Kävellessäni kurvia pitkin kohtaamispaikkaan, valitsemani Tom Laaksosen ifk-paita aiheutti pari kohtausta:
"vittu sä et tiedä lätkästä mitään! tomek hakkais sun vitun laaksoses vaikka yhdellä kädellä" ja toinen " HIFK ON VITTU AINA PARAS! Ne vois heittää sen Suhosen vittuun, saatana"... hmmm..... missä mä olen kuullut nämä ennenkin? (deja vu..)
Klo 18 aikoihin paikalla olivat:
allekirjoittanut, Korak (mies ja setelit), seeyou@jäähalli (puheesta ei saanut tässä vaihessa enää mitään selvää), Tinde (kuin viini), Rebel (laatukamaa), Jokipoika (haju), jpp (kontulan janecky) ja ja... hmm... ??? en mä muista :P ja note: en koskenutkaan alkoholiin, saatikka maistanut sitä.
Lahjoin kerhon johtokuntaa joululahjoilla... diktaattori JHag sai joululahjaksi purkillisen Poro pateeta, Seniorille tipahti purkki täytettyjä oliiveja, Korak sai tuoreparsaa ja Rebel neulamuikkuja. Rebel kiittikin minua ja antoi tuhdin pusun kanadahuiviini, suoraan Lanny McDonaldin nimikirjoituksen kohdalle... hetki oli sanoinkuvaamattoman kaunis..
Maaottelua katsoessa toivoimme Marekin taklaavan kaikkea mikä liikuu (kommentit olivat 'Marek taklaa aina puhtaasti'), lisäksi spekuloimme Ville Peltosen uran lopetusajankohdalla, kuka vetää polvet murskaksi tms.
Rebelin kanssa kävimme kovaa kisaa siitä, onko Frantisek Mrazek hyvä vai huono. Kiista jatkuu... kaljaa juoneen toimittajan kanssa kun ei kannata alkaa väittelemään.
Ihastelimme kaikki tsekkien kahvaamista ja totesimmekin yhteen ääneen että "TAPPARA EI KAHVAA, ei ei". Löysin myös itse virikkeitä tuleviin otteluihin katsomalla, kuinka mailalla lyödään oikeaoppisesti sormille. Mitä helvettiä vastustajan kunnioittamisella tekee, jos ei itse saa vastaavaa? Niiiiin....
Slavomir Lenerin viikset ovat muuten miehekkäämmät kuin Penalla... valitan =/
Viimeinen nootti: paikan valinnut JA virallistanut BISNESMAN EI TULLUT PAIKALLE AINAKAAN KLO 19 MENNESSÄ!!! NARRI!!!