ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 635
  • 2 492

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: BeNeLux -haarakonttorin avajaiset

Viestin lähetti Carlos

Otimme muuten eilen jo paikallisen ATPPOMKin perustamiskokouksen esikatselussa (kokous on siis tanaan) esille muutamia tarkeita suomalaisia sanontoja kuten "kippis", "holkynkolkyn", "pohjanmaan kautta" seka erilaisia naisen kanssa yhteyteen paasemiseen tarvittavia sanoja. Pikkuhiljaa siis Penailua viedaan eteenpain...

Opetathan ulkomaaneläväiset sanomaan myös: ''Minulla ei juuri nyt ole käyttöä tuontyyppisille typylle, näillä mennään.''

Hyvää pohjustusta, mikäli johtomme hankintareissut suuntautuu sinne päin!:cool:

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Valppautta

En tietenkään epäile, että kerhon jäsenet olisivat lomalla unohtaneet valvoa The Pentin koskemattomuutta, mutta autopommit, mannekahakat ym. huolestuttivat mieltäni sen verran, että haluan korostaa tarkkaavaisuutta näin helteilläkin: Penttiä ei saa jättää hetkeksikään vartioimatta.

Kesäinen Itä-Helsinki on rauhallinen tönimisen osalta, mutta vartiointi jatkuu, opiskelijan kesäloma kun sujuu töiden merkeissä. Hyvää loman jatkoa kaikille kerholaisille!!

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Tikulla muurahaispesään...

En ole väkivaltainen persoona, mutta kun tulen sinne Helsinkiin elokuussa lupaan tehdä jonkun jäynän Pentille jos vain näen hänet reissulla.
Mitä jos vaikkapa vetäisen takatukasta ja piilotan kultaketjut sekä "Serengetit"? Tai hankin kaikki kaupungin purkat, siis ne joita ei ole vielä "möyssätty" ettei Pentti pääse "väyläämään" :D

Ompa ankea elokuun loppu tiedossa Penalla. :p

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei tietenkään unohdeta valvontaa.

Olin itse paikan päällä, kun mannet kahakoi ja vaikka omakin turvallisuus tietenkin huolestutti karkuun juostessani, niin ensimmäisenä oli Pentti mielessä.

Tein terminaattorimaisen tilannearvion ja kun tajusin, että Pentti on turvassa pelastin oman nahkani.

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
En tiedä onko seuraava asia jo noteerattu The Pentin suojeluyksikössä, mutta jäsenenä tunnen velvollisuudekseni raportoida varmuuden vuoksi.

Eli:
Tunnettehan tämän uuden keksinnön nimeltä ääniviesti?
Kyseinen toiminto toimii sillä periaatteella, että joku julkkis tai julkkista imitoiva henkilö on puhunut nauhalle jonkun lyhyehkön repliikin. Tämän voit sitten tilata tekstiviestillä vaikkapa kaverin kännykkään.

No, itse asiaan. Selailin SubTV:n teksti-tv:ltä kyseisiä palveluita. Silmään pisti heti kärkeen tuttu nimi, Pentti Matikainen.
Tilasin samantien itselleni tämän soiton ja nyt olen sitä mieltä, että meidän täytyy tehdä jotain. Tämä The Penttiä imitoinut idiootti halveksui pyhän Penan ammattitaitoa.

Puhelua en tarkalleen muista väliaikaisesti ailahdelleesta mielentilastani johtuen, mutta ainakin yhden kohdan siitä muistan.
"Etsin pelaajaa joka ei osaa luistella. Eikä tiedä kummin päin pitää mailasta kiinni. Olet juuri etsimämme henkilö. Tervetuloa harjoituksiin."
Ei missään nimessä sanasta sanaan, mutta idea on sama.

Pahoittelen mikäli asiasta on jo keskusteltu.
Jotain on silti tehtävä, liittolaiset.

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Playmaker
Jotain on silti tehtävä, liittolaiset.

Ei helvetti, Pentin ammattitaitoa ei saa kyseenalaistaa! Yhdyn edelliseen kirjoittajaan (vain kuvainnollisesti), jotain on tehtävä. Mikähän firma ko. palvelua tarjoaa? Pommisähköpostia vaan kehiin hevosenpää-ukaasien kera!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Minusta tuo on vain hauskaa huumoria.....

, kuten on se hevosenpää, jonka tietysti virtuaalisesti lähetämme menemään.

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Viestin lähetti TTTTT
Sysmän tilanne palautettu ruotuun. Tilanteen vakauttamiseen vaadittiin tuoppi Koffia, kourallinen hiuksia, rusentunut omena (aatamin sellainen) sekä kolme kappaletta katukoristeista irroitettua puolen metrin mittaista betonireunusta.

Jaaha, sitä tuli sitten oltua ilmeisesti Kanuunassa, muualta ei käsittääkseni saa Koffia tuopissa, ja siinä pihallahan noita betoniporsaitakin on...

Ihmettelen kyllä suuresti, jos tuolla "villissä lännessä" yksin sait tilanteen rauhoittumaan.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Playmaker
No, itse asiaan. Selailin SubTV:n teksti-tv:ltä kyseisiä palveluita. Silmään pisti heti kärkeen tuttu nimi, Pentti Matikainen.
Tilasin samantien itselleni tämän soiton ja nyt olen sitä mieltä, että meidän täytyy tehdä jotain. Tämä The Penttiä imitoinut idiootti halveksui pyhän Penan ammattitaitoa.

Puhelua en tarkalleen muista väliaikaisesti ailahdelleesta mielentilastani johtuen, mutta ainakin yhden kohdan siitä muistan.
"Etsin pelaajaa joka ei osaa luistella. Eikä tiedä kummin päin pitää mailasta kiinni. Olet juuri etsimämme henkilö. Tervetuloa harjoituksiin."
Ei missään nimessä sanasta sanaan, mutta idea on sama.

Siis toihan on just Penailua huippuunsa vedettynä! Upeeta. Taitaa olla joku meistä ÄTPPOMKlaisista kun on ideoinut.

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Asiahan ei minulle tietysti mitenkään kuulu, enkä tiedä onko jo huomioitu (vaikka ketjussa on vain pari viestiä, niin tää ei jaksanut selata..), mutta...
Ovatko turkulaiset kaapanneet Pentin? Onko Pentin syntymätodistusta manipuloitu? Onko Pentin korvasta otettu "näyte" ja tilalle ripustettu heimotunnus?
http://www.tpssalibandy.fi/edustus/01-02/profiilit/44.htm

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Valppautta

Eipä tässä muuta kuin että teknisten ongelmien sun muiden aikana ei ilmeisesti ja toivottavasti ilmennyt tönimisiä. Muistetaan olla tarkkana, vaikka helle tuntuukin välillä vievän tajun. Kausikin lähestyy ja jäätreenit ovat alkaneet, joten Pentin turvallisuus täytyy pystyä takaamaan erityisen varmasti.

Itä-Helsingissä rauhallista eikä koulutusta ole vielä tarvittu. Hyviä hellepäiviä itse kullekin kerholaiselle!

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Viestin lähetti Taze

Jaaha, sitä tuli sitten oltua ilmeisesti Kanuunassa, muualta ei käsittääkseni saa Koffia tuopissa, ja siinä pihallahan noita betoniporsaitakin on...

Ihmettelen kyllä suuresti, jos tuolla "villissä lännessä" yksin sait tilanteen rauhoittumaan.

Sinanjun opeilla Sinanjun opeilla... Parempi puolisko kyllä mökötti päivän mutta eihän the Pentin puolustamisessa voi aina huomioida lasten ja vähäväkisten arvoja. Kotkan asuntomessuilla töniminen suorastaan minimissä, epäilyttäviä tyyppejä toki riittää. Vahdin edelleen silmäkin kovana.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä tyhmin temppu, mitä luojan luoma voisi tällä hetkellä Helsingissä tehdä, olisi töniä The Penttiä. Klubin johtokunta pitää näet livekokoustaan salaisessa paikassa lähialueella. Tauolla tarjolla kahvia ja pullaa. Minutkin armoitettiin, vaikka silkka rivijäsen olenkin, säälistä mukaan. Tosin ilmeisesti tsuppariksi, sillä jouduin välitehtävänä tulla himaan kirjoittamaan tätä väliraporttia. Ei muuta kun takas, itseään parempaan seuraan, kuulemaan Klubin uusia strategioita, jotta voi toimia esimerkillisenä jäsenenä tulevalla kaudella. Muut kun pitää kuivaharjoittelua, meillä tunnutaan pitävän kovin kosteaa harjoittelua. Burb!:cool:

Johtokunta raportoinee tulokset, kunhan kykenevät:cool:

-> otan 'ns kumijalan ja menen'

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Myös perusrivijäsen eli minä olen valppaana, vaikkakaan en ajokunnossa. Ei yksinkertaisesti mitään mahdollisuutta töniä Penttiä! Jos jossain sellaisesta kuulen niin tilaan heti tilataksin (mulla on iso ego) tai Medihelin ja pyrähdän paikalle puolustamaan The Penttiä viimeiseen Koff-pisaraan asti...

Valvonta pelaa!!

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Ihanata että jaksette valvoa. Pikkuisen alkoi hermo menemään Tussulassa kun eräs itsensä kaljuksi leiponut "eläkeläinen" alkoi antipenailemaan. Hevosenpää -ukaasikaan ei auttanut mutta sain majatalon isännän suostumaan kokovartalo"kiikkikiin" ulostamiseen. Taas kykenimme toimimaan ilman väkivaltaa. Rauhaa johtokunnalle, poikas valveil on!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
1. Johtokunnan kokous

Johtokunta kokoontui eilisiltana tosiaan 1. varsinaiseen kokoukseen. Hämmästyttävää kyllä kaikki 5 johtokunnan jäsentä eli puheenjohtajamme Jhag, varapuheenjohtaja Brewer ja jäsenet Johannes, Korak ja Predator, olivat paikalla.

Ensin pidimme huolta The Pentin ja Helsingin turvallisuudesta Tervasaaressa, josta jatkoimme puolen yön aikoihin keskustaan. Kaupunki vaikutti erittäin rauhalliselta. Senior (joka piti huolta, ettei kahvi ja pulla lopu pöydästä Tervasaaressa) raportillaan lienee rauhoittanut keskustan alueen täydellisesti jo ennen saapumistamme alueelle. Kiitokset siitä.

Varsinaista asiasisältöä en muista ohjelmassa olleen. Se ei tietenkään välttämättä todista mitään.

Seuraavan kokouksen pitopaikkaa ei sovittu, mutta Hyrylän Ilmatorjuntamuseo oli muistaakseni vahvoilla. Paikka, johon kannattaa toki muutenkin käydä tutustumassa.

Jet-Ace

Jäsen
Re: 1. Johtokunnan kokous

Viestin lähetti Johannes
Johtokunta kokoontui eilisiltana tosiaan 1. varsinaiseen kokoukseen. Hämmästyttävää kyllä kaikki 5 johtokunnan jäsentä eli puheenjohtajamme Jhag, varapuheenjohtaja Brewer ja jäsenet Johannes, Korak ja Predator, olivat paikalla.

Ensin pidimme huolta The Pentin ja Helsingin turvallisuudesta Tervasaaressa, josta jatkoimme puolen yön aikoihin keskustaan. Kaupunki vaikutti erittäin rauhalliselta. Senior (joka piti huolta, ettei kahvi ja pulla lopu pöydästä Tervasaaressa) raportillaan lienee rauhoittanut keskustan alueen täydellisesti jo ennen saapumistamme alueelle. Kiitokset siitä.

Varsinaista asiasisältöä en muista ohjelmassa olleen. Se ei tietenkään välttämättä todista mitään.

Seuraavan kokouksen pitopaikkaa ei sovittu, mutta Hyrylän Ilmatorjuntamuseo oli muistaakseni vahvoilla. Paikka, johon kannattaa toki muutenkin käydä tutustumassa.

Taitavat muut jäsenet olla vielä tekemässä kokouspöytäkirjaa, koska vain yksi jäsen on rivissä. Vai olisivatko tukehtuneet "pullaan"?

Hyrylä on oivallinen paikka ÄTPPOMK:n johtokunnalle. Ilmatorjuntaa, jossa minäkin olen palvellut, kutsutaan nimittäin lempinimellä "Taivaalliset ohiampujat". Eräälaista Penailua sekin, siis.:p

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Klubin puheenjohtaja ilmoittautuu ja aloittaa klassisella kysymyksellä: "Olinko minäkin siellä?".

Ei vaan, muistikuvat kokouksesta ovat selkeät kuin Jan Kobezdan luistimenvedot Nordiksen hallin jäällä. Muutenkin oli ihan kivaa, mutta Jatimaticilla ampuminen oli kyllä ihan ylivetohomma! Tviiuu tviiuu tviiuu...Poliisista. Menitte sitten lyömään kommunistia...? Asiaa. Tervis rulettaa.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti JHag
Klubin puheenjohtaja ilmoittautuu ja aloittaa klassisella kysymyksellä: "Olinko minäkin siellä?".

Oooh, my hair hurts... siis jos näissä johtokunnan kokouksissa nautitaan AINA kahvia ja pullaa eiliseen malliin, niin näin vanhan miehen kahvihammas ei tuota touhua repeämättä tule kestämään. Sitäpaitsi, missä olivat voisilmäpullat ja lakkawiinerit? Minä vaan kysyn, kerpele!

Tervasaaren Aitta oli kyllä ihan hieno valinta kokouspaikaksi (siellä oli niin ihanan joviaali, etten sanoisi suorastaan SÖPÖ tarjoilijapoikakin, joka otti oikein elämäntehtäväkseen johtokunnan viihdyttämisen... tahattomasti kenties?) Hiukan jäi ketuttamaan se asia, että tuo pitkään jatkunut helle päätti lopettaa suhteensa Helsinkiin juuri eilen. En nimittäin äkkiseltään muista, että koska viimeksi olisin terassilla palellut? Noh, en minä kyllä muista paljon muutakaan.

PS: Koska se eilen julkitullut TIETTY uutinen, eräästä TIETYSTÄ tsekkipelaajasta voidaan julkistaa?

PSSSST: Seuraava johtokunnan kokus pidetään Hyrylän Ilmatorjuntarykmentin upserikerholla. Varsinkin jos minä saan harhautettua porttivahtina seisovat varusnaiset. Kävin viimeksi Hyrylän varuskunnassa kaksi kuukautta sitten ja silloin todellakin porttivahtina oli kuvankaunis vaaleahiuksinen nuori nainen maastohousuissaan... siis hetkinen, ei se tyttö suinkaan ollut yläosattomissa, kyllä sillä oli ihan ohjesäännön mukainen vihreä t-paita.
NIIN, ja sitten vielä pitäisi jotenkin harhauttaa Hyrylän kapiaiset pois sieltä upseerikerholta... noh, se ei liene vaikeata... siihen tarvitaan vain ja ainoastaan viinaa...

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Predator

PS: Koska se eilen julkitullut TIETTY uutinen, eräästä TIETYSTÄ tsekkipelaajasta voidaan julkistaa?

Erityisesti Brewer odottaa tätä tietoa hyvinkin innoissaan. Ehkä HIFK on päättänyt sääliä miestä ja harkitsee vielä...

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Predator

Sehän TIETTY pelaaja julkistetaan TIETTYNÄ päivänä TIETYSTI......TIETTÄVÄSTI. ;)

Kerpele sentään pojat. Taas pilkkuun asti, vaikka lupasitte, että muutamalle.....hoh, sama selitys on vaimollekin sanottu useaan otteeseen, joten ymmärrän teitä oikein hyvin. Valitettavasti jouduin poistumaan aikaisemmin, mutta seuraavassa kokouksessa otan sitten kaksinkäsin, sen minkä jäin jälkeen. Ja sen jälkeen mä koulutan teitä :D

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
nicki Tuomas kirjoittaa Jokerit- ketjussa näin:

''Onnistuisiko legendaarinen ÄTPPOMK estämään jos seuraava kohteemme olisi leikata Pentin pää kaljuksi?''

Johon minä rivijäsenenä vastaan, koska johtokuntamme on matkalla Sveitsistä kotiin The Pentin valvontamatkaltaan.

Ei minä teinä kokeilisi! Jos pojat on valmiit seuraamaan Penaa Rapperswiliin harjoitusotteluun tarkistamaan, että minkäänlaista tönimistä ei tapahdu, niin don't even think about it. Korakhan itse jopa haastatteli aiheesta Penaa, joka on hyvin tietoinen suojelukatraastaan, kuten otteluseurantaketjusta voit havaita. Mutta edelleen, suosittelen valitsemaan jonkin muun kohteen, ettei tarvitsisi taas yhtä heppaa, tiedäthän...

Eli vastaus kysymykseesi on: Onnistuisi

Tähän loppuun puolitusinaa noita hymiöitä, jossa näkyy hampaat ja yksi rillipää.

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Arvoisat ÄTPPOMK -herrat !

Anon kunnioittavasti takaisin jäsenyyttäni ÄTPPOMK:sta. Menin heikon hetkeni takia, eroamaan tästä Vapaamuurareitakin hienommasta organisaatiosta. Syynä oli päähäni tehdyt magneettikuvaukset, jotka alensivat harkintakykyäni.

Kunnioittaen

Shammy Agitator

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy