ÄTPPOMK Online 24h – raportoi tänne tönimisistä!

• 332 642
  • 2 492

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Korak
BigRedBob....pystyisitkö laittaa kyseisen kuvan tänne???
Joo, huomenna illalla ehkä... tänään olen eri osoitteessa, kuin tuo lehti enkä kehtaa käydä itselleni kioskilta ostamassa tuota kyseistä laatujulkaisua... ;D

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Senior

Älä hyvä mies kerro tarinasi menevän 'osittain off-topic'. Tuollainen kertomasi tarina, C-D kuppeineen, on minusta erittäin olennainen, ketjuun täydellisesti kuuluva, painava raportti. Nih. Poliisi on ystävä!

Arvoisa veli Senior, ketjumme otsikossahan kehoitetaan raportoimaan tänne tönimisistä. Siksi kommentoin raporttini menevän juuri osittain ohi topicin, koska se oli kyllä oikein paljonkin Penailun henkinen, mutta kertoi vain siitä miten hienosti asiat ovat.

Ymmärrän kuitenkin reaktiosi, joka kieltämättä oli aiheellinen, ja lupaan vastaisuudessa olla tarkempi sanavalinnoissani. :-)

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Odottelua täynnä ovat tämänkin miehen päivät...Ja tähän kohtaan silmäniskuhymiö...
Tarkoittaako tämä muuten sitä, että syyskuun aikanakin hyväksytään jäseniä vai syyskuun jälkeen pistetään koko pino kasaan?
Millainen on Turun seudun tämänhetkinen tilanne?

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Lisää täydennystä?
Hmm...jos olis puoltoja että myös minä osaa penailla, niin sittenhän se oliskin helppoa. Koska osaan sen. Kysykää vaikka työkavereilta. Tosin ne ei osaa käyttää tätä, joten se siitä.

Koffin olut on juuri tullut lähipiiriini ja näyttää siltä, että en ainakaan lopeta sen juomista. En tod. (okei, toi oli huono yritys)
Sitten tiedän tän tädin puhelinnumeron. Josko sen saisi mukaan ÄTPPOMK-klubin puuhakerhoon ja teemailtaan?
Vai mikä sen nimi teillä on?

Eikä töniminen ole kivaa. Mua on vaikea töniä, joten pystyn pitämään puoliani hyvin tönimistä vastaan.
Noh, Rebeli sai mut tönättyä kumoon kerran, mutta se onkin reenannut vastaantönimistä jo ÄTPPOMK-kerhossa.
Voin reenata täältä käsin Penan tönimisen estämistä, jos suojaan joukkueenjohtajaamme.

Veli Senior voi varmaankin ehkä puoltaa väitettäni, että d-kupin tädit ovat huikeita.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti B1

Veli Senior voi varmaankin ehkä puoltaa väitettäni, että d-kupin tädit ovat huikeita.

Suositus:

Täysimääräiselle, enkä nyt tarkoita itseni kohdalla täysipäistä, jäsenelle suoduin oikeuksin suosittelen tämän hakijan ottamista Klubiin, niin sanotusti heittämällä. Eihän sitä tiedä, mitä puhelinnumeroita ja linkkejä siellä vielä riittää. Muutenkin hakijan mieltymykset tuntuvat olevan yhteneväiset ja sairaaseen joukkoomme sopivat. Inessiiviin vaan, mun mielestä.

täysjäsen:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
B1 klubiin, teretulemast. Juha Salminen; syyskuun ajan hyväksytään uusia jäseniä, juuri olemme saaneet kaksi uutta ÄTPPOMK:laista eli Tommyn ja B1:sen. Pistätkö oman hakemuksesi vai tarkkailetko muuten vaan tilannetta?

PS.
Jäsenluettelovastaava Risa on ollut aika hiljaa viime aikoina, toivottavasti tiedot menevät hänelle kuitenkin. Päivitetty jäsenluettelo esitetään jossain muodossa sitten lokakuun alussa.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti JHag
Pistätkö oman hakemuksesi vai tarkkailetko muuten vaan tilannetta?

Oma hakemus löytyy jo...Kopioidaan sitten vaikka tähän:

Allekirjoittaneen ÄTPPOMK-hakemus
Voisin liittyä ÄTPPOMK:n Turun osastolle.
ÄTPPOMK:n periaatteiden mukaisesti en perustele tätä, mutta jos perustelut periaatteista huolimatta vaaditaan, niin ilmoittakaa minulle, jotta pääsen pääsen perustelemaan. OK?

Löytyy tuolta edelliseltä sivulta.
Voidaan vaikka lisätä, että naapurin nimi on Pentti...Ja seuraa vielä kaiken lisäksi urheiluakin!!!

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juha Salminen, tervetuloa The Klubiin. Mehän emme myöskään, Pena-tyyliä kun vaalimme, selaile ketjua taaksepäin.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti JHag
Juha Salminen, tervetuloa The Klubiin.

Jee, JHag mä rakastan sua! Eeh, pikkusormea heiluttaen...

Samantien ilmoitusasiaa...
ÄTPPOMK/Turku herätys!
Ensi lauantaina 21.9 allekirjoittanut valvoo The Pentin koskemattomuutta Tarvasjoella koko päivän, joten yksi mies on Itä-Turun vahvuudesta poissa. Erityisvalvonta käytiin siihen päivään!

Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voi hyvä luoja, Turku nimenomaan ei saa jäädä vaille valvontaa. Jet Ace on Tanskassa, J.Salminen jossain Tarvasjoelle (missä se on?), kuka valvoo? Oloneuvos, haloo!

Yksi ratkaisu saattaisi olla allekirjoittaneen ja Seniorin partio Turkuun kyseisenä viikonloppuna?

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Oloneuvos, haloo!

Yksi ratkaisu saattaisi olla allekirjoittaneen ja Seniorin partio Turkuun kyseisenä viikonloppuna?

_o/

Kyllä meiltä mies mukaan lähtee, jos tarvitaan. Ei siinä mitään. Pakkaan kassin hetkellä, jos siltä näyttää.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti JHag

Auttaisikohan ÄTPPOMK Länsi-Suomi tässä asiassa? Carlos on kuulemma jossain päin wild westiä seikkailemassa?

Viimeksi muokattu:

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Jos klubiin halutaan saada mukaan oikein aateloitu jäsen, niin ehdotan ehdottomasti Britannian osaston jäseneksi Sir Alex Fergusonia: hän on viime kaudesta lähtien osoittanut hallitsevansa Penailun jalon taidon viimeisen päälle ja mokailut on hoidettu vähintään 110% teholla. Naamakin punoittaa siihen malliin, että brandi maistuu taatusti. Peliryhmitystä hän ei suostu muuttamaan kirveelläkään, vaikka tulosta ei 4-5-1 muodostelmalla tule sitten kirveelläkään. Takatukka kyseiselle herralle ei kyllä enää kasva, mutta todennäköisesti Ferguson on todennut Ronaldon vaatiessa siirtoa Interistä, että "meillä ei ole käyttöä sen tyyliselle pelaajalle." Eilinen Leeds -ottelun tulos osoitti viimeistään, että miehessä on ainesta ÄTPPOMK -klubiin.

PS. En ole kysynyt Sir Alexin kantaa jäsenyyteen, koska en tiedä hänen faksinumeroaan, mutta Penamaisesti klubi tuskin haluaakaan tietää kenenkään omaa mielipidettä asiasta.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ooh..Olen päässyt mainioon seuraan.
Kiitokset johtokunnalle, yritän olla valitsemiseni arvoinen.
Penaa ei tänään tönitty, ellei siksi lasketa kun hävisimme maalilla ottelumme.

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Hakemus

Arvoisa lautakunta

Haen kunnioittavasti jäsenyyttä The Klubiin. Meriitteinä mainattakoon mm. erittäin vittumainen luonne ja totaalinen piittaamattomuus "kanssamatkustajista".

Ajatukseni olisi sijottautua The Klubin likaisten temppujen Helsingin osastolle, mikäli anomukseni hyväksytään.

Mikäli kaipaatte lisätietoa tai muuta infoa, niin sitä on turha ainakaan minulta kysellä.

pale

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
No jopas on hakemuksia...penamaiseen tyyliin hyväksyn kaikki sen tarkemmin niihin perehtymättä, sillä nautin juuri brandya, enkä halua keskeyttää sitä.

Joten: tämä söör alex ilman muuta mukaan, totaalinen dinosaurus ja pale myös

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Voi hyvä luoja, Turku nimenomaan ei saa jäädä vaille valvontaa. Jet Ace on Tanskassa, J.Salminen jossain Tarvasjoelle (missä se on?), kuka valvoo? Oloneuvos, haloo!

Jet Ace ei ole Tanskassa, vaan ollut kalassa svedujen kanssa. Huomenna kutsuu Norja-Eesti viikko. Viikonloppuna valvon silmä kovana The Pentin kunniaa.

Se tosin ei tarkoita sitä, etteikö täällä tarvittaisi lisävoimia...

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Juha Salminen

Auttaisikohan ÄTPPOMK Länsi-Suomi tässä asiassa? Carlos on kuulemma jossain päin wild westiä seikkailemassa?

Sorry veli Juha Salminen, menneen talven lumia. Vastaan tällä hetkellä länsi-Euroopan The Penailun kunnioittamisesta ja varjelemisesta, ÄTPPOMK-Beleluxin väreissä. Länsi-Suomeen en saanut jatkajaa minun poistuttua kuvioista.

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Minäkin kannan korteni kekoon ja haen jäsenyyttä ÄTPPOMK:iin. Kun niitä perusteluja ei kaivata näemmä niin en niitä myöskään laita.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Sivuaa The Klubin tuikitärkeätä aihetta...

Reissussa ollessa ihminen kohtaa aina välillä outoja ilmiöitä. Jopa niin outoja, että niistä voisi kenties ilmoittaa Juhan(n) Äf Grannille, tai Tapani Kuninkaalle, tai Suomen UFO-tutkijoiden suraan.

Minä kohtasin tänä aamuna hotellihuoneessani ilmiön, jota ei pystytä selittämään auringonpilkuilla, noitavainoilla, uusnatseilla eikä Arja Korisevan kikotuksella.
Nimittäin huoneen kylppärin lattialla oli harmaat viikset. Siis sellaiset oikein tuuheat miehen viikset, joissa oli jotakin ihme liimaa toisella puolella - siitä liimasta ne olivat oikein tarttuneet lattiaan kiinni.
Viikset olivat väriltään harmaat, ja nyt herääkin kysymys että kuka/mikä on huoneessani yöllä vieraillut?
Ensin tuli mieleeni yksityisetsivä Thomas Magnum, jota kuuluisassa tv-sarjassa esitti näyttelijä Tom Selleck.
Selleckin tuuheat viikset tosin olivat silloin 1980-luvulla mustat, mutta kaipa kaippari on nykyisin jo harmaantunut (onhan minullakin jo harmaita munakarvoja).
Toinen vaihtoehto on Pentti Matikainen. Olisko Pena käynyt salaa kylässä ja unohtanut viiksensä vessaan? Tämä olisi kyllä kamalaa, koska samalla selviäisi että Penalla onkin liimatut tekoviikset. Ei kai tämä voi olla mahdollista.

Vai oliko asialla Asterixin kylän vanhus, Senilix? Jaa niin, Senilixin viikset taitavat olla ihan valkoiset, eikä gallialaisilla ole tänään täällä edes peliä.

Vai tulivatko viikset ihan vaan itsekseen kylään? Siis ihan itse, ei kenkään naamassa?
Soitanko poliisille, Hollywoodiin, Asterixille vai HIFK:n toimistoon?

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Siinä sitä olisikin kansalla ihmettelemistä, kun The Pentti ilmoittaisi, että "kaikki nämä vuodet olette pitäneet minua viiksekkäänä takatukkana jne, mutta se kaikki oli pelkkää hämäystä." Kyseessä olisi niin Penttimäinen juttu, että olisi vaikea uskoa sitä edes itse The Penalta.

PS. Olitko ihan fyysisesti reissussa? Äläkä turhaan soittele sinne toimistolle, faksi on sitä varten.

EDIT: Kirjoitusvirheitä

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti jpp
Siinä sitä olisikin kansalla ihmettelemistä, kun The Pentti ilmoittaisi, että "kaikki nämä vuodet olette pitäneet minua viiksekkäänä takatukkana jne, mutta se kaikki oli pelkkää hämäystä." Kyseessä olisi niin Penttimäinen juttu, että olisi vaikea uskoa sitä edes itse The Penalta.

Väärin. The Pentti toteaisi vain kylmästi: "Millon mä oon sanonu että mulla olis joskus ollu viikset ja takatukka, millon??? Mulla ei oo koskaan ollu mitään hemmetin viiksiä, eikä koskaan tuu olemaankaan. Piste."

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
OOOH...!

"He tekevät sen itse."
"Uhka tulee sisältä."

Ketjussa taitokiekko vs. roolitus vs. goonikiekko jne. tms. ÄTTLKAJFLA:n jäsen, nimim. 'mikkoz' tönii Penttiä selvästi.

Ilmiselvästi!

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
acidjam

Ai väittämällä että Alpo Suhonen on yhtä hyvä valmentaja kuin
Pena.

No, jos nyt tarkemmemin miettii, ehkä Pentti on sittenkin parempi....

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
Minun mielestäni kyse ei ollut tönimisestä, sillä vaikka mikkoz oliskin viitannut Pentin valmennustaitojen olevan heikot, hän ei töninyt Penttiä henkilönä. Ja Pentin toimintaahan saa arvostella, kunhan muistaa, että Penttismi on elämäntapa nro 1 (ja ainoa tapa.) Hyvä kuitenkin, että ollaan hereillä ja raportoidaan myös epäillyt tönimiset.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy