ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 635
  • 2 492

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
ÄTPPOMK- kerhon kaikesta huolimatta kuitenkin valittuna jäsenenä haluan esittää kysymyksen.
Olisiko eli eikö mahdollista "Ä-Kerhon" esittää jäsenilleen mahdollisia jäsentiedotteita, etenkin kun varsinaiset kotisivutkin on olemassa? Toki ymmärrän, että tilanteet tulevat veri rapid, mutta silti?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti fiftyeight
ÄTPPOMK- kerhon kaikesta huolimatta kuitenkin valittuna jäsenenä haluan esittää kysymyksen.
Olisiko eli eikö mahdollista "Ä-Kerhon" esittää jäsenilleen mahdollisia jäsentiedotteita, etenkin kun varsinaiset kotisivutkin on olemassa? Toki ymmärrän, että tilanteet tulevat veri rapid, mutta silti?

Ajatus on hyvä. Nyt pitäisi enää löytää yksi ajoittain selvä jäsen eli jäsentiedotevastaava. Risahan on jäsenistödatan ylläpitovastaava, joten tavallaan hän voisi toimia myös The Klubin The Tiedottajana.

Onko ehdotuksia? Ehdotan itse Risaa, Senioria tai palvelua kaipaavaa 58:aa. Ehdotan samalla Janina Frostellia. En oikein tiedä mihin virkaan tai miksi, mutta tämä tulee ihan selkäytimestä.

The Klubi on jossain muodossa koossa (tämä ei ollut seksismiä, arvoisia nimimerkki koo) Ärrä Cupissa. Sitä ennen mahdolliset Moskovan ja Maarianhaminan iskut. Suunnittelimme nimittäin Sveitsin reissun aikana, että tempaistaan Rapperswill-vierasmatsin jälkeen vielä matkat Moskovaan ja Ahvenanmaalle, mutta jätetään väliin TPS-HIFK -matsi, koska Turku on niin kaukana.....

(...tosiasiassa Turun naiskauneus on käänteisesti verrannollinen Turun murteen ihastuttavuuteen, joten ilman muuta sinnekin kai lopulta mennään. Ja vaihdetaan eurot Turun frangeiksi jossain matkan varrella olevassa vaihtopisteessä. Eräs tuttavani kertoi, että Turun vesijohtoveden maku on sitä luokkaa, että kaupungissa voi tehdä kauppaa myös ihan pullovedellä. Onkohan näin?)

Shammylle tervetuloa minunkin puolestani. Itse asiassa olemme olleet niin juubassa, että emme edes huomanneet poistumistasi, jota olisimme vastustaneet ankarasti. Olemmehan periaatteessa lähes kaikkea vastaan.

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti JHag
(...tosiasiassa Turun naiskauneus on käänteisesti verrannollinen Turun murteen ihastuttavuuteen, joten ilman muuta sinnekin kai lopulta mennään. Ja vaihdetaan eurot Turun frangeiksi jossain matkan varrella olevassa vaihtopisteessä. Eräs tuttavani kertoi, että Turun vesijohtoveden maku on sitä luokkaa, että kaupungissa voi tehdä kauppaa myös ihan pullovedellä. Onkohan näin?)

Turun vesi on kesällä sellaista tuoksuvaa herkkua, että pullotettuna sitä voisi todennäköisesti myydä vaikka millaisiin vaivoihin. Pahaa, mutta kalliin makuista.

Osaavatko ÄTPPOMKin asiantuntijat selittää sen, miksi minulle Uhrilampaat-elokuvaa katsoessa tulee selittämätön tarve kirjoittaa jotain Nielikäis-ketjuun?

Edit: Tarkoitit siis pullotettua lähdevettä? Minä en ainakaan osaa käydä suihkussa niin että käyttäisin pullovettä operaatioon. Hankalaa pestä, kun toinen käsi kiinni pullossa. Muuta käyttöä en pullovedelle keksi...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Jet Ace

Osaavatko ÄTPPOMKin asiantuntijat selittää sen, miksi minulle Uhrilampaat-elokuvaa katsoessa tulee selittämätön tarve kirjoittaa jotain Nielikäis-ketjuun?

Edit: Tarkoitit siis pullotettua lähdevettä? Minä en ainakaan osaa käydä suihkussa niin että käyttäisin pullovettä operaatioon. Hankalaa pestä, kun toinen käsi kiinni pullossa. Muuta käyttöä en pullovedelle keksi...

Vastaus kysymykseen yksi: Asia johtuu siitä, että Anthony Hopkinsin sukujuuret ovat Nivalassa. Asian huomaa myös kaverin toiminnasta kyseisessä leffassa, jossa hän ei tiettävästi näytellyt, vaan oli ns. omana itsenään. Nivalassa ei hienostella, siellä syödään silloin kun on nälkä ja jos ei vaimo ole tehnyt ruokaa, niin syödään vaikka vaimo.

Vastaus kysymykseen kaksi: Etkö lue Niksi-Pirkkaa? Kätevä tapa käyttää pullovettä suihkuvetenä on pullon tunkeminen sukkahousuihin.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag

Ajatus on hyvä. Nyt pitäisi enää löytää yksi ajoittain selvä jäsen eli jäsentiedotevastaava. Risahan on jäsenistödatan ylläpitovastaava, joten tavallaan hän voisi toimia myös The Klubin The Tiedottajana.

Onko ehdotuksia? Ehdotan itse Risaa, Senioria tai palvelua kaipaavaa 58:aa. Ehdotan samalla Janina Frostellia. En oikein tiedä mihin virkaan tai miksi, mutta tämä tulee ihan selkäytimestä.

Jumalauta miten ovela jätkä. Yrittää pukkaa mulle keikkaa niin paljon, että saa itte hanhena hoitaa kenttätyön. Saatana, mä oon tässä nyt avioeron partaalle asti päivystänyt koneella kuuntelemassa kännisten jorinoita about 87 puhelua / harjoitusmatsi ja hempalla on otsaa nakittaa lisäkeikkaa! Kevennä ny vähä hei! Koskas mä juon viinaa? Ai saatana, Mua ette siihen saa, ellei Janina tule pariksi.

Mihin tarvitaan vihamiehiä, kun ystävätkin ovat tällaisia? Hymiöksi sellainen jäätävä, viirusilmäinen ukko, onks sellasta?

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Vastaus kysymykseen kaksi: Etkö lue Niksi-Pirkkaa? Kätevä tapa käyttää pullovettä suihkuvetenä on pullon tunkeminen sukkahousuihin.

En osaa ottaa suihkua käsilläni seisten. Miten sinä sen teet? Tunket vastaantulijan sukkahousuihin ja miten ihmeessä?

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag

Tuota, onko sillä mitään väliä onko ne sukkahousut jalassa vai ei kun sen pullon sinne työntää? Entä voiko käyttää useampaa kuin yhtä pulloa kerralla - tarkoitan molempiin lahkeisiin... Vastaus mielellään vielä tämän kesän kuluessa kun pitäisi tuota suihkussakin päästä käymään.

Käsilipassa rivijäsen vlad.

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Senior

Jumalauta miten ovela jätkä. Yrittää pukkaa mulle keikkaa niin paljon, että saa itte hanhena hoitaa kenttätyön. Saatana, mä oon tässä nyt avioeron partaalle asti päivystänyt koneella kuuntelemassa kännisten jorinoita about 87 puhelua / harjoitusmatsi ja hempalla on otsaa nakittaa lisäkeikkaa! Kevennä ny vähä hei! Koskas mä juon viinaa? Ai saatana, Mua ette siihen saa, ellei Janina tule pariksi.

Mihin tarvitaan vihamiehiä, kun ystävätkin ovat tällaisia? Hymiöksi sellainen jäätävä, viirusilmäinen ukko, onks sellasta?

Se jäätävä, viirusilmäinen ukko on todennäköisesti ÄTPPOMKin lennonjohtaja Senior, joka valvoo muiden lentämistä paikasta toiseen.

Onko sulla Defcon 2 päällä?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Senior

Senior, maafrend! Tulkitsen tämän myöntymiseksi? Paikka on sinun! Onneksi olkoon! Olet ensimmäinen, joka vastasi ilmoitukseen ja HIFK + Pena -tyyliin signaamme heti, sillä emme halua lähteä hintakilpailuun. Sopimuksesi on mallia 7+7 vuotta, faxaan sen sinulle allekirjoitettavaksi lähiaikoina.

Kenttätyö on täysin aliarvostettua ja aion itse panostaa siihen hyvinkin aktiivisesti. Jos et tunne kenttää, olet yössä. Vanha viidakon sananlasku.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jetille ja vladille

Tutkimattomia ovat Niksi-Pirkan tiet. Sen olen kuitenkin oppinut, että jokaiseen niksiin liittyy jotenkin sukkahousut.

Yksi tapa on tietenkin se, että tunget pullon lähimmän naisihmisen sukkahousuihin. Ennen pitkää löydät itsesi suihkusta sellaisesta paikasta, missä ei kannata nostaa pudottamaansa saippuapalaa lattialta.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad

Tuota, onko sillä mitään väliä onko ne sukkahousut jalassa vai ei kun sen pullon sinne työntää? Entä voiko käyttää useampaa kuin yhtä pulloa kerralla - tarkoitan molempiin lahkeisiin... Vastaus mielellään vielä tämän kesän kuluessa kun pitäisi tuota suihkussakin päästä käymään.

Käsilipassa rivijäsen vlad.

Kanssajäsen vlad:

Niin mielellään kuin kertoisin Sinulle idean toteutuksen yksityiskohdat, on minun näissä olosuhteissa pakko todeta nuivasti ja pelkästään: ''Sori, ei pysty kertomaan, ymmärräthän...:rolleyes: '' Käteni ovat sidotut.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag

Senior, maafrend! Tulkitsen tämän myöntymiseksi? Paikka on sinun! Onneksi olkoon! Olet ensimmäinen, joka vastasi ilmoitukseen ja HIFK + Pena -tyyliin signaamme heti, sillä emme halua lähteä hintakilpailuun. Sopimuksesi on mallia 7+7 vuotta, faxaan sen sinulle allekirjoitettavaksi lähiaikoina.

Kenttätyö on täysin aliarvostettua ja aion itse panostaa siihen hyvinkin aktiivisesti. Jos et tunne kenttää, olet yössä. Vanha viidakon sananlasku.

Tulkitse miten haluat, ensi kerralla aion olla pelipaikalla. Sopimuspaperin voit työntää vaikka..., miten sen nyt sanoisin,...roskikseen, uuh. Minulla ei nyt ole käyttöä tuon kaltaiselle diilille. Soittele, kun menet kenttätyöhön, kyllä meiltä mies mukaan lähtee. Garantiid.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Senior

Tulkitse miten haluat, ensi kerralla aion olla pelipaikalla. Sopimuspaperin voit työntää vaikka..., miten sen nyt sanoisin,...roskikseen, uuh. Minulla ei nyt ole käyttöä tuon kaltaiselle diilille. Soittele, kun menet kenttätyöhön, kyllä meiltä mies mukaan lähtee. Garantiid.

Loistavaa! Kiva, että paikka kelpaa. Haluat siis pitemmän diilin...hmmm...tässä tilanteessa mä pystyn tarjoamaan sulle 9+7 vuotista pahvia.

PS.
Kenttätyöhän on myös tiedottajan hommassa äärimmäisen tärkeää. Pidämme sinulle paikkaa seuraavaan tapahtumaan. Kun mukaan saadaan yksi silmäpari lisää, tajuamme kaikesta entistä vähemmän...eikun enemmän.

PS 2:
"Käteni ovat sidotut.."? Hmmmm......hyvä homma, oletan?

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag

Loistavaa! Kiva, että paikka kelpaa. Haluat siis pitemmän diilin...hmmm...tässä tilanteessa mä pystyn tarjoamaan sulle 9+7 vuotista pahvia.

PS.
Kenttätyöhän on myös tiedottajan hommassa äärimmäisen tärkeää. Pidämme sinulle paikkaa seuraavaan tapahtumaan. Kun mukaan saadaan yksi silmäpari lisää, tajuamme kaikesta entistä vähemmän...eikun enemmän.

PS 2:
"Käteni ovat sidotut.."? Hmmmm......hyvä homma, oletan?

Jätkä ei ole nukkunut silmällistäkään koko viikonloppuna ja täällä unimatti-aikaan vaan jaksaa remeltää!

Anna 10+10 niin vedellään kiinni vaihtoautomyyjän elkein? Saaks bonarina kuulakärkikynän ja aivot?

PS. Hoida Sä se Moskova, yksin, jotenkin se sopii Sulle kuin tupee Mauri Pekkariselle.

PS2: Pervo!

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Ihan pientä tietoa kaipaisin eli joko pusakkavastaava JHag on saanut tilattua ne punaiset , hieman kiiltävät , hihoista isot ja joiden selässä lukee isolla Karl Kani ja edessä toisella puolella kuin sydän pienemmällä ja kaunolla Ätppomk pusakat ?
Lippalakkia olen jo harjoitellut peilin edessä asettamaan hiukan sillain kaksipuoleisesti vinoon , siis vähän edestä sivuun ja hiukka kallellaan eli vinosti .
Vai onko vahinko käynyt Ätppomk:n hallituksen jääkaapilla ?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Senior

Jätkä ei ole nukkunut silmällistäkään koko viikonloppuna ja täällä unimatti-aikaan vaan jaksaa remeltää!

Anna 10+10 niin vedellään kiinni vaihtoautomyyjän elkein? Saaks bonarina kuulakärkikynän ja aivot?

PS. Hoida Sä se Moskova, yksin, jotenkin se sopii Sulle kuin tupee Mauri Pekkariselle.

PS2: Pervo!

Mistä lähtien autokauppias on aivoja tarvinnut? Kiinni veti äläkä mulle ala mitään Moskova/Tatjana hommaa tarjoamaan. En ole koskaan käynyt N-liitossa enkä edes Venäjällä, vaikka maailmaa on muuten kyllä kierretty amerikkoja ja aasiaa myöten. Mulla ei ole koskaan ollut käyttöä sen tyyppiselle maalle;)
Asian voisi ilmaista myös inttikaverini tapaan: "Lähden Neukkuihin (nyk. Venäjä, teinit) vain täyspakkaus ja laskuvarjo selässä."

Tää oli vähän tällaista huumoria, älä pliis varjo väittele mua kuoliaaksi tästä aiheesta.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pidin viimeiseen asti huolta, ettei Penaa tönitä tullessani tänään samalla koneella keski-euroopan valloitukselta. Pena oli nöyränä ja emot pitivät huolta, ettei brändi lopu. Kukaan ei edes yrittänyt töniä Penttiä, kun näkivät hurjat punaiset lasini, silmäni ja nenäni. Onneksi pidin myös oman bränditasapainoni kuosissa, jottei aikaero pääsee yllättämään salakavalasti...

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
JUMALAUTA!!! Kävelin kotiin päin ja tuossa kurvin kohdalla olevalla raitiovaunupysäkillä kaksi pukupelleä puhuivat HIFK:sta sekä, valitettavasti, nimeä käyttäen haukkuivan niitä "matikaisen touhuja". Jos tämä olisi tapahtunut kaukalossa, olisin välittömästi heittänyt hanskat tiskiin ja vetänyt armotta turpaan... nyt piti vain niellä katkera paska ja raportoida.

Tuntomerkkejä: toisella oli Tieto-Enatorin työntekijäkortti kaulassaan. Molemmat päälle 30v., harmaassa puvussa liikkuneitä ääliöitä.

:mad:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Cairns
JUMALAUTA!!! Kävelin kotiin päin ja tuossa kurvin kohdalla olevalla raitiovaunupysäkillä kaksi pukupelleä puhuivat HIFK:sta sekä, valitettavasti, nimeä käyttäen haukkuivan niitä "matikaisen touhuja". Jos tämä olisi tapahtunut kaukalossa, olisin välittömästi heittänyt hanskat tiskiin ja vetänyt armotta turpaan... nyt piti vain niellä katkera paska ja raportoida.

Tuntomerkkejä: toisella oli Tieto-Enatorin työntekijäkortti kaulassaan. Molemmat päälle 30v., harmaassa puvussa liikkuneitä ääliöitä.

:mad:
Vittu. Mulla on yks frendi TE:lla töissä, täytyy pyytää sitä välittömästi järjestämään sisäinen tutkinta. :mad:

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Eräs naispuolinen tuttuni oli tehdä vakavan virheen alkaessaan arvostella The Penttiä. Ei siinä mitään, että hän manasi Pentin pelaajahankintoja jne, sehän on sallittua, mutta sitten hän kritisoi Penttiä henkilönä ja jouduin verbaalisesti koulutushommiin. Kyseinen nainen on raskaana, joten oletin hormonitasapainon menneen sen verran sekaisin, että meinasi puhua täysin ohi suunsa.

Itä-Helsingissä ei tönimisiä ole muutoin ilmennyt ja tiistaina Vuosaaren urheilukentällä oli itse Pasi Nielikäinen treenailemassa nyrkkeilyä, joten tyhmempikin tönimistä hautova varmasti tajuaa ideansa mahdottomuuden. Onko Pasia muuten informoitu, että valvoo Englannin suunnalla The Pentin koskemattomuutta ja kouluttaa tarvittaessa tönijöitä täysin valtuuksin?

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Huomisesta lähtien vartiointia Dragsfjärdin saaristossa. Joten pyydän nöyrästi Sörnäisten osastoa olemaan valppaana mahdollisen tönimisen varalta, koska yksi mies poissa alueen vahvuudesta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pöytäkirja

Jumaleissön! Klubin johtokunnasta oli eilen paikalla 2/5 -osaa, allekirjoittanut ja Johannes, ja ilta sujui perinteisessä Pena-henkisessä tunnel(m)issa. Mitään ei ollut esityslistalla ja kokous ei ollut edes laillisesti kokoonkutsuttu, vaan 5 minsan varoitusajalla, joten mitään ei päätetty. Paitsi se, että tsekkiläinen bisse toimii viskin kera mainiosti janojuomana.

Kokouksessa päätettiin myös edistää luonnonsuojelua ja maailmanrauhaa. Tosin ei meidän kokouksessa, vaan yhdessä toisessa.

Korak, varo niitä rantaruotsalaisia, tosi pahoja penan tönijöitä. Mutta nysväreitä.

TietoEnatoriin on lähetetty hevosenpää. Hiljenivät täysin.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tähän ketjuun kai kuuluu hakemukset esittää?

Voisin liittyä ÄTPPOMK:n Turun osastolle.
ÄTPPOMK:n periaatteiden mukaisesti en perustele tätä, mutta jos perustelut periaatteista huolimatta vaaditaan, niin ilmoittakaa minulle, jotta pääsen pääsen perustelemaan. OK?

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Juha Salminen
Tähän ketjuun kai kuuluu hakemukset esittää?

Voisin liittyä ÄTPPOMK:n Turun osastolle.
ÄTPPOMK:n periaatteiden mukaisesti en perustele tätä, mutta jos perustelut periaatteista huolimatta vaaditaan, niin ilmoittakaa minulle, jotta pääsen pääsen perustelemaan. OK?

Laitamme hakemuksesi odottelemaan syyskuuta, jolloin SAATAMME ottaa uusia jäseniä, kuten keväällä luvattiin. Olet oivaltanut Penailun idean oikein, välttämättä ei tarvitse perustella mitään koskaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy