ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 658
  • 2 492

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tommy
Löytyykö Espoon pitkätukalle (ei JHag, vaan se toinen) tilaa?
Mikä on paikka ja aika?
Sinä olet SE mies, joka näki minun oksentavan vuoteeseeni ja jatkavan käytävällä. Tervetuloa!

Kallioon klo 18 tai Sporttiin klo 19. Päätä itse.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Korak
Miten olisi Saloon Bravados, Hämeentiellä? Iso tv, edullinen bisse jne jne. Hyvä starttipaikka.

Kannatetaan! Onhan siellä muutamat kerrat ennenkin Penailtu:)

Sirdieen verrattuna kyllä täytyy sanoa että ei välttämättä voi Penailla kuin ysillä, mutta seurastahan se kaiketi on kiinni...

Olisko siis Bravadon peräkammari klo 18:10?

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde

Sirdieen verrattuna kyllä täytyy sanoa että ei välttämättä voi Penailla kuin ysillä, mutta seurastahan se kaiketi on kiinni...

Vois olla.

Mut mä ja Tatza teroitetaan syömähampaitamme hetken. Juodaan pari koffia ja tsiigataan pissiksiä. Karhupuistossa. Sit saluunaan..

Eli klo 18 siellä. Mä oon kai sit jo fiilareissa.
Varokaa hullua juontajaa :DDDD

VIRALLINEN TIEDOTE:
ÄTPPOMK pohjinottopaikka on Pub Saloon Bravados, Hämeentiellä. Alkaen klo 18.

Tässä se info, jota kaipasitte

edit: vittu kun känniä pukkaa :)

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tinde

Tule Sinäkin Tinde Penailemaan kybällä Sirdieen, ja siirrytään siitä yhden kaljan (ei siellä pidempään voi olla) jälkeen Bravadoon.

Kun kerran lähdetään Penailemaan, niin Penaillaan täysillä. OK?

EDIT: Älä ala, bisnesman, peruuttelemaan. Se ei kuulu Penailuun.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Allekirjoittanut, Rebel ja B1 tapaavat klo18 Bravadoksessa ja katsovat matsin, jos humalatilalta kykenevät. No meneehän tätä KOFFia Rebelin kanssa parhaimmillaankin, ja on muuten helvetin hyvää. Pitäisikö mennä jo tänään varaamaan paikat?

Suosikkijoukkue
HIFK
Mites olis klo 17.30 Sirdieen yhdelle ja sitten Bravadoon? En ole vuosiin käynyt Sirdiessä, ja haluaisin nähdä tuon "kaikkien räkälöiden äidin" pitkästä aikaa.

Jos kukaan ei lähde mukaan niin olkoon. Mutta kertokaa, missä kohtaa Hämeentietä tuo Bravados on. En välttämättä ilman apua löydä sinne, kun Googlekaan ei sitä tunnistanut.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Mites olis klo 17.30 Sirdieen yhdelle ja sitten Bravadoon? En ole vuosiin käynyt Sirdiessä, ja haluaisin nähdä tuon "kaikkien räkälöiden äidin" pitkästä aikaa.

Jos kukaan ei lähde mukaan niin olkoon. Mutta kertokaa, missä kohtaa Hämeentietä tuo Bravados on. En välttämättä ilman apua löydä sinne, kun Googlekaan ei sitä tunnistanut.
Juu, emmäkään tiedä missä se on.
Mut, mä haluun ottaa pohjia ennenku tuun.

Ja nyt on jo vitutus siinä pisteessä, että ehkä en tuu.

Matti Nykäsen sanoin: so not :(

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Mutta kertokaa, missä kohtaa Hämeentietä tuo Bravados on. En välttämättä ilman apua löydä sinne, kun Googlekaan ei sitä tunnistanut.

Kuka tää Google on? Joku uus "Ralli" vai ootse ottanu jo nyt?
No mä vähän jeesaan: se ei ole Tölikassa!!! Menikö sanoma perille, vaikka ulkona stikkaa snögee?

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue

No menkää viideltä Sirdieen ja kuudelta Bravadokseen.

Mutta kertokaa, missä kohtaa Hämeentietä tuo Bravados on. En välttämättä ilman apua löydä sinne, kun Googlekaan ei sitä tunnistanut.

Entinen Vihreä Grilli, Kurvista hieman stadia kohti. Kurvin Alepan vieressä. Vieläkö tarvitaan tuntomerkkejä?-)

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ryhmärämä eli 58 ja Pojo ilmoittautuu saapuvansa suoraan pääkallonpaikalle n. klo 20.

Eli Ryhmä = Pojo ja rämä = 58, jonka Pojo raahaa pois hetimiten kun ensin on tarjoilijat ja muut suututettu fiftyeightin edelleen yhtä älykkäillä leimauksilla.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällähän Penaillaan ihan kunnolla. Eli Bravadokseen sitten, koska suurempi osa sinne matkansa suuntaa. Itse Penailen sisään noin 18 maissa ellen ole faksannut itseäni matkalle mailmaympäri, tai tuopinpohjalle.

Elämä on laiffii.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Svante
Kuka tää Google on? Joku uus "Ralli" vai ootse ottanu jo nyt?
No mä vähän jeesaan: se ei ole Tölikassa!!! Menikö sanoma perille, vaikka ulkona stikkaa snögee?

Kato, Tölikän kundi on oppinu tavaamaan. Totta helvetissä oon ottanu, joululoma alko tänään. Osasin kyllä arvata, et se ei oo Tölikassa (Hämeentiestä arvasin). Stikkaax siel? Ei tääl Keski-Suomessa vaan...

Korak: Nuo koordinaatit riittävät.

Lähteekö joku kaveriksi Sirdieen yhdelle?

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti pääsen töistä ajoissa, eikä paikka romahda käsiin, jotta pääsette nauttimaan intelekktuellista seurastani tai edes jostain. Sitten vain nukkumaan ajoissa, että jaksaa huomenna painaa menemään monilla sektoreilla ;).

Iltatreenit estyivät sitten töiden takia, vapaaherraksi on tavoite kuitenkin päästä muutaman vuoden sisään, jotta voi keskittyä siihen mikä on oleellista elämässä. Eli Viina, naiset,.......jne;)

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Korak
No menkää viideltä Sirdieen ja kuudelta Bravadokseen.

Viideltä Sirdieen ja kuudelta Bravadokseen, se on sellainen ÄTPPOMK-henkilön lauantai,

Sunnuntai aamuna kotiin kun hän saapuu pari litraa vettä heti kurkkuhun kaatuu,
Vaimonsa/miehensä edessä hän tekojansa katuu kunnes koittaa arkinen maanantai.

Itse kotonani voivotan ja hauskanpitoa toivotan. Viikonlopun vietän selvinpäin. Pitäkää hauskaa.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti bisnesman
Juu, emmäkään tiedä missä se on.
Mut, mä haluun ottaa pohjia ennenku tuun.

Ja nyt on jo vitutus siinä pisteessä, että ehkä en tuu.

Matti Nykäsen sanoin: so not :(

bisnes, älä ala kiukuttelemaan, vaan reippaasti urheilumieltä mukaan.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Johannes

Itse kotonani voivotan ja hauskanpitoa toivotan. Viikonlopun vietän selvinpäin. Pitäkää hauskaa.

kaksi sanaa. NYS VERÖ!!!! :)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Korak
bisnes, älä ala kiukuttelemaan, vaan reippaasti urheilumieltä mukaan.
En ala kiukuttelemaan.
Mut en digaa siitä et ihmiset salailee. En voi luottaa semmosiin.
Sori, oon hullu tne.
Mut katto ny. Ehkä mä oon huomenna taas tutun naivi..

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Korak
kaksi sanaa. NYS VERÖ!!!! :)

NYS VERÖ = selitys tuolle sanalle Stadin slangin sanakirjasta:

Epis tsembaloilla kaikkee fragaamista ja kaikenlaist muutaki flaidaamista välttävä himatuikku, tai muuten vaa mutsin helmarajoitteinen heebo...

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ohhoh, nyt on potkitaan Johannesta ilta.

Tulin kuitenkin miehekkäästi (äidin helmojen alta) tunnustamaan NYSVERÖYTENI. : )

Kiitos, Preda ja Korak.

Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
En ala kiukuttelemaan.
Mut en digaa siitä et ihmiset salailee. En voi luottaa semmosiin.
Sori, oon hullu tne.
Mut katto ny. Ehkä mä oon huomenna taas tutun naivi..

Viittaatko siihen, että en YV:ssä kertonut oikeaa nimeäni, vaan ainoastaan lempinimeni?

Jos tuo on salailua (oikean nimenihän saat selville halutessasi esim. 118:sta), niin mitä on sanottava siitä, että Sinä kyllä kysyt toisten puhelinnumeroita, mutta et kerro omaasi?

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viittaatko siihen, että en YV:ssä kertonut oikeaa nimeäni, vaan ainoastaan lempinimeni?

Jos tuo on salailua (oikean nimenihän saat selville halutessasi esim. 118:sta), niin mitä on sanottava siitä, että Sinä kyllä kysyt toisten puhelinnumeroita, mutta et kerro omaasi?

Hei, hei. Ei pidä paikkansa. Minä soitin eikä ne tuntenu ketään seeyou@jäähalli. Mitä sä tarkoitat? :-)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Asia ei liity ollenkaan sinuun. 118, tai se paha 15 000 radiolinjalla kertoo, kuka on se tyyppi. Ja ei sun osalta ongelmaa. En vonkaa nimeä jne.

Itse pistän anonyymirajan siihen, kuka on tuttu ja kuka ei.
Vierailla on turha vonkailla numeroa, oman porukan kesken sen saa. Mut sitä en siedä et juoksutetaan "tuttuja" turhaan. Avoimuus on ok, kuhan se ei mene yleiseen levitykseen.

Eri asia on sit se, miten ihmisiin suhtautuu. Se erottelee sen, kuka on kaveri ja ketä roikotetaan mukana vain huvin vuoksi. Että saa nauraa selän takana :(

edit: btw: kysyin numeroasi koska halusit tietää missä on bileet. Et olisin laittanu viestiä. Nyt tiedät. En pidä numeroa enää muistissa, enkä katsonut nimeä. Sait tiedon. Ilman tekstaria..

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Saamieni tietojen mukaan tämäntyyppinen viesti ei kuulu SM-liigapuolelle, vaan vapaaseen, ja mikä olisi sen vapaampaa kuin The Klubiketju - saas nähdä inkarnoituuko tämä huomenna:

Vihannesskoben hengessä
...suunnittelin tässä ihan pyytämättä ohjelmanumeron HIFKin pikkujouluihin.

Ensin tiernapojat:

Pena, Ape ja Tuohimaan Harri seistä pönöttävät rinnakkain, TheAnimal pyörittää tähteä.

Pena aloittaa: -Emme ole viekkaudella ja vääryydellä tulleet tähän taloon...
ralli keskeyttää: -Paskapuhetta! Ootte kaikki tulleet tutunkauppaa ja ilman mitään ansioita!
Ape: -Saammeko kuitenkin laulaa?
JHag keskeyttää: -No vittu, laulukuoroon tästä joudutaan kuitenkin, joten siitä vaan!

Tiernikset aloittavat tällä kertaa tutulla joulubiisillä:

-Heinillä härkien kaukalon, nukkuu lapsi viaton...

Tässä vaiheessa valospotit heijastuvat heinäkasaan, jossa pelaajamme Nicce Hedberg todellakin nukkuu.

laulu jatkuu: ...enkelparven tie, kohta luokse vie, rakkautta suurinta katsomaan.

Paikalle lehahtavat cheerleaderit, jotka suunnistavat kohti heinäkasaa ja Nicceä ja just, kun olisi rakkautta suurinta meininkiä kohta tulossa, valot sammutetaan.

ralli: -Eikö HIFKillä ole enää varaa maksaa sähkölaskujaan?
Senior: -Pientä liioittelua. Vika on Helsingin Energian, joka ei tullut vastaan sopimusasioissa.
Ape: -Hiljaa pöntöt, ettekö te ymmärrä teatteritehoisteista mitään?
Cairns ja JHag: -Väkivaltaa! Se on hyvä tehoste.

Harri Tuohimaa: -Nyt loppuu suunsoitto, mennään eteenpäin. Tuon teille kaukaa viisailta mailta käskyn, joka on lehdistötiedotteen muotoon kirjoitettu. Tuohimaa aloittaa: - Ja tapahtui niinä päivinä, että hallituksen puheenjohtajalta kävi käsky, jonka mukaan kaikki siirtokorvaukset on verolle pantava, samoin sosiaalikulut...

Raipe keskeyttää: -No vittu, pitikö tostakin muistuttaa...?
Brewer huomauttaa: -No nyt on hankittu hardcoreosastolle sitten kunnon jäähyautomaatti! Hyvä Raipe!
HIFK fanit kuorossa: -Raipe, maksa veros!

Pena keskeyttää: -Mulle tuli just faxi Juusolta. Tsekeissä ois vapaana joku jätkä, jonka nimi on Miroslav Jesus. Mä otan sen! Jotain Sataniakin tarjottiin, mutta kun nyt on joulu, niin Jeesus sen olla pitää...sori, mun täytyy lähteä, mennään Juuson kanssa Tallinnan kautta, tosikovia taxfreetarjouksia.

TheAnimal sanoo: -Meillä on kyllä nyt jo hyvät hankinnat. Katsokaa muakin, tässä mä oon oikean tähden kanssa. Turhaan se Pena hötkyilee.
Ape puuttuu peliin: -Jätkät hei ihan tosi vauhtia, pitäis ehtiä Kosmokseen, siellä on mun kirjan julkkarit ja valkkarit kylmässä.

Pena tölväisee takaisin sisälle: -No helvetti, just Juuso soitti ja sano, että ei se Jesus lähde, jos ei oo mukana kolmea viisasta miestä ja yhtä neitsyttä, pystytkö sä Frank auttamaan?

Frank sikarinsa takaa: -Tossa neitsytasiassa en valitettavasti, mutta eiköhän me ne viisaat löydetä.
Pena: -Joo, kaks jätkää mun lisäks.
Frank: -Kröhöm...Pentti, sulla tuo laskupää vähän vippaa, kolme sun lisäks tietenkin
Pena: -Joo, niinhän se menikin. Tai sitten mä voisin mennä yhden miehen triona. Tai käviskö Juuso kolmesta? Kun sillä on se 3goalskin?
Frank: -Onko kolmea viisasta miestä paikalla...? Syvä hiljaisuus, jopa JHag on hiljaa ja katselee häveliäästi maahan Mensan testin tulos paperitollona kädessään.
Nicce huutaa heiniltä: -No tässähän mä olen, jos sitä neitsyttä vielä kaivataan!
Cheerleaderit ovat tässä vaiheessa poistuneet tyhjin käsin.

Lopulta Ape ratkaisee pulman: -No Pentti, ota Nicen lisäksi mukaan Hyvösen Hannes, Haakanan Kari ja Nemirovskyn David.
Pena: -Miks?
Ape: -Ne on viisaita, koska ne ei pelaa meillä! Tietenkin!

Kuvaelma päättyy, valot, hiljaisuus ja aplodit. Paikalla on enää Raipe hitaana hämäläisenä. Muut menivät bisselle jo aikaa sitten.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy