ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 658
  • 2 492

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Rööri: Maa män, senkin homo- ja klaustrofoobikko (henkilö, joka pelkää Levyraatia). Jos lukaiset vähän taaksepäin -about joulukuun alkuun- niin huomaat, että olen hyväksynyt jäsenhakemuksesi, vaikket sellaista ole koskaan lähettänytkään. Joten sehän on lähes velvollisuus olla paikalla!

No onhan tää kätevää, jäsen ilman hakemusta - käy, käy! Näin ollen minun ei tarvinne erikseen hakea enää paikallisiin Rotareihin taikka Vapaa Muurareihinkaan. Paikka auringossa on taattu tämän nimityksen myötä kaikissa silmäätekevissä seuroissa, uimalakilla tai ilman. Kumarran syvään tästä yllättävästä huomionosoituksesta. Kiitos.

Teidän ei tarvitse uskoa, mutta olen vaalinut Pentin koskemuutta jo pitkään ennen tämän sinänsä kunnioitettavan seuran perustamista, sillä naapurissani vaikuttaa aito Pentti, aidompi kun kukaan muista. Kaverilla ei ole viiksiä taikka takatukkaa, mutta kaveri on penailusssa käsite sinällään. Olen aina seisonut jämerästi edesottamustensa takana, niin kuin oikea ystävä vain voi. Olen tähtensä ajautunut moniin kiperiin tilanteisiin, mutta olen päättänyt, ettei Penttiä jätetä, ja näin olemme sinnitelleyt yhdessä läpi kiperimpienkin kiirastulien. En koskaan ole sallinut kainuulaisen ystäväni lokaamista nähteni. Pentti on Ihminen! Feikit kyykkyyn!

Niin, kiitoksia suopeasta vastaanotosta. Tulen posket innosta loimuten mukaan rientoihin. Tarjoillaan toisillemme pahanmakuisia juomia.

Seniorin kanssa jalan...

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Re: Pikkujoulut

Viestin lähetti jpp
Kai jokaisella on tilaisuuden hengen mukainen takatukka kasvatettu?

Zum teufel!

Takatukka ilmoittautuu _o/

Eli paikalla ollaan. Ja ilimammuuta perusteellinen treenaus pohjalla perjantailta. Ei kai tällaisiin tilaisuuksiin voi kylmiltään lähteä?

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Pikkujoulut

Viestin lähetti Tinde
Zum teufel!

Takatukka ilmoittautuu _o/

Eli paikalla ollaan. Ja ilimammuuta perusteellinen treenaus pohjalla perjantailta. Ei kai tällaisiin tilaisuuksiin voi kylmiltään lähteä?
Hmm..
okei :D

Hei, missä on virallinen pohjien ottomesta?
Tatzkan kans suunniteltiin, et kallion räkälät ois jees.
Tuutko megeen ;)

BTW. 2h sitte taisi alkaa se pohjien otto :0

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli jonkinlainen Pentti look a like, palkinto lienisi paikallaan. Toinen palkinto voisi olla paras penailija illanaikanat itteli. Voin osallistua kyseisiin palkintoihin, jotka ovat Pemaiseen tapaan mykistäviä. Omat ennakkosuosikkini minulla on jo, mutta puskista voi Penailla ohi jos oikeaa asennetta omaat niin ota osaa, Penailu on sinälläään jo ainutlaatunen kokemus.

Kisaan voivat ottaa osaa: Kaikki terveet ja sairaat Suomenkansalaiset (myös toimittajat ja sellaisen alut), Ikärajoja en aseta, mutta promille raja liikkuu 2 promillen tietämissä.

Lopuksi toivoisin jolupukilta Lauantaiksi takatukkaa, muuten joudun kaivamaan vanhan ponnarini naftaliinista ja laittamaan sen kiinni ;)

ps. Aloittelumestaksi voisi todellakin diilata nuo Kallion kuuluisat huuruiset kapakat. Oho, tarttuiko täkyyn vai kuvittelenko?

Viimeksi muokattu:

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Re: Pikkujoulut

Viestin lähetti bisnesman
Tuutko megeen ;)

BTW. 2h sitte taisi alkaa se pohjien otto :0

2h sitten, en taida ehtiä.....

Kallio ja räkälät, nyt heitit kyllä tarjouksen josta EI VOI KIELTÄYTYÄ!

EDIT: Siis Pena look-a-like -kilpailu? Täytynee jättää viikset ajamatta lauantaina.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Pikkujoulut

Tuutko megeen ;)

Mäkin voisin tulla, jos vaan huolitte. Ilmoita vaikka YV:llä tarkemmat koordinaatit - Kallion räkälät ei ole riittävän tarkka. Pub Sirdie?

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Pikkujoulut

Viestin lähetti Tinde
2h sitten, en taida ehtiä.....

Kallio ja räkälät, nyt heitit kyllä tarjouksen josta EI VOI KIELTÄYTYÄ!

EDIT: Siis Pena look-a-like -kilpailu? Täytynee jättää viikset ajamatta lauantaina.
No, ne alkoi Tampereella..
Kattoo sitä räkälää, oonko edes jaloillani enää klo 18 :DD
Hei, sulla mitään viiksiä ole, vai :0
;)

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Valittakaa vaan...

...v***u ettei grappaa saa eikä leipäkään maistu enää leivälle..!

Ihan Penaillessani tuon mukanani tänään tuolta 2 tunnin ajomatkan päästä hankemani sinkkunollaseiskan "Grappa di Gringnolino" lestin mukanani. Vertaillaan sitten mihin hyvänsä listalta löytyvään kotimaiseen tiukkaan viinaan ja katsotaan kumpi on lähempänä lamppuöljyä..! Vapise Kossu!

Valitettavasti tuotetta on sen verta vaikea saada, että Tavernan Capo pystyi myymään vain yhden lestin, joten vain nopeat elävät, mutta sehän onkin jo kaikille tuttua!!

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Pikkujoulut

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Mäkin voisin tulla, jos vaan huolitte. Ilmoita vaikka YV:llä tarkemmat koordinaatit - Kallion räkälät ei ole riittävän tarkka. Pub Sirdie?
Kutsu kävi. IFK:n mies on aina tervetullut seurueeseeni. Ja nainen kans. Mieluummin.

Kattoo sit. Itse olisin perinteisen "mä vedän sixpäkin tuntiin" kotipohjienoton kannalla, säästyisi sit rahaa illalle :D

Mut se on sen ajan murhe se. YV:nä numeroa niin ehkä kohdataan vaikka karhupuiston kohdalla :D

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Pikkujoulut

Kutsu kävi. IFK:n mies on aina tervetullut seurueeseeni. Ja nainen kans. Mieluummin.

Kattoo sit. Itse olisin perinteisen "mä vedän sixpäkin tuntiin" kotipohjienoton kannalla, säästyisi sit rahaa illalle :D

Mut se on sen ajan murhe se. YV:nä numeroa niin ehkä kohdataan vaikka karhupuiston kohdalla :D

Ja missä pirun vaiheessa tämä muuttui sinun seurueeksi?

Anyway Seeyou@kallinonräkälät on erittäin tervetullut messiin ja samoiten muutkin vastaavat ;)

Tinde, et sitten muuten leikkaa viiksiä, koska muuten mahdollisuudet voittoosi heikkenevät, epäilemättä samankaltaisesta jumalallisesta ulkomuodosta huolimatta.

Karhupuistosta tuli Karhu mieleen...

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mulla on vähän takatukkamaista lettiä... Tyttöystävä on viime aikoina uhkaillut todella radikaaleilla jutuilla, jos en leikkaa pois...

Missä lauantaina? Perjantaina on melkoisen tiukka treeni tiedossa, joten uskoisin olevani teräkunnossa launtaita varten... Kallio on tuttua aluetta, mutta siellä on käsittämättömän monta kapakkaa... Infoa tulemaan...

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pub Sirdie :-D

Joo, hyvä valinta. Penailemaanhan tässä ollaan lähdössä, joten miksei aloittaisi tyylillä!

Huutaakaa sitten kun ootte siinä ulko-ovella niin mä tuun tästä kadun toiselta puolelta megeen. Tai kai mä teidät kuulen muutenkin...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde
Pub Sirdie :-D

Joo, hyvä valinta. Penailemaanhan tässä ollaan lähdössä, joten miksei aloittaisi tyylillä!

Huutaakaa sitten kun ootte siinä ulko-ovella niin mä tuun tästä kadun toiselta puolelta megeen. Tai kai mä teidät kuulen muutenkin...

Paljos sirdiessä on stobe?
Saako kaupan päälle keski-ikäisiä tyttöpenoja mukaan sporttiin. Sillä tämähän mies ei ilman turvallisuusseuruetta saavu stadin ytimeen!

Tatzka: mun=sun. Kai sen oot jo tajunnu ;)

Pernaukko: laitas sääki numeros ja nimes niin saat puhelun/tekstarin missä ollaan..

Tai sit Tinde on pomo ja päättää et ollaan sirdiessä. Mun puolesta jees, kuhan bisse on halpaa ja kieli laulaa!

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Reenaan parhaillaan lauantaita varten. Tiedän, lahjattomat reenaa. Mutta mulla ei olekaan vielä niin paljoa kokemusta. Tarvii pitää kuntoa yllä, jotta edes vähän voisi pistää kampoihin vanhoille parroille.

Se, että Sportista ei saa grappaa, on todella huono asia. Toivottavasti jostain löytyisi tuolta reissulta.
LPR:n osasto, KKK, on luvannut hankkia sitä tammikuun alussa, kun menen vierailemaan sinne. Samana päivänä on ko. kaupungissa SaiPa- HIFK-ottelu. Mitä minä siellä teen?
Menen puolueettomana tarkkailijana tarkistamaan, että grappa on sopivan vahvuista ja Penttiä ei tönitä Kisapuistossa.
Tietenkin.

K

kangaroo

Takavuosina Kalliossa Karhupuiston vieressä asuneena on meikäläisellä nostalgiaa sinnepäin, muutenkin on pitänyt jo vuoden-pari mennä tekemään päivityskierros sikäläisiin baareihin. Eli kipinää olisi, jos Kallio-groupin puolesta joku laittaisi tarkempaa aikaa tiedoksi. Pub Sirdiehän lienee sitten paikka ?

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
Takavuosina Kalliossa Karhupuiston vieressä asuneena on meikäläisellä nostalgiaa sinnepäin, muutenkin on pitänyt jo vuoden-pari mennä tekemään päivityskierros sikäläisiin baareihin. Eli kipinää olisi, jos Kallio-groupin puolesta joku laittaisi tarkempaa aikaa tiedoksi. Pub Sirdiehän lienee sitten paikka ?

Minun puolesta käy mikä tahansa mesta, kuhan bisse on "kalliohinnoissa". Et saisi hyvän pohjan sit illan rientoon :D

Mut hei, miksi sinne sporttiin edes vaivautua. Kaikki Kallioon, pidetään siellä ne bileet !

Jos sovitaan että viimeistään La klo 16 on mesta näkyvissä tällä palstalla. Tapaaminen ois n. klo 18.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki

Mut hei, miksi sinne sporttiin edes vaivautua. Kaikki Kallioon, pidetään siellä ne bileet !

Kalliossa kaikki baarit(Josafattia lukuunottamatta, joka on kolmeen) menevät kiinni klo 02.00. Eli ei kannata.

Vaasankadulta/Hesarilta löytyvät parhaat paikat minun mielestäni. Noh, ei siinä mitään, kukin tekee omat virheensä.

Sportissa on hyvää ruokaa, hampurilaisia, toasteja ja pizzoja ainakin. Eli kyllä sielläkin illalla vielä ruokaa saa.

Suomen peli alkaa 18.10 ja loppuu 19.05, joten se taidetaan seurata osajoukon kanssa jossakin ja sitten riippuen muista, mennään joko Sporttiin tai ehkä jopa Kallioon.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sirdie...ei jumalauta! Tuo Kallion helmi! Sieltähän on lyhyt matka Alppimaahan, missä viimeksi käydessäni eräs kaveri kaivoi muina miehinä Lugerin taskusta ja kohkasi: kato mitä ostin eestiläisiltä!

Itse aion tehdä Penamaisen vastaiskun ja ottaa pohjia läntisissä kaupunginosissa, ehkä jopa Espoossa tai Granissa ja sitten vasta keskustassa, Pitkänsillan eteläpuolella. Ihan vaan sen takia, että näin osoitan penaismin olevan laaja-alainen käsite. Penailu iskee idässä, lännessä, pohjoisessa ja etelässä, työläiskaupunginosissa ja paremman väen svenskatalandeseuduilla kuin miljoona volttia! Kukaan muu lähdössä tällaisia reittejä?

Sellainen pikku vinkki iltaan valmistautuville, että älkää hyvät ihmiset föönatko yhtä aikaa, kun olette kylvyssä. Föönaaminenhan kuuluu kuvioon ennen klubitapaamisia.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa Kallioitumisessa on pieni (tai oikeestaan aika iso riski). Saatan yllättäen keksiä et "nääh, jaksa lähteä täältä minnekkään. Kämppäkin kun on lähellä". Eli jää sportit sit väliin..

Siksipä pelimies käy pikaisella kahdella Kalliossa ja sit keskustaan. Ennenkuin kiintyy liikaa puliakkoihin.

JHag: kai olet levittänyt Espoon rikkaille naisille evankeliumia siitä, että bisnesman saapuu kolme yötä ennen jeesuksen 2002-vuotissynttäreitä..
OI, OLKAA HÄNEN OPETUSLAPSIAAN JA POLVISTUKAA HÄNEN ETEHENSÄ TUODEN KULTAA JA MIRHAMIA!

Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Rebel

Suomen peli alkaa 18.10 ja loppuu 19.05, joten se taidetaan seurata osajoukon kanssa jossakin ja sitten riippuen muista, mennään joko Sporttiin tai ehkä jopa Kallioon.

Miten olisi Saloon Bravados, Hämeentiellä? Iso tv, edullinen bisse jne jne. Hyvä starttipaikka.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Haloo nurmivasarat ja muut asfaltista vieraantuneet oulunkyläläiset ja Intiankadun pohjoispuolella elävät piipertäjäiset:

Ensinnäkin, Kalliossa EI ole räkälöitä! Siellä on vaan ja ainoostaan (näin sanoisi Juha Mieto) Stadin kultturellia imagoa kohentavia baareja. Noissa upeissa mestoissa saa samanhenkisten tovereitten kanssa yrjötä pöydälle, piereskellä baaritiskillä samalla kun siteeraa Kati Outisen roolien vuorosanoja Kaurismäen leffoista, saa vapaasti LUJAA huutaen kirota Paavo Lippasen ja sen hallituksen alimpaan manalaan, saa ottaa huikkaa omasta kassista portsarin avustuksella (ainakin Kalliogrillissä aikoinaan) ja siis todellakin... POKE ei pahemmin näistä jutuista stressaa.

Niin, ja tuosta ehdotetusta "penailukilpailusta" vielä sen verran, että eikö tämä minun "penailuni" sijoitu jo tässä vaiheessa ainakin Top Twentyyn:

Minä olin tässä ÄTPPOMK:n pikkujoulujen uhriksi valitsemassa ravintolassa vetämässä viinaa lärvi kallellaan jo viime vuoden joulukuussa öbaut samoihin aikoihin! Eikö tuo ole penailua, jos mikään? Tietysti tämän minun saavutukseni saattaa peitota joku Hyperpenailija, joka sitten juhannuksena 2003 ihmettelee tällä palstalla, että "no missä vitussa ne muut The Klubin jäsenet ovat? Eihän täällä ole muita kuin japanilaisia turisteja ja kaksi keihäänheittäjää".
Että repikäätten siitä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Tamperelaiset huomio!

Huomenna pitää olla erityisen valppaana.

Tietooni on tullut, että Tampereella majaansa pitävät Pentin-tönijät suunnittelevat iskevänsä huomenna. Luulevat raukat, että pikkujoulujen aikaan sen voi tehdä rangaistuksetta.

Osoittakaa tuo luulo vääräksi; näyttäkää heille, että ÄTPPOMK valvoo 24/7, riippumatta siitä, minkälaisia juhlia on menossa.

Onhan Tampereella tarpeeksi hevosenpäitä varastossa?

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tampereella on hevosenpäitä kyllä tarpeeksi, ei huolta. Huoli on se, että meillä ei ole päivystystä. Kukaan ei ole ainakaan ilmoittautunut. Allekirjoittanut tulee pikkujouluihin, sittempähän luulette minua ja tuota Kapinallista veljeksiksi.
Kukahan tosiaan pitäisi jöötä yllä Tampereella? Tampereella on muitakin klubilaisia, ehkä heistä jokin.

Vai soitanko Tony Halmeelle, hän ei tykkää tönijöistä?

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Tamperelaiset huomio!

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Huomenna pitää olla erityisen valppaana.

Tietooni on tullut, että Tampereella majaansa pitävät Pentin-tönijät suunnittelevat iskevänsä huomenna. Luulevat raukat, että pikkujoulujen aikaan sen voi tehdä rangaistuksetta.

Osoittakaa tuo luulo vääräksi; näyttäkää heille, että ÄTPPOMK valvoo 24/7, riippumatta siitä, minkälaisia juhlia on menossa.

Onhan Tampereella tarpeeksi hevosenpäitä varastossa?
Näin on.
Ovat perkeleet kuulleet, että tampereen penailujaoston kantavat voimat starttaavat italialaisen pikkusporttinsa klo 12 aikoihin, päämääränä "hesa". Ja penailujuhlat.

Hevosenpäitä lienee, ja kun äskettäin kävin Koskikeskus-nimisessä "ostarissa", siellä oli pissaliisa-armeija valmiina puolustamaan THE Penan kunniaa. Joillain pikkuperkeleillä oli omat sidukkaflindat käsissä. Siis siellä ostarin sisällä!!

Erehdyin vilkuilemaan arviolta..hmm.. no kuustoistakesäisen takamusta niin intensiivisesti, että ohi kävellyt tanttamainen mummeli meinasi taklata minut!

Oli siellä myös nämä Ilveksen huiskunheiluttajat. Kiva nähdä niitäkin välillä pukeissa ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy