Jokaisen TPS:n C-junnujen pelin olen tällä kaudella katsonut alusta loppuun. Hyvin pelannut. Mielestäni vois olla useampiakin pisteitä ihan hyvin, sen verran hyvin on päässyt itse tonteille sekä antanut laukauksiin johtavia syöttöjä. Tuossa on ollut vähän se ongelma, että joukkuekaverit ei ole ollut yhtään hereillä kun hän on jostain maalipaikkasyötön saanut yllättävästi annettua. Onko 3 kertaa nyt tällä kaudella antanut tuhannen taalan paikan aivan yksin maalin eteen eikä siitä ole tiimikaveri edes kunnon laukausta saanut aikaiseksi kun jää ihmettelemään.Kiviharju 4:ssäkin pelissä tehoille 2-1 jatkoaikamaalin ykkössyötön myötä. Mitenköhän kaveri noin muuten pelannut? Pysyykö temmossa hyvin mukana kun ainakin tehoja tulee ja pääseekö käyttämään vahvuuksiaan tällä tasolla hyvin hyödykseen.
Käsittääkseni kuitenkin on hyvä kiekolla ja luistimilla jo nyt ja pelikäsityskin varmaan tuolla tasolla riittää, mutta fyysisesti kamppailutilanteissa vielä raakile.
Eikä muuten mielestäni ole kamppailutilanteissa raakile siinä mielessä, miten minä sen ymmärtäisin. Ei häntä kiekosta pois punnerreta, vaan sanoisin jopa että ihan hyvin pärjää ja myös pelaa kulmissa fyysisesti eikä aristele, sekä fyysisesti painii oman maalin edustalla. Toki se 2:n vuoden ikäero fyysistä tasoitusta antaa, mutta jos miettii 13v pelureita niin hyvinhän hän fyysisesti pärjää. Jos hänet laitettaisi ikätovereiden pariin niin sanoisin että hän saattaisi jopa fyysisesti dominoida näitä vastaan.
Varmaan se suurin juttu hänellä on breakoutit. Aina kun saa omassa päässä kiekon niin pääsevät nostamaan, hän joko nostaa jalalla tai antaa avaussyötön ja breakout-prosentti on varmasti erittäin lähellä sataa. Jos C-junnuja miettii noin yleensä niin en ole varmaan ikinä nähnyt ketään joka selviytyisi karvauspaineen alta pois yhtä hyvin.
Varmaan myös kertoo jotain se, että kun tilanne oli kolmannessa erässä tasan hän pelasi aivan koko ajan, en ihmettelisi vaikka olisi puoli erää pelannut. Eli valmentajan mielestä vastuuta on syytä antaa ja paljon.