ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 660
  • 2 492

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Jumankauta juu nääs päivää.

Olipas lystiä. Kiitoksia hauskasta seurasta omasta ja mamman puolesta: B1, Tinde, Risa, Rööri, JHag, jpp, Korak, Rebel, seeyou@jäähalli, Senior, Tommy, bisnesman, vlad, JanJ, Tatzka, punaiset_lasit, kangaroo, tommy72 ja vielä moni muu paikalla ollut.

bisnesman osoittautui maineensa veroiseksi, kalusteita kaatuu kun äijä jyrää. Niin ja oliko ne Tatzkan sikareita joita tupruteltiin? Miehen, jonka piti ottaa nokoset välillä että jaksaa.

Erikoismainintana Korakin sisääntulo Tatzkan avustuksella; saatiin kerrankin mamma märäksi heti alkuillasta!

Ja Risa: kutsu on edelleen voimassa.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight

Olipas lystiä.
Erikoismainintana Korakin sisääntulo Tatzkan avustuksella; saatiin kerrankin mamma märäksi heti alkuillasta!

Seura oli verratonta ja ääntä riittävästi! Kiitos kaikille loistoseurasta. Erityisesti daameille.

Viehättävä rouvasi ei ollut ainostaan märkä, vaan suorastaan vaahtoava tuoppi sylissään. Terveiset!

Miksi aamuisin janottaa, vaikka on juonut koko illan? Ihme hommaa. Luulisi sellaisen määrän tyrehdyttävän janon toviksi.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kiitoksia kaikille Klubilaisille ja ei-klubilaisille mukavasta ja miellyttävästä illasta!

Oli ilo tavata moni moni jatkoaikalainen.

Kiitos ja kumarrus,

vlad#16.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Juuh, kotiuduttu on. Tosin ei omaan kotiin, Rebelin kämpällä olen. Krapulaakaan ei juurikaan ole, vaikka aika kännissä olin yhdessä vaiheessa.
Kiitokset koko porukalle: Senior, Korak, fiftyeight, Risa, Tatzka, Rebel, vlad, Tinde, jpp, Kangaroo, Tommy, Rööri, Jhag, seeyou@jäähalli, JanJ, punaiset lasit sekä loput joita en muistanut.

Jäi sellainen olo, että musta tehtiin hang-around-HIFK-kannattaja. Ainakin muistelisin huutaneen IFK:ta erittäin moneen otteeseen ja joku ihmetteli, että toi huutaa lujempaa kuin jotkut IFK:n kannattajat. Onko jollain muilla tästä muistikuvia?

58:n kanssa väännettiin ilmassa kättä. Piru kun sillä oli voimaa. :)

Senior oppi viimein juomaan viskiä, eikä mitään halpoja kanukkivesiä. :)
Ja tutkahan meillä molemmilla oli päällä koko ajan, luonnollisesti. Bongattiinkin muutama hyvä tapaus.

Korakin sisääntulo oli kyllä huikea. Kaljat ympäriinsä. Mutta se on normaalia. Kaikkihan me ÄTPPOMK-klubilaiset innostumme, kun nämme klubilaisia noinkin paljon kokoontuneena.

Ainoastaan jäi harmittamaan, etten päässyt "keskustelemaan" vladin kanssa Avalanchen ja Red Wingsien välisestä jännitteistä. Mulla oli vaatteiden alla vaaleanpunaiset trikootkin jo valmiina....

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti B1
- - -
Jäi sellainen olo, että musta tehtiin hang-around-HIFK-kannattaja. Ainakin muistelisin huutaneen IFK:ta erittäin moneen otteeseen ja joku ihmetteli, että toi huutaa lujempaa kuin jotkut IFK:n kannattajat. Onko jollain muilla tästä muistikuvia?

58:n kanssa väännettiin ilmassa kättä. Piru kun sillä oli voimaa. :)
- - -

Hetkinen? Oletkin siis Raipe-fani? Niin mutta onhan Raipe jäähymiesten ehdoton kingi! Mutta hyvin sinultakin kulki hiiefkoo, hiiefkoo...

Ja pikkuvittuilut sitten perään, kiitos siitä. Asiahommaa.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Yritän olla mahdoillisimman hiljaa.Sorry en päässyt eilen olin lastenvahtina (omien).

Kertokaa nyt toki eikö todellakaan tullut mitään 5+10+20+PRK+ORK+ikuinen porttari tai vastaavaa. Eikö ketään vedetty levyksi? Oliko näin tylsää? Eikö IFK:ssa nykyään kaikkien tulisi hyökätä ? Ai niin, teillähän kaikilla oli siis hauskaa.
Onnittelut ja hyvää joulua kaikille!!

K

kangaroo

Hyvää huomenta. Kiitokset kaikille läsnäolleille vauhdikkaasta illasta, mukana oli sekä uusia että aikaisempia tuttavuuksia. Tulipa samalla myös Kallio katsastettua pitkästä aikaa.

Erityiskiitos kaukaiselle vieraallemme Risalle: taisin tempaista mainiota grappaasi putkeen kolme vai neljäkö lasillista, kun muut nyrpistelivät sille nenäänsä. Se saikin minut juohevalle juttutuulelle, selostin taksikuskille jotakin tärkeää aihetta koko kotimatkan, mutta en oikein muista mikä tuo aihe oli.

JHag: ei ole tullut vielä haettua ÄTPPOMK-jäsenyyttä, joten kunnioittavasti teen sen tässä ja nyt.

-grappa hiljentää sielut-

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olkaa hyvä ja anteeksi. Hieman myöhässä saavuin, mutta onneksi sain sain muut kiinni oleellisessa. Mitään en ottanut ja mitään en huutanut! Illan kohokohta oli ehdottomasti Risan tarjoama grappa Sportin ulkopuolella. Oli yllättävän hyvää - en edes oksentanut. Ei ÄTPPOMK:n kokoontumista ilman grappaa! Hieman olen pettynyt Sporttiin. Kyseisestä urheiluravintolasta ei saa grappaa ja omasta pullostakaan sitä ei kuulemma saa juoda. Pikkumaista etten sanoisi. Sitten kun Rööri yritti vielä tilata grapan tilalle jotain "pahan makuista viinaa", niin baarimikko myi meille varsin hyvän makuiset snapsit. Outoa meininkiä. Oli upeaa, että JHag ei välttynyt grapalta tälläkään kertaa...

Missä oli The Animal ja Ralli? Näitä olisin kaivanut paikalle.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Mä mietin todellakin, mitä tapahtui antamilleni joululahjoille? *paniikki*

Jännä juttu että Sporttiin pääsi nyt sisälle "tuossakin kunnossa", aikoinaan itse lähdin kaverin kanssa mustalla maijalla pois kyseiseltä paikalta :P

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Joo, kiitos kaikille paikalla olleille. Hauskaa oli. Kyllähän siellä melkein saatiin nahina aikaiseksikin, mutta poket olivat paikalla aika vauhdilla.

Yllättävänkin paljon jengiä oli paikalla, lisää tälläisia tapahtumia ehdottomasti.

EDIT: Cairns, ainakin mun saamani joululahja on edelleen mukanani, pitänee jossain vaiheessa safkata. Neulamuikut ovat ehdotonta alansa eliittiä, kuten grappa juomien.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Mä mietin todellakin, mitä tapahtui antamilleni joululahjoille? *paniikki*

Mä NÖYRÄSTI kiitän Sua lahjasta. Oliivit on raapastu huiviin krapuloissa. Sä saat Sun joululahjan seuraavassa kotipelissä. Sekin on syötävää. Varmaan pakahdut jänntyksestä sinne asti.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti B1

Ainoastaan jäi harmittamaan, etten päässyt "keskustelemaan" vladin kanssa Avalanchen ja Red Wingsien välisestä jännitteistä. Mulla oli vaatteiden alla vaaleanpunaiset trikootkin jo valmiina....

Minä tietämättömänä oli jättänyt trikooni kotiin, no, seuraavalla kerralla muistan ottaa kaiken keskustelussa tarvittavan rekvisiitan mukaan - myös trikoot.

Hmmm... pitänee muuten aloittaa "massanhankitakausi" päästäkseni samaan sarjaan kanssasi.

vlad#16.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kiitokset!

Asiameininkiä oli, heräsin juuri, joten varmasti minullakin oli kivaa. Cokis on maistunut tänään.

Erityiskiitokset Cairnsille vavahduttavasta lahjasta. Tuli melkein yhtä hyvä ja puhtaan lämmin olo kuin silloin, kun se Ipa-mies ajeli Pelle Viltosen viime talvena...kiäh. Poropatee menee joulupöytään ja aion olla niin kova jätkä, että syön sen purkkeineen päivineen. Mulla on joulunpyhinä vähän asennekasvatettavaa, kun 13-v. kundini totesi, että jos ei tuu tarpeeks lahjoja, niin "tungetaan pukille poro anukseen". Jessus, mitä nuorisoa! Porohan tungetaan nimenomaan pukin kurkusta alas. Lisäksi kaveri lupasi olla koko jouluaaton IHN-paidassa, mistä myös lämmin kiitos Cairnsille, jota siis odotin koko ajan Sporttiin.

Toiset erityiskiitokset Risalle. Hieno homma....uhh! Tiedättekö, mitä huomasin siinä Kaivokadulla joskus kolmen pintaan? Kovimpia grapanjuojia ovat...jokerimiehet! Risa ja kangaroo riepoivat tuota akkunestettä ihan simona, ilmekään ei värähtänyt. Meillä HIFKiläisillä on vielä paljon opittavaa. Kovia kundeja.

58: Ei sitten menty pelaamaan bilistä tänään:) Joku toinen kerta ja sinne, mitä ehdotin? Olen nimittäin löytänyt epäilyttävän kiinnostavan aidon klubitilan biliksineen päivineen, jota saa vuokratakin. Oiskohan kohta jo Klubin oman The Tilan paikka? No, vitsivitsi........

Korak, tunnettu naistenmies, saa mirrit märäksi. Vaikka väkisin.

pl: asiallinen paita!

Nyt ei enää jaksa......Kiitokset vielä kerran kaikille yhteisesti ja jokaiselle erikseen.

EDIT: Ai niin, luonnollisesti kangaroo olet tervetullut Klubin jäseneksi. Tuollaisella grappakurkulla on aina paikka sydämessämme

Viimeksi muokattu:

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Kiitokset kaikille

Kiitos kaikille The Pentin ystäville!!

Kunnon Penailu -hengessä lähdin matkaan käytännössä ilman pohjia, mutta enpä muista vähään aikaan olleeni yhtä kovassa tinassa. Sportin jälkeen oli tarkoitus mennä Amarilloon moikkaamaan kavereita, mutta portsari oli toista mieltä: olin kuulemma humalassa. Mikähän tarkoitus ravintoloilla yleensä on? No ei se mitään, ajattelin ensin kysyä ravintolapäällikköä paikalle ja vetäistä esiin klassinen "vittu sä koulutat niitä!" -fraasi, mutta päätin vain lähettää hevosenpään joululahjaksi.

Käväisin sitten HB:ssa ja palasin Amarillon eteen odottelemaan kavereita ulos ja ilta sai kunnon Pena -lopun: kaverini kysyi yhdeltä daamilta tupakkaa ja tästä akka sai jonkun pultin. Kaverini tietysti tokaisi jotain skitsofreniasta tms. ja tästähän akka saikin oikein kunnon raivarin: isku naamaan ja potku munille. Kehotin kyseistä naista ottamaan rauhallisesti ja allekirjoittaneelle tuli oikein kunnon joululahja: potku munille ja kaksi lyöntiä naamaan. Vähän on silmäkulma arka, mutta ei isompia jälkiä, vaikka kaikki muutokset tässä lärvissä olisikin plussaa.

Penailun hengessä en ostanut eilen kanuunakokista jääkaappiin, joten pari litraa mehua on saanut toimittaa juoman virkaa. Paria juomataukoa lukuunottamatta pääsin punkasta ylös varttia vailla kymmenen (21.45, ei 9.45). Penttiä lainaten: "Onko vaikutusta?! Joka kerta (tähän mennessä kolme kertaa), kun on juonut grappaa, on humalatila lähinnä epätodellinen." Mitä olen tästä oppinut? Pitää treenata grapan juontia enemmän.

Miettikääpä sitä!

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuli tässä mieleen, että ÄTPPOMK-voisi pitää oman ratkiriemukkaan "Kokkisodan", minä hankin einekset ja sitten pojat/tytöt kilpailemaan =D

Uncle-JHag, ensi kerralla ilmestyn paikalle ja odotan edelleen sitä, milloin mahtava organisaatiomme juhlistaa jääkiekon olemassaoloa katsomalla jotain kokoelmistani löytyvää nauhaa...

jpp, jos tarttet goonia, you have my number. Jos mua käskytetään, mä pistän vaikka Mike Tysonin tuhannen pillun päreiksi. Onks mielipiteitä?

Grappa alkaa kuulostamaan jo sellaiselta, että "vittu mä en siihen koske", muutenkin viinanjuonti on jäänyt ns.olemattomiin viimeisen puolen vuoden aikana... täytyy oman terveyden takia toivoa, ettei grapan juomisesta tehdä pakollista uskonnollista riittiä.

Alpolta pitäisi joskus muuten kysyä, että mitä mieltä hän on siitä, että monet ihmiset, nuoret ja vanhat, ovat tutustuneet grappaan Hänen ansiostaan?!!?? Alpon mielestä olisimme varmasti "sivistynyttä porukkaa", huh? =/

Ja nyt... viimeinen työpäivä ja sitten white fucking christmas!

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en muista mitään!

Prkl, jossain vaiheessa olin pihalla ja yritin pirttiin. En päässyt :( Lensinkö vai lähdinkö itse. Kuka muistaa ..?
Vittu mitä touhua, ei auttanut edes "meillä on pikkujoulut. Mä oon se bisnesman, vittu etkö tiedä kuka mä oon" :)

No, kävelyreissu kallioon ja siellä sit oventakana venaamassa pääsiskö yöpaikkaan. Ulko-ovi tietty lukossa. Ja aamuyöstä vessan laatoitus uusiksi..:D

Joku vois tosiaan raportoida, mitä siellä tapahtui. Satunnaisia muistikuvia on. Mutta ei kai mitään elämää suurempaa. Kivaa oli ja muistan pari tyyppiä.

Uusista muistikuvia on Vladista, Korakista (hei, unohdetaan se penailu, jooha?) ja 58 sekä Tinde. Muita en muista. Mut varmasti juteltiin.
Ens kerralla sit ehkä paremmassa kondiksessa...;)

Sori kaikille jos penailin hirrveeen pahasti. Ja kiitos jos en.

Anyways, Kallion kirjastossa kirjoittelen, ja lähden tänään lahden toiselle puolen. Raporttia viron reissusta seuraa keskiviikko-perjantai välillä :D

HYVÄT JOULUT KAIKILLE !

ps. Oliko Predator siellä?

edit: Nii, en ollu Saluunassa, koska ei löydetty Tatzkan kans sinne. Mentiin terassibaariin juomaan kallion halvinta bisseä (spuket neuvoi!) ja sieltä sit matsin jälkeen sporttiin..

Ois vaan pitäny muistaa syödä jotain. Et ois ollu parempi turnauskestävyys. No, virheistä oppii ja mikäs penailija se semmoinen on ettei penailisi kunnolla ;)

enkä oo enää kännissä. Mut siivoan jälkeni. Sen vessan...

Viimeksi muokattu:

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bisnesman on niin kännissä edelleen, ettei tunnistanut minua vaikka kävelin hänen vierestä äsken, HAH!

Pentti!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti bisnesman

Raporttia viron reissusta seuraa alkuviikosta:D

Maltan tuskin odottaa, muistathan olla NÖYRÄ. Ja varo niitä eestin pääskyjä! Eestiläinen pääsky a.k.a munahaukka lentää, liihottaa, kiihottaa, mutta se saattaa tuottaa ikäviä yllätyksiä sekä lompakollesi että tulehdusarvoillesi.

PS. Ota mikki mukaan, odotamme raporttia kuumeisesti ATV:n savuavilla raunioilla. Jonkun on täytettävä sekin aukko.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bisnesman:
''Mä en muista mitään!''

Eikä mikään ihme.

''Prkl, jossain vaiheessa olin pihalla ja yritin pirttiin. En päässyt :( Lensinkö vai lähdinkö itse. Kuka muistaa ..?''

Kyllähän Sä ravasit rotsi päällä edes takas. Jos Sua ei huomattu kymmeneen sekuntiin, niin Sä keksit jonkun kaskun ja taas homma toimi. Hyviä puheita pidit, mutta ne tuli joskus aika huonosti ulos.

''Joku vois tosiaan raportoida, mitä siellä tapahtui. Satunnaisia muistikuvia on. Mutta ei kai mitään elämää suurempaa. Kivaa oli ja muistan pari tyyppiä.''

Täyttä elämää. Sulta ei muuten saa puheevuoroa kun aseella uhaten. Eikä silloinkaan aina. Sä voisit ruveta Stand-up -koomikoksi. Vahvistinta ei tarvii ottaa messiin. Sun äänes kuuluu kyllä ilmankin, ihan takariveille asti.

''Sori kaikille jos penailin hirrveeen pahasti. Ja kiitos jos en.''

Penailua ei kuulu pyydellä anteeksi. Sano: oho! reilusti vaan.

''ps. Oliko Predator siellä?''

Oli. Etkö muista, että vippasit hilloakin Predalta?

''enkä oo enää kännissä. Mut siivoan jälkeni. Sen vessan...''

Onnea valitsemallasi tiellä :-) Mitäs otit.

edit: pikku viilaus

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauskaa oli, kiitoksia kaikille paikallaolijoille.

Minulle tuli valitettavan aikaisin "henkilökohtainen valomerkki", hjalliksen panimon tuotteet eivät enää uponneet. Valitettavasti paikasta ei saanut grappaa joten päätin poistua.

Junaa odotellessani menin Pullmaniin yhdelle, mutta puoliväliin sekin jäi joten kotiin saapuessani katsoin viisaimmaksi mennä suoraan nukkumaan.

Taisi olla ihan viisas päätös, eilinen meni osittain harakoille, mutta tänään kykenin jo punttisalillekin...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mä en muista mitään!

ps. Oliko Predator siellä?

Ai jaaha, et siis muista mitään?

Tietenkin minä olin siellä. Minä olen useinkin ollut siellä. Olen ollut siellä jopa silloin, kun sinä et ole ollut siellä. Olin siellä jo muinaisten roomalaisten aikoina katsomassa kun kristityt areenalla söivät leijonia.
Koskas muuten maksat sen minulta vippaamasi 6000 juuroa takaisin? Eikä sen paloauton pölliminen minun mielestäni nyt ainakaan jälkikäteen ajatellen niin kovin hyvä idis ollutkaan. Mihin sinä muuten jemmasit ne savusukeltajan varusteet? Ei ne ainakaan siinä Inter Continentalin narikassa olleet enää siinä vaiheessa kun me kimpassa sieltä lähdettiin pois. Oletko muuten käynyt maksamassa sen hotellin sviitin vuokran? Meinaan vaan, ettei se jää Frostellin Janinan maksettavaksi... niin, kai sinä nyt sentään muistit vierailla siellä Janinan luona, kun varta vasten sen sviitin hänelle vuokrasit?

PS: Minkä takia sinun piti välttämättä ostaa se kesytetty karhun pentu siltä venäläiseltä vosulta? Oletsä ollenkaan ajatellut, että se karhuhan KASVAA TOSI ISOKSI! Mihin sä sen sijoitat?

EDIT: Hups, unohtui yksi nolla pois, se vippisummahan oli tietenkin 6000 juuroa.

Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Virossa ollaan

Karhusta, Janinasta eikä Paloautosta mitään havaintoa. Mut kai ne jossain lymyää...
Savusukellus ei ole MUN juttu. Vaikka aika sumussa sitä tuli oltua...

Sitten asiaan. Olen muilla mailla vierahilla..
En jaksa nyt alkaa kertomaan suurempaa, mut yksi juttu: Selvinpäin ollu koko reissun. Ja aion ollakki!
Laajempi raportti sit ku oon kotikoneella. Eli aikasintaan perjantaina, viimeistään maanantaina.

Ei oo mikkiä mukana. Sen aika tulee sit myöhemmi. Ja totta vitussa se ATV korvataan uudella kanavalla.
Ideoita on ihan vitusti. Nyt kaikki aukomaan hillopurkkia. Ostetaan samalla myös YLE!

Torstaina bäk to helsinki ja sit alkaa taas bisukon seikkailut.

Pikkujouluista: Mulla on vieläkin kaamea morkkis.
Ja hei, mä en keltään mitään vipannu. Oli omiakin fyrkkia vielä taskunpohjalla. Tai sit sä muistelen väärin.

JHagille tarjosin sen tuopin. Sen muistan.
Kuin myös sen, että Korakin kans otettiin ainakin verbaalisesti yhteen. Mut muuta en juurikaan muista.

Kiva ettei sit kukaan (kai) ottanut pahasti itseensä. Ja että sitä komediaa on esitetty.
Vanhemmille en halua bm-showta esittää, siksi no alcohol there. Vaikka sitä suht ilmaiseksi saisi. Ja ihan sikapaljon!

ps. Hotelin pimut näyttää punahilkalta. Siis semmoiset vaatteet jne. En ole uskaltanut kysellä tarkemmin, mitä tohon huoneen hintaan kuuluu..

Täällä on myös Grappaa, ihan juhla-asussa. Itselle kelpasi kyllä tuliaisiksi 80% vodka.
Mut hei, mä oon viinaselibaatissa. Ihan kokonaan.

Tänne joskus, kavereiden kanssa. Sit sikaillaan. Nyt yritetään pelastaa se mitä pelastettavissa on. Siis ennen uudenvuoden rykäisyjä :)

Mut anyways, nyt syömään stondivasta pöydästä. Prkl ku siellä ois tarjolla vaikka mitä viiniä. MÄ kestän. Ja juon vettä (jota ei muuten kuulemma suositella juotavan) :D

Editedit: Pientä fiksausta leiauttiin. Kun tämä nettisysteemi tappaa aikaa hyvin.

HYVÄÄ JOULUA!

-bisnes, joka rakastuu joka päivä ja tietää sen...
* HALUAA VIROLAISEN VAIMON!*

Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Re: Virossa ollaan

Karhusta, Janinasta eikä Paloautosta mitään havaintoa. Mut kai ne jossain lymyää...
Savusukellus ei ole MUN juttu. Vaikka aika sumussa sitä tuli oltua...

Dear pisnismään

No katsos kun sä sanoit ettet muista yhtään mitään, niin ajattelin tehdä tuossa edellisessä viestissäni pikku jäynän.

Enhän minä ollut todellakaan edes paikalla, joten et minulta rahaa vipannut. Myös se karhun pentu, Janína ja savusukellus olivat ihan puuta heinää.

Paloautoa täällä Stadissa tosin on kovasti etsiskelty...

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, olipa ilta todellakin toiset varmaan ottivat hieman alkoholia yliymmärryksen, mutta ei se tapa jos tänne vieläkin kirjoittaa ;) Kommelluksista syvin anteeksipyyntö Käsi Hifkinkausikirjan ja Penan kuvan yllä. Illasta on muistissa muutamia aukkoja, mikä lienee allekirjoittaneen parhaaksi, tosin pääosin meno muistuu mieleen ja ei taida kaikesta olla lapsille kerrottavaa ;) Tosin olipahan ainakin Penailua ! Hyvää joulua kaikille, nyt kun koneen äären pääsee taas addiktioitumaan.

Seuraava koitos onkin Sunnuntainen ottelu ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy