ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 660
  • 2 492

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kiitos, Jhag

Tämä on kyllä yksi legendaarisimmista kirjoituksista. Sai nauraa ihan vedet silmissä.

Mutta missä on joulupukki ?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Kiitos, Jhag

Viestin lähetti Johannes
Mutta missä on joulupukki ?

Meillä ei oo käyttöä sen tyyppiselle kaverille! Eihän se ole edes 3goalsin listoilla.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Asia ei liity ollenkaan sinuun. 118, tai se paha 15 000 radiolinjalla kertoo, kuka on se tyyppi. Ja ei sun osalta ongelmaa. En vonkaa nimeä jne.

Itse pistän anonyymirajan siihen, kuka on tuttu ja kuka ei.
Vierailla on turha vonkailla numeroa, oman porukan kesken sen saa.

edit: btw: kysyin numeroasi koska halusit tietää missä on bileet. Et olisin laittanu viestiä. Nyt tiedät. En pidä numeroa enää muistissa, enkä katsonut nimeä. Sait tiedon. Ilman tekstaria..

Sorgen, liian herkkänahkaisena kuvittelin edellisen viestisi liittyvän minuun. Ymmärsin kyllä, miksi kysyit numeroa, ja siksi annoinkin sen. Minä taas en edes kysynyt numeroasi (enkä sitä haluakaan tietää), mutta kuviteltuani edellisen viestisi kohdistuneen minuun, älähdin.

Sorry, my bad.

Huomenna Penaillaan vielä enemmän...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Sorgen, liian herkkänahkaisena kuvittelin edellisen viestisi liittyvän minuun. Ymmärsin kyllä, miksi kysyit numeroa, ja siksi annoinkin sen. Minä taas en edes kysynyt numeroasi (enkä sitä haluakaan tietää), mutta kuviteltuani edellisen viestisi kohdistuneen minuun, älähdin.

Sorry, my bad.

Huomenna Penaillaan vielä enemmän...
Ei mitään.
Semmosta se on.
Ja minä se vasta ihmemies olen. Suutun mistä sattuu ja lepyn kans milloin sattuu.

Tärkeintä on Penailu, ja että kaikilla on hauskaa. Muttei muiden kustannuksella..

K

kangaroo

Mites olis klo 17.30 Sirdieen yhdelle ja sitten Bravadoon? En ole vuosiin käynyt Sirdiessä, ja haluaisin nähdä tuon "kaikkien räkälöiden äidin" pitkästä aikaa.

Samoissa aatoksissa, kyllä Sirdie kävisi klo 17.30 ihan katsastusmielessä ennen Bravadoa (vai Bravadosia ?). Eli 3. linja 21 on osoite, jos et kuitenkaan tule niin laitatko yv:n niin ei tarvi yksin mennä.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti kangaroo
Samoissa aatoksissa, kyllä Sirdie kävisi klo 17.30 ihan katsastusmielessä ennen Bravadoa (vai Bravadosia ?). Eli 3. linja 21 on osoite, jos et kuitenkaan tule niin laitatko yv:n niin ei tarvi yksin mennä.

Mä yritän kans parhaani mukaan ehtiä Sirdien. On se sen verran "hauska" paikka, että sais hyvät naurut pohjalle.

Tosin klo 17:00 olis varmaan parempi, että ehtii Bravadosiin kuudeksi. Vaiko eikö?

K

kangaroo

Jep Tinde, klo 17 on bueno, Bravadoon Hämeentie 23:een on siitä kuitenkin ~ 1 km matkaa. Tuleeko seeyou@jäähalli ?

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
Jep Tinde, klo 17 on bueno, Bravadoon Hämeentie 23:een on siitä kuitenkin ~ 1 km matkaa. Tuleeko seeyou@jäähalli ?

Minähän sitä Sirdietä ehdotinkin. Joten tulen kyllä, jos muitakin on tulossa.

Täältä Keski-Suomesta kestää matkustaminen sen verran, että joudun poistumaan koneen äärestä noin neljältä. Jos jostain syystä et ole tulossa, niin laita YV mieluiten ennen neljää, OK?

EDIT: Kenguru, miten tunnistan Sinut? Tinden olen nähnyt DDR:ssä, joten hänet tunnistan kyllä.

EDIT2: typo

Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minähän sitä Sirdietä ehdotinkin. Joten tulen kyllä, jos muitakin on tulossa.

Täältä Keski-Suomesta kestää matkustaminen sen verran, että joudun poistumaan koneen äärestä noin neljältä. Jos jostain syystä et ole tulossa, niin laita YV mieluiten ennen neljää, OK?

EDIT: Kenguru, miten tunnistan Sinut? Tinden olen nähnyt DDR:ssä, joten hänet tunnistan kyllä.

EDIT2: typo

Siis vittu!
Ootsä tulossa Keski-Suomesta asti bilettämään!

* bisnesman nostaa hattua*

Tulkaa meidän seuraan, mä oon oikeesti ihan kiva. Kuhan ei kukaan provosoi. Niinku tänään kävi. Pikku juttu mut isot tunteet.

CU@saluuna, tai sit tullaan tatzkan kans sinne sirdeen. Riippuu aikataulusta. Soittelen jos tullaan..:)

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
Siis vittu!
Ootsä tulossa Keski-Suomesta asti bilettämään!

* bisnesman nostaa hattua*

Tulkaa meidän seuraan, mä oon oikeesti ihan kiva. Kuhan ei kukaan provosoi. Niinku tänään kävi. Pikku juttu mut isot tunteet.

CU@saluuna, tai sit tullaan tatzkan kans sinne sirdeen. Riippuu aikataulusta. Soittelen jos tullaan..:)

Laskehan liikemies vähän: neljältä laitan koneen kiinni kotonani ja olen viideltä Kalliossa.

Asun siis "Keski-Suomessa". Etelä-Suomea on Kehä I:n sisäpuolinen alue, Kehä I:n ja Kehä III:n välissä on Keski-Suomi, ja Kehä III:n takana Lappi.

Tinde: Olit oikeassa.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tämä penailija saapuu "Akatemiaan" siinä seitsemältä, jollei jo sitä ennen ole eksynyt täältä "Keski-Suomesta" sinne etelän lämpöön.

Vaikka nyt onkin viimeiset hetket käsillä, niin oliko niin, että tapaaminen oli avoin myös muille jatkoaikalaisille? (Ei sen puoleen, että olisin raahamassa ketään mukanani, kunhan muuten vaan kusun).

Saako mukaan tuoda nelijalkaisen "vladinnoutajan"?

vlad#16.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Jhag, kiitos loistavasta jouluevankeliumista vai mikä hemmetin tiernapoika esitys toi olikaan. Mutta mutta, miksi esim. Minulla, Punaisilla_Laseilla ja Rebelillä ei ollut mitään roolia? Tiedän, ettemme mekään ole 3goalsin listoilla, vai olitko laskenut sen varaan, että tämä osasto oli nauttinut jo liikaakin grappaa mestaruusjuhlahengessä ja paiskattu pihalle? Olisin ainakin kerran huutanut Roman Vopattia ja sammunut uudestaan :)

nimim. Kysyn vaan ja ihmettelen?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Mä tulen goonin ominaisuudessa suojelemaan JHagin hienoa persettä sekä tarvittaessa myös Korakia, Johannesta että Senioria. Muut saavat pärjätä omillaan.

Voisimme vetää tuon Tiernapojat performanssin, how about that?

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Cairns
Mä tulen goonin ominaisuudessa suojelemaan JHagin hienoa persettä sekä tarvittaessa myös Korakia, Johannesta että Senioria. Muut saavat pärjätä omillaan.

Voisimme vetää tuon Tiernapojat performanssin, how about that?

Hyvin valittu Cairns. Noi pojat tartteeki vähän apuja että pärjäävät, toisin kun me muut;)

Tahtoo ehdottomasti nähdä tiernapojat. Pliiiis. Poikiahan tässä ollaan lähdössä katsomaan, eikö?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin... onhan noissa em. herroissa sen verran testosteronia, lihaksia ja munaa, että illan äijäannos tulee varmasti täyteen? =D

Mulla on paha ongelma... pukeutuako Vopatin, Mäkkärin, Nielikäisen vai Laaksosen paitaan? =D

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Cairns
Niin... onhan noissa em. herroissa sen verran testosteronia, lihaksia ja munaa, että illan äijäannos tulee varmasti täyteen? =D

Mulla on paha ongelma... pukeutuako Vopatin, Mäkkärin, Nielikäisen vai Laaksosen paitaan? =D

Kiitoksia Cairns The Muscle Out Of Control Määän.

Jos on vaikeuksia mitä valita, niin pistä kaikki paidat päälle, ulkona on kylmä. Vähennät sitten sisällä sitä mukaa kun kainalot hikoilevat.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Korak: Kyllä te olitte mukana siinä kollektiivisessa HIFK-fanien kuorossa: "Raipe, maksa veros!"

Gooneillaan! Testosteroni jyllää.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Häh!? Onks tänään joku herätyskokous vai mitä väki täällä oikein meuhkaa?

*scrollaa vähän ketjua taaksepäin*...

Ai tänään on ne penajoulut? Mähän olin näköjään ensimmäisten joukossa innokkaasti käsi(?) pystyssä ilmoittautumassa menoon mukaan. Kai sitä pitää sitten paikalle raahautua. Prkl vaan, kun tuo työ sotkee vapaa-ajan viettoa niin paljon, että pääsen paikalle Sporttiin vasta n.20.30. Toivottavasti teitä ei ole vielä siihen mennessä heitetty ulos sieltä. Minun onneni on, että siellä ei tarjoilla grappaa, koska arvelisin eräiden henkilöiden kostavan laivalla kokemansa kauhuuden tarjoamalla minulle grappaa...

Minut muuten tunnistaa siitä, että paitani selkämyksessä on tuo jalo numero 6 (sex). "Ostin tämän paidan, kun kuulin T.Ruudun sopimuksesta HIFK:hon"...

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jhag...tänks, mutta niinhän mä olen sanonut Raipelle jo vuosia :)
Anyway, muista, että ÄTPPOMK:n johtokunnalla on paikat samassa pöydässä.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä sitten Penailin oikein kunnolla töissä ja olen vasta nyt himassa ;) Kiire tulee, kun ei faksillakaan "vielä" pysty siirtymään paikasta toiseen.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kävellessäni kurvia pitkin kohtaamispaikkaan, valitsemani Tom Laaksosen ifk-paita aiheutti pari kohtausta:

"vittu sä et tiedä lätkästä mitään! tomek hakkais sun vitun laaksoses vaikka yhdellä kädellä" ja toinen " HIFK ON VITTU AINA PARAS! Ne vois heittää sen Suhosen vittuun, saatana"... hmmm..... missä mä olen kuullut nämä ennenkin? (deja vu..)

Klo 18 aikoihin paikalla olivat:

allekirjoittanut, Korak (mies ja setelit), seeyou@jäähalli (puheesta ei saanut tässä vaihessa enää mitään selvää), Tinde (kuin viini), Rebel (laatukamaa), Jokipoika (haju), jpp (kontulan janecky) ja ja... hmm... ??? en mä muista :P ja note: en koskenutkaan alkoholiin, saatikka maistanut sitä.

Lahjoin kerhon johtokuntaa joululahjoilla... diktaattori JHag sai joululahjaksi purkillisen Poro pateeta, Seniorille tipahti purkki täytettyjä oliiveja, Korak sai tuoreparsaa ja Rebel neulamuikkuja. Rebel kiittikin minua ja antoi tuhdin pusun kanadahuiviini, suoraan Lanny McDonaldin nimikirjoituksen kohdalle... hetki oli sanoinkuvaamattoman kaunis..

Maaottelua katsoessa toivoimme Marekin taklaavan kaikkea mikä liikuu (kommentit olivat 'Marek taklaa aina puhtaasti'), lisäksi spekuloimme Ville Peltosen uran lopetusajankohdalla, kuka vetää polvet murskaksi tms.

Rebelin kanssa kävimme kovaa kisaa siitä, onko Frantisek Mrazek hyvä vai huono. Kiista jatkuu... kaljaa juoneen toimittajan kanssa kun ei kannata alkaa väittelemään.

Ihastelimme kaikki tsekkien kahvaamista ja totesimmekin yhteen ääneen että "TAPPARA EI KAHVAA, ei ei". Löysin myös itse virikkeitä tuleviin otteluihin katsomalla, kuinka mailalla lyödään oikeaoppisesti sormille. Mitä helvettiä vastustajan kunnioittamisella tekee, jos ei itse saa vastaavaa? Niiiiin....

Slavomir Lenerin viikset ovat muuten miehekkäämmät kuin Penalla... valitan =/

Viimeinen nootti: paikan valinnut JA virallistanut BISNESMAN EI TULLUT PAIKALLE AINAKAAN KLO 19 MENNESSÄ!!! NARRI!!!

Jet-Ace

Jäsen
On-Line raportti Sport Academista jpp:ltä. Koko ÄTPPOMK-kööri kasassa. Grappaa on, mutta jouduttu jättämään narikkaan. Pitänee soittaa sinne päin tilanteen tiivistyessä.

Myös bisnesman muiden joukossa Sportissa.

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
vituttaa ankarasti. Meikäläisen piti tulla mutta en sitten päässyt. Seuraavaan kokoukseen tulen 110% varmasti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy