Mukana?
Kai olet joskus Kymppitonnia katsonut? Viisi kilpailijaa ja jokainen vuorollaan kysyy yhden sanan antaen vihjeen ja muut yrittävät arvata. Riitta Väisänen juonsi. Tarkemmat yksityiskohdat helpoista säännöistä avausviestissä.En ymmärtäny ideaa... Nimimerkillä oon tyhmä
No voin kokeillaKai olet joskus Kymppitonnia katsonut? Viisi kilpailijaa ja jokainen vuorollaan kysyy yhden sanan antaen vihjeen ja muut yrittävät arvata. Riitta Väisänen juonsi. Tarkemmat yksityiskohdat helpoista säännöistä avausviestissä.
Tulevan kauden kattausta (2/5) junaillaan täällä kulisseissa jo kovaa vauhtia, tähän mennessä mukana ovat:
@Unkka
@Ikävänkantaja
@Arnold
@Kauko Viisas
...eli yksi mahtuu vielä tuohon settiin mukaan. Kisa alkaa kun edellinen 1/5 alkuerä on saatu päätökseen.
Spede vaihtaa pamisi voinappeihin.Ilmoittaudun mukaan kolmoskaudelle.
Huomautan, että sain lääkityksen kuntoon ja jos miettii haluaako kokeilla Diapameja, niin voin suositella.
Ja minä luunappeihin!!Spede vaihtaa pamisi voinappeihin.
Asia on korjattu edelliseen viestiin.Sekä se o vittu Saija!!
Ei tuolla ilman lääkitystä pärjää!!Ilmoittaudun mukaan kolmoskaudelle.
Huomautan, että sain lääkityksen kuntoon ja jos miettii haluaako kokeilla Diapameja, niin voin suositella.
Kyllä se rentoutuu tunnelma parin viskisnapsun jälkeen.Ei tuolla ilman lääkitystä pärjää!!
On se nelospaikka oikealla ylhäällä. Säännöt kannattaa lukea ennen boksiin ahtautumista.Milloin kakkoskausi alkaa?
Voiks joku selittää säännöt?
Mulla on korkeanpaikankammo... ei kai tuo nelospaikka ole siellä ylhäällä?
Vitsi kun jännittää.
Haittaako jos pelaa humalassa?On se nelospaikka oikealla ylhäällä. Säännöt kannattaa lukea ennen boksiin ahtautumista.
Spede ennusti äsken katsellessaan kolmea töllöä saman aikaisesti, että viikonloppuna voisi jo kakkoskausi käynnistyä.
Kyllä niissä laatikoissa on pieni minibaari perusvarustuksena, kuten visailuohjelmiin kuuluu.Haittaako jos pelaa humalassa?
Eli muuta kuin kossua (vichya) ja irish coffee (mitä lie tavallista Pauligin).Kyllä niissä laatikoissa on pieni minibaari perusvarustuksena, kuten visailuohjelmiin kuuluu.
Eiköhän se ole jopa suotavaa. Ei tätä selvinpäin edes kestä.Haittaako jos pelaa humalassa?
Jope ei ole vielä kuuluisa kun tätä nauhoitetaan.Eli muuta kuin kossua (vichya) ja irish coffee (mitä lie tavallista Pauligin).
Jope ei ole vielä kuuluisa kun tätä nauhoitetaan.
Olet oman aikasi Spede. Joskin itseäsi siis edellä jotenkin.Olen aikaani edellä?
Tervetuloa. Olet kolmoskauden kolmas osallistuja. Tänään pyörähtää kakkoskausi käyntiin.Voisin tulla mukaan.