Niin siis oliko tuo Subwayn myyjä asianomistajana?
Oli minun käsittääkseni.
Niin siis oliko tuo Subwayn myyjä asianomistajana?
TampereenTero on tuottanut jälleen kontenttia. Siitä voidaan olla montaa mieltä onko tuo kontentti mistään kotoisin, mutta kovin on erilainen tunnelma kuin viime kesänä.
Kumma juttu, että Tero ei soittanut ponpulloita, vaikka äippä kävi käsiksi. Sen sijaan päätti ruveta itkua vääntämään. Kunhan kelit lämpenee, niin varmasti sellaista mukavaa ulkoilustriimiä on luvassa.
Tuli Terolle kallis patonki. No, ei muutakun lisää kontenttia niin on taas varaa maksaa subeista vähän ekstraa.
Jore näyttää, miten wc-pönttö puhdistetaan. Tämä on nyt ilmeisesti se youtuben pimeä puoli.
Oijoijoi onks tää ny todellista? Pitäiskö pitkästä aikaa taas alkaa katsomaan Lempäälän paronin touhotteluita urheilun jättämän aukon myötä & lumen.
Niiloon liittyen kysymys: feikkaako hän kuinka pahasti nuo typonsa? Bongasin taannoin jossain Mikael Kosolan kommentin, jossa ei typon typoa (pisteet ja pilkutkin oikein). Toki jos olikin äitinsä tai jonkun kirjoittama.
Oma niiloelämäni menee niin, että toinen puoliskoni satunnaisesti tuota pyörittää ja itse teen vain kuuntelemalla päätelmäni.
Kyllä se ainakin on kaiketi ihan dokumentaatiotakin näyttänyt kaikista lukihäiriöistä yms.
Joo lukihäiriöitä en epäile, mutta feikkaako nuo hölmöimmät typot ja kerjää lisää huomiota ja kuhinaa ylilaudalla. Ehkä siis miettii kauemmin ennen kuin enteriä painaa noihin Face-kommentteihin jne. Onhan esim. Robin Packalenilla lukihäiriö, mutta elämässään pärjää mainiosti.
Itse olen ainakin sen teorian kannalla, että tuotantotiimi on vastuussa koko tästä showsta. Näyttelijä on vaihtunut aina tuotantokausien välissä ja tuotantotiimille on annettava vähän risuja siitä, että näyttelijävalinnat ovat epäonnistuneet viime vuosina.Joo lukihäiriöitä en epäile, mutta feikkaako nuo hölmöimmät typot ja kerjää lisää huomiota ja kuhinaa ylilaudalla. Ehkä siis miettii kauemmin ennen kuin enteriä painaa noihin Face-kommentteihin jne. Onhan esim. Robin Packalenilla lukihäiriö, mutta elämässään pärjää mainiosti.
HUHHUH, ja vielä kerran HUH! Nyt on äitee22:sen kukkaro tyhjennetty taasen &konkurssin. Gouproust hero 8 löytänyt tiensä Lemböölän pierukuutioon ja äänet samantien aivam berseellään. Mutta ei siitä sen
0/5, mutta jos totta puhutaan niin 000/5.
HUHHUH, ja vielä kerran HUH! Nyt on äitee22:sen kukkaro tyhjennetty taasen &konkurssin. Gouproust hero 8 löytänyt tiensä Lemböölän pierukuutioon ja äänet samantien aivam berseellään. Mutta ei siitä sen
0/5, mutta jos totta puhutaan niin 000/5.