”Djpate246” ynnä muut Youtube-sankarit

• 399 012
  • 1 280

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Perkeleen EU-päättäjätkin punaviinipäissään pakottaa aikasammutukset kahvinkeittimiin. Pitäis vetää vastapalloon.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aamulla herätään älyttömän aikaisin, että kerkeää tuntikaupalla juoman kahvia. Sitten taas välillä Mennyt JO 45 minuuttia heräämisestä, eikä ole saanut kahvia. Koita siinä nyt päivää saada käyntiin, kun omat järjettömät rutiinit menee pilalle oman laiskuuden takia ja sitten paasataan kameralle hampaat irvessä. Tosin olen laittanut merkille, että tietynlainen heräämisen laiskuus on alkanut pesiytyä Lempäälään.

Tuo termariin siirtyminen oli kanssa kyllä ihme juttu. Aamulla keitetään pannullinen kahvia ja dumpataan termariin pilaantumaan koko päiväksi. Sitten tuo termarissa seissyt kahvi on muka niin 5/5 ja kuumaakin vielä monen tunnin jälkeen. Juodaan kaikenlaista halpaa vaaleaapaahtoista kahvia, mutta sitten joku euroshopper on suoraan helvetinporteilla paahdettua paskaa, josta maha menee kuralle samantien...se kun ei muuten ole kuralla koko ajan.

Ei siitä sen enempää....NI.

Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Tuorein Michael Kosolovin neronleimaus vimeiseltä viikolta joka on varmaan taas sitä "korkeempaa matematiikkaa jotka kaikki ei ymmärrä" oli tuo kylmän veden luikauttaminen 1,5 litran pullossa jääkaappiin. Ja vettä tietysti valutettiin hanasta tuolla kyseisellä videolla niin sootanasti että HUH!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pasi Viheraho ajaa kännissä kolarin

No, ei ainakaan tuossa videossa ajanut, otsikko johtaa harhaan. Mutta Nastolan Uudenkylän suurta poikaa tuli seurattua aikoinaan paljonkin. Oli ihan huikeaa settiä parhaimmillaan. Mukana pyöri myös esimerkiksi Kaasu-Henkka, Tontsa ja muita hörhöjä, jollaisia voi löytyä vain pikkukylistä. Välillä meininki oli niin kovaa, että yksi porukan äijä kuolikin kesken ryyppäjäisten. Ja kovin meininki oli tietysti livelähetyksissä.

Legendaarista oli myös Pasin kokkailu:

Pasi Viheraho laittaa klassikkoruokaansa, kalapuikko-ranskis-maksamakkaraherkkua.

Nyt Pasin meininki on vähän rauhoittunut perhe-elämän myötä. Päälle viisikymppinen eläkeläinen ja pienen lapsen isä. Mutta muistetaan myös nämä alkuaikojen meriitit, jolloin Pasi tunnettiin nimellä Jari Siikonen:

Pasi Viheraho - Musta ikaros -dokumentti 31.05.1990 1/2
Pasi Viheraho - Musta ikaros -dokumentti 31.05.1990 2/2

Orvo Muusi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@nummenkallio En ole tubettajia seurannut enkä heitä tunne. Erehdyin kuitenkin katsomaan pätkän tuota keittokorneria ja on kyllä todella hämmentynyt olo. Hyvin etovaa touhua kämpästä lähtien. Miten vitussa tuo on saanut lapsen tehtyä jonkun kanssa ja pitäisiköhän lapsi ottaa suoraan huostaan? Hyi helvetti.
Noita Viherahon kokkausvideoita ei kannata varsinkaan krapulassa katella. Oksennus tulee varmasti, muutenkin on aika lähellä.

A Siente

Jäsen
Pakko sanoa ettei Viherahon ruoat edes näytä kovin pahalta. Voisin hyvinkin syödä. Lähinnä ne paskaset kattilat ja hella häiritsee. Varmasti parempaa kuin Niilon juustopuuro.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
No voi morjes. Tällä jätkällä on kyllä aivan järkyttävä ostomania, jatkuvasti uutta kuvauskalustoa tiskiin ja sassia. Tajuaako tämä niilo ettei mikään ACTION-KAMERA ole tarkoitettu tubettamiseen? Kaverin suurinta actionia on kävelyt kuntouttavaan ja takaisin, joten yllättäen hukkaan meni rahat taas kerran.

Parhaat palat tästä in nutshell.

Ihmettelen kyllä ettei kys. herrasmies oo vielä saanut dunkkuunsa/ylipäätään kukaan oo saanut jotenkin huijattua näitä kalliita tavaroita häneltä jollain verukkeella itselleen. (pl. se yksi pelikone jonka näyttiksen joku taisi saada varastettua saatesanoilla "hän voi katsoa itse, onko siinä mitään vikaa)

Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten vitussa tuo on saanut lapsen tehtyä jonkun kanssa ja pitäisiköhän lapsi ottaa suoraan huostaan?
Kenties juurikin kokkaustaidoillaan on joltain vienyt jalat alta (ehkä ihan kirjaimellisesti). On niillä ennenkin yritetty naisia hurmata, tosin alapuolella olevan videon perusteella ainakin Seiskan toimittajalle maistui pääruokaa paremmin Viherahon pontikka:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio En ole tubettajia seurannut enkä heitä tunne. Erehdyin kuitenkin katsomaan pätkän tuota keittokorneria ja on kyllä todella hämmentynyt olo. Hyvin etovaa touhua kämpästä lähtien. Miten vitussa tuo on saanut lapsen tehtyä jonkun kanssa ja pitäisiköhän lapsi ottaa suoraan huostaan? Hyi helvetti.

Pasilla on nuori emäntä, muuhun en ota kantaa. Pasin emäntä Twitterin profiilikuvassa.

Ilahduttavaa, että täällä muutkin tietävät Pasin. Lahden ja Kouvolan väliä sahatessa ja siellä päin asuessa alkoi aina naurattaa, kun näki Pasin keltaisen Mersun jossain. Ja myös nuo Pasin liepeillä pyörineet hahmot olivat loistavia, etenkin Kaasu-Henkka, joka veti viikonloppukännit aina nestekaasusta.

Jos Lahden seutu on jossain Suomen paras, niin sieltä tulevat maan kovimmat tubettajat. Eivätkä nämä ole mitään teinejä, vaan aikuisia miehiä, joiden raffia elämää on päässyt seuraamaan. On ollut kyllä ihan jäätävän kovaa viihdettä!

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Pasilla on nuori emäntä, muuhun en ota kantaa. Pasin emäntä Twitterin profiilikuvassa.

Ilahduttavaa, että täällä muutkin tietävät Pasin. Lahden ja Kouvolan väliä sahatessa ja siellä päin asuessa alkoi aina naurattaa, kun näki Pasin keltaisen Mersun jossain. Ja myös nuo Pasin liepeillä pyörineet hahmot olivat loistavia, etenkin Kaasu-Henkka, joka veti viikonloppukännit aina nestekaasusta.

Jos Lahden seutu on jossain Suomen paras, niin sieltä tulevat maan kovimmat tubettajat. Eivätkä nämä ole mitään teinejä, vaan aikuisia miehiä, joiden raffia elämää on päässyt seuraamaan. On ollut kyllä ihan jäätävän kovaa viihdettä!
Jollekkin viirus sivulle vie tuo kaasuhenri linkkisi. Ihan vaan vaikeidenaikojen vuoksi oisko suotavaa poistaa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jollekkin viirus sivulle vie tuo kaasuhenri linkkisi. Ihan vaan vaikeidenaikojen vuoksi oisko suotavaa poistaa.

Mulla vei Kaasu-Henkka-linkki kyllä ihan oikealle sivulle. Sellaiselle missä luetellaan tunnettuja suomalaisia pulsuja. Olen pahoillani jos meni vituiksi.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuttu hahmohan se. 1.11.2008 olen soittanutkin sille ja raportoinut asiasta Kalsarikänniketjuun. Terveisiä lähetin Jatkoaikaan.

En ole sittemmin asioitansa seurannut.

Pasiradio nevöföget! Pasiradio oli kyllä aikoinaan legendaarinen tapa viettää perjantai-iltaa humalassa. Tuli sinne itsekin jurrissa soiteltua. Emäntä meni nukkumaan, minä jäin kännäämään ja kuuntelemaan Pasiradiota. Oi niitä aikoja.

Tosin eihän tuosta mikään ole kamalasti muuttunut. Emäntää ei ole tällä hetkellä, mutta muu ennallaan. Itse itsensä selittävä lause.

Viimeksi muokattu:

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Mulla vei Kaasu-Henkka-linkki kyllä ihan oikealle sivulle. Sellaiselle missä luetellaan tunnettuja suomalaisia pulsuja. Olen pahoillani jos meni vituiksi.
Joo ei hätiä mitiä en minä viirusta saanu. Luuri heitti kyllä jumit. Ehkä nauttinu vaan liikaa muista you alkusista sivustoista.

Alligator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners
Tuorein Michael Kosolovin neronleimaus vimeiseltä viikolta joka on varmaan taas sitä "korkeempaa matematiikkaa jotka kaikki ei ymmärrä" oli tuo kylmän veden luikauttaminen 1,5 litran pullossa jääkaappiin. Ja vettä tietysti valutettiin hanasta tuolla kyseisellä videolla niin sootanasti että HUH!
Tämähän veden valuttaminen on jatkunut jo vuosia, Siikosen Jari eli Pasi Viherahohan aloitti tuon veden valuttamisen varmaan kymmenen vuotta sitten, ja Niilo sitten seurasi oppi-isäänsä tuossa. Veden lotraamisen syy taisi olla se, että saadaan raikkaat vedet kahvinkeittoon.

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Pasilla ja Kurkurilla(kuten Pasi vaimoaan kutsuu) on itseasiassa 2 lasta ja lastensuojeluilmoituksia on tiettävästi tehty lukemattomia...suurin osa täysin ilkivaltaa, osa ehkä aiheesta, mutta uskoisin että tuossa perheessä kaikki on pääpiirteittään ihan ok. Pasin valtakuntahan sijaitsee talon ylimmässä kerroksessa/ullakolla ja muu perhe asustelee normaalioloissa alempana talossa...tai näin minä olen asian ainakin ymmärtänyt.

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Sankarillamme niilo22:lla on mennyt jälleen kerran kommentit tun tei siin, ja näin ollen kommentointimahdollisuus estetty uusimmissa videoissa. Itse en juurikaan noita paasauksia pysty enää kokonaan katsomaan, koska oma aivotoimintakin tuntuu lahoavan siihen aivan täysin, mutta kommenttiosiot ovat noissa sitä parasta antia.

Mutta ei tässä sen, hyvää karenssia kaikille ja muistakaa pitää tanko liukkaana &vaseliinin.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Niilolta tämä "tietyt tahot" -itku huvittaa. Vaihtoehtona kun olisi, että avoimesti selittäisi tilanteen. On ilmeisesti joku nainen jossain hoitokodissa? Kuinka lämminhenkistä olisikaan katsojille jutella, että olisi kiva nähdä tyttöystävää.

Joo joo, tiedän...

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Jos joku haluaa katsoa, kun "normaalit" ihmiset kokkaavat, maistavat ja arvostelevat noita niilon ruokareseptejä, niin MoonTV on tehnyt pari kautta sarjaa nimeltä "Ei mitään ravintolaruokaa", jossa sarjan päähenkilöt pasi22 ja jarkko22 pääsevät kokemaan uniikkeja makuelämyksiä. Pistetään tähän alle vielä oma suosikki kyseisestä sarjasta, jossa testissä on jo klassikoksi muodostunut makkaraomenajuustopastapuuro:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos joku haluaa katsoa, kun "normaalit" ihmiset kokkaavat, maistavat ja arvostelevat noita niilon ruokareseptejä, niin MoonTV on tehnyt pari kautta sarjaa nimeltä "Ei mitään ravintolaruokaa", jossa sarjan päähenkilöt pasi22 ja jarkko22 pääsevät kokemaan uniikkeja makuelämyksiä. Pistetään tähän alle vielä oma suosikki kyseisestä sarjasta, jossa testissä on jo klassikoksi muodostunut makkaraomenajuustopastapuuro:

Onko sattumaa et Kotipizza mainostaa tämän viestin alapuolella...

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF

Shillälailla. Tämä ruokahan on kuin äitini reseptivihkosta. Olen jossain aiemmassa viestissäni kertonut äitini jouluerikoisesta. Laitetaan paistinpannulle lanttu, porkkana ja perunalaatikkoa, lisätään lenkkimakkaraa ja paistellaan. Avoth!

Monilta kuulee, että äiti tekee parasta ruokaa. Miun äiti tekee paskinta ruokaa, ja tietää sen itsekin.

Yllättäen aloin itse tekemään ruuat perheelle nuoressa iässä. Kokin hommia parikymmentä vuotta ammatikseni nyt tehnyt. Kiitos äiti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy