Haetaan palvelukseen: Onnetar!
Niin, koska pelistä on jo kaikki olennainen sanottu, päädynkin vain listailemaan ranskalaisia viivoja.
-Toivosen Marko teki maalin. Ja hienon tekikin. En malta olla kysymättä, että miksi Tuulola sai pelata ja Toivonen ei, pelin loppupuolella? Tuulola pelasi mielestäni huonoimman kolmannen erän ja oikeastaan koko pelin, mitä olen ikinä nähnyt.
-Peli oli kaameaa sähläämistä, tosin molemmilta. Vittu jos kiekko lentää noin monta kertaa katsomoon / verkkoihin, niin jotain on vialla.
-Yleisö oli kohmeessa. Kaikkia vissiin vähän jänskätti?
-Peltoselle pikaista paranemista ja pää ylös, ennen kuin sattuu pahasti. Tilanne ei ollut mikään törkeä. Korkeintaan ikävä.
-Setzingeri on jäätävä! Sopparia ensi kaudeksi ja vähän hitaasti. Miehen kiekon haltuunotoissa on magiaa. Ihan jäätävä jannu.
-Puurula pelasi kelpo pelin. Ei seikkaillut kauheasti. Ehkä sellainen seikkailu miinus tuli pari kertaa, mutta ihan jees peli muuten.
-Onnetar olisi kiva.
-Koivu ja Elorannan Kuli olivat jo kuumeta. Hyvä! Suu kävi molemmilla ja itse olin alkaa viihtyä. Lisää lämpöä koppiin ensi pelissä ja perjantaina Rinkulassa nähdään hiiltynyt Koivu.
-Lopuksi myönnän, että vituttaa moiset räkämaalit. Olisi tosin kelvannut meillekkin, jos ihan rehellisiä ollaan.
Kaksi taistelua hävitty, mutta sota jatkuu.
Viestin lähetti Sparrow
Kiitokset monelle Kerho-kirjoittajalle hyvästä häviämisestä...
Niin, ei me varsinaisesti hävitty, vaan tultiin toiseksi.
Täältä tähän