä oleva Jatkoaikalainen lähettää vaikkapa yv:n jos maailma sattuu siellä päin loppumaan? Kaino kiitos.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ajattelin lämmittää takkaa, mutta mitäpä sitä turhia puuhastelemaan näillä minuutti- ja tuntimäärillä. Katselen ikkunasta ulos ja odotan loppua, tyynenä kuten aina. Kylmä lähtö tulee näillä näkymin, vaikka olen kuumaksi lopun kuvitellut. Pitää vielä lukea uusin Tex Willer, ettei asia jää iäksi tekemättä. Näillä mennään päätyyn asti.

Ai niin, jos The iso lopullinen end on vasta iltapäivästä, niin käyn aamupäivällä joulukirkossa (Yläpesän riemuksi) ja lisäksi jakamassa oppilaille todistukset. Sitten kotiin seuraamaan kuinka loppu tulee.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei käy hyvän eillä tuo punaisten kapina Yle Teemalla. Tuosta syttyypi vielä sota, eikä häviäjiä säästetä. Sanokaa mun sanoneen.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onko muuten toivoa jostain tulisateesta? Että josko edes hetkeksi lämpenisi ennen lähtöä. Mä en ala jos sataa lisää jäätä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näyttää pahasti siltä, että olen nukkumassa, kun tuomion kello kajahtaa. Noh, ainakaan en missaa mitään tärkeää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onko muuten toivoa jostain tulisateesta? Että josko edes hetkeksi lämpenisi ennen lähtöä. Mä en ala jos sataa lisää jäätä.

Tästä tuli mieleen vanha vitsi, kerron sen lyhennettynä ilman venyttelyjä ja no-sanan viljelyä, jotta se ehtii tänne ennen maailmanloppua:

Mummo oli kuolemansairas. Pappi kysyi mummolta, että tahtooko tämä taivaan iloihin vai helevetin kuumuuteen.

- Minä ennää illoista, kuhan pääsis paikkaan josa on lämmin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No koska maailma loppuu, niin annetaan mennä.

Haistakaa kaikki vittu, ja jatkoaja moderaattorit imekööt syyläistä kyrpää!

e. Enpäs korjannutkaan kirjoitusvirhettä. Niin ja Danny on kuulemma huomenna RIP-ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös