Viestin lähetti JHag
Rööri: Maa män, senkin homo- ja klaustrofoobikko (henkilö, joka pelkää Levyraatia). Jos lukaiset vähän taaksepäin -about joulukuun alkuun- niin huomaat, että olen hyväksynyt jäsenhakemuksesi, vaikket sellaista ole koskaan lähettänytkään. Joten sehän on lähes velvollisuus olla paikalla!
No onhan tää kätevää, jäsen ilman hakemusta - käy, käy! Näin ollen minun ei tarvinne erikseen hakea enää paikallisiin Rotareihin taikka Vapaa Muurareihinkaan. Paikka auringossa on taattu tämän nimityksen myötä kaikissa silmäätekevissä seuroissa, uimalakilla tai ilman. Kumarran syvään tästä yllättävästä huomionosoituksesta. Kiitos.
Teidän ei tarvitse uskoa, mutta olen vaalinut Pentin koskemuutta jo pitkään ennen tämän sinänsä kunnioitettavan seuran perustamista, sillä naapurissani vaikuttaa aito Pentti, aidompi kun kukaan muista. Kaverilla ei ole viiksiä taikka takatukkaa, mutta kaveri on penailusssa käsite sinällään. Olen aina seisonut jämerästi edesottamustensa takana, niin kuin oikea ystävä vain voi. Olen tähtensä ajautunut moniin kiperiin tilanteisiin, mutta olen päättänyt, ettei Penttiä jätetä, ja näin olemme sinnitelleyt yhdessä läpi kiperimpienkin kiirastulien. En koskaan ole sallinut kainuulaisen ystäväni lokaamista nähteni. Pentti on Ihminen! Feikit kyykkyyn!
Niin, kiitoksia suopeasta vastaanotosta. Tulen posket innosta loimuten mukaan rientoihin. Tarjoillaan toisillemme pahanmakuisia juomia.
Seniorin kanssa jalan...