Eli muuta kuin kossua (vichya) ja irish coffee (mitä lie tavallista Pauligin).Kyllä niissä laatikoissa on pieni minibaari perusvarustuksena, kuten visailuohjelmiin kuuluu.
Eli muuta kuin kossua (vichya) ja irish coffee (mitä lie tavallista Pauligin).Kyllä niissä laatikoissa on pieni minibaari perusvarustuksena, kuten visailuohjelmiin kuuluu.
Eiköhän se ole jopa suotavaa. Ei tätä selvinpäin edes kestä.Haittaako jos pelaa humalassa?
Jope ei ole vielä kuuluisa kun tätä nauhoitetaan.
Tervetuloa. Olet kolmoskauden kolmas osallistuja. Tänään pyörähtää kakkoskausi käyntiin.
Tulkitsenko nyt oikein, että tulet kolmoskauden viimeiselle paikalle oikeaan alakulmaan?
Voi olla, että vkl-primetimessä on hektistä, mutta jos kolmoskausi menee viikolle niin tahti on alussaluvattu señoriittamaisen lunggi. Pidetään sinut varalla. Mahdollisesti olisit neloskauden ensimmäinen?
Näytä tissit, Saija.Voi rakas! Älä ole promilleista huolissasi. Laatikoista löytyy jokaisen oman toivomuksen mukaiset raiderit. Kuuluu formaattiin.
Tulkitsenko nyt oikein, että tulet kolmoskauden viimeiselle paikalle oikeaan alakulmaan? Tähän mennessä kolmoskaudelle on ilmoittautunut seuraavat:
@Barney
@Palstalegenda
@Espoon Siniset
@Patarouva
T: Saija
Mites @UnenNukkuja ?
Elämme vuotta -85-89 Kymppitonnissa
Kolmoskausi starttaa perjantaiaamuna kun palstaspedelegenda on saanut hankittua voinappinsa. Osallistujat ovat:
@Barney
@Palstalegenda
@Espoon Siniset
@Patarouva
Viides kisailija tuohon vielä tarvitaan. Jos ei ole perjantaihin mennessä löytynyt niin sovelletaan.
Tällä aikaa voitte katsoa tätä yö-teeveetä. Ajatelkaa, että tuossa on ripaus alkuräjähdyksen taustakohinaa!
Kolmoskausi starttaa perjantaiaamuna kun palstaspedelegenda on saanut hankittua voinappinsa. Osallistujat ovat:
@Barney
@Palstalegenda
@Espoon Siniset
@Patarouva
Viides kisailija tuohon vielä tarvitaan. Jos ei ole perjantaihin mennessä löytynyt niin sovelletaan.
Tällä aikaa voitte katsoa tätä yö-teeveetä. Ajatelkaa, että tuossa on ripaus alkuräjähdyksen taustakohinaa!
Paitsi jos tulet vasempaan yläkulmaan eli niin sanotusti oikean laiturin koppiin, minä olen siellä herra ja hidalgo ja koppi ei siirry minnekkään!!Huomautan ennakkoon, että joudun perjantai-illaksi siirtämään laatikkoni Isomäen jäähalliin. Toivottavasti huutelu ei häiritse liikaa ohjelmaa. Varoitan myös mahdollisista kompuroinneista vastauksissani.
Höpsis! Pääset sinäkin kunnolla Isomäen tunnelmaan. Tai sitten jaetaan koppi. Sinä saat kopin puolikkaaseesi Wunderbaumin ja minä omaani Alan Shearerin kuvan ja Arskan jemmaamat oluet.Paitsi jos tulet vasempaan yläkulmaan eli niin sanotusti oikean laiturin koppiin, minä olen siellä herra ja hidalgo ja koppi ei siirry minnekkään!!
Et tule minun koppiini ja kiitos vinkistä missä on lisäkaljaa, käväisempä heti hakemassa ne.Höpsis! Pääset sinäkin kunnolla Isomäen tunnelmaan. Tai sitten jaetaan koppi. Sinä saat kopin puolikkaaseesi Wunderbaumin ja minä omaani Alan Shearerin kuvan ja Arskan jemmaamat oluet.
@Barney
@Palstalegenda
@Espoon Siniset
@Patarouva
Tä o helppo, en vaan viitsi viel sanoa!!Heitetään helppo trivia @Patarouva Kuka on voittanut sekä 100m sileän sekä 100m aitojen maailmanmestaruuden?
Gail Devers.Heitetään helppo trivia @Patarouva Kuka on voittanut sekä 100m sileän sekä 100m aitojen maailmanmestaruuden?
Salmelainen kerkes pyytään Napakymppiin just samaan aikaan, niin en millään kerennyt. Mutta Kolmosvisaan tai Megavisaan tulen mielelläni, jos sellaisen järjestät seuraavaksi. Niin tai Spede specialiin, niitä ainakin on ollut veehooässälläkin.Haloo, kuuleeko @teemu73 Porissa? Elämme vuotta -85-89 Kymppitonnissa ja sinullahan on kai kaikki tämän aikakauden jaksot veehooässällä? Joten kiinnoistaisko tulla kisaamaan oikeista jeneistä? Säännöt ja ohjeet ketjun ekassa viestissä.
Laatikkoni on passeli ja voin ottaa sen mukaan. Shearerin kuvan voi poistaa, sillä se oli minulla vain lainassa @mikko600 ja en halua laittaa tilalle Alatensiön kuvaa, koska jollakin tavalla aavistan, että se ei olisi sovelias valinta tähän rennohkoon kilpailuun. Shearerin tilalle haluan Neumannin kuvan. On sitten kivempi kuunnella kasetilta Kerjäläisten valtakuntaa.Julkkishyväntekeväisyysfinaali. Alkaa näillä näkymin perjantaina puolilta päivin. Mukana seuraavat julkimot vasemmalta alhaalta lukien:
@FASlapsi
@Ikävänkantaja
@Espoon Siniset
@mikko600
@Patarouva
Jos haluaa kustomoida boksiaan niin ennen lähetyksen alkua voi esittää toivomuksiaan. Myös oman laatikon voi ottaa mukaan, laittaa vaan tähän ketjuun kuvan boksin prototyypistä niin kahtellaan kelpuutetaanko kisaan.
Jos on jotain kysyttävää niin kysykää.
T: Saija H.