ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 642
  • 2 492

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Senior

Säälittävä yritys. Tarkkaile kuitenkin sänkysi jalkopäätä aamulla herättyäsi.:p

Turkulainen tönäisi, nenä murtui. Turkulaiselta siis. Asiaa tutkitaan teloituksena, TS raportoi lisää huomenna.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Klubin johtokunnalta henkilökohtaisesti toimeksisaaneena alla Klubin virallinen tiedote:

''Jäsen reds1897 on ylennetty ylikersantiksi. Alkoholilla on voimakkaasti, kiistatta ja suoraan osuutta asiaan. Ylennyspäätös on lopullinen, vaikka alkoholi on väärän mallista. Se on nimittäin nautittu Hjartwall-areenalla, joten siitä seuraava krapula hellittää otteensa vasta ensi viikon tiistaina. Kärsikää, retaleet.''

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Senior

''Jäsen reds1897 on ylennetty ylikersantiksi.
Samalla hänet nimitetään ÄTPPOMK:n joukkueen vääpeliksi.

Vääpelillä on raskas rupeama vastuullaan. ÄTPPOMK:n vääpelinä hänellä on vastuulinen tehtävä valittaessa uusia kykyjä jäseniksi.
Joukkueen uusi vääpeli ei kuitenkaan saa simpauttaa johtokunnan jäseniä ( ei edes jouluna).
Ja natsat joutuu vääpeli itse neuloman hihaansa..

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tykkimies kapa76 ilmoittautuu kesän jälkeen valvomaan Penamaisin silmin Helsingin keskustaa Kampissa herkeämättä.

Pentti is always in my mind.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti Senior
Klubin johtokunnalta henkilökohtaisesti toimeksisaaneena alla Klubin virallinen tiedote:

''Jäsen reds1897 on ylennetty ylikersantiksi. Alkoholilla on voimakkaasti, kiistatta ja suoraan osuutta asiaan. Ylennyspäätös on lopullinen, vaikka alkoholi on väärän mallista. Se on nimittäin nautittu Hjartwall-areenalla, joten siitä seuraava krapula hellittää otteensa vasta ensi viikon tiistaina. Kärsikää, retaleet.''

Liikuttuneena luin tämän kirjoituksen.Vihdoinkin nousin siihen asemaan,joka minulle kiistatta kuuluu.Lupaan teille kaikille,että jatkossa olen entistäkin vittumaisempi julli,jolle ei todellakaan mussuteta.Yritän tänään parantaa suoritustani tuolla hese-hallilla:vaikka "kalja" on siellä vääränmerkkistä,niin yritän kuitenkin pitää lipun korkealla.

Predator:Oli todella hauska jutella sinun kanssasi.Toivon,että pystyisimme varaamaan sen verran aikaa,että tutustuisimme paremmin toisiimme(olen hetero).Kiitokset siitä pinssistä ja vaimolle terveisiä....Tuletko muuten tänään hallille?

Punaiset lasit:Minä luulin,että olen kova höpöttämään,mutta sinä poistit tämän harhaluulon.;)

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti reds1897

Predator:Oli todella hauska jutella sinun kanssasi.Toivon,että pystyisimme varaamaan sen verran aikaa,että tutustuisimme paremmin toisiimme(olen hetero).Kiitokset siitä pinssistä ja vaimolle terveisiä....Tuletko muuten tänään hallille?

Jees, oli kiva nähdä livenä taas uusia Jatkoajan naamoja. Muuten, siitä pinssistä taisi jäädä uupumaan se kantaosa?

En muuten pääse tänään Jaffalaan - on muita menoja.

PS: Mikä piru siinä on että tuosta vääränmerkkisestä kaljasta tulee näin helkkarin kipeeksi? Tukka on hellänä juuria myöten, kele!
Tein muuten eilen siellä Hjareenan yhdessä hyyskässä historiaa. Siis kyllä minä olen aikaisemminkin elämässäni kusella käynyt, mutta en ole ennen lorottanut vierekkäin Sakari "Silmälasikäärme" Pietilän kanssa. Oli se ainutlaatuisen herkkä virtsaamis-sessio, etten sanoisi suorastaan tähän mennessä eletyn elämän kulminaatiopiste.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ensialkuun pahoitteluni tunkeutumisestani arvovaltaisen klubinne ketjuun, mutta:

Viestin lähetti Predator

Tein muuten eilen siellä Hjareenan yhdessä hyyskässä historiaa. Siis kyllä minä olen aikaisemminkin elämässäni kusella käynyt, mutta en ole ennen lorottanut vierekkäin Sakari "Silmälasikäärme" Pietilän kanssa. Oli se ainutlaatuisen herkkä virtsaamis-sessio, etten sanoisi suorastaan tähän mennessä eletyn elämän kulminaatiopiste.

Älä nyt vaan hyvä mies väitä, että jätit todellisen once-in-a-lifetime -tilaisuuden käyttämättä? Siis todella harvassa ovat ne, jotka ovat onnistuneet kusemaan ristiin Sakariuksen kanssa.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Everton

Älä nyt vaan hyvä mies väitä, että jätit todellisen once-in-a-lifetime -tilaisuuden käyttämättä? Siis todella harvassa ovat ne, jotka ovat onnistuneet kusemaan ristiin Sakariuksen kanssa.

Heibba Everton!
Joudun työssäni puuttumaan koulukiusaamiseen turhankin usein. Tästä syystä en ruvennut mihinkään ristiinkusemishommaan. Eihän pienenpiään saa kiusata... Sakke olisi minun suihkaukseni paineaallon voimasta kimpoillut pitkin kaakeleita...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄTPPOMK:n johtokunnan kokous eilen 30.8.

Kuten jo on mainittukin, niin johtokunta kokoontui taas eilen Jokerit-HIFK peliä ennen/aikana/jälkeen Hartwall Areenalla.
Pelin päätyttyä kokous siirtyi Areenan vintille, Silver Star Kahvilan tiloihin.
Kokouksen asialistalla olivat ainakin nämä (nämä minä muistan... luulen ainakin muistavani):

- Jere Karalahden paluu IFK:n paitaan
- Jere Karalahden kaunis vaimo
- auringonpilkkujen vaikutus Mauri Antero Nummisen lauluääneen
- onko Otso parempaa kuin Koskenkorva?
- shortsien käytön aiheuttamat hiertymät takapuolessa
- miksi ihmisiä piinataan Karjala-nimisellä "oluella"?
- jäsen reds1897:n ylennys ylikersantiksi ja nimitys ÄTPPOMK:n komppanian vääpeliksi (tunnustuksena jäsenen tarmokkaasta työstä IFK:n, The Klubin ja Koffin puolesta jäsenelle myönnettiin IFK:n fan club-pinssi)
- onko Rauman Lukko munalukko vai kenties jokin muu malli?
- mikä on paras keino kuivata (nopeasti) kastuneet housut - tuli ajankohtaiseksi kun eräs Klubin johtokunnan jäsen istui täysinäisen muovituopin päälle
- onko Ilmalassa lentokenttää?
- missä oli nimimerkki "koo". Ei neitoa näkynyt, vaikka Klubin johtokunta oli koossa. Anteeksi kaksimielisyyteni, koo.
- kokouksen päätös ja taksin metsästys

... täältä sinne sun tänne...

Carlos

Jäsen
Re: ÄTPPOMK:n johtokunnan kokous eilen 30.8.

Viestin lähetti Predator
- onko Rauman Lukko munalukko vai kenties jokin muu malli?

Et kertonut mihin lopputulokseen tässä tulitte, eivätkä historiankirjatkaan sitä kerro, mutta tämän verran voin salaisuuden verhoa raottaa:

Kun Rauma Wood oli perustamassa kiekkoseuraa, nimeen saatiin kipinä kilpailevalta Valkeakoskelta. Jos kerran v-koskella on Haka, niin Raumalle tulee sitten astetta parempi, eli Lukko!

Hiukan samanlainen kehityskaari siis kuin jokereissakin, Ässät oli jo varattu joten pannaan sitten hiukan paremmaksi ja otetaan se jokeri. Ritarit olisi kuulostanut ehkä vähän tyhmältä, varsinkin ottaen huomioon joukkueen työläis-tausta. Töölön Vesa olisi kyllä mielestäni edelleen ihan käyttökelpoinen. ;)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtokunnan kokous oli eilen

...ja jälleen kerran joutuu puheenjohtaja kysymään, että olinko minäkin siellä? Taisin olla, koska minullakin oli päässäni kuusitoista MA Nummista aamutuimaan. Kaikki "lauloivat" eri biisiä. No, tänään HIFKin vyöryttämä selkeä, ylivoimainen ja kiistaton rökälevoitto Tapparasta (1-0) piristi tunnelmaa kummasti. Kauheaa katsoa tuollaisia tasoeroja.

Niin, Rauman Lukosta. Omalta peliuraltani muistuu mielen Rauman Lukon silloinen kakkos- tai farmijoukkue. Arvatkaa mikä sen nimi oli? Rauman Säppi! Vieläkö on voimissaan?

ÄTPPOMK on myös erittäin huolissaan tulevan kauden cheerleadertarjonnasta hallissamme. Nooran jättämä tyhjyyden tunne, tai siis niitähän on kaksi, kaipaisi nyt täytettä, jotta olisimme edelleen rinnanmitalla parempi jengi kuin Ilmalan palloilijat.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Re: Johtokunnan kokous oli eilen

Viestin lähetti JHag
...ja jälleen kerran joutuu puheenjohtaja kysymään, että olinko minäkin siellä? Taisin olla, koska minullakin oli päässäni kuusitoista MA Nummista aamutuimaan. Kaikki "lauloivat" eri biisiä. No, tänään HIFKin vyöryttämä selkeä, ylivoimainen ja kiistaton rökälevoitto Tapparasta (1-0) piristi tunnelmaa kummasti. Kauheaa katsoa tuollaisia tasoeroja.

Niin, Rauman Lukosta. Omalta peliuraltani muistuu mielen Rauman Lukon silloinen kakkos- tai farmijoukkue. Arvatkaa mikä sen nimi oli? Rauman Säppi! Vieläkö on voimissaan?

ÄTPPOMK on myös erittäin huolissaan tulevan kauden cheerleadertarjonnasta hallissamme. Nooran jättämä tyhjyyden tunne, tai siis niitähän on kaksi, kaipaisi nyt täytettä, jotta olisimme edelleen rinnanmitalla parempi jengi kuin Ilmalan palloilijat.

- kahvasiko Kahvara

- onk niillä myös jengi nimeltä Rauman Haka....ei kun se Hakahan
on jostain Kahvaran kainalokuopasta

- bosiin ilmaa vai Ilmalaa, siirtyikö Noora kohden Vantaata,
paljon oli siirtomaksu

- kaikki fanit kyynerspäätestaamaan lähipiiriä, siinähän siis
kyynerspäät ei osu ekana seinään sitä lähestyttäessä ja sitten
kuvia palstalle

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Reds 1897:
Punaiset lasit:Minä luulin,että olen kova höpöttämään,mutta sinä poistit tämän harhaluulon.

Ai mää vai? Mähän olin ihan tuppisuuna koko illan, muistaakseni... Kun en teitä muita oikein tuntenut niin ajattelin olla alussa ihan vaan hissukseen. Odotas, kun alan tuntemaan teitä paremmin ja pääsen eroon tästä ujoudestani, niin sitten sitä tekstiä vasta rupeaa tulemaan. Eri asia on sitten onko sitä kukaan kuuntelemassa? Todennäköisesti ei.

Mitähän kaikkea sitä on tullut höpötettyä? Paljastinko itsestäni liikaa? Selvisikö esim. sukupuoleni jollekin? Nyt rupeaa jo pelottamaan, että mitä valtiosalaisuuksia sitä on tullut lipsauteltua? Minä kun olen edelleen vakaasti sitä mieltä, että juttelin ainoastaan järjestysmiehen ja oman peilikuvani kanssa...

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
"Olen kuin Pentti!"

Näillä sanoilla esitellään uusimman Seiska-lehden sivulla 61 "kaksoisolento"-palstalla Helsinkiläinen Claus, joka kertoo olevansa The Pena look-a-like. Kieltämättä näyttää aikalailla Pentiltä. Mutta nyt kun tiedämme, että Pentin kaksoisolentoja saattaa olla liikenteessä, niin varoituksen sana; VAROKAA HALPOJA KOPIOITA, TRUST NO 1, EXCEPT THE REAL THING.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti punaiset_lasit

Mitähän kaikkea sitä on tullut höpötettyä? Paljastinko itsestäni liikaa? Selvisikö esim. sukupuoleni jollekin? Nyt rupeaa jo pelottamaan, että mitä valtiosalaisuuksia sitä on tullut lipsauteltua? Minä kun olen edelleen vakaasti sitä mieltä, että juttelin ainoastaan järjestysmiehen ja oman peilikuvani kanssa...

Näin juuri. Humalatila vie muistin. Eräässä Simpsonienkin jaksossa oli bileet Homerilla, ja mies muisteli seuraavana aamuna kuinka hän oli ollut bileiden keskipiste, tosin totuus oli hieman erilainen, vaikkakin, olihan Homer siinäkin bileiden "tähti".

Paljastitko? ja selvisikö sukupuolesi?? vastaus; KYLLÄ. Harva sitä on munasilleen ollut hjallilan jumpotronilla. Järjestysmiehille ja poliiseille yritit jutella jotenkin tähän tyyliin; "haistakaa......, fuck you....., tulkaa kaikki vaan....., in the name of Roman Vopat,......" vain nämä sanat saimme selvää, kun pamput antoivat suht tiukkaa rytmiä ympäri kehoasi. :)

BigRedBob....pystyisitkö laittaa kyseisen kuvan tänne???

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vieläkö voi liittyä ÄTPPOMK-klubiin?
Perusteluina on, että valmentamani joukkueen joukkueenjohtaja on Pentti. Viikset löytyy tottakai.
Pena penailee aika usein, saamme tapella jäävuoroista, koska hänen mielestään niitä on liikaa. Valmentajien mielestä niitä on sopivasti ja tauotamme oikein.
Pena ei pidä siitä jos 5 päivänä peräkkäin on tapahtuma.

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
B1...ilmeisesti joukkueenne Pena olisi valmis meidän kerhoon, joten omista toilailuistasi tarvimme enemmän faktaa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
No helvata

Tässähän on penailtu taas oikein kunnolla eli unohdettu tyystin se, että jossain vaiheessa luvattiin ottaa uusia jäseniä syyskuussa ja vain syyskuussa. Kröhöm. Parempi myöhään. Nyt siis hakemuksia Klubiin tänne näin, aikaa on 30.9.2002 klo 24.00 asti. Hakemuksia käsittelee johtokunnasta kuka tahansa kykynsä ja päivän fiiliksensä mukaan. Laitetaan täten B-ykkösen hakemus jonoon ja odotellaan siihen täydennystä. Se, että tuttavapiirissä penaillaan, ei riitä vielä näytöksi omalta kohdalta.

edit: Lisättäköön tähän vielä, että se on kuitenkin pohjimmiltaan positiivinen, herkkä ja mainio asia, että tuttavapiirissä penaillaan.

Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti JHag
Jumalauta! Kiitos Tommy. Oliko tuo muuten verhottu jäsenhakemus??

ÄTPPOMK lopettaa Garnierin tuotteiden ostamisen, kunnes naurettava viesti on poistettu mainonnasta. Toisaalta: ÄTPPOMK:n ostoslistoilla eivät Garnierin kamat ole muutenkaan olleet ihan kärkipäässä. Boikotti on siis enemmän symbolinen. Mutta kuitenkin!

Tämä käyköön minun jäsenhakemuksekseni.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jahas, ja ensimmäinen hyväksytty uusi jäsen on Tommy. Tommy on kotoisin Espoosta ja harrastaa jääurheilua. Suosikkijoukkueekseen Tommy kertoo Kiekko-Espoon....siis Bluesin. Tommyn osalla on erityisesti LA-areenan alueella partioiminen ja kaikkinainen Pentin tönimisen estäminen ynnä raportointi.

Carlos

Jäsen
Arvon veljet, tämä menee nyt osittain off-topic, mutta on pakko jakaa tämä tarina kanssanne. Ei mikään niiiiin ihmeellinen, mutta Suomalaiseen kulttuuriin tottuneelle todella ihmeellinen.

Kävi niin että olin eilen ajelemassa Hollannin Utrechtista kohti kotiani Belgiassa, jonne olin siis menossa viikonlopun viettoon. Autoni on uusi, verottomana Suomesta ostettu, ja siinä on vielä suomalaiset vientikilvet, jotka herättävät toisinaan kiinnostusta.

Moottoritie oli siis A2, kun perääni tuli paikallisen lainvalvojan värein varustettu Opel Astra, joka sitten alkoi antaa minulle pysähtymiseen kehoittavia merkkejä. Ei siinä mitään, tiensivuun vaan ja odottelemaan, että mitähän sieltä tulee. Se mitä sieltä sitten tuli, jätti suuni kyllä koko lailla avoimeksi.

Siis kaksi niin jumalaisen kaunista naispoliisia, toinen blondi, toinen brunette, että tavallisissakin vaatteissa kääntäisi kyllä jokaisen miehen pään, myös homojen. Ei pienintäkään kauneusvirhettä kummassakaan, ikää veikkaisin siinä 25 paikkeilla, kuppikoko sanoisin olevan luokkaa C-D paikkeilla (paidan päältä katsottuna), peräpää ja kaikki muukin aivan viimosen päälle. Olin 100% varma että kyseessä on joko piilokamera, tai kavereiden järjestämä strippaus-show tai jotain vastaavaa, en edes kuunnellut mitä heillä oli asiaa, tuijotin vain pienehkö hymynkare suupielissäni ja pälyilin että missä se kamera mahtaa olla. Vähitellen minulle kuitenkin valkeni että kyseessä ei ole piilokamera, vaan täällä tosiaan voi törmätä noin taivaallisiin ilmestyksiin poliisiautossakin. Asia koski lopulta juuri näitä erikoisia kilpiäni, mutta siitä selvittiin ihan vaan dokumentteja tutkimalla.

Anyway, ennenkin olen jatkanut matkaa poliisin pysäytyksen jälkeen todella sekavassa mielentilassa, mutta en ikinä tästä syystä. Aloin jo suunnitella jotain isompaa rötöstä, jos vaikka joutusin edes pidätetyksi tai jotain, tämä kohtaaminen oli niin valitettavan lyhyt. Olin siis kertakaikkisen myyty, hiukan hävettää kyllä omasta puolestani, sillä en tod. näk. antanut kauhean fiksua kuvaa itsestäni, mutta toisaalta voisin kuvitella että nämä naiset ovat vastaavaa käytöstä nähneet "asiakkailtaan" ennenkin. Siis WAU!

Lähestynkin Suomen valtiovaltaa, ja vaadin että meillekin tulee NAISpoliisipartioita, jotka ovat vähintään niin kauniita, että J.Frostell herättää heihin verrattuna lähinnä hilpeyttä. Tämä ilmestys oli oikeastaan ensimmäinen asia joka todella pisti harkitsemaan pysyvämpää osoitteen muutosta. :-)

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Arvon veljet, tämä menee nyt osittain off-topic, mutta on pakko jakaa tämä tarina kanssanne.
Siis kaksi niin jumalaisen kaunista naispoliisia, toinen blondi, toinen brunette, että tavallisissakin vaatteissa kääntäisi kyllä jokaisen miehen pään, myös homojen. Ei pienintäkään kauneusvirhettä kummassakaan, ikää veikkaisin siinä 25 paikkeilla, kuppikoko sanoisin olevan luokkaa C-D paikkeilla (paidan päältä katsottuna), peräpää ja kaikki muukin aivan viimosen päälle.

Hyvä veli Carlos!

Älä hyvä mies kerro tarinasi menevän 'osittain off-topic'. Tuollainen kertomasi tarina, C-D kuppeineen, on minusta erittäin olennainen, ketjuun täydellisesti kuuluva, painava raportti. Nih. Poliisi on ystävä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy