Viestin lähetti nro.44
*tönäisee*
Säälittävä yritys. Tarkkaile kuitenkin sänkysi jalkopäätä aamulla herättyäsi.:p
Viestin lähetti nro.44
*tönäisee*
Viestin lähetti Senior
Säälittävä yritys. Tarkkaile kuitenkin sänkysi jalkopäätä aamulla herättyäsi.:p
Samalla hänet nimitetään ÄTPPOMK:n joukkueen vääpeliksi.Viestin lähetti Senior
''Jäsen reds1897 on ylennetty ylikersantiksi.
Viestin lähetti Senior
Klubin johtokunnalta henkilökohtaisesti toimeksisaaneena alla Klubin virallinen tiedote:
''Jäsen reds1897 on ylennetty ylikersantiksi. Alkoholilla on voimakkaasti, kiistatta ja suoraan osuutta asiaan. Ylennyspäätös on lopullinen, vaikka alkoholi on väärän mallista. Se on nimittäin nautittu Hjartwall-areenalla, joten siitä seuraava krapula hellittää otteensa vasta ensi viikon tiistaina. Kärsikää, retaleet.''
Viestin lähetti reds1897
Predator:Oli todella hauska jutella sinun kanssasi.Toivon,että pystyisimme varaamaan sen verran aikaa,että tutustuisimme paremmin toisiimme(olen hetero).Kiitokset siitä pinssistä ja vaimolle terveisiä....Tuletko muuten tänään hallille?
Viestin lähetti Predator
Tein muuten eilen siellä Hjareenan yhdessä hyyskässä historiaa. Siis kyllä minä olen aikaisemminkin elämässäni kusella käynyt, mutta en ole ennen lorottanut vierekkäin Sakari "Silmälasikäärme" Pietilän kanssa. Oli se ainutlaatuisen herkkä virtsaamis-sessio, etten sanoisi suorastaan tähän mennessä eletyn elämän kulminaatiopiste.
Viestin lähetti Everton
Älä nyt vaan hyvä mies väitä, että jätit todellisen once-in-a-lifetime -tilaisuuden käyttämättä? Siis todella harvassa ovat ne, jotka ovat onnistuneet kusemaan ristiin Sakariuksen kanssa.
Viestin lähetti Predator
- onko Rauman Lukko munalukko vai kenties jokin muu malli?
Viestin lähetti JHag
...ja jälleen kerran joutuu puheenjohtaja kysymään, että olinko minäkin siellä? Taisin olla, koska minullakin oli päässäni kuusitoista MA Nummista aamutuimaan. Kaikki "lauloivat" eri biisiä. No, tänään HIFKin vyöryttämä selkeä, ylivoimainen ja kiistaton rökälevoitto Tapparasta (1-0) piristi tunnelmaa kummasti. Kauheaa katsoa tuollaisia tasoeroja.
Niin, Rauman Lukosta. Omalta peliuraltani muistuu mielen Rauman Lukon silloinen kakkos- tai farmijoukkue. Arvatkaa mikä sen nimi oli? Rauman Säppi! Vieläkö on voimissaan?
ÄTPPOMK on myös erittäin huolissaan tulevan kauden cheerleadertarjonnasta hallissamme. Nooran jättämä tyhjyyden tunne, tai siis niitähän on kaksi, kaipaisi nyt täytettä, jotta olisimme edelleen rinnanmitalla parempi jengi kuin Ilmalan palloilijat.
Punaiset lasit:Minä luulin,että olen kova höpöttämään,mutta sinä poistit tämän harhaluulon.
Viestin lähetti punaiset_lasit
Mitähän kaikkea sitä on tullut höpötettyä? Paljastinko itsestäni liikaa? Selvisikö esim. sukupuoleni jollekin? Nyt rupeaa jo pelottamaan, että mitä valtiosalaisuuksia sitä on tullut lipsauteltua? Minä kun olen edelleen vakaasti sitä mieltä, että juttelin ainoastaan järjestysmiehen ja oman peilikuvani kanssa...
Viestin lähetti JHag
Jumalauta! Kiitos Tommy. Oliko tuo muuten verhottu jäsenhakemus??
ÄTPPOMK lopettaa Garnierin tuotteiden ostamisen, kunnes naurettava viesti on poistettu mainonnasta. Toisaalta: ÄTPPOMK:n ostoslistoilla eivät Garnierin kamat ole muutenkaan olleet ihan kärkipäässä. Boikotti on siis enemmän symbolinen. Mutta kuitenkin!
Viestin lähetti Carlos
Arvon veljet, tämä menee nyt osittain off-topic, mutta on pakko jakaa tämä tarina kanssanne.
Siis kaksi niin jumalaisen kaunista naispoliisia, toinen blondi, toinen brunette, että tavallisissakin vaatteissa kääntäisi kyllä jokaisen miehen pään, myös homojen. Ei pienintäkään kauneusvirhettä kummassakaan, ikää veikkaisin siinä 25 paikkeilla, kuppikoko sanoisin olevan luokkaa C-D paikkeilla (paidan päältä katsottuna), peräpää ja kaikki muukin aivan viimosen päälle.